Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області"
Очікувана вартість
106 821,40 UAH
UA-2020-05-27-002287-b ● e2ef0303680d43c5b8126ef86b2d9f3a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОСББ"ЖБК-1" |
Код ЄДРПОУ: | 13573938 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград - Волинський, вул. Житромирська, буд. 64 |
Контактна особа: |
Головко Оксана Валентинівна +380414121535 gsk2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 106 821,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 136,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Житомирська, №59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | "Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області" | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 17:27 |
оголошення.docx |
29 травня 2020 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 травня 2020 17:27 |
оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 28 травня 2020 08:48
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:08
Доброго дня! Принагідно хочемо повідомити, що оголошена Вами закупівля: "Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області" має ряд суттєвих помилок:
- По-перше: відповідно до п.3 ст.14 "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону "Про публічні закупівлі", обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників та вионання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) і т. д.". Цих даних немає ні в електронній формі оголошення, ні в прикріплених Вами файлах.
- По-друге: поняття «тендерна пропозиція», «тендерна документація», «торги», «процедура закупівлі» в розумінні Закону застосовуються до конкурентних процедур визначених в ст. 13. Якщо ж у Вас планується конкурентна процедура закупівлі внесіть відповідні зміни, тому що з Вашого оголошення не зрозуміло який тип процедури Ви обрали.
По-третє: згідно п. 1 ст. 5 Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Що відкрито суперечить Вашому Оголошенню, а саме:
а) Пункт 4.4 Оголошення, де зазначається, що «учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку (акт обстеження) довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника». Тобто згідно Закону учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію. До участі в спрощеній закупівлі Ви бажаєте познайомитися з учасниками, що прямо порушує Закон.
б) Пункт 4.5 Оголошення, а саме вимагаєте інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №2, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошенні (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди). Яка техніка, на Вашу думку, необхідна для виконання даних видів робіт, а також обладнання та інструменти для яких необхідний договір оренди?
в) Пункт 4.6 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №3. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три». Це є дискримінаційною вимогою, читайте рішення АМКУ з цього питання.
Згідно роз’яснення МЕРТУ від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06:
● Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає: 1) розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; 2) встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; 3) встановлення замовником строку дії пропозицій учасників.
● В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій.
По-четверте: не вірно вказані строки укладання договору про закупівлю.
В зв’язку з цим, просимо Вас виключити дискримінаційні вимоги, зазначені в Оголошенні, які прямо ведуть до того, що брати участь в оголошеній Вами закупівлі буде один учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня) Все зроблено згідно чинного законадавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-002287-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Олексейчук Віталій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3061721495
Дата подання: 28 травня 2020 15:31
Дискримінаційні умови
Доброго дня! Принагідно хочемо повідомити, що оголошена Вами закупівля: "Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області" має ряд суттєвих помилок:
- По-перше: відповідно до п.3 ст.14 "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону "Про публічні закупівлі", обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників та вионання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) і т. д.". Цих даних немає ні в електронній формі оголошення, ні в прикріплених Вами файлах.
- По-друге: поняття «тендерна пропозиція», «тендерна документація», «торги», «процедура закупівлі» в розумінні Закону застосовуються до конкурентних процедур визначених в ст. 13. Якщо ж у Вас планується конкурентна процедура закупівлі внесіть відповідні зміни, тому що з Вашого оголошення не зрозуміло який тип процедури Ви обрали.
По-третє: згідно п. 1 ст. 5 Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Що відкрито суперечить Вашому Оголошенню, а саме:
а) Пункт 4.4 Оголошення, де зазначається, що «учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку (акт обстеження) довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника». Тобто згідно Закону учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію. До участі в спрощеній закупівлі Ви бажаєте познайомитися з учасниками, що прямо порушує Закон.
б) Пункт 4.5 Оголошення, а саме вимагаєте інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №2, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошенні (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди). Яка техніка, на Вашу думку, необхідна для виконання даних видів робіт, а також обладнання та інструменти для яких необхідний договір оренди?
в) Пункт 4.6 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №3. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три». Це є дискримінаційною вимогою, читайте рішення АМКУ з цього питання.
