Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ручні металодетектори
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2020-05-27-004809-b ● 52798ced64d740fd849a597fd7ad45e9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43145235 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Родіона Скалецького, буд. 17 |
Контактна особа: |
Оксана Іванченко +380933661032,+380934985743 sso_vinn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 08:00 |
Очікувана вартість: | 161 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 805,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Ручні металодетектори Super Scanner V Garrett
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Гонти, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2020
—
26 червня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 12:30 |
металодетектори ВИМОГИ зі змінами.doc | |
29 травня 2020 12:30 |
протокол змін 27.pdf |
29 травня 2020 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 12:30 |
металодетектори ВИМОГИ зі змінами.doc
|
|||
29 травня 2020 12:30 |
протокол змін 27.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 27 травня 2020 16:47
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:20
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено, що Замовник встановив дискримінаційні умови, чим порушив частину четверту ст. 5, частину п’яту статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зокрема відповідно до частини п’ятої ст. 14:
“Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”
Відповідно до Тендерної документації відповідно до п.5 Додатку 2 Замовник ставить необгрунтовану та дискримінаційну вимогу:
“Скановану копію з оригіналу або копію авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право Учасника на постачання товару у відповідності до позиції предмету закупівлі та укладання договору про постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру закупівлі, інформації щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, підтвердження відповідної гарантійної підтримки товару виробником. ”
Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне:
1. Відповідно до інформації виробника металодетекторів Super Scanner V компанії Garrett Electronics Inc., яка розміщена на офіційному сайті http://www.garrett.com.ua/ https://www.garrett.com/sport/where-to-buy/intl?field_country_intl_target_id=94 в Україні є лише один єдиний уповноважений представник - Digital and Analog Systems, Office 2, 79 O.Gonchara Str. Kiev, 1054, Ukraine. Тобто відповідно до вказаної вимоги Тендерної документації Замовника участь у Закупівлі може взяти лише один учасник, а тендерні пропозиції інших постачальників доглядового обладнання від виробника Garrett будуть відхилені Замовником. Тобто має місце дискримінація.
2. Вимога Замовника у частині надання авторизаційного листа від виробника Garrett (США) за формою, яка обов’язково містить номер закупівлі, у такі короткі строки (Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 9.06.2020 року) в умовах пандемії COVID-19 є практично неможливою до виконання для потенційних учасників, які дізналися про закупівлю із оголошення. Тобто така вимога Замовника є дискримінаційною та необгрунтованою.
3. Дуже сумнівно, щоб виробник Garrett Electronics Inc. буде зацікавлений надавати авторизаційні листи з інформацією про номер закупівлі та партнерські відносни декільком учасникам з України, особливо враховуючи обсяг та суму закупівлі, яку навіть в Україні (яка має майже в 7 разів нижчий показник ВВП на душу населення, ніж країна виробника - США) віднесено згідно законодавства до спрощеної закупівлі. Тому отримання такого листа для пересічного постачальника доглядового обладнання є неможливим. Особливо враховуючи те, що виробник повинен визначити даного постачальника партнером при продажах на рівні декількох десятків одиниць обладнання в рік. Як вже вище зазначалося, Garrett Electronics Inc. має лише одного офіційного дилера в Україні - Digital and Analog Systems, серед кількості продаж якого ручний металодетектор Super Scanner V займає далеко не перші позиції. Такі обставини ще раз вказують на дискримінаційний характер вказаної вимоги та її необгрунтованість.
Крім того Тендерна документація містить протиріччя.
Так, зокрема, відповідно до п.2 Додатку 1 ставиться вимога, що країною виробника є США. У той же час відповідно до п.5 Додатку 1:
“Строк протягом якого Учасник гарантує якість Товару (гарантійний строк) повинен становити не менше 2 років з дати поставки, що підтверджується гарантіями виробника (у тому числі технічними умовами на продукцію — для вітчизняного виробника)”
Із такого формулювання п.2 та 5 не зрозуміло чи допускаються вітчизняні виробники до участі у спрощеній закупівлі. Просимо надати чітке формулювання.
На основі вищевикладеного вимагаємо усунути дискримінаційну та необгрунтовану вимогу щодо авторизаційного листа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ваші зауваження розглянуті. Будуть внесені зміни до Технічних вимог предмету закупівлі
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 29 травня 2020 15:20
Дата відповіді: 01 червня 2020 08:20
Шановний Замовник!
Ви проігнорували поставлені питання щодо вимог до авторизаційного листу.
28.05.2020 о 16.20 Ви розмістили коротку відповідь у вкладці обговорення:
“Дякуємо за звернення. Ваші зауваження розглянуті. Будуть внесені зміни до Технічних вимог предмету закупівлі”
Тобто була надана інформація, що питання розглянуті.
Проте в протоколі №27 від 29 травня 2020 року відсутня будь-яка інформація щодо розгляду питання відносно авторизаційного листа.
Тобто не була надана відповідь чи зауваження відносно авторизаційного листа прийняті чи відхиленя, і якщо відхилені, то відсутнє обґрунтування відхилення зауважень потенційного учасника.
Вимагаємо надати роз’яснення на звернення відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Нагадуємо, що відповідно до абзацу третього частини сьомої ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”.
“Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.”
Ігнорування звернень є порушення чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку шановний Учасник!
Копія авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право Учасника спрощеної закупівлі на постачання товарів, потрібна для зменшення ризиків закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом, запобігає постачанню неякісної та/або неоригінальної продукції, продукції, яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Копія авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право Учасника спрощеної закупівлі на постачання товарів, потрібна для зменшення ризиків закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом, запобігає постачанню неякісної та/або неоригінальної продукції, продукції, яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-004809-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 01 червня 2020 16:49
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовник!
Ваші доводи щодо необхідності авторизаційного листа із вказаних Вами причин легко спростовуються, як слідує з наступного.
Ви аргументуєте, що авторизаційний лист необхідний “...для зменшення ризиків закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом, запобігає постачанню неякісної та/або неоригінальної продукції, продукції, яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника”. Проте як відомо на території України є офіційний дилер виробника Garrett Electronics Inc. (інформація на офіційному сайті https://www.garrett.com/sport/where-to-buy/intl?field_country_intl_target_id=94), а саме Digital and Analog Systems, Office 2, 79 O.Gonchara Str. Kiev, 1054, Ukraine. На сайті вказаного дилера є можливість перевірки походження продукції за серійним номером (посилання на сторінку сайту http://www.garrett.com.ua/documents/Reference-work/serial.html). Крім того походження та якість товару підтверджується сертифікатом якості, який надається разом з металодетекторами Super Scanner V при поставці. У свою чергу митна декларація, яка може бути надана разом з товаром підтверджує ввезення на територію України офіційним шляхом.
Крім того ще раз наголошуємо, що отримання авторизаційного листа, зміст якого у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації, в умовах пандемії коронавірусу Covid-19 є практично неможливим.
Тому вимога тендерної документації є безпідставною та виключно дискримінаційною, суттєво звужує коло потенційних учасників, чим порушує ст. 5, ч. 5 ст. 14 Закон України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо авторизаційного листа.
Розгорнути
Згорнути
Ваші доводи щодо необхідності авторизаційного листа із вказаних Вами причин легко спростовуються, як слідує з наступного.
Ви аргументуєте, що авторизаційний лист необхідний “...для зменшення ризиків закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом, запобігає постачанню неякісної та/або неоригінальної продукції, продукції, яка була у використанні або продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника”. Проте як відомо на території України є офіційний дилер виробника Garrett Electronics Inc. (інформація на офіційному сайті https://www.garrett.com/sport/where-to-buy/intl?field_country_intl_target_id=94), а саме Digital and Analog Systems, Office 2, 79 O.Gonchara Str. Kiev, 1054, Ukraine. На сайті вказаного дилера є можливість перевірки походження продукції за серійним номером (посилання на сторінку сайту http://www.garrett.com.ua/documents/Reference-work/serial.html). Крім того походження та якість товару підтверджується сертифікатом якості, який надається разом з металодетекторами Super Scanner V при поставці. У свою чергу митна декларація, яка може бути надана разом з товаром підтверджує ввезення на територію України офіційним шляхом.
Крім того ще раз наголошуємо, що отримання авторизаційного листа, зміст якого у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації, в умовах пандемії коронавірусу Covid-19 є практично неможливим.
Тому вимога тендерної документації є безпідставною та виключно дискримінаційною, суттєво звужує коло потенційних учасників, чим порушує ст. 5, ч. 5 ст. 14 Закон України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо авторизаційного листа.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 11:40
Доброго дня. На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Ви не довели та документально не підтвердили неможливість виконати наведену умову Оголошення (скановану копію з оригіналу або копію авторизаційного листа), адже пандемія коронавірусу Covid-19 не є перешкодою в отримані сканованої копії з оригіналу або копії авторизаційного листа від виробника або його офіційного дилера, адже запит на отримання такого листа від виробника або його офіційного дилера можна здійснити через мережу Інтернет. А, враховуючи той факт, що вже вступили в дію послаблення карантину, отримання авторизаційного листа не є проблемою.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Проектно-Технічний Центр #36303986 |
Переможець |
161 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 15:03
|
Договір від 17.06.2020.pdf | укладений |
17 червня 2020 15:02
|