Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015– 30210000-4 (Персональний комп’ютер з монітором, комплектом клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром).
Очікувана вартість
374 140,00 UAH
UA-2020-05-27-006701-b 558acafd5efa46b688b60da83b266d14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сова

+380502544325 tom_crl_buch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Томаківська центральна районна лікарня" Томаківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01989450
Місцезнаходження: 53500, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський район, селище міського типу Томаківка, ВУЛ. ШОСЕЙНА, буд. 22
Контактна особа: Тетяна Сова
+380502544325
tom_crl_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:29
Очікувана вартість: 374 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 707,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) –
за кодом ДК 021:2015– 30210000-4
(Персональний комп’ютер з монітором, комплектом клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53500, Україна, Дніпропетровська область, смт Томаківка, вул.Шосейна,22 Томаківський район смт.Томаківка Дніпропетровська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:02
ТД на закупівлю ПК ( персональні компютери) 27.05.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 27 травня 2020 17:13
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:26
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Комунальне підприємство «Томаківська центральна районна лікарня» Томаківської селищної ради уважно розглянуло Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації підготовленої в рамках закупівлі персональних комп’ютерів з моніторами, комплектами клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015– 30210000-4, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-27-006701-b.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі – «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», що є додатком № 2 до тендерної документації, містить вимогу - «Попередньо встановлена ліцензійна Операційна система Windows 10 Професійна з україномовним інтерфейсом». Тобто, при підготовці тендерної документації було зазначено, що від Учасника вимагається поставка персональних комп’ютерів з встановленим ліцензійним програмним забезпеченням. Таким чином, Замовник при розробці тендерної документації врахував вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Для підтвердження відповідності запропонованого товару (в тому числі щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення) вимогам тендерної документації, від Учасника вимагається надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, яким підтверджується відповідність поданої пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації (вказані вимоги зазначено: пункт 1 розділу 3 тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та підпункт 4 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації – «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)». Таким чином, подаючи пропозицію Учасники підтверджують наявність ліцензійного програмного забезпечення у формі гарантійного листа. Повідомляємо Вам, що Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Крім того, повідомляємо, що публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як добросовісна конкуренція, а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічна за змістом вимога міститься в частині 4 статті 22 коментованого закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні щодо надання повноважень Учаснику постачати товар в необхідній кількості та якості із зазначенням у цьому листі номера оголошення закупівлі в системі ProZorro є дискримінаційною та неправомірною! Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання - вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції. Лист-авторизація, що відповідає даній вимозі може бути виданий виключно одним із двох суб'єктів: Microsoft Corporation - як виробником програмного забезпечення або ТОВ "Майкрософт Україна" - як єдиним ексклюзивним офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України. Так як сам виробник Microsoft Corporation відсутній на території України, то у випадку внесення змін до тендерної документації в частині вимоги від учасників листа – авторизації надати такі листи зможе лише ТОВ "Майкрософт Україна". Але, офіційний представник виробника ТОВ "Майкрософт Україна" не видає жодних листів для участі у тендерах, про що йдеться у відкритому листі компанії № 3083 від 15 травня 2018 року. У цьому листі пояснюється, що в Україні здійснюється модель продажу програмного забезпечення через партнерів Майкрософт. Інформація про партнерів міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Network. Документом, що підтверджує партнерський статус є електронний лист, що генерується автоматично. Інших шляхів підтвердження взаємин з Microsoft Corporation, як виробником програмного забезпечення або його офіційними представниками, для партнерів Microsoft не передбачено. Додаткова авторизація партнерів Microsoft для участі в тендерах на постачання програмного забезпечення Microsoft для комерційних або державних установ в Україні відсутня.
Таким чином, Замовник не вважає за можливе внести зміни до тендерної документації запропоновані Вами, як такі, що можуть обмежити конкуренцію та призведуть до порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Адже, нормами чинного законодавства не передбачено отримання дозволу від дистриб’юторів (які здійснюють оптову закупівлю продукції для подальшої реалізації дилерам, оптовикам, ритейлерам або кінцевим споживачам), на участь у процедурах закупівлі чи уповноваження ними Учасників на здійснення поставки товарів.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 28 травня 2020 18:06
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:20
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «Томаківська центральна районна лікарня» Томаківської селищної ради розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням положень тендерної документації за предметом закупівлі - Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4 (Персональний комп’ютер з монітором, комплектом клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром) щодо допущення на торги еквіваленту товару, а саме: чи розглядатиметься системний блок персонального комп’ютера на базі процесора AMD.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
правові та організаційні засади здійснення публічних закупівель регламентовані Законом України «Про публічні закупівлі» № № 922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції, що передбачена Законом України № 114-IX від 19.09.2019 року «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Одними із ключових принципів публічних закупівель в державі, які передбачені вказаним законом й закріплені у статті 5, є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Ці принципи втілено вимогами, які закріплено частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
При підготовці тендерної документації замовником було розроблено технічну специфікацію, яка містить детальні технічні вимоги до предмету закупівлі. Зазначення процесору виробництва компанії Intel Corporation викликано необхідністю характеризувати товар. Але, технічна специфікація до тендерної документація, яка є додатком 2 до неї, передбачає, що у всіх випадках застосування Замовником в документації конкретних торгових марок, виробника, джерело походження, тощо – необхідно читати «або еквівалент». Таким чином, при підготовці пропозиції Учасники повинні читати та розуміти, як «або еквівалент» у всіх випадках посилання Замовником на процесор виробництва компанії Intel Corporation в тендерній документації.
