Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа"
Очікувана вартість
97 500,00 UAH
UA-2020-05-27-003206-b e25e6d2895ca4b50bdc1d4fa3a7a608f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Світлана Віталіївна

+380965342720 vsho@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та молодіжної політики Ширяївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40501683
Місцезнаходження: 66800, Україна , Одеська обл., Ширяєве, вул. Шклярука 13
Контактна особа: Панченко Світлана Віталіївна
+380965342720
vsho@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:05
Очікувана вартість: 97 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 487,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Місцезнаходження: 66800, Одеська обл,смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А. Код ЄДРПОУ: 40501683. Категорія: відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р – юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Процедура закупівлі – спрощена закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Багатофункціональний пристрій для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука.13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 13:43
Технічні характеристики Додаток 1.doc
28 травня 2020 13:43
Оголошення.doc
27 травня 2020 12:29
Проект договору (Додаток 4).doc
27 травня 2020 12:29
Комерційна пропозиція Додаток 3.doc
27 травня 2020 12:29
Кваліфікаційні вимоги Додаток 2.doc
28 травня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 13:43
Технічні характеристики Додаток 1.doc
27 травня 2020 12:29
Технічні характеристики Додаток 1.doc
28 травня 2020 13:43
Оголошення.doc
27 травня 2020 12:29
Оголошення.doc
27 травня 2020 12:29
Проект договору (Додаток 4).doc
27 травня 2020 12:29
Комерційна пропозиція Додаток 3.doc
27 травня 2020 12:29
Кваліфікаційні вимоги Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 травня 2020 21:32
Дата відповіді: 28 травня 2020 08:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання не потрібно
Аналоги та еквіваленти!
Дата подання: 28 травня 2020 11:53
Дата відповіді: 28 травня 2020 13:39
Шановний замовник! Для можливості запропонувати аналоги, згідно пункту "До розгляду можуть прийматися пропозиції аналогів та/або еквівалентів товару, зазначеного в оголошенні про закупівлю, з відповідними характеристиками"!, треба змінити або викреслити ті пункти у технічному завданні, що відповідають тільки одній моделі та виробнику БФП яка описана, а саме: змінити роздільну здатність пристрою на не менше 4800*1200, що не позначиться на якості друку при повсякденному використанні та дозволить більш ефективно економити витратні матеріали; викреслити вагу пристрою - що не є критерієм якості та неможливо оцінити зменшення цього критерію як перевага для стаціонарного пристрою, а металеві деталі, які використовуються в більш високого класу пристроях мають відповідно більшу вагу та довговічність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення, зміни внесено
Бюджет закупівлі
Дата подання: 28 травня 2020 12:56
Дата відповіді: 28 травня 2020 13:40
Шановний замовнику, Ви вказали Багатофункціональний пристрій Epson L4160 with WiFi, duplex(C11CG23403), орієнтовна ціна якого складає 8079 грн на офіційному сайті виробника https://epson.ua/catalog/printers/epson-l4160/?page=characteristics Ви заклали в бюджет ціну 6500 грн за одиницю. Просимо Вас збільшити бюджет, або зменьшити обсяг закупівлі. Щоб закупівля відбулась, також можете обрати модель БФП з меньшою ринковою вартістю. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення, зміни внесено
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-003206-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 12 червня 2020 12:32
Оскарження дискваліфікації
Шановний замовнику! Нами було розглянуто протокол щодо відхилення нашої пропозиції. Повідомляємо Вас що сервісний центр «ВАЛТЕК-СЕРВІС» є авторизованим сервісним центром постачальника (ТОВ фірма «ВАЛТЕК»). Про що була надана довідка з вихідним номером №213/4 від 05.06.2020р. в кваліфікаційній частині. Власний сервісний центр передбачає авторизацію власника.
В вимогах не було вказано надання авторизації виробника. Виходячи з вищевикладеного просимо Вас:
- скасувати незаконне рішення від 12.06.2020 року Тендерного комітету (ПРОТОКОЛ відхилення пропозиції) Відділу освіти, культури та молодіжної політики Ширяївської районної державної адміністрації Одеської області про дискваліфікацію ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК».
- визнати переможцем ТОВ фірму «ВАЛТЕК».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 червня 2020 12:35
Причина: Без файлу
Номер вимоги: UA-2020-05-27-003206-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 12 червня 2020 12:37
Оскарження дискваліфікації
Шановний замовнику! Нами було розглянуто протокол щодо відхилення нашої пропозиції. Повідомляємо Вас що сервісний центр «ВАЛТЕК-СЕРВІС» є авторизованим сервісним центром постачальника (ТОВ фірма «ВАЛТЕК»). Про що була надана довідка з вихідним номером №213/4 від 05.06.2020р. в кваліфікаційній частині. Власний сервісний центр передбачає авторизацію власника.
В вимогах не було вказано надання авторизації виробника. Виходячи з вищевикладеного просимо Вас:
- скасувати незаконне рішення від 12.06.2020 року Тендерного комітету (ПРОТОКОЛ відхилення пропозиції) Відділу освіти, культури та молодіжної політики Ширяївської районної державної адміністрації Одеської області про дискваліфікацію ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК».
- визнати переможцем ТОВ фірму «ВАЛТЕК».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 13:55
Шановний учаснику,наявність у сервісного центру авторизації означає і гарантує, що даний сервісний центр має все необхідне для здійснення ремонту на дозволеному йому рівні допуску, та відповідає вимогам і стандартам даного виробника. Тому для підтвердження що СЦ є авторизованим, достатньо показати сертифікати, що підтверджують авторизацію конкретного виробника, або надати посилання авторизований сервісний центр виробника.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-003206-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Сантарекс, Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 15 червня 2020 10:58
невідповідність
Шановний Замовник!
"посилання на online перевірку статусу ремонту" надає саме сервісний центр , коли Ви звиртаєтесь за гарантійною підтримкою та жодним чином не стосується придбання БФП та цієї процедури закупівлі.
Скасована
Дата: 15 червня 2020 16:14
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2020 16:14
Шановний учаснику, Вашу вимогу задоволено
Номер вимоги: UA-2020-05-27-003206-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП РАДЧЕНКО О. В., Код ЄДРПОУ:3502412713
Дата подання: 16 червня 2020 09:22
Оскарження переможця
Відповідно до вимог додатку №2 до оголошення про закупівлю ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа"), розмішене за № UA-2020-05-27-003206-b, Учасник в складі своєї пропозиції надає Довідку про сервісне обслуговування та час відновлення працездатності або заміна несправних блоків. В довідці учасник має вказати адресу авторизованого сервісного центру з контактними телефонами, адресу сайту, електронну пошту та посилання на online перевірку статусу ремонту.
Учасником закупівлі ТОВ Сантарекс у складі пропозиції надано довідку «Довідка про наявність сервісних центрів на території України», зміст якої суперечить вимогам оголошення про закупівлю. Так, довідка не містить бов’язкового посилання на online перевірку статусу ремонту. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ Сантарекс не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у оголошенні про закупівлю та має бути відхилена замовником. Відповідно до вимог ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 10:04
Добрый день.

