Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації на поточний середній ремонт- влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт “Соломоново” – Велика Добронь – Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Косини” км 9+275 - км 10+600
Очікувана вартість
489 362,78 UAH
UA-2020-05-27-006389-b ● cfd0c4375f9a4a6baf9d7d7c225c6c2d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 489 362,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 446,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектної документації на поточний середній ремонт- влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт “Соломоново” – Велика Добронь – Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Косини” км 9+275 - км 10+600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання актів здачі-прийняття наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 15:50 |
Перелік змін.doc | |
03 червня 2020 15:48 |
ТД ВІМ М-25 Нова редакція.doc |
03 червня 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2020 15:50 |
Перелік змін.doc
|
|||
03 червня 2020 15:48 |
ТД ВІМ М-25 Нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 28 травня 2020 08:20
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:10
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ).
В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу.
Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань;
При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації у визначеній кількості:
Інженер-проектувальник автомобільних доріг – 1 особа;
Інженер-проектувальник із забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа;
Інженер-проектувальник на обєкт будівництва– 1 особа;
Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
щодо працівників
Дата подання: 29 травня 2020 10:09
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:02
У тендерній документації Замовника зазначений мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору. Чи може Учасник надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу, оскільки один працівник має два потрібник Замовнику сертифікати та не залучати додатково окрему особу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації чітко визначено саме мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору, а не кількість сертифікатів, які повинно бути надано, а тому учасник підтверджує наявність кожного працівника відповідної професії (освіти) у кількості передбаченій в тендерній документації.
Строк подання пропозиції
Дата подання: 29 травня 2020 10:15
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:56
У тендерній документації Замовника Кінцевий строк подання тендерної пропозиції: 08.06.2020 о 13:00 год, однак на майданчику зазначено 11 черв. 16:00. Просимо Замовника внести зміни та привести тендерну документацію до відповідності.
Відповідь: Службою автомобільних доріг у Закарпатській області внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Підтвердження відповідності Субпідрядника
Дата подання: 29 травня 2020 11:24
Дата відповіді: 03 червня 2020 09:49
Яким чином Учасник може підтвердити відповідність Субпідрядника ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо у даній статті написано про особу, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю?
Просимо уточнити Замовника, Учасник має надати підтвердження відповідності Субпідрядника на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі" чи має надати просто загальну довідку, що Субпідрядник не має підстав передбачених у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Субпідрядник повинен підтвердити відповідність на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", окрім тих пунктів, що безпосередньо стосуються учасника ( Особа, що Уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) у спосіб передбачений тендерною документацією.
Комплекси вагового контролю на транспорті (зміни)
Дата подання: 30 травня 2020 15:39
Дата відповіді: 03 червня 2020 17:57
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та при необхідності внести зміни до тендерної документації, що означає термін «Комплекси вагового контролю на транспорті». Які вагові комплекси попадають під таке визначення ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: під поняттям «Комплекси вагового контролю» маються на увазі комплексні системи, побудовані на основі ваговимірювального обладнання та призначені для автоматичного визначення та обліку вагових параметрів на автомобільному або залізничному транспорті.
Аналогічний договір
Дата подання: 30 травня 2020 15:44
Дата відповіді: 03 червня 2020 17:59
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо усунення неоднозначності у визначеності аналогічного договору, а саме, Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення, чи лише один із них ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації під вимогами "Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення" розуміється як "або".
ТОЧКА ЕЛЕКТРОПІДКЛЮЧЕННЯ
Дата подання: 30 травня 2020 17:06
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:22
В технічному завдані вказано, що в робочому проекті необхідно визначити розташування точки підключення до електроживлення.
Вказані вимоги не визначають необхідності розробки робочого проекту із:
- підключення електроживлення об’єкту до існуючого КТП та необхідністю збільшення дозволеної потужності споживання цього КТП
- встановлення нових КТП
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме уточнити технічне завдання щодо проектування підключення до мережі електроживлення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Точки підключення до електроживлення та ліній оптоволоконного зв’язку повинні бути визначені під час вишукувань, згідно з п.10 Технічного завдання. Потреба у розробленні проектних рішень на збільшення дозволеної потужності існуючого КТП або будівництва нового КТП встановлюється на підставі звіту про вишукування за погодженням із Замовником.
Проектування заміни дорожнього покриття
Дата подання: 30 травня 2020 17:08
Дата відповіді: 03 червня 2020 19:51
В пункті 17 Технічного завдання вказані розділи робочого Проекту, які необхідно передбачити, а в Додатку 1 до Технічного завдання вказані вимоги до параметрів стану покриття дороги.
Так як в документації не визначено необхідність проектування перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього покриття, просимо надати роз’яснення щодо необхідності проектування щодо перевлаштування верхнього шару у випадку у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань, не будуть відповідати вимогам, наведеним в Додатку 1.
У випадку необхідності такого проектування, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проект повинен передбачати спорудження майданчика зважування в русі, характеристики якого відповідатимуть наведеним в ТЗ вимогам. Якщо в результаті проведених вишукувань буде встановлено, що параметри стану покриття не відповідають вимогам Додатку 1, в проекті необхідно передбачати перевлаштування верхнього шару дорожнього одягу.
Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет
Дата подання: 30 травня 2020 17:15
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:52
Зазначаємо, що виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути
використані різні телекомунікаційні технології, такі як радіо, GSM та інші, які не потребують
Інтернет з’єднання. Використання лише каналу зв’язку Інтернет обмежує можливість
проектування системи WIM із більш широким вибором обладнання та каналів зв»язку.
Просимо замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.4.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобів криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Щодо напрямку руху
Дата подання: 30 травня 2020 17:17
Дата відповіді: 02 червня 2020 15:00
В тендерній документації відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення
системи WIM. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Освітлення проїзної частини
Дата подання: 30 травня 2020 17:24
Дата відповіді: 03 червня 2020 09:42
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано
що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній
дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання
Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас
надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення
проїзної частини в межах зони вимірювання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В межах зони вимірювання відсутнє освітлення проїзної частини.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-006389-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України", Код ЄДРПОУ:37140255
Дата подання: 28 травня 2020 17:43
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
У п.1. Додатку №1 Тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2020 10:22
Вимога не є дискримінаційною у зв’язку з тим, що проектом передбачається складання кошторисної частини проекту сертифікованим інженером кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином ця вимога замовника не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника
Номер вимоги: UA-2020-05-27-006389-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 30 травня 2020 16:40
Аналогічний договір
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо усунення неоднозначності у визначеності аналогічного договору, а саме: Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення, чи лише один із них ?
Розгорнути
Згорнути
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо усунення неоднозначності у визначеності аналогічного договору, а саме: Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення, чи лише один із них ?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 18:01
У тендерній документації під вимогами "Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення" розуміється як "або".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
406 101,86
UAH з ПДВ
|
406 101,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
458 532,00
UAH з ПДВ
|
458 532,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проектдормісттехнологія" |
466 200,00
UAH з ПДВ
|
466 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІА ДОРБУД" |
489 362,78
UAH з ПДВ
|
489 362,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" #38013959 |
Відхилено |
406 101,86
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 16:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" #37851081 |
Переможець |
458 532,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2020 11:45
|
Договір №14.pdf | укладений |
13 липня 2020 11:43
|