Підсумовуючи повідомляємо, що процесор на базі AMD розглядатиметься замовником виключно у випадку їх повної відповідності технічним вимогам які передбачені тендерною документацією, зокрема щодо внутрішньо-тактової частоти, кількості потоків, типу роз’єму, кількістю ядер, частоти шини даних, об’єму кешу пам’яті, потужності, техпроцесу. В іншому випадку, на жаль, процесори на базі даних AMD розглядатися не будуть.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-006701-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 27 травня 2020 17:12
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 14:57
Шановний Учаснику!
Комунальне підприємство «Томаківська центральна районна лікарня» Томаківської селищної ради уважно розглянуло Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації підготовленої в рамках закупівлі персональних комп’ютерів з моніторами, комплектами клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015– 30210000-4, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-27-006701-b.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі – «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», що є додатком № 2 до тендерної документації, містить вимогу - «Попередньо встановлена ліцензійна Операційна система Windows 10 Професійна з україномовним інтерфейсом». Тобто, при підготовці тендерної документації було зазначено, що від Учасника вимагається поставка персональних комп’ютерів з встановленим ліцензійним програмним забезпеченням. Таким чином, Замовник при розробці тендерної документації врахував вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Для підтвердження відповідності запропонованого товару (в тому числі щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення) вимогам тендерної документації, від Учасника вимагається надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, яким підтверджується відповідність поданої пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації (вказані вимоги зазначено: пункт 1 розділу 3 тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та підпункт 4 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації – «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)». Таким чином, подаючи пропозицію Учасники підтверджують наявність ліцензійного програмного забезпечення у формі гарантійного листа. Повідомляємо Вам, що Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Крім того, повідомляємо, що публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як добросовісна конкуренція, а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічна за змістом вимога міститься в частині 4 статті 22 коментованого закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні щодо надання повноважень Учаснику постачати товар в необхідній кількості та якості із зазначенням у цьому листі номера оголошення закупівлі в системі ProZorro є дискримінаційною та неправомірною! Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання - вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції. Лист-авторизація, що відповідає даній вимозі може бути виданий виключно одним із двох суб'єктів: Microsoft Corporation - як виробником програмного забезпечення або ТОВ "Майкрософт Україна" - як єдиним ексклюзивним офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України. Так як сам виробник Microsoft Corporation відсутній на території України, то у випадку внесення змін до тендерної документації в частині вимоги від учасників листа – авторизації надати такі листи зможе лише ТОВ "Майкрософт Україна". Але, офіційний представник виробника ТОВ "Майкрософт Україна" не видає жодних листів для участі у тендерах, про що йдеться у відкритому листі компанії № 3083 від 15 травня 2018 року. У цьому листі пояснюється, що в Україні здійснюється модель продажу програмного забезпечення через партнерів Майкрософт. Інформація про партнерів міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Network. Документом, що підтверджує партнерський статус є електронний лист, що генерується автоматично. Інших шляхів підтвердження взаємин з Microsoft Corporation, як виробником програмного забезпечення або його офіційними представниками, для партнерів Microsoft не передбачено. Додаткова авторизація партнерів Microsoft для участі в тендерах на постачання програмного забезпечення Microsoft для комерційних або державних установ в Україні відсутня.
Таким чином, Замовник не вважає за можливе внести зміни до тендерної документації запропоновані Вами, як такі, що можуть обмежити конкуренцію та призведуть до порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Адже, нормами чинного законодавства не передбачено отримання дозволу від дистриб’юторів (які здійснюють оптову закупівлю продукції для подальшої реалізації дилерам, оптовикам, ритейлерам або кінцевим споживачам), на участь у процедурах закупівлі чи уповноваження ними Учасників на здійснення поставки товарів.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-006701-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 18 червня 2020 18:02
вимога про усунення порушення
Вимога щодо неправомірно прийнятого рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Фізичну особу-підприємця Лисак Н. В., із порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Шановний Замовнику!
