Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Очікувана вартість
3 409 224,50 UAH
UA-2020-05-27-001974-a 47412e653c3b437e99cc595fc860e053
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 20:00
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 13:47
Очікувана вартість: 3 409 224,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 046,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
(ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата за надані послуги здійснюється протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послугна підставі виставленого Виконавцем рахунка. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 19:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 19:57
Тендерна документація+технічне завдання.doc
27 травня 2020 19:57
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Формула маркет 3 198 145,00
UAH з ПДВ
2 284 800,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУЛКАН" 3 407 490,00
UAH з ПДВ
2 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "112 УКРАЇНА" 3 409 224,00
UAH з ПДВ
3 409 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 13:29
Електронний підпис
03 липня 2020 16:59
Електронний підпис
02 липня 2020 10:08
Електронний підпис
02 липня 2020 10:05
протокол№2
02 липня 2020 10:05
Протокол №1
01 липня 2020 14:18
Електронний підпис
01 липня 2020 13:26
Електронний підпис
01 липня 2020 10:25
Електронний підпис
30 червня 2020 15:31
Електронний підпис
30 червня 2020 15:27
Наказ
30 червня 2020 15:27
Проект договору
30 червня 2020 15:27
Кошторис
25 червня 2020 12:02
Електронний підпис
25 червня 2020 11:55
Відгук Фес Укр
25 червня 2020 11:55
Договір Прогрестехбуд
18 червня 2020 16:49
Електронний підпис
18 червня 2020 16:42
Договір оренди МТБ.pdf
18 червня 2020 16:42
Згода на обробку ПД.pdf
18 червня 2020 16:42
Довідка МТБ.pdf
18 червня 2020 16:42
Довідка працівники.pdf
18 червня 2020 16:42
Досвід дов.pdf
18 червня 2020 16:42
Договір оренди СТО.pdf
18 червня 2020 16:42
Довідка СТО.pdf
18 червня 2020 16:42
Договір оренди СТО.pdf
18 червня 2020 16:42
Погодження.pdf
18 червня 2020 16:41
Довідка витягу з ПДВ.pdf
18 червня 2020 16:41
Статут.pdf
18 червня 2020 16:41
Договір орнди Наукова.pdf
18 червня 2020 16:41
Гарантійні листи.pdf
18 червня 2020 16:41
Довідка з банку.pdf
18 червня 2020 16:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 червня 2020 16:41
Витяг.pdf
18 червня 2020 16:41
протокол _2.pdf
18 червня 2020 16:41
протокол _1.pdf
18 червня 2020 16:41
Виписка ЄДР.pdf
18 червня 2020 16:41
Ст17.pdf
18 червня 2020 16:41
Протокол зборів_3.pdf
18 червня 2020 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 16:41
Проект Договору.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 15:10
Електронний підпис
18 червня 2020 15:09
Додаток8.rar
18 червня 2020 15:09
Додаток7.rar
18 червня 2020 15:09
Додаток5.rar
18 червня 2020 15:09
стр7 Гарантійний лист.jpg
18 червня 2020 15:09
Додаток2.rar
18 червня 2020 15:09
Додаток1.rar

Публічні документи

18 червня 2020 14:10
ЦІнова пропозиція.PDF
18 червня 2020 14:10
Згода з договором.PDF
18 червня 2020 14:10
Романишин_Протокол.PDF
18 червня 2020 14:10
Інформація учасника.jpg
18 червня 2020 14:10
Довідка по обладнанню.jpg
18 червня 2020 14:10
Довідка ст 17.jpg
18 червня 2020 14:10
7. Статут112УА 2020 опис.pdf
18 червня 2020 14:10
4. довідка_4ОПП.PDF
18 червня 2020 14:10
3. Виписка 2020.pdf
18 червня 2020 14:10
2. свідоцтво_пдв.PDF
18 червня 2020 14:10
1. Документ_ЄДР_2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Формула маркет

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУЛКАН"

ТЗОВ "112 УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Формула маркет
#38764194
Переможець 2 284 800,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 16:09

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ФОРМУЛА МАРКЕТ», поданій на торги «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ФОРМУЛА МАРКЕТ» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №392 від 18.06.2020, у якій зазначено про наявність орендованого обладнання на підставі договору оренди від 08.05.2019 із ФОП Дутко І.В. Найменування обладнання, зазначеного у договорі оренди, не відповідає найменуванню обладнання, зазначеного Учасником у поданій ним Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №392 від 18.06.2020. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ФОРМУЛА МАРКЕТ» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №231 від 18.06.2020, у якій серед інших працівників зазначено директора товариства Лісєнкову О.В. Згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано лист-згоду на обробку та використання персональних даних працівників №334 від 11.06.2020 за підписом директора Лісєнкової О.В.. Однак, у переліку працівників, які надали згоду на обробку та використання своїх персональних даних немає директора Лісєнкової О.В. Окрім цього, у переліку працівників, які надали згоду на обробку та використання своїх персональних даних зазначено працівника Візняк В.Ф., в той час, як у наданій Учасником Довідці про наявність працівників немає такого працівника, натомість, є – Візняк Віталій Вікторович (Візняк В.В.). 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ФОРМУЛА МАРКЕТ» надано Довідку про наявність досвіду виконання договорів з ремонту автомобілів № 338 від 18.06.2020 року, у якій зазначено договір № б/н від 01.08.2018 р. із ТзОВ «ФЕС УКР». Згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед іншого сканкопiєю(ями) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від кожного Замовника, зазначеного у таблиці. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано позитивний лист-відгук від ТзОВ «ФЕС УКР» №22258/56-в від 18.06.2020. Однак, у цьому відгуