Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Заставнівський та Кіцманський районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо) Код за ДК 021:2015, 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Operational maintenance of public roads of local significance in Zastavnivskyi and Kitsmanskyi districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damages, destruction and deformations of the road surface and pavement of the roadway (potholes, sags, ruts, potholes, cracks, etc.) : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
Очікувана вартість
8 600 000,00 UAH
UA-2020-05-27-004076-b ad0fbae1ed2e47259e5eab0d8b7b8aa2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінько Юрій Миколайович

380506752333 yuraminko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Мінько Юрій Миколайович
380506752333
yuraminko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 43565662
Contact point: Minko Yuri Mikolayovich
380506752333
yuraminko1983@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 травня 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:05
Очікувана вартість: 8 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 травня 2020 13:37
Enquiries until: 21 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 27 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 8 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 43 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Заставнівський та Кіцманський районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо) Код за ДК 021:2015, 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Михайла Грушевського 1
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Operational maintenance of public roads of local significance in Zastavnivskyi and Kitsmanskyi districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damages, destruction and deformations of the road surface and pavement of the roadway (potholes, sags, ruts, potholes, cracks, etc.) : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
CPV: 63712200-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки 4.2. Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в та КБ-3, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:37
ТД Е.У. ЗК зі змінами.docx
24 червня 2020 11:36
Перелік змін.doc
24 червня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:37
ТД Е.У. ЗК зі змінами.docx
27 травня 2020 13:42
ТД Е.У. ЗК.docx
24 червня 2020 11:36
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо наявності техніки
Дата подання: 19 червня 2020 18:27
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:05
Тендерною документацією передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки, (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) необхідних для забезпечення виконання робіт (послуг )в повному обсязі, передбаченого Технічним завданням. Слід зазначити, що роботи з Експлуатаційного утримання є досить специфічними, тому наявність всього переліку техніки згідно техніного завдання є неможливим. Просимо виключити дану вимогу шляхом внесення змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо відповідності машин технічному завданню
Дата подання: 19 червня 2020 18:28
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:04
Шановний Замовнику, просимо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання підтвердження на грунтозмішувальну установку та установку по виготовленню цементобетонної суміші, тому що згідно технічного завдання ці установки не мають використовуватись.
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо підтвердження по працівниках
Дата подання: 19 червня 2020 18:28
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:04
Для документального підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати наступні документи: - копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), - копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно – правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, - або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Вважаємо дану вимогу такою, що порушує наші інтереси як потенційного учасника закупівлі та просимо виключити її з умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
аналогічний досвід
Дата подання: 19 червня 2020 18:29
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:04
Шановний замовнику. Уважно вивчивши Вашу Тендерну документацію, нашим підприємством виявлено дискримінаційну вимогу. Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з експлуатаційного ремонту, поточного дрібного ремонту, поточного середнього ремонту, автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, а вартість кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі) з підтвердженням факту виконання робіт. Вважаємо вимогу щодо вартості аналогічного договору не менше ніж 80% від очікуваної вартості такою, що порушує наші інтереси як потенційного учасника закупівлі та просимо виключити її з умов Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000030 ● 7ada88689b544d298e29af870239aa7e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 09:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.07.2020 № 29

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.07.2020 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-27-004076-b 27.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення закупівлі у річному плані та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 липня 2020
UA-2020-05-27-004076-bad0fbae1ed2e47259e5eab0d8b7b8aa2
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТДВ Шляхово-будівельне управління №60 Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 15:00
МПП "Левіта" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» виявлено невідповідності. 1) перелік виявлених невідповідностей: не зазначено номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці Додатку 2.1.; Не надано посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці Додатку 2.2.; Не зазначена інформація в графі 6 Додатку 2.3.; Не вказано заплановані обсяги випуску асфальтобетону, щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону, необхідного виду(типу), в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг), визначеного договором про закупівлю; Відсутній гарантійний лист власника випробувальної дорожньої лабораторії про те, що під час надання послуг вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатків 2.1., 2.2., 2.3., 2.4. тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно доповнити надану інформацію в таблицях згідно додатків 2.1., 2.2., 2.3.; надати лист щодо обсягів випуску асфальтобетону, щомісячно протягом строку виконання робіт; надати гарантійний лист власника випробувальної дорожньої лабораторії.

Документи

01 липня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

30 червня 2020 16:21
додаток 2_6.PDF
30 червня 2020 16:21
додаток 2_5.PDF
30 червня 2020 16:21
додаток 2_4.PDF
30 червня 2020 16:21
додаток 2_3.PDF
30 червня 2020 16:21
додаток 2_2.PDF
30 червня 2020 16:21
додаток 2_1.PDF
30 червня 2020 16:21
додаток 1.PDF
30 червня 2020 16:21
додаток5.PDF
30 червня 2020 16:21
додаток3.PDF
30 червня 2020 16:21
Інше.PDF

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 08:25
Електронний підпис
01 липня 2020 08:23
статут МПП Левіта.pdf
01 липня 2020 08:23
Додаток 2.6.pdf
01 липня 2020 08:23
Додаток 2.5.pdf
01 липня 2020 08:23
Додаток 2.4.pdf
01 липня 2020 08:22
Ліцензія МПП Левіта.pdf
01 липня 2020 08:22
Додаток 2.3.pdf
01 липня 2020 08:22
Додаток 2.2.pdf
01 липня 2020 08:22
Додаток 2.1.pdf
01 липня 2020 08:22
Довідка про учасника.pdf
01 липня 2020 08:22
6.imd

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 09:56
Електронний підпис
01 липня 2020 09:56
Електронний підпис
01 липня 2020 09:52
48. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 09:52
29. Копія статуту.pdf
01 липня 2020 09:52
28. Проект Договору.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:19
Електронний підпис
01 липня 2020 10:37
Електронний підпис
01 липня 2020 10:37
Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 10:37
4Інші довідки.rar
01 липня 2020 10:37
2Відповіднісь ст.17.rar
01 липня 2020 10:37
1КК ст.16.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Шляхово-будівельне управління №60

МПП "Левіта"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР" 7 567 850,00
UAH з ПДВ
6 020 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 7 740 550,00
UAH з ПДВ
6 021 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 09:56
Електронний підпис
01 липня 2020 09:56
Електронний підпис
01 липня 2020 09:52
48. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 09:52
29. Копія статуту.pdf
01 липня 2020 09:52
28. Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"
#42864946
Переможець 6 020 985,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"
#42864946
6 020 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:27
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 15:07
29-ДГ.pdf укладений
11 серпня 2020 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 020 985,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 003 497,50 UAH)