18 червня 2020 року Вами, як Замовником, було визначено переможцем торгів за процедурою закупівлі згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ФОП Лисак Н. В. (далі - Переможець).
Нами було уважно розглянуто пропозицію Переможця. Вважаємо, що Вами, як Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ФОП Лисак Н. В. із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із наступним:
1. У Тендерній пропозиції ФОП Лисак Н.В. відсутні документи на підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Учасник надає довідку в довільній формі, з інформацією про виконання ФОП Лисак Н.В. аналогічного за предметом закупівлі договору укладеного у 2019 році, проте датою реєстрації ФОП Лисак Н.В. є 26.03.2020року – дані знаходяться у відкритих реєстрах, а також відображені у Виписці.
2. Відповідно до ТД на підтвердження фінансової спроможності учасник надає: «фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).» У складі тендерної пропозиції ФОП Лисак Н.В. зазначені документи відсутні.
3. Тендерною документацією була встанолена вимога: «Форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” тендерної пропозиції оформлюється та подається переможцем торгів за встановленою замовником формою (окремо за кожним лотом). Учасник не повинен відступати від даної форми.». Пропозиція ФОП Лисак Н.В. не відповідає встановленій замовником формі та не відображає відомості стосовно ціни за одиницю товару.
4. ТД вимагалося надання заповненого Додатку 6 до Документації. Учасник надає недостовірну інформацію в частині форми власності, адже Цивільним кодексом така форма власності як Фізична особа-підприємець, не передбачена.
Враховуючи вищевикладене пропозиція ФОП Лисак Н.В. підлягає відхиленню на підставі Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовником було неправомірно та з ГРУБИМИ порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі» прийняте рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Фізичну особу-підприємця Лисак Н.В.
Просимо Вас самостійно скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Фізичну особу-підприємця Лисак Н.В., оформлене протоколом засідання тендерного комітету 18/06/2020.
Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 16:08
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом комунального підприємства «Томаківська центральна районна лікарня» Томаківської селищної ради було уважно розглянуто Вашу вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів по закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015– 30210000-4 (Персональний комп’ютер з монітором, комплектом клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром), очікувана вартість предмета закупівлі – 374 140 грн., фізичну особу – підприємця Лисак Наталію Володимирівну.
Керуючись статтею 5, 18 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо Вам наступне:
Замовник (КП «Томаківська ЦРЛ») при здійсненні згаданої закупівлі керувався спеціальним законом – «Про публічні закупівлі», нормами цивільного, господарського та податкового законодавства.
Пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що одним із принципів здійснення закупівель в державі визнано – максимальну економію та ефективність при прийняті рішень. Пропозиція фізичної особи – підприємця Лисак Наталії Володимирівна за результатами проведення аукціону визнана найбільш економічно вигідною, що повністю відповідає принципу економії бюджетних коштів, їх раціонального використання. У відповідності до статті 1 Закону України «Про національне антикорупційне бюро» його завданням є протидія кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці. Обравши найдешевшу пропозицію за результатами аукціону, Замовник повністю дотримувався вимог чинного законодавства та не вчинив жодних корупційних правопорушень, тим паче – кримінальних, тож вважаємо, що підстави звернення до НАБУ – відсутні. Аналогічно, варто зазначити, що функції прокуратури, визначені статтею 2 Закону України «Про прокуратуру», та полягають зокрема у наступному: 1) підтримання державного обвинувачення в суді; представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом; 3) нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство; 4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян. Таким чином, система органів прокуратури – не є органом, уповноваженим державою на розгляд скарг у сфері публічних закупівель.
Стосовно наведених Вами у вимозі зауважень до пропозиції ФОП Лисак Н.В., які Ви кваліфікуєте, як порушення вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», дозвольте звернути Вашу увагу на наступне:

1. У відповідності до частини 1 статті 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Частиною 1 статті 43 цього ж кодексу передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Норми господарського законодавства, також, акцентують увагу на тому, що підприємець самостійно формує програму своєї діяльності та самостійно несе всі ризики, пов’язані з такою діяльністю. Пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» визначено, що державна реєстрація це засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою. Але, звертаємо Вашу увагу, що жодним законодавчим чи підзаконним актом в державі - не встановлено обмежень щодо того, скільки разів підприємець може знятися з держреєстрації, а потім зареєструватися повторно. Також, не встановлено строків, які необхідно витримати між зняттям з реєстрації та повторною реєстрацією і відповідно повторним набуттям статусу підприємця.
