Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутного обладнання (загальний фонд)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-05-27-004986-b d1b66453228b4aa7b7e5e5686d6bae40
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 26614030
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, буд. 8, корпус 5
Контактна особа: Юлія В'юник
+380487333633
post02ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 09:05
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 09:05
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкового автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Дідріхсона 8, корп. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000052 ● f57fa90e75dd47a9b0c2dbe90e91e27f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01 15:48:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2020 Одеса № 165

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2020 № 165

Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-05-27-004986-b 27.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно виявлених порушень, внесені зміни до тендерної документації. Виправлення розміщенні в переліку змін.

2020-06-12 08:43:11

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ", 26614030, Україна, м. Одеса, вул. Дідріхсона, буд. 8, корпус 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкового автомобіля, 150000UAH, 50110000-9, ДК021, 2, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: d1b66453228b4aa7b7e5e5686d6bae40, 2020-05-27
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04.06.2020. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту Військово-Морських Сил Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до підпункту 5) пункту 5.3. частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено надання учасниками довідки в довільній формі щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, передбачених статтею 17 Закону. Проте, у зазначеному підпункті 5) пункту 5.3. частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не встановлено для учасників вимоги щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону. Відповідно до пункту 5.4. частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено надання учасником-переможцем у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документи щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, передбачених статтею 17 Закону. Проте, у зазначеному пункті 5.4. частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник: вимагає від переможця надання документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: довідка/інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що є порушенням частини 5 статті 17 Закону. не встановлено для переможця способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушено вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону. Також, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проте, Замовником у частині першій розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням частини другої статті 22 Закону. Також, загальним аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником значну частину тендерної документації складено із застосуванням норм та вимог Закону у редакції до 19.04.2020, зокрема: частина 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», частини 1, 2 та 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», розділ 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», окремі вимоги розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 22, частин третьої та шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-06-16 14:49:31

Інформація про відміну

Дата відміни
12 червня 2020 09:05
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку