Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області"
Очікувана вартість
106 821,40 UAH
UA-2020-05-27-002287-b e2ef0303680d43c5b8126ef86b2d9f3a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головко Оксана Валентинівна

+380414121535 gsk2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСББ"ЖБК-1"
Код ЄДРПОУ: 13573938
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград - Волинський, вул. Житромирська, буд. 64
Контактна особа: Головко Оксана Валентинівна
+380414121535
gsk2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 12:30
Очікувана вартість: 106 821,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 136,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Житомирська, №59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт "Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області" Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:27
оголошення.docx
29 травня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:27
оголошення.docx
27 травня 2020 11:59
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 28 травня 2020 08:48
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:08
Доброго дня! Принагідно хочемо повідомити, що оголошена Вами закупівля: "Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області" має ряд суттєвих помилок: - По-перше: відповідно до п.3 ст.14 "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону "Про публічні закупівлі", обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників та вионання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) і т. д.". Цих даних немає ні в електронній формі оголошення, ні в прикріплених Вами файлах. - По-друге: поняття «тендерна пропозиція», «тендерна документація», «торги», «процедура закупівлі» в розумінні Закону застосовуються до конкурентних процедур визначених в ст. 13. Якщо ж у Вас планується конкурентна процедура закупівлі внесіть відповідні зміни, тому що з Вашого оголошення не зрозуміло який тип процедури Ви обрали. По-третє: згідно п. 1 ст. 5 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Що відкрито суперечить Вашому Оголошенню, а саме: а) Пункт 4.4 Оголошення, де зазначається, що «учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку (акт обстеження) довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника». Тобто згідно Закону учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію. До участі в спрощеній закупівлі Ви бажаєте познайомитися з учасниками, що прямо порушує Закон. б) Пункт 4.5 Оголошення, а саме вимагаєте інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №2, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошенні (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди). Яка техніка, на Вашу думку, необхідна для виконання даних видів робіт, а також обладнання та інструменти для яких необхідний договір оренди? в) Пункт 4.6 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №3. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три». Це є дискримінаційною вимогою, читайте рішення АМКУ з цього питання. Згідно роз’яснення МЕРТУ від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06: ● Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає: 1) розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; 2) встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; 3) встановлення замовником строку дії пропозицій учасників. ● В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій. По-четверте: не вірно вказані строки укладання договору про закупівлю. В зв’язку з цим, просимо Вас виключити дискримінаційні вимоги, зазначені в Оголошенні, які прямо ведуть до того, що брати участь в оголошеній Вами закупівлі буде один учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня) Все зроблено згідно чинного законадавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-002287-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Олексейчук Віталій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3061721495
Дата подання: 28 травня 2020 15:31
Дискримінаційні умови
Доброго дня! Принагідно хочемо повідомити, що оголошена Вами закупівля: "Капітальний ремонт електромережі багатоквартирного житлового будинку по вулиці Житомирській, №59 в м. Новограді-Волинському Житомирської області" має ряд суттєвих помилок:
- По-перше: відповідно до п.3 ст.14 "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону "Про публічні закупівлі", обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників та вионання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) і т. д.". Цих даних немає ні в електронній формі оголошення, ні в прикріплених Вами файлах.
- По-друге: поняття «тендерна пропозиція», «тендерна документація», «торги», «процедура закупівлі» в розумінні Закону застосовуються до конкурентних процедур визначених в ст. 13. Якщо ж у Вас планується конкурентна процедура закупівлі внесіть відповідні зміни, тому що з Вашого оголошення не зрозуміло який тип процедури Ви обрали.
По-третє: згідно п. 1 ст. 5 Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Що відкрито суперечить Вашому Оголошенню, а саме:
а) Пункт 4.4 Оголошення, де зазначається, що «учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку (акт обстеження) довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника». Тобто згідно Закону учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію. До участі в спрощеній закупівлі Ви бажаєте познайомитися з учасниками, що прямо порушує Закон.
б) Пункт 4.5 Оголошення, а саме вимагаєте інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №2, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошенні (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди). Яка техніка, на Вашу думку, необхідна для виконання даних видів робіт, а також обладнання та інструменти для яких необхідний договір оренди?
в) Пункт 4.6 «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №3. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три». Це є дискримінаційною вимогою, читайте рішення АМКУ з цього питання.
Згідно роз’яснення МЕРТУ від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06:
● Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає: 1) розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; 2) встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; 3) встановлення замовником строку дії пропозицій учасників.
● В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій.
По-четверте: не вірно вказані строки укладання договору про закупівлю.
В зв’язку з цим, просимо Вас виключити дискримінаційні вимоги, зазначені в Оголошенні, які прямо ведуть до того, що брати участь в оголошеній Вами закупівлі буде один учасник.
Надайте, будь ласка, роз'яснення в іншому випадку будемо вимушені звернутися до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 17:52
Доброго дня. Надаємо роз`яснення на Ваші зауваження:
- пітвердження, що на "документація виготовлена на підставі закону Про публічні закупівлі"
По пунктах:
По перше критерії оцінки- 100% ціна;
По друге- вона чітко вказана до закону.
Стосовно пункту 4.4, щодо обстеження об`єкту- це умова є однакова для всіх учасників, але цей підхід дозволяє учаснику ознайомитись з об'ємом робіт.
Стосовно кваліфікації: вимога щодо подання довідки про наявність обладнання і механізмів його кількісний склад і перелік визначає сам учасник організовуючи роботу по виконанню технічного завдання.
Пункт 4.6 погоджуємося, що це є перебільшенням. Зробимо зміни і буде достатньо одного підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про виконання робіт.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ 95 026,00
UAH з ПДВ
95 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3156908892
Переможець 95 026,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3156908892
95 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:07
додаткова угода 001 (2).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 18:33
Звіт про укладання договору укладений
12 червня 2020 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дозавантаження додаткової угоди та додатку до договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 95 026,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 837,67 UAH)