Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: смт. Тернувате, вул. Елеваторна, 12, Новомиколаївського району, Запорізької області»
Очікувана вартість
6 087 469,00 UAH
UA-2020-05-27-005664-b 0505f18a18a842a280f0718222cf6678
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мірошниченко

+380612246542 mirolga180@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Ольга Мірошниченко
+380612246542
mirolga180@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 12:33
Очікувана вартість: 6 087 469,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 437,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закінчення робіт. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, вони повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: смт. Тернувате, вул. Елеваторна, 12, Новомиколаївського району, Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70150, Україна, Запорізька область, Новомиколаївський район, смт. Тернувате, вул. Елеваторна, 12.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може перерахувати Генпідряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:10
Тендерна документація.docx
27 травня 2020 15:10
Додаток 4.docx
27 травня 2020 15:10
Додаток 3 Проект Договору про закупівлю.docx
27 травня 2020 15:10
Додаток 2 ТЗ Тернувате.rtf
27 травня 2020 15:10
Додаток 1.docx
27 травня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:10
Тендерна документація.docx
27 травня 2020 15:10
Додаток 4.docx
27 травня 2020 15:10
Додаток 3 Проект Договору про закупівлю.docx
27 травня 2020 15:10
Додаток 2 ТЗ Тернувате.rtf
27 травня 2020 15:10
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обсяг робіт
Дата подання: 30 травня 2020 19:39
Дата відповіді: 03 червня 2020 08:44
добрий день! роз ясніть будь ласка до складу робіт входить монтаж спліт систем ! а Саме обладнання придбане або повинно придбатись підрядником ?
Відповідь: Добрий день, обладнання придбається підрядником.
обсяг робіт
Дата подання: 03 червня 2020 08:56
Дата відповіді: 05 червня 2020 08:54
Скажіть будь ласка! А яким із пунктів технічнго завдання користуватись при виборі обладнання для закупівлі!?))))
Відповідь: пункти 139; 143 розділу 8 та пункти 145; 149 розділу 9.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК" 5 980 000,00
UAH з ПДВ
4 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК УКРСТРОЙ" 6 080 000,00
UAH з ПДВ
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" 5 448 285,00
UAH з ПДВ
5 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 5 956 986,34
UAH з ПДВ
5 250 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" 6 069 192,00
UAH з ПДВ
5 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Моноліт-Будсіті" 6 004 114,07
UAH з ПДВ
6 004 114,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 11:32
Електронний підпис
26 червня 2020 11:31
Водограйна смета.pdf
26 червня 2020 11:31
36_Лист-відгук ЗРФСК.pdf
26 червня 2020 11:31
07_Договір №3.12 ЗРФСК.pdf
26 червня 2020 11:31
Наказ Тарунін.pdf
26 червня 2020 11:31
Наказ Саламон.pdf
26 червня 2020 11:31
Наказ Омельчак.pdf
26 червня 2020 11:31
Наказ Залюбовський.pdf
26 червня 2020 11:31
Кошторисник Храпко.pdf
26 червня 2020 11:31
КБ3 червень 2019.pdf
26 червня 2020 11:31
КБ3 лютий 2019.pdf
26 червня 2020 11:31
КБ3 квітень 2019.pdf
26 червня 2020 11:31
КБ3 грудень 2018.pdf
26 червня 2020 11:31
Відгук.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
26 червня 2020 11:31
