Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Новоселицького та Хотинського районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо) Код за ДК 021:2015, 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Operational maintenance of public roads of local significance in Novoselytsia and Khotyn districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damage, destruction and deformation of the base of the road surface and pavement (potholes, sags, ruts, potholes, cracks, etc.) 02 removal : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
Operational maintenance of public roads of local significance in Novoselytsia and Khotyn districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damage, destruction and deformation of the base of the road surface and pavement (potholes, sags, ruts, potholes, cracks, etc.) 02 removal : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
Очікувана вартість
10 300 000,00 UAH
UA-2020-05-27-005870-b ● 57563a5821b44b8a997054b20eebc61e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Мінько Юрій Миколайович 380506752333 yuraminko1983@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi |
National ID: | 43565662 |
Contact point: |
Minko Yuri Mikolayovich 380506752333 yuraminko1983@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 14:58 |
Очікувана вартість: | 10 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 27 травня 2020 15:21 |
Enquiries until: | 21 червня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 27 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 липня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 10 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 51 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Новоселицького та Хотинського районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо) Код за ДК 021:2015, 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Михайла Грушевського 1
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Operational maintenance of public roads of local significance in Novoselytsia and Khotyn districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damage, destruction and deformation of the base of the road surface and pavement (potholes, sags, ruts, potholes, cracks, etc.) 02 removal : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
CPV: 63712200-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | 4.2. Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в та КБ-3, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 11:42 |
Перелік змін.doc | |
24 червня 2020 11:41 |
ТД Е.У. НХ зі змінами.docx |
24 червня 2020 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2020 11:42 |
Перелік змін.doc
|
|||
24 червня 2020 11:41 |
ТД Е.У. НХ зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо працівників
Дата подання: 19 червня 2020 18:18
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:01
Для документального підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати наступні документи:
- копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника),
- копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно – правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору,
- або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці.
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує наші інтереси як потенційного учасника закупівлі та просимо виключити її з умов Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо досвіду
Дата подання: 19 червня 2020 18:18
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:01
Шановний замовнику.
Уважно вивчивши Вашу Тендерну документацію, нашим підприємством виявлено дискримінаційну вимогу.
Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з експлуатаційного ремонту, поточного дрібного ремонту, поточного середнього ремонту, автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, а вартість кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі) з підтвердженням факту виконання робіт.
Вважаємо вимогу щодо вартості аналогічного договору не менше ніж 80% від очікуваної вартості такою, що порушує наші інтереси як потенційного учасника закупівлі та просимо виключити її з умов Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо транспортних засобів
Дата подання: 19 червня 2020 18:19
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:01
Тендерною документацією передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки, (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) необхідних для забезпечення виконання робіт (послуг )в повному обсязі, передбаченого Технічним завданням.
Слід зазначити, що роботи з Експлуатаційного утримання є досить специфічними, тому наявність ВСЬОГО переліку техніки згідно техніного завдання є неможливим. Просимо виключити дану вимогу шляхом внесення змін до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
установка грунтозмішувальна
Дата подання: 19 червня 2020 18:20
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:01
Шановний Замовнику,
просимо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання підтвердження на грунтозмішувальну установку та установку по виготовленню цементобетонної суміші, тому що згідно технічного завдання ці установки не мають використовуватись.
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 липня 2020
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТДВ Шляхово-будівельне управління №60 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 16:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
Переможець |
7 445 150,96
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 15:01
|
31-ДГ.pdf | укладений |
11 серпня 2020 15:00
|