Згідно витягу, який надано ФОП Лисак Н.В. у складі тендерної пропозиції вбачається, що вперше зазначена особа набула статусу підприємця – 16.08.2007 року, а 28.12.2018 року, шляхом проведення державної реєстрації, засвідчила факт позбавлення від цього статусу. Діючи на власний розсуд, в межах прав, наданих Господарським кодексом України, вдруге набула статусу підприємця після державної реєстрації проведеної 28.10.2019 року, а 28.12.2019 року – припинила підприємницьку діяльність посвідчивши це відповідним записом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Втретє, статусу підприємця Лисак Н.В набула вже в поточному році, 26.03.2020 року - внісши відомості про себе у згаданий реєстр. Вказані відомості містяться у відкритому реєстрі, доступ до якого є вільним. Договір, відомості про який надано ФОП Лисак Н.В. у складі тендерної пропозиції, як такий, що підтверджує у неї досвід виконання аналогічного договору було укладено – 11.12.2019 року, тобто в період здійснення нею підприємницької діяльності. До договору, долучено акт приймання – передачі майна, з якого вбачається, що 19.12.2019 року, також в період здійснення діяльності підприємця, нею було повністю виконано свої зобов’язання за договором та поставлено товар в повному обсязі.
Таким чином, фізична особа – підприємець Лисак Наталія Володимирівна уклала та виконала договір в період, коли мала статус підприємця, а потім подала його в якості документу, що посвідчує наявний в неї досвід виконання аналогічних договорів. Зазначений договір можна знайти у вільному доступі в системі ProZorro за посиланням: file:///C:/Users/USER/Downloads/Договір%20№1015у%20від%2011.12.2019%20року%20(2).pdf
Крім того, відповідно до статей 51, 52, 598-609 ЦК однією із особливостей підстав припинення зобов'язань для фізичної особи-підприємця є те, що у випадку припинення суб'єкта підприємницької діяльності (виключення з реєстру суб'єктів підприємницької діяльності) її зобов'язання за укладеними договорами не припиняються, а залишаються за нею як фізичною особою, оскільки фізична особа не перестає існувати. Фізична особа-підприємець відповідає за своїми зобов'язаннями, пов'язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном.
2. Підпунктом 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник передбачив, надання учасником у складі тендерних пропозицій, документів на підтвердження встановленому кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності. Так, на підтвердження фінансової спроможності учасники повинні були надати фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. «Склад та елементи фінансової звітності» Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності встановлено календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають у складі пропозицій документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення процедури закупівлі включно).
Але, звертаємо Вашу увагу, що пунктом 2 розділу І НАЦІОНАЛЬНОГО ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», який затверджений наказом Міністерства фінансів України № 73 від 07.02.2013 року встановлено, що норми цього Національного положення (стандарту) застосовуються до фінансової звітності і консолідованої фінансової звітності юридичних осіб усіх форм власності. ФОП Лисак Н.В. – не є юридичною особою, тож відповідно до законодавства, не складає та не подає вказану звітність взагалі, ні за який період. Замовник передбачив таку можливість, адже підпункт 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації містить положення в якому йдеться, що у випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Вказана вимога була повністю виконана ФОП Лисак Н.В., адже, нею у складі пропозиції надано гарантійний лист № 453/04 та лист № 58/11. Вказаними листами Лисак Наталія Володимирівна повідомляє, що відповідно до закону не складає такі документи, як баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів та інші, визначені наказом Міністерства фінансів України № 73 від 07.02.2013 року, так як вони є обов’язковими виключно для юридичних осіб. Також, ФОП Лисак Н.В. зазначає, що стаття 294 Податкового кодексу України зобов'язує фізичних осіб - підприємців складати звіт за період календарного року (січень-грудень). Відповідно вона не може мати такого документу за період з державної реєстрації її статусу підприємця до дати оголошення процедури, так як станом на червень місяць складання цього документу не передбачено нормами податкового кодексу. Разом з тим, за 2019 рік нею було надано у складі пропозиції податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, з відміткою про прийняття декларації контролюючим органом.

3. Звертаємо Вашу Увагу, що Фізичною особою - підприємцем Лисак Н.В. у ціновій пропозиції вказано ціну за одиницю товару – 9 720 гривень за комплект. Замовник допускав придбання товару комплектом, адже про це йдеться у назві закупівлі. Крім того, Учасником надано сертифікати та декларації на товар, в яких зазначено що входить до комплекту запропонованого товару. Окрім того, механічне об’єднання в пропозиції ФОП Лисак Н.В. одиниць виміру – штук у комплекти, не змінює суті документу та може вважатися формальною, несуттєвою помилкою. Адже, за змістом та кількістю запропонований нею товар - відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Усі інші поля у поданій ціновій пропозиції - дотримані встановленої форми «Цінова пропозиція».