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_ДЦ_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_ДЦ_ДЦ.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_7_7-1_ПД_КБ2В_.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_7_7-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_5_6-2_ПД_КБ2В_.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_5_6-2_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_5_6-1_ПД_КБ2В_.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_5_6-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_5_4-2_ПД_КБ2В_.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_5_4-2_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_5_4-1_ПД_КБ2В_.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_5_4-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_3_2-1_ПД_ИВР.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_1_2-1_ПД_КБ2В_.pdf
26 червня 2020 11:30
500221_1_2-1_ПД_ИВР.pdf
15 червня 2020 14:27
Електронний підпис
15 червня 2020 14:26
Календарний графік.pdf
15 червня 2020 14:26
ДЦ Тернувате.pdf
15 червня 2020 14:26
Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 14:26
06_Витяг 2020 ЄДР.pdf
15 червня 2020 14:26
05_Будівельна Ліцензія1.pdf
15 червня 2020 14:26
04_Статут_СІГМА АВК.pdf
15 червня 2020 14:26
02_ПРОТОКОЛ_Директор.pdf
15 червня 2020 14:26
Лист - гарантія.pdf
15 червня 2020 14:26
Гарантійний лист.pdf
15 червня 2020 14:26
36_Лист-відгук ЗРФСК.pdf
15 червня 2020 14:26
35_Лист-відгук ФОРТ.pdf
15 червня 2020 14:26
22_Статут_СІГМА АВК.pdf
15 червня 2020 14:26
15_Договір ФОРТ.pdf
15 червня 2020 14:25
07_Договір №3.12 ЗРФСК.pdf
15 червня 2020 14:25
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 14:44
Електронний підпис
15 червня 2020 14:42
Статут.pdf
15 червня 2020 14:42
Протокол_рiшення.pdf
15 червня 2020 14:42
Наказ_№7.pdf
15 червня 2020 14:42
Лiцензiя.PDF
15 червня 2020 14:42
Кваліфікац частина.rar
15 червня 2020 14:42
Інші документи.rar
15 червня 2020 14:42
Кошторисна частина.zip
15 червня 2020 14:42
Дозвiл.PDF
15 червня 2020 14:42
Довідка санкції.pdf
15 червня 2020 14:42
Витяг_з_реeстру_пл._ПДВ.pdf
15 червня 2020 14:42
Витяг_з_ЕДР.pdf
15 червня 2020 14:42
Банк гарантія.rar
15 червня 2020 14:42
1_Тендерна_пропозицiя.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 16:31
Електронний підпис
21 липня 2020 16:36
9. ДЦ_ЛС. Тернувате.pdf
21 липня 2020 16:36
7. Договірна ціна.pdf
21 липня 2020 16:36
5. ст. 17.pdf
21 липня 2020 16:36
4. Рішення №14-1.pdf
10 липня 2020 12:47
Електронний підпис
15 червня 2020 13:13
Електронний підпис
15 червня 2020 12:53
9. Ініші документи.rar
15 червня 2020 12:53
4. Довідка. Ст. 17.pdf
15 червня 2020 12:53
3. Кваліфікація_1592199072.rar
15 червня 2020 12:53
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 14:36
Електронний підпис
15 червня 2020 14:35
9.6. Сертифікат ISO.pdf
15 червня 2020 14:35
9.5. Декларація МТБ.pdf
15 червня 2020 14:35
9.4. Ліцензія.pdf
15 червня 2020 14:35
9.2. Копія статуту.pdf
15 червня 2020 14:35
6.4. Копія паспорту +ІПН.pdf
15 червня 2020 14:35
6.1.1. Лист-пояснення.pdf
15 червня 2020 14:35
6.1. Рішення учасника.pdf
15 червня 2020 14:35
5.1. Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 14:35
3.3.5. Листи-відгуки.pdf
15 червня 2020 14:35
2.1. Гарантійний лист.pdf
15 червня 2020 14:35
2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 червня 2020 14:35
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК"