Учасником закупівлі ТОВ Сантарекс у складі пропозиції надано довідку про наявність сервісних
центрів довідка яка містить адресу авторизованого сервісного центру з
контактними телефонами, адресу сайту, електронну пошту.
Online перевірка статусу ремонту надається безпосередньо сервісним
центром, який є незалежною структурою від учасників, та немає жодного відношення
до придбання нових БФП.

Головним критерієм оцінювання є ціна.
Пропозиція ТОВ Сантарекс відповідає умовам закупівлі.

Документи подані скаржником

12 червня 2020 12:37
Оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 76 680,00
UAH з ПДВ
76 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 93 622,50
UAH з ПДВ
93 622,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РАДЧЕНКО О. В. 96 517,20
UAH з ПДВ
96 517,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 16:10
Електронний підпис
05 червня 2020 16:09
Комерційна пропозиція.pdf
05 червня 2020 16:09
Технічна частина.zip

Публічні документи

05 червня 2020 10:47
Електронний підпис
05 червня 2020 10:42
Пропозиція.pdf
05 червня 2020 10:42
Договір_відгук.pdf
05 червня 2020 10:42
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ Сантарекс

ФОП РАДЧЕНКО О. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 76 680,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 11:28
ТОВ Сантарекс
#30126040
Рішення скасоване 93 622,50
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:14
ФОП РАДЧЕНКО О. В.
#3502412713
Рішення скасоване 96 517,20
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:14
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 93 622,50
UAH з ПДВ
16 червня 2020 08:18

Документи

12 червня 2020 11:28
Електронний підпис

Документи

15 червня 2020 10:25
Електронний підпис

Документи

16 червня 2020 08:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
93 622,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 08:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:34
ПРОТОКОЛ відміни процедури.doc укладений
02 липня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 10:41
Договір 38.pdf укладений
25 червня 2020 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відповідно до Наказу МФУ №333 від 12.03.2012р зі змінами «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» пункт 3.1.1.Код 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», п.п.9) «придбання оргтехніки, комп’ютерної техніки» передбачає реєстрацію бюджетного зобовязання по КЕКВ 3110, т.я. за результатами аукціону по спрощеній процедурі на закупівлю Багатофункціональний пристрій для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа» визнано переможця з ціновою пропозицією в 5201,25 грн без урахування ПДВ, та згідно Наказу МФУ №11 від 14.01.2011р «Про бюджетну класифікацію» унеможливлює взяття юридичного бюджетного зобов’язання в органах казначейства на відповідний КЕКВ.