Згідно роз’яснення МЕРТУ від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06:
● Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає: 1) розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; 2) встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; 3) встановлення замовником строку дії пропозицій учасників.
● В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій.
По-четверте: не вірно вказані строки укладання договору про закупівлю.
В зв’язку з цим, просимо Вас виключити дискримінаційні вимоги, зазначені в Оголошенні, які прямо ведуть до того, що брати участь в оголошеній Вами закупівлі буде один учасник.
Надайте, будь ласка, роз'яснення в іншому випадку будемо вимушені звернутися до відповідних органів.
Розгорнути
Згорнути
- По-перше: відповідно до п.3 ст.14 "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону "Про публічні закупівлі", обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників та вионання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) і т. д.". Цих даних немає ні в електронній формі оголошення, ні в прикріплених Вами файлах.
- По-друге: поняття «тендерна пропозиція», «тендерна документація», «торги», «процедура закупівлі» в розумінні Закону застосовуються до конкурентних процедур визначених в ст. 13. Якщо ж у Вас планується конкурентна процедура закупівлі внесіть відповідні зміни, тому що з Вашого оголошення не зрозуміло який тип процедури Ви обрали.
По-третє: згідно п. 1 ст. 5 Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Що відкрито суперечить Вашому Оголошенню, а саме:
а) Пункт 4.4 Оголошення, де зазначається, що «учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку (акт обстеження) довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника». Тобто згідно Закону учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію. До участі в спрощеній закупівлі Ви бажаєте познайомитися з учасниками, що прямо порушує Закон.
б) Пункт 4.5 Оголошення, а саме вимагаєте інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №2, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошенні (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди). Яка техніка, на Вашу думку, необхідна для виконання даних видів робіт, а також обладнання та інструменти для яких необхідний договір оренди?
в) Пункт 4.6 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №3. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три». Це є дискримінаційною вимогою, читайте рішення АМКУ з цього питання.
Згідно роз’яснення МЕРТУ від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06:
● Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає: 1) розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; 2) встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; 3) встановлення замовником строку дії пропозицій учасників.
● В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій.
По-четверте: не вірно вказані строки укладання договору про закупівлю.
В зв’язку з цим, просимо Вас виключити дискримінаційні вимоги, зазначені в Оголошенні, які прямо ведуть до того, що брати участь в оголошеній Вами закупівлі буде один учасник.
Надайте, будь ласка, роз'яснення в іншому випадку будемо вимушені звернутися до відповідних органів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 17:52
Доброго дня. Надаємо роз`яснення на Ваші зауваження:
- пітвердження, що на "документація виготовлена на підставі закону Про публічні закупівлі"
По пунктах:
По перше критерії оцінки- 100% ціна;
По друге- вона чітко вказана до закону.
Стосовно пункту 4.4, щодо обстеження об`єкту- це умова є однакова для всіх учасників, але цей підхід дозволяє учаснику ознайомитись з об'ємом робіт.
Стосовно кваліфікації: вимога щодо подання довідки про наявність обладнання і механізмів його кількісний склад і перелік визначає сам учасник організовуючи роботу по виконанню технічного завдання.
Пункт 4.6 погоджуємося, що це є перебільшенням. Зробимо зміни і буде достатньо одного підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про виконання робіт.
- пітвердження, що на "документація виготовлена на підставі закону Про публічні закупівлі"
По пунктах:
По перше критерії оцінки- 100% ціна;
По друге- вона чітко вказана до закону.
Стосовно пункту 4.4, щодо обстеження об`єкту- це умова є однакова для всіх учасників, але цей підхід дозволяє учаснику ознайомитись з об'ємом робіт.
Стосовно кваліфікації: вимога щодо подання довідки про наявність обладнання і механізмів його кількісний склад і перелік визначає сам учасник організовуючи роботу по виконанню технічного завдання.
Пункт 4.6 погоджуємося, що це є перебільшенням. Зробимо зміни і буде достатньо одного підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про виконання робіт.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ #3156908892 |
Переможець |
95 026,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 10:07
|
додаткова угода 001 (2).pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 18:33
|
Звіт про укладання договору | укладений |
12 червня 2020 17:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дозавантаження додаткової угоди та додатку до договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |