Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул.Відродження (від ж/б №4 до вул.Т.Боровця) в м.Ковелі Волинської області
Очікувана вартість
12 800 000,00 UAH
UA-2020-05-27-003597-b 39f6368ed10c4fdaada8095f793235fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Дудка

+380335261742
+380978107048
komunkovel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Сергій Дудка
+380335261742,+380978107048
komunkovel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:51
Очікувана вартість: 12 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул.Відродження (від ж/б №4 до вул.Т.Боровця) в м.Ковелі Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, Відродження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Оплата після підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:57
В_дродження ЗК спец (1).pdf
27 травня 2020 12:57
В_дродження ЗК профК2 (1).pdf
27 травня 2020 12:57
В_дродження ЗК план траси (1).pdf
27 травня 2020 12:57
В_дродження ЗК заг.pdf
27 травня 2020 12:57
В_дродження ЗК Дощоприймач (1).pdf
27 травня 2020 12:57
В_дродження ЗК вузл зачек (1).pdf
27 травня 2020 12:57
Спец.pdf
27 травня 2020 12:57
План мер.pdf
27 травня 2020 12:57
Перес КЛ.pdf
27 травня 2020 12:57
Опора.pdf
27 травня 2020 12:57
вулиця В_дродження 300 м Model (1).pdf
27 травня 2020 12:57
Топ-геод виш.pdf
27 травня 2020 12:57
Табл дор од.pdf
27 травня 2020 12:57
Схема.pdf
27 травня 2020 12:57
схем стояк_в.pdf
27 травня 2020 12:57
Проф.pdf
27 травня 2020 12:57
Попер пер.pdf
27 травня 2020 12:57
план вул.pdf
27 травня 2020 12:57
Кон дор од.pdf
27 травня 2020 12:57
Заг дан_.pdf
27 травня 2020 12:57
екпертиза відродження.pdf
27 травня 2020 12:57
Додаток 5.doc
27 травня 2020 12:57
Додаток 2.doc
27 травня 2020 12:57
Додаток 1.doc
27 травня 2020 12:57
Додаток 3.doc
27 травня 2020 12:57
Додаток 4.doc
27 травня 2020 12:57
Тендерна документація Відродження-20.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги предмета закупівлі
Дата подання: 01 червня 2020 14:09
Дата відповіді: 01 червня 2020 14:55
Доброго дня. Просимо роз’яснити значення останнього абзацу Додатку 3 Тендерної документації, а саме «У разі наявності в документації посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід вважати в наявності»
Відповідь: У разі наявності в документації посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 01 червня 2020 14:37
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:01
Доброго дня. Відповідно п.1 Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" - "До складу ціни пропозиції учасники процедури закупівлі включають кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. До договірної ціни обов’язково прикласти розрахунки фактичної вартості: матеріалів, експлуатації будівельних машин і механізмів, розміру заробітної плати, загальновиробничих витрат, інших супутніх витрат, адміністративних витрат, прибутку.". Просимо уточнити на якій стадії (подача тендерної пропозиції / переможець / підписання договору) учасник повинен надати дані документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації "Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення." На момент укладення договору учасник, визначений переможцем торгів надає уточнену договірну ціну, яка є додатком до договору про закупівлю і розрахована відповідно до тендерної пропозиції переможця торгів за результатом аукціону.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 01 червня 2020 16:49
Дата відповіді: 01 червня 2020 17:21
Доброго дня. Замовником вимагається підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. За змістом тендерної документації (п.1.1 Додатку №1) "В переліку машин (спецтехніки) обов’язкова наявність в учасника спеціальної техніки відповідного класу/потужності, обумовленої в Технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації)." Встановлена вимога Замовником щодо наявності конкретних механізмів, машин та спецтехніки суперечіть є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Враховуючу п.4 ст.5, п.4 ст.22, п.4 ст.23 Законом України “Про публічні закупівлі” прошу виключити таку дискримінаційну вимогу/умову шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) щодо наявності в учасника спеціальної техніки відповідного класу/потужності визначено у відповідності до розробленої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ДП "Укрдержбудекспертизи". Тому, вимога щодо наявності спеціальної техніки відповідного класу/потужності не є дискрімінаційною, отже не підлягає перегляду шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 10 956 864,00
