Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015-30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А4)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-05-27-003108-b 329b7b77a57d472a942b7a3d04456a20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Некрилова Надія

380487051808 doporogy_just@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса)
Код ЄДРПОУ: 43315529
Вебсайт: http://just.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 34
Контактна особа: Некрилова Надія
380487051808
doporogy_just@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 13:34
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3900 пачка
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Богдана Хмельницького, 34; та за адресами структурних підрозділів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:22
ogoloshennia.pdf
27 травня 2020 12:22
ТД Папір 05.2020. doc.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

7.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиці
Дата подання: 27 травня 2020 13:36
Дата відповіді: 27 травня 2020 16:20
Добрий день , уо т.д. п.7."Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції", в наявності вимога "Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. " Будь ласка поясніть ПЕРЕКЛАД повинен бути посвідчений :нотаріально або достатнььо перекладу перекладача,якщо перекладача ,то потрібно чи ні надавати документи які свідчать про освіту ,та можливість втконувати переклади.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завірити переклад може: уповноважена особа учасника-нерезидента, за умови здійснення перекладу учасником-нерезидентом (наприклад, штатним перекладачем), або бюро перекладів, за умови здійснення перекладу професійним перекладачем, або нотаріус (засвідчення вірності перекладу тексту документа з однієї мови на іншу нотаріусом; засвідчення справжності підпису перекладача на перекладі тексту документа). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
п.7 .Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції
Дата подання: 27 травня 2020 17:37
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:46
Відповідно до п,7 "Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. При цьому, технічна документація та інші документи, що мають відношення до пропозиції підготовлені учасником в процесі проведення ним фінансово-господарської діяльності, можуть бути викладені українською або російською мовами з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної мовної політики». Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою." Поясніть будь ласка ,якщо учасник надає у складі документи на іноземній мові ,переклад цього документу на українську мову ,повинен бути завірений нотаріально ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Є декілька варіантів завіряння та здійснення перекладу.
- уповноваженою особою учасника-нерезидента, за умови здійснення перекладу учасником-нерезидентом (наприклад, штатним перекладачем),
- бюро перекладів, за умови здійснення перекладу професійним перекладачем,
- нотаріусом (засвідчення вірності перекладу тексту документа з однієї мови на іншу нотаріусом; засвідчення справжності підпису перекладача на перекладі тексту документа).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 275 418,00
UAH з ПДВ
266 058,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 281 034,00
UAH з ПДВ
268 632,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 272 142,00
UAH з ПДВ
269 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 10:35
Електронний підпис
19 червня 2020 10:35
Електронний підпис
19 червня 2020 10:34
Переможеть 01.pdf
19 червня 2020 10:34
ДПС.rar
12 червня 2020 17:20
Електронний підпис
11 червня 2020 13:45
Електронний підпис

Публічні документи

11 червня 2020 14:31
Електронний підпис
11 червня 2020 14:25
Технічна специфікація.pdf
11 червня 2020 14:25
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 14:25
Сертифікати ISO.pdf
11 червня 2020 14:25
Проект договору .pdf
11 червня 2020 14:25
Полномочия директор.pdf
11 червня 2020 14:25
ПДВ.pdf
11 червня 2020 14:25
Лист-згода директор.pdf
11 червня 2020 14:25
Відгук1.pdf
11 червня 2020 14:25
Відгук 2.pdf
11 червня 2020 14:25
Аналогічний договір 2.pdf
11 червня 2020 14:25
Аналогічний договір 1.PDF

Публічні документи

10 червня 2020 10:14
Електронний підпис
10 червня 2020 10:11
технічний опис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 266 058,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 17:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 14:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня з дня аукціону надає замовнику приведені у відповідність до показників за результатами аукціону тендерну пропозицію (згідно Додатку №5), та проект договору (згідно Додатку №6)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
266 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 14:48
доп угода.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 16:29
ПРОТОКОЛ 61-1.pdf зміни до договору
22 липня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 16:41
34-2020.pdf укладений
14 липня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку укладення договору, у зв'язку з обгрунтованою необхідністю
Номер договору про закупівлю: 34/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Експертного висновку Київської торгово-промислової палати №Ц-804 від 11.08.2020, сторони дійшли згоди: 1. Зменшити суму Договору на 33,00 грн. (тридцять три гривні 00 копійок), внести зміни та викласти в наступній редакції пункт 3.3. розділу 3: «3.3. Сума договору складає 221687,50 грн. (двісті двадцять одна тисяча шістсот вісімдесят сім гривень 50 коп.), без ПДВ, сума ПДВ 20%: 44337,50 грн. (сорок чотири тисячі триста тридцять сім гривень 50 коп.), сума договору з ПДВ 266025,00 грн. (двісті шістдесят шість тисяч двадцять п’ять гривень 00 коп.)». 2. У зв'язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 1.1 Договору у наступній редакції: «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов'язується поставити, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити товар за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне: Папір формату А4 у кількості 3547 пачок.»
Номер договору про закупівлю: 34/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 266 025,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 337,50 UAH)