Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху житлового корпусу №2 КЗ ЛОР "Грушківський психоневрологічний інтернат" в т. ч.виготовлення ПКД
Очікувана вартість
560 395,00 UAH
UA-2020-05-27-002103-c d8e9b974e9dd4833abb31d37c0905026
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирош Іванна Мирославівна

+380226553180 g_internat2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Грушківський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03188889
Місцезнаходження: 80735, Україна , Львівська обл., Якторів, Золочівський район, с. Якторів, вул. Будинкова, 30
Контактна особа: Мирош Іванна Мирославівна
+380226553180
g_internat2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 20:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 20:02
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:25
Очікувана вартість: 560 395,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 802,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
Капітальний ремонт даху житлового корпусу №2 КЗ ЛОР "Грушківський психоневрологічний інтернат" в т. ч.виготовлення ПКД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80735, Україна, Львівська область, с. Якторів, вул. Будинкова,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2020 14:34
Оголошення (23).docx
27 травня 2020 19:57
проект договору.docx
27 травня 2020 19:57
Оголошення (23).docx
01 червня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2020 14:34
Оголошення (23).docx
27 травня 2020 19:57
проект договору.docx
27 травня 2020 19:57
Оголошення (23).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

15) Сертифікати якості/відповідності матеріалів згідно вимог ДБН та ДСТУ
Дата подання: 28 травня 2020 08:40
Дата відповіді: 31 травня 2020 14:11
Сертифікації підлягають лише ті види продукції, які внесено до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28. Товар, що є предметом закупівлі не внесено до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28 (зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції), отже Учасник не зобов’язаний вчиняти жодні дії по підтвердженню цієї імперативної норми. Враховуючи те, що предмет закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації згідно з Переліком продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28, то Замовник надає в складі пропозицію копію довідки ДП «Львівтестстандартметрологія» про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Більше того - 15 січня 2015 року Верховна Рада прийняла закон «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», яким припиняє дію Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-9 та з 1 січня 2018 року скасовано система обов'язкової сертифікації продукції УкрСЕПРО. Зокрема, з цієї дати НЕ сертифікуватиметься кранова, протипожежна продукція, метало- та деревообробне обладнання, а також будівельні матеріали, вироби і конструкції. Відповідно було прийнять і наказ ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме: ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування" ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення" ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі" ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій" ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції" ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення" ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи" ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується" ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації" ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення" ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління" ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис" ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції" В зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року ОРГАНИ СЕРТИФІКАЦІЇ ВІДСУТНІ. Так само і відсутня обов'язкова сертифікація усіх матеріалів, які мають використовуватися в процесі виконання робіт. Прошу вилучити завідома незаконну вимогу про надання Сертифікати якості/відповідності матеріалів згідно вимог ДБН та ДСТУ оскільки такі вимоги ДБН та ДСТУ ВІДСУТНІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго Дня! Відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовнику не заборонено вимагати сертифікати щодо будівельних матеріалів, а враховуючи те, що Замовником є медичниа установа - Замовник повинен бути впевнений у безпечності та якості даних матеріалів, тому було внесено дану вимогу. Сертифікат - доказ того, що Ваш продукт відповідає певним вимогам та перевірений державою. На сьогоднішній день існує безліч державних підприємств-органів сертифікації, а добровільна сертифікація продукції лиш підвищує конкурентоспроможність виробника на ринку України. Замовник не може задовільнити ваше звернення та вилучити вимогу щодо сертифікації з оголошення про закупівлю.
16) Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати бланк, інформацію з специфікацією та відповідністю вимогам до технічного завдання (основним видам робіт): 16.1) які матеріали і для яких робіт він буде залучати згідно поданої таблиці
Дата подання: 28 травня 2020 08:44
Дата відповіді: 31 травня 2020 14:15
прошу пояснити навіщо Учасники мають переписувати ці дані в "Бланк" якщо вони відображені у Підсумковій відомості ресурсів кошторису, який Ви і так вимагаєте надати?
Відповідь: Згідно Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Закону про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 та змінами (Відомостей Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289) Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель
1.Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
В даній таблиці не вимагають переписувати усі матеріали а пропонують вписати основні види робіт та матеріали для виконання робіт згідно технічного завдання
16.2) Матеріали які учасник надав у таблиці повинні бути сертифіковані та чинні на момент проведення закупівлі
Дата подання: 28 травня 2020 08:46
Дата відповіді: 31 травня 2020 14:15
Сертифікація будівельної продукції скасована ще з 01.01.2018 р. прошу вилучити це формулювання. Прошу також прошу пояснити як можуть бути чинними матеріали? що це мається на увазі?
Відповідь: Згідно Статті 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Закону про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 та змінами (Відомостей Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289) Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель
2. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
17) довідка в довільній формі про виїзд на місце проведення робіт обов’язкова з підтвердженням
Дата подання: 28 травня 2020 08:50
Дата відповіді: 31 травня 2020 14:16
Що це за вимога? Яке підтвердження? Тобто в закупівлі, яка згідно п.3 ч.1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" здійснюється за принципами "відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель" можна брати участь не усім Учасниками, а лише тим, кому Ви надали підтвердження? так в чому тоді електронні торги, якщо Ви допускаєте лише тих кого захочете??? Прошу вилучити п.17 як такий, що суперечити принципам проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи сучасні технології та будівельні матеріали Замовник вважає, що виїзд Учасника на об’єкт є невідємною частиною початку капітального ремонту даху житлового корпусу з метою проведення особистих замірів та визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт. Саме виїзд на об’єкт дасть можливість Учаснику оцінити об’єм робіт і запропонувати більш вигідну для замовника цінову пропозицію. Довідка у довільній формі є лиш підтвердженням того , що учасник дійсно бачив об’єкт, готовий укласти договір та виконати усі роботи, як того вимагає тендерна документація/оголошення про закупівлю. Запрошуємо до участі у закупівлі.
5. Інша інформація: По закінченню аукціону переможець закупівлі в термін 1 робочі дні в електронному вигляді надає розрахункову документацію на суму останнього раунду, відповідно до заявленого Замовником технічного завдання (для розгляду пропозицій).
Дата подання: 28 травня 2020 08:53
Дата відповіді: 31 травня 2020 14:18
5. Інша інформація: По закінченню аукціону переможець закупівлі в термін 1 робочі дні в електронному вигляді надає розрахункову документацію на суму останнього раунду, відповідно до заявленого Замовником технічного завдання (для розгляду пропозицій). водночас нижче Замовник зазначає, що У випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону, учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, надсилає замовнику на електронну пошту: gryshka15@ukr.net - протягом 1-го дня відкориговані документи, зазначені вище у даному пункті. Отже замовник вимагає надати ці документи двічі і в різні строки. Прошу привести документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження враховано та завантажено відкореговане Оголошення про закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЗЬ" 460 000,00
UAH з ПДВ
369 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" 466 815,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кульчинський Олег Ігорович 452 065,00
UAH з ПДВ
438 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХБУДГРУП" 489 903,00
UAH з ПДВ
489 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 19:13
календарнийй.pdf
04 червня 2020 19:13
інша-3.pdf
04 червня 2020 19:13
інша-2.pdf
04 червня 2020 19:13
інша-1.pdf
04 червня 2020 19:13
Захист довкілля.pdf
