Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (Яловичина охолоджена 1-ї категорії (м'якоть), тушка курчат бройлерів 1-ї категорії охолоджена)
Очікувана вартість
736 000,00 UAH
UA-2020-05-27-002697-b 6072c547500d4dffb5c8bce82cda4110
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сердюченко

+380512589617 odb.serin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02007070
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 21
Контактна особа: Ірина Сердюченко
+380512589617
odb.serin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 23:00
Очікувана вартість: 736 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

27 травня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 11:50
ТД мясо.doc
27 травня 2020 11:50
Додаток 1 (ТЗ мясо).docx
27 травня 2020 11:50
Додаток 2 (Проект договору мясо).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-15-000003 ● 46f20795337b4ec9b183184e6cd90048
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.10.2020 № 309

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-05-27-002697-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення неможливо усунути в зв'язку із закінченням процедури закупівлі та укладенням договорів.

2020-10-29 12:10:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо (Яловичина охолоджена 1-ї категорії (м'якоть)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 652 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 260,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 червня 2020 14:47
Закінчення: 15 червня 2020 15:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 кг
Яловичина охолоджена 1-ї категорії (м'якоть)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 21
Дата доставки: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 575 000,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 598 500,00
UAH з ПДВ
471 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 495 000,00
UAH з ПДВ
491 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий дім "Бекон" 575 000,00
UAH з ПДВ
494 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 09:05
Електронний підпис
07 липня 2020 09:02
стаття 17.pdf
02 липня 2020 10:37
стаття 17.pdf
09 червня 2020 10:55
Електронний підпис
09 червня 2020 10:53
стаття 17.pdf
09 червня 2020 10:53
Дог. дезінфекції 2020.pdf
09 червня 2020 10:53
Дог. дезінфекції 2019.pdf
09 червня 2020 10:53
Відповідність товару.pdf
09 червня 2020 10:53
Витяг ЄДР 19.05.2020.pdf
09 червня 2020 10:53
Витяг Єдин. податок.PDF

Публічні документи

11 червня 2020 11:08
Електронний підпис
11 червня 2020 11:07
Кваліфікація.rar
11 червня 2020 11:07
Технічка.rar
11 червня 2020 11:07
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Приватне підприємство «Никольтрейд»

ФОП "КЛИКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Торговий дім "Бекон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Рішення скасоване 471 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 15:36
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Відхилено 471 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 15:37
ФОП "КЛИКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2538117110
Переможець 491 740,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛИКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2538117110
491 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:48
Додаткова угода №3 001.jpg зміни до договору
31 березня 2021 10:47
2 001.jpg зміни до договору
31 березня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 18:58
001.jpg зміни до договору
05 січня 2021 18:58
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 09:45
Додаткова угода № 1 001.jpg зміни до договору
14 липня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 09:38
договір Кликов 001.pdf укладений
14 липня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 32/30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 32/30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 32/30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 491 700,00
UAH