UAH з ПДВ
10 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 11 889 900,00
UAH з ПДВ
10 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД" 11 622 964,01
UAH з ПДВ
11 622 964,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМіЛа" 12 210 846,00
UAH з ПДВ
12 210 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 16:36
Електронний підпис
23 червня 2020 16:35
довідка МВС
23 червня 2020 16:35
ліцензія
23 червня 2020 16:35
довідка ДПС
23 червня 2020 16:35
довідка ст17 ЗУ
23 червня 2020 16:35
довідка банкрутство
23 червня 2020 16:34
довідка НАЗК
23 червня 2020 16:34
довідка НАЗК
18 червня 2020 09:40
Електронний підпис
11 червня 2020 13:03
Електронний підпис
11 червня 2020 13:00
тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 13:00
свідоцтво ПДВ.pdf
11 червня 2020 13:00
лист гарантія.pdf
11 червня 2020 13:00
витяг ЄДР.pdf
11 червня 2020 13:00
проект договору.pdf
11 червня 2020 13:00
план фінансування.pdf
11 червня 2020 13:00
довідка субпідряд.pdf
11 червня 2020 13:00
банківська гарантія.rar
11 червня 2020 13:00
календарний графік.pdf
11 червня 2020 13:00
копія паспорту.pdf
11 червня 2020 13:00
статут.pdf
11 червня 2020 13:00
Наказ_керівник.pdf
11 червня 2020 13:00
довідки ст17 ЗУ.pdf
11 червня 2020 13:00
документи досвід.pdf
11 червня 2020 13:00
довідка досвід.pdf
11 червня 2020 13:00
інформація працівники.pdf
11 червня 2020 13:00
дозвола.pdf
11 червня 2020 13:00
ліцензія.pdf
11 червня 2020 13:00
документи техніка.pdf
11 червня 2020 13:00
гарантійний лист.pdf
11 червня 2020 13:00
реєстр.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 19:49
Електронний підпис
11 червня 2020 19:47
Реєстр документів.pdf
11 червня 2020 19:47
18 Банківська гарантія.zip
11 червня 2020 19:47
10 Копія Витягу з ЄДР.pdf
11 червня 2020 19:47
7 Дозвіл.pdf
11 червня 2020 19:47
6 Ліцензія.PDF
11 червня 2020 19:47
3.1 Копії техпаспортів.pdf
11 червня 2020 19:47
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 15:54
Електронний підпис
11 червня 2020 15:52
Електронний підпис
11 червня 2020 15:52
8.Досвід Юнідорбуд.pdf
11 червня 2020 15:52
6.Довідки, ГЛ,ЛЗ.pdf
11 червня 2020 15:52
4.Витяг Юнідорбуд.pdf
11 червня 2020 15:52
25.Реєстр документів.pdf
11 червня 2020 15:52
24.Банківська гарантія.zip
11 червня 2020 15:52
23.ТОВ Гаріліт.zip
11 червня 2020 15:52
22.Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 15:52
21.Статут Юнідорбуд.pdf
11 червня 2020 15:51
18.Проект договору.pdf
11 червня 2020 15:51
13.Ліцензія Юнідорбуд.pdf
11 червня 2020 15:51
10.Кошторис.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 22:50
Електронний підпис
11 червня 2020 22:48
12.Договірна ціна rar.rar
11 червня 2020 22:48
11.Договірна ціна.pdf
11 червня 2020 22:48
8.Ліцензія.pdf
11 червня 2020 22:48
7.Захист довкілля.pdf
11 червня 2020 22:48
6.Довідка субпідряд.pdf
11 червня 2020 22:48
5.Технічні вимоги.pdf
11 червня 2020 22:48
4.Проєкт договору.pdf
11 червня 2020 22:48
3.Інші документи.pdf
11 червня 2020 22:48
2.Вимоги ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МП Сантехмонтаж"

ТОВ "ІДЕЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДОРБУД"

ТОВ "АМіЛа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
Переможець 10 679 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
10 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 15:55
Дод.угода № 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 11:20
Додатки до Д.№154.pdf укладений
03 липня 2020 11:00
Договір №154 від 01.07.2020.pdf укладений
03 липня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 679 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 779 833,33 UAH)