04 червня 2020 19:13
Демпінг цін.pdf
04 червня 2020 19:13
Гарантійний термін.pdf
04 червня 2020 19:13
17. Довідка виїзд.pdf
04 червня 2020 19:13
16 Матеріали.pdf
04 червня 2020 19:13
15. Сертифікати якості.pdf
04 червня 2020 19:13
14. Лист відгук.PDF
04 червня 2020 19:13
13. Стаття 17.pdf
04 червня 2020 19:13
12. Субпідрядні.pdf
04 червня 2020 19:13
11. Договір.pdf
04 червня 2020 19:13
10. відомості.pdf
04 червня 2020 19:13
9. Форма пропозиції.pdf
04 червня 2020 19:13
7. Ліцензія.pdf
04 червня 2020 19:13
6. Статут.pdf
04 червня 2020 19:13
6. Повноваження особи.pdf
04 червня 2020 19:13
6) Наказ на призначення.pdf
04 червня 2020 19:13
5.1 Будекстра документи.pdf
04 червня 2020 19:13
3) кузь Оксана2 Диплом.pdf
04 червня 2020 19:13
3) кузь Оксана Диплом.pdf
04 червня 2020 19:13
3) Кузь Диплом.pdf
04 червня 2020 19:13
3) Диплом Горішний.pdf
04 червня 2020 19:13
2. Свідоцтво про держ.pdf
04 червня 2020 19:13
1. Договірна ціна.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:52
Електронний підпис
03 червня 2020 11:46
Сертифікат на бетон.pdf
03 червня 2020 11:46
Проект договору.pdf
03 червня 2020 11:46
Локальний кошторис.pdf
03 червня 2020 11:46
Інформаційний бланк.pdf
03 червня 2020 11:46
Зведений кошторис.pdf
03 червня 2020 11:46
Досвід підрядника 2.pdf
03 червня 2020 11:46
Досвід підрядника 1.pdf
03 червня 2020 11:46
Договірна ціна.pdf
03 червня 2020 11:46
Відгук 2.pdf
03 червня 2020 11:46
Відгук 1.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 18:54
кошторис
12 червня 2020 18:54
кошторис
12 червня 2020 18:54
кошторис
12 червня 2020 18:54
кошторис
12 червня 2020 18:52
кошторис
04 червня 2020 13:08
ідентифікаційний.pdf
04 червня 2020 13:08
ГАРАНТІЯ.pdf
04 червня 2020 13:08
СТ 17.pdf
04 червня 2020 13:08
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН.pdf
04 червня 2020 13:08
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
04 червня 2020 13:08
СЕРТИФІКАТ ПРОФІЛЬ.png
04 червня 2020 13:08
ВИСНОВОК НА КЛЕЙ.jpg
04 червня 2020 13:08
БЛОКИ.pdf
04 червня 2020 13:08
profil12 ВИСНОВОК.jpg
04 червня 2020 13:08
ВІДГУК ШРА.pdf
04 червня 2020 13:08
відгук франківська РА.jpg
04 червня 2020 13:08
ВІДГУК ФРА.pdf
04 червня 2020 13:08
відгук УПНСЦЗ.pdf
04 червня 2020 13:08
відгук 2018.pdf
04 червня 2020 13:08
СУБПІДРЯД.pdf
04 червня 2020 13:08
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 червня 2020 13:08
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf
04 червня 2020 13:08
ТЕХ ЗАВДАННЯ.pdf
04 червня 2020 13:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 червня 2020 13:08
реєстрація.pdf
04 червня 2020 13:07
копія паспорта.pdf
04 червня 2020 13:07
свідоцтва.pdf
04 червня 2020 13:07
декларація праці.pdf
04 червня 2020 13:07
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
04 червня 2020 13:07
НАКАЗ НА ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
04 червня 2020 13:07
МТБ.pdf
04 червня 2020 13:07
працівники.pdf
04 червня 2020 13:07
КОШТОРИС.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 16:12
Договора аналогічні.rar
04 червня 2020 16:12
Сертифікати.rar
04 червня 2020 16:12
Трудові.rar
04 червня 2020 16:12
Статут Техбудгруп.PDF
04 червня 2020 16:12
Проект договору.pdf
04 червня 2020 16:12
Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2020 16:11
Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 16:11
№ 3 довідка обладнання.pdf
04 червня 2020 16:11
№ 11 ст 17.pdf
04 червня 2020 16:11
№ 1 Довiдка_Аналогiчнi.pdf
04 червня 2020 16:11
№ 6 лист гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЗЬ"

ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ"

ФОП Кульчинський Олег Ігорович

ТОВ "ТЕХБУДГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
Відхилено 369 900,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 15:20
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ"
#39810251
Відхилено 370 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:28
ФОП Кульчинський Олег Ігорович
#2899319852
Відхилено 438 500,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 12:27
ТОВ "ТЕХБУДГРУП"
#43421398
Переможець 489 903,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:17

Документи

10 червня 2020 15:20
Електронний підпис
10 червня 2020 15:16
Протокол

Документи

12 червня 2020 14:27
Електронний підпис
12 червня 2020 14:24
Протокол

Документи

16 червня 2020 12:26
Електронний підпис
16 червня 2020 12:22
Протокол

Документи

18 червня 2020 12:17
Електронний підпис
18 червня 2020 12:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХБУДГРУП"
#43421398
489 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 12:17
Електронний підпис
18 червня 2020 12:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:47
Договір укладений
26 червня 2020 13:41