ТОВ "СК УКРСТРОЙ"

ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"

ТОВ "Моноліт-Будсіті"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК"
#40691906
Відхилено 4 895 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 10:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 11:42
ТОВ "СК УКРСТРОЙ"
#41175577
Відхилено 4 900 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 13:10
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"
#43312821
Переможець 5 250 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 11:07

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: смт. Тернувате, вул. Елеваторна, 12, Новомиколаївського району, Запорізької області», (ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК" код ЄДРПОУ 40691906 у складі тендерної пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно 2 абзацу приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: в додаток до довідки надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника (будь-який з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). Проте, Учасник надав Довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до тендерної пропозиції де зазначив в п. 6 Храпко О.А. – за посадою кошторисник, але згідно наданого наказу № 2001-2 від 20.02.2020 р. Храпко О.А. зазначена за посадою інженер-проектувальник. В п. 5 цієї довідки, що підтверджено наданим наказом № 1902-1 від 19.02.2020 р. зазначено що Перепелкіна Т. О. за посадою інженер з проектно-кошторисної роботи, проте підтверджуючі документи кваліфікації інженера з проектно-кошторисної роботи на неї відсутні. Для усунення невідповідності необхідно підтвердити кваліфікацію спеціаліста кошторисника згідно вимог приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Також, необхідно виправити посаду Храпко О.А. в довідці відповідно до наказу. Посилання на вимогу Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації та примітки до неї. 2. Відсутня в Наказах про прийняття на роботу дата «З наказом ознайомлений» у працівників: Омельчак А.О., Саломон В.І., Залюбовський В.І., Тарунін А.М. Для усунення невідповідності необхідно надати підтверджені накази на працівників. 3. Згідно 3 абзацу приміток Довідки «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) та надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї. Учасником надано договір оренди № 47/04 від 07.04.2020 р. та Додаткову угоду № 1 яка є його невід’ємною частиною, але додаткова угода № 1 надана до Договору № 47/07 від 07.04.2020 р. Для усунення невідповідності необхідно завантажити додаткову угоду № 1 до договору № 47/04 від 07.04.2020 р. Посилання на вимогу: Довідка «Наявність обладнання, 4. В останньому стовбці Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації необхідно зазначити Термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць). Проте, Участник в наданій довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не вказав термін виконання робіт. Згідно Приміток Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: будівництва, чи капітального ремонту, чи реконструкції житлових будинків / або закладів медичного, освітнього чи оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Факт виконання договору підтверджується наданням наступних документів: - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір). Проте, в наданому учасником Договорі субпідряду № 7-08/18 від 12.09.2018 р., відсутні: кошторис та договірна ціна, яка згідно п. 2.2 договору є його невід’ємними частинами. В договорі підряду № 3/12 від 31.12.2019 р. також відсутні кошторис та договірна ціна, які є його невід’ємними частинами. Також, вищезазначені договори лише частково підтверджують вимоги тендерної документації щодо аналогічності. Надані Договори № 239 від 25.10.2018р., № М 262 від 07.10.2019р., № М/124 від 06.05.2019р., № 3-49 від 21.05.2019р., № 3-71 від 05.08.2019р., № 3-51 від 10.06.2019р., № 01-270519 від 31.12.2019р. - не є аналогічними договорами згідно кваліфікаційних вимог, зазначених у примітках Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей необхідно доповнити аналогічний договір оформленими Додатками до нього та підтвердити наявність у учасника досвід виконання аналогічного(их) договора(ів) згідно вимогами приміток вищезазначеної Довідки. В Довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації необхідно зазначити окрім початку та закінчення (рік, місяць) термін виконання робіт. Посилання на вимогу: Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 та примітки до неї. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

03 липня 2020 13:10
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: смт. Тернувате, вул. Елеваторна, 12, Новомиколаївського району, Запорізької області», (ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" код ЄДРПОУ 43312821 у складі тендерної пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. В останньому стовпці Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації необхідно зазначити Термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць). Проте, Учасник в наданій довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не вказав термін виконання робіт. Для усунення невідповідності необхідно зазначити в останньому стовпці Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць). Посилання на вимогу Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"
#43312821
5 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 14:43
Додаткова угода № 4 до договору № 24 07 -Т від 30.07.2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 15:08
Додаткова угода № 3 до договору № 24 07-Т від 30.07.2020.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 11:29
План фінансування.pdf зміни до договору
21 травня 2021 11:24
Календарний графік БУД-ПЛАТФОРМА.pdf зміни до договору
21 травня 2021 11:24
Дод угода № 2 до договору 24 07 Т від 30.07.20.pdf зміни до договору
21 травня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 14:52
Дод.угода №1 до договору №24_07-Т.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:49
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:01
Д № 24 07 Т.pdf укладений
30 липня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю фінансування продовжити строк дії договору до 30.06.2021
Номер договору про закупівлю: Д № 27/07-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника з Департаменту капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації на Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації.. Строки виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: Д № 27/07-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода " 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору до 30.09.2021 року.
Номер договору про закупівлю: Д № 27/07-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору до грудня 2021року. Дія договору до 25.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: Д № 27/07-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML