Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт окремих приміщень Швайківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Підліски, 1.
Очікувана вартість
425 895,00 UAH
UA-2020-05-27-005142-b 7b115214772d4a25852dc08f9e5a1f51
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Соколюк

+380679526501 43023377@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43023377
Місцезнаходження: 13331, Україна , Житомирська обл., Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1
Контактна особа: Оксана Соколюк
+380679526501
43023377@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 11:02
Очікувана вартість: 425 895,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 258,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт окремих приміщень Швайківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Підліски, 1.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Підліски 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:44
додаток 6 Лист згода.docx
27 травня 2020 14:44
додаток 1 Відомості про учасника.docx
27 травня 2020 14:44
додаток 5 Кваліфікаційні критерії.docx
27 травня 2020 14:44
додаток 2 Цінова пропозиція.docx
27 травня 2020 14:44
додаток 4 Технічні вимоги.docx
27 травня 2020 14:44
додаток 3 Проект договору.docx
27 травня 2020 14:44
Спрощена закупівля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Класс наслідків.
Дата подання: 29 травня 2020 09:03
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:14
Який класс наслідків (відповідальності) будівлі.
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків (відповідальності) будівлі вказаний в Додатку №4 в технічних вимогах до закупівлі.
Згідно ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності)" - клас наслідків (відповідальності) - СС1.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-005142-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17", Код ЄДРПОУ:41447079
Дата подання: 18 червня 2020 09:43
ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ по ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ У ПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
«18» червня 2020 р. № 50

Уповноваженій особі
Віділу освіти, молоді та спорту
Швайківської сільської ради
Бердичівського р-ну Житомирської обл.
Соколюк Оксані Леонідівні




ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ
по ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ У ПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
щодо Закупівлі:
«Капітальний ремонт окремих приміщень Швайківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Підліски, 1» Код згідно з ДК 021:2015 - 45000000-7- будівельні роботи


ТОВ «Стелс 17», як Учасник Закупівлі, предметом якої є «Капітальний ремонт окремих приміщень Швайківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Підліски, 1» Код згідно з ДК 021:2015 - 45000000-7- будівельні роботи, вважає неправомірним відхилення його тендерної пропозиції, а саме:



Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, наданої в частині кошторисної документації до Пропозиції Учасника Закупівлі, зазначено в розділі ІІІ.Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат. Ці витрати враховують тільки кількість маш.-год. і слугують лише для визначення розряду робіт (вартісні показники не враховані). Дані будівельні машини знаходяться у відповідних розцінках розробників і не будуть використані в робочому процесі. Тому це не є причиною для відхилення ТД Учасника.




Учасник погоджується з тим, що не завантажив дані документи відповідно до ст.16 Закону і це є помилкою. Але відповідно до п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На жаль, Замовником не надана можливість дозавантажити документи до аналогічного Договору і з цим Учасник ТОВ «Стелс 17» не погоджується, адже тепер кожен учасник державних тендерів має 24 години на внесення виправлень у свою тендерну пропозицію, згідно із вказівками замовника. Тому Учасник вимагає дотримуватись умов Закону і надати Учаснику можливість виправити свою помилку відповідно до Закону.




Відповідно до Додатку5 ТД п.3 Кваліфікаційних критеріїв в Переліку документів зазначено про надання 1. Довідка складену у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності), про виконання аналогічного договору (або договорів). Інформація про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів):
- найменування замовника;
- адреса замовника;
- предмет договору;
- номер та дата договору;
- строки виконання;
- ПІП особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі;
- контактний телефон особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі.
Учасником надана Довідка про наявність аналогічного Договору №23 від 03 червня 2020р., де зазначені терміни виконання Договору жовтень-грудень 2019р. відповідно до вимог Замовника про строки виконання. Чіткої вимоги про кінцевий строк виконання робіт згідно Договору не має, тому це не є порушенням ТД. Крім того відповідно до п.10 Договору №140 від 29.10.2019р. термін дії Договору до 31.12.2019р. і він не був пролонгований Додатковою угодою, що легко з’ясувати в системі ProZorro, або безпосередньо у Замовника аналогічної закупівлі. Отже, Договір був виконаний в повному обсязі і у відповідні строки та терміни, що підтверджуються Відгуком і Актами виконаних робіт КБ-2 і КБ-3.
Тому це не є причиною для відхилення ТД Учасника.

Враховуючи вищенаведене, Товариство вимагає переглянути рішення щодо відхилення його пропозиції і надати можливість виправити помилки відповідно до Закону.
У разі залишення рішення Уповноваженої особи без змін, Товариство залишає за собою право подати скарги до контролюючих органів.









Директор ТОВ «Стелс 17» ________________ Смірнов Леонід Олександрович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 15:53
Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваш лист - оскарження , наступного змісту:
Щодо наданого пояснення по пункту 1.1. протоколу №14 від 17.06.2020 року:
Учасник: Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, наданої в частині кошторисної документації до Пропозиції Учасника Закупівлі, зазначено в розділі ІІІ.Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат. Ці витрати враховують тільки кількість маш.-год. і слугують лише для визначення розряду робіт (вартісні показники не враховані). Дані будівельні машини знаходяться у відповідних розцінках розробників і не будуть використані в робочому процесі. Тому це не є причиною для відхилення ТД Учасника.

Враховуючи специфіку процедуру закупівлі, що пов’язана з будівництвом, наявність в учасника достатньої кількості обладнання та техніки, якими він планує виконувати умови договору є одним із ключових факторів якісному та швидкому виконанні робіт. З поданої Учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, видно, що необхіна техніка, інструменти для виконання якісно виконаних робіт відсутня, а як учасник буде залучати її не підтверджено для виконання умов закупівлі. Оскільки, дуже важливо, як і чим учасник буде зварювати труби, тощо.
Щодо по пункту 1.2. протоколу №14 від 17.06.2020 року:
Учасник погоджується з тим, що не завантажив дані документи відповідно до ст.16 Закону і це є помилкою. Але відповідно до п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На жаль, Замовником не надана можливість дозавантажити документи до аналогічного Договору і з цим Учасник ТОВ «Стелс 17» не погоджується, адже тепер кожен учасник державних тендерів має 24 години на внесення виправлень у свою тендерну пропозицію, згідно із вказівками замовника. Тому Учасник вимагає дотримуватись умов Закону і надати Учаснику можливість виправити свою помилку відповідно до Закону.

Замовник в додатку 5 до документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) чітко зазначає, що учасник повинен надати копію аналогічного договору, всіх додатків до них, учасник не надав всіх додатків до копії аналогічного договору, а саме: відомість обсягів робіт та дефектний акт, який є невід’ємною частиною договору, згідно розділу 1 пункту 1.2 Договору №140 від 29.10.2019 року, чим пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" не відповідає умовам документації.
Щодо 24 годин на виправлення помилки, то таку норму можна застосовувати лише в процедурах закупівлі, згідно ст.13 Закону, це відкриті торги, конкурентний діалог, тобто, ст.13 Закону не відносить спрощену закупівлю до переліку процедур закупівлі, з урахуванням вищевикладеного, норма про 24 годин на виправлення помилки не розповсюджується на спрощені закупівлі.

Щодо по пункту 1.3. протоколу №14 від 17.06.2020 року:

Учасник: Відповідно до Додатку5 ТД п.3 Кваліфікаційних критеріїв в Переліку документів зазначено про надання 1. Довідка складену у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності), про виконання аналогічного договору (або договорів). Інформація про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів):
- найменування замовника;
- адреса замовника;
- предмет договору;
- номер та дата договору;
- строки виконання;
- ПІП особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі;
- контактний телефон особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі.
Учасником надана Довідка про наявність аналогічного Договору №23 від 03 червня 2020р., де зазначені терміни виконання Договору жовтень-грудень 2019р. відповідно до вимог Замовника про строки виконання. Чіткої вимоги про кінцевий строк виконання робіт згідно Договору не має, тому це не є порушенням ТД. Крім того відповідно до п.10 Договору №140 від 29.10.2019р. термін дії Договору до 31.12.2019р. і він не був пролонгований Додатковою угодою, що легко з’ясувати в системі ProZorro, або безпосередньо у Замовника аналогічної закупівлі. Отже, Договір був виконаний в повному обсязі і у відповідні строки та терміни, що підтверджуються Відгуком і Актами виконаних робіт КБ-2 і КБ-3.

Замовник в додатку 5 до документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) чітко зазначає, що учасник повинен надати: 1. Довідку складену у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності), про виконання аналогічного договору ( або договорів).
Інформація про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) з наступною інформацією:
- найменування замовника;
- адреса замовника;
- предмет договору;
- номер та дата договору;
- строки виконання;
- ПІП особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі;
- контактний телефон особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі.
2.До довідки додається копія договору (або договорів), всіх додатків до них та копії актів виконаних робіт, завірена підписом уповноваженої особи, позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі пропозиції, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, згідно договору, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі), від Замовника, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, (який повинен бути виконаний в повному обсязі), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, кінцевий строк виконання робіт згідно договору, найменування об’єкту наданих послуг, а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості та термінів наданих послуг.
Учасник не зазначив в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) кінцевий строк виконання робіт згідно договору.

З урахуванням усього вищевикладеного Замовник вважає правомірним відхилення пропозиції Учасника спрощеної закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" щодо закупівлі - Капітальний ремонт окремих приміщень Швайківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Підліски, 1.Код згідно ДК 021:2015 – 45000000-7- будівельні роботи
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

18 червня 2020 15:53
протокол 15.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" 335 775,00
UAH з ПДВ
335 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 348 468,00
UAH з ПДВ
348 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 12:31
Електронний підпис
10 червня 2020 22:49
Електронний підпис
10 червня 2020 22:36
20. Кошторис.rar
10 червня 2020 22:35
18. Сертифікати.rar
10 червня 2020 22:31
16. Лист-згода ОПД.pdf
10 червня 2020 22:30
14. Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 22:27
5. Статут НОВИЙ Стелс.pdf
10 червня 2020 22:26
3. Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 22:24
2. Працівники.pdf
10 червня 2020 22:24
1.3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 22:24
1.2. Ліцензія.pdf
10 червня 2020 22:23
3. Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 22:23
2. Працівники.pdf
10 червня 2020 22:23
1.3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 22:23
1.2. Ліцензія.pdf
10 червня 2020 22:23
1.1. Обладнання і МТБ.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:33
Електронний підпис
10 червня 2020 17:32
Сертифікати.rar
10 червня 2020 17:32
Швайківка ЗОШ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Стелс 17 ТОВ

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17"
#41447079
Відхилено 335 775,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:27
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Переможець 348 468,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:28

Документи

17 червня 2020 16:27
Електронний підпис
17 червня 2020 15:52
протокол 14.pdf

Документи

22 червня 2020 15:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
348 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2020 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:15
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 11:45
договір №32.pdf укладений
25 червня 2020 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 348 468,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 078,00 UAH)