Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сокирянського та Кельменецького районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо) Код за ДК 021:2015, 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Operational maintenance of public roads of local importance in Sokyryany and Kelmenets districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damage, destruction and deformation of the base of the road and pavement of the carriageway (potholes, subsidences, ruts, potholes, cracks, etc.) : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
Очікувана вартість
6 600 000,00 UAH
UA-2020-05-27-005207-b f8f69f0a8e004fb9aaa424d91c497ec3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінько Юрій Миколайович

380506752333 yuraminko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Мінько Юрій Миколайович
380506752333
yuraminko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 43565662
Contact point: Minko Yuri Mikolayovich
380506752333
yuraminko1983@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 травня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:07
Очікувана вартість: 6 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 травня 2020 14:47
Enquiries until: 21 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 27 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 6 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сокирянського та Кельменецького районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо) Код за ДК 021:2015, 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Михайла Грушевського 1
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Operational maintenance of public roads of local importance in Sokyryany and Kelmenets districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damage, destruction and deformation of the base of the road and pavement of the carriageway (potholes, subsidences, ruts, potholes, cracks, etc.) : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
CPV: 63712200-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки 4.2. Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в та КБ-3, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:39
Перелік змін.doc
24 червня 2020 11:39
ТД Е.У СК зі змінами.docx
24 червня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:39
Перелік змін.doc
24 червня 2020 11:39
ТД Е.У СК зі змінами.docx
27 травня 2020 14:49
ТД Е.У СК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 19 червня 2020 18:23
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:02
Шановний замовнику. Уважно вивчивши Вашу Тендерну документацію, нашим підприємством виявлено дискримінаційну вимогу. Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з експлуатаційного ремонту, поточного дрібного ремонту, поточного середнього ремонту, автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, а вартість кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі) з підтвердженням факту виконання робіт. Вважаємо вимогу щодо вартості аналогічного договору не менше ніж 80% від очікуваної вартості такою, що порушує наші інтереси як потенційного учасника закупівлі та просимо виключити її з умов Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо працівників
Дата подання: 19 червня 2020 18:24
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:02
Для документального підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати наступні документи: - копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), - копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно – правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, - або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Вважаємо дану вимогу такою, що порушує наші інтереси як потенційного учасника закупівлі та просимо виключити її з умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
грунтозмішувальна установка
Дата подання: 19 червня 2020 18:24
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:02
Шановний Замовнику, просимо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання підтвердження на грунтозмішувальну установку та установку по виготовленню цементобетонної суміші, тому що згідно технічного завдання ці установки не мають використовуватись.
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо техніки
Дата подання: 19 червня 2020 18:25
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:02
Тендерною документацією передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки, (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) необхідних для забезпечення виконання робіт (послуг )в повному обсязі, передбаченого Технічним завданням. Слід зазначити, що роботи з Експлуатаційного утримання є досить специфічними, тому наявність ВСЬОГО переліку техніки згідно техніного завдання є неможливим. Просимо виключити дану вимогу шляхом внесення змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2020
UA-2020-05-27-005207-bf8f69f0a8e004fb9aaa424d91c497ec3
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 липня 2020 10:59

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 10:20
Електронний підпис
01 липня 2020 10:19
29. Копія статуту.pdf
01 липня 2020 10:19
28. Проект Договору.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:36
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:35
Dovidka_20218530650320376294.pdf
06 серпня 2020 15:35
cт. 17 ч. 2, абз. 1.PDF
06 серпня 2020 15:35
cт. 17 - п .12.PDF
06 серпня 2020 15:35
Рішення СК.PDF
06 серпня 2020 15:35
Протокол_1_Вiаком.PDF
06 серпня 2020 15:35
Оригінал Ліцензії.pdf
06 серпня 2020 15:35
Наказ_про_призначення.PDF
01 липня 2020 11:42
Електронний підпис
01 липня 2020 11:42
Електронний підпис
01 липня 2020 11:41
ЦПД на працівників.PDF
01 липня 2020 11:41
тз CK.pdf
01 липня 2020 11:41
Статут Віаком.PDF
01 липня 2020 11:41
Сертифікати АБЗ.pdf
01 липня 2020 11:41
Протокол_1_Вiаком.PDF
01 липня 2020 11:41
Проект доовору СК.pdf
01 липня 2020 11:41
Опис.PDF
01 липня 2020 11:41
лист-відгук.pdf
01 липня 2020 11:40
кошторис СК.pdf
01 липня 2020 11:40
Копії дипломів.PDF
01 липня 2020 11:40
Договір лабораторія.pdf
01 липня 2020 11:40
Довідка код опису СК.pdf
01 липня 2020 11:40
Гр. лист СК.pdf
01 липня 2020 11:40
Гарантійні листи СК.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» виявлено невідповідності. 1) перелік виявлених невідповідностей: відсутня копія позитивного відгуку замовника за наданим аналогічним договором. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатку 2.6. тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію позитивного відгуку замовника за наданим аналогічним договором, як це передбачено вимогами Замовника до основного Учасника.

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:43
Електронний підпис
01 липня 2020 11:42
4Інші довідки.rar
01 липня 2020 11:42
2ВПВ17.rar
01 липня 2020 11:42
1КК.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"

ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" 5 079 715,61
UAH з ПДВ
4 969 710,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР" 5 987 000,00
UAH з ПДВ
4 969 711,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:36
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:35
Dovidka_20218530650320376294.pdf
06 серпня 2020 15:35
cт. 17 ч. 2, абз. 1.PDF
06 серпня 2020 15:35
cт. 17 - п .12.PDF
06 серпня 2020 15:35
Рішення СК.PDF
06 серпня 2020 15:35
Протокол_1_Вiаком.PDF
06 серпня 2020 15:35
Оригінал Ліцензії.pdf
06 серпня 2020 15:35
Наказ_про_призначення.PDF
01 липня 2020 11:42
Електронний підпис
01 липня 2020 11:42
Електронний підпис
01 липня 2020 11:41
ЦПД на працівників.PDF
01 липня 2020 11:41
тз CK.pdf
01 липня 2020 11:41
Статут Віаком.PDF
01 липня 2020 11:41
Сертифікати АБЗ.pdf
01 липня 2020 11:41
Протокол_1_Вiаком.PDF
01 липня 2020 11:41
Проект доовору СК.pdf
01 липня 2020 11:41
Опис.PDF
01 липня 2020 11:41
лист-відгук.pdf
01 липня 2020 11:40
кошторис СК.pdf
01 липня 2020 11:40
Копії дипломів.PDF
01 липня 2020 11:40
Договір лабораторія.pdf
01 липня 2020 11:40
Довідка код опису СК.pdf
01 липня 2020 11:40
Гр. лист СК.pdf
01 липня 2020 11:40
Гарантійні листи СК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
Переможець 4 969 710,59
UAH з ПДВ
30 липня 2020 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
#42818575
4 969 710,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:56
32-ДГ.pdf укладений
11 серпня 2020 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 969 710,59
UAH (в тому числі ПДВ 828 285,09 UAH)