4. У складі тендерної пропозиції ФОП Лисак Н.В. наявна заповнена форма Додатку 6 та повний пакет документів, що підтверджує інформацію про суб'єкта, його діяльність. Цивільний кодекс України не встановлює таку форму власності, як фізична особа – підприємець. Фізична особа підприємець не є окремим учасником цивільно-правових відносин. Це лише статус фізичної особи громадянина, який він набуває після державної реєстрації суб’єктом підприємницької діяльності. При цьому, поняття фізична особа – підприємець є більш вузьким, ніж поняття фізична особа, та використовується лише у господарських відносинах суб’єктів господарювання. Тож, нормами чинного законодавства не встановлено форму власності для фізичних осіб – підприємців, що унеможливлює зазначення такої форми Учасником в складі пропозиції.
Підсумовуючи, вважаємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем торгів фізичної особи – підприємця Лисак Наталії Володимирівни.
Також, прохаємо Вас звернути увагу на наступне:
у відповідності до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична або юридична особа може звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру - не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Тож, наразі у Вас відсутні правові підстави для звернення з вимогою до Замовника.
Ми вдячні Вам за участь у відкритих торгах, але вимушені повідомити Вам, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про визначення фізичної особи – підприємця Лисак Наталії Володимирівни переможцем торгів.

Документи подані скаржником

Документи

29 травня 2020 14:57
untitled.zip

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лисак Наталія Володимирівна 320 760,00
UAH з ПДВ
302 053,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 306 108,00
UAH з ПДВ
306 108,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 368 973,00
UAH з ПДВ
314 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ 369 299,70
UAH з ПДВ
315 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 334 020,06
UAH з ПДВ
315 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 17:31
Електронний підпис
18 червня 2020 17:24
Довідка несудимість
18 червня 2020 17:24
Довідка заборгованість
18 червня 2020 17:24
Лист-гарантія
10 червня 2020 22:11
Електронний підпис
10 червня 2020 22:03
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 22:03
Технічна специфікація.pdf
10 червня 2020 22:03
Проект договору.pdf
10 червня 2020 22:03
Письмова згода.pdf
10 червня 2020 22:03
Паспорт.pdf
10 червня 2020 22:03
Несертифікація.pdf
10 червня 2020 22:03
Лист-підтвердження.pdf
10 червня 2020 22:03
Лист-згода.pdf
10 червня 2020 22:03
Лист-гарантія.pdf
10 червня 2020 22:03
Лист.pdf
10 червня 2020 22:03
Код.pdf
10 червня 2020 22:03
Звіт 2019.pdf
10 червня 2020 22:03
Довідка підпис.pdf
10 червня 2020 22:03
Декларації_товар.pdf
10 червня 2020 22:03
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 22:03
Витяг2.pdf
10 червня 2020 22:03
Витяг.pdf
10 червня 2020 22:03
Виписка.pdf
10 червня 2020 22:03
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 16:59
Електронний підпис
11 червня 2020 16:58
довідка санкції.pdf
11 червня 2020 16:58
довідка санкції товар.pdf
11 червня 2020 16:58
Довідка_резидент.pdf
11 червня 2020 16:58
Статут копія.pdf
11 червня 2020 16:58
письмова згода.pdf
11 червня 2020 16:58
Технічна документація.pdf
11 червня 2020 16:58
довідка ч 2 ст 17.pdf
11 червня 2020 16:58
16900487_пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 15:45
Електронний підпис
01 червня 2020 15:44
коруп 5952645.pdf
01 червня 2020 15:44
file (6).pdf
01 червня 2020 15:44
задолженность банк 1405.pdf
01 червня 2020 15:44
банк 1405.pdf
01 червня 2020 15:44
довідка про ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2020 15:44
Витяг СМБ полній 26.04.2020.pdf
01 червня 2020 15:44
Баланс.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 цінова.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 стат 17.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 відомості.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 гар 5.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 договір.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 гар4.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 гар3.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 гар 2.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 дов2.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 дов.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 тех.pdf
01 червня 2020 15:44
5952645 гар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лисак Наталія Володимирівна

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лисак Наталія Володимирівна
#2911510301
Переможець 302 053,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лисак Наталія Володимирівна
#2911510301
302 053,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 12:02
Рисунок.jpg зміни до договору
10 липня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 14:31
Договір.rar укладений
07 липня 2020 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесені зміни про поставку товару , та додано код ДК021:2015
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 302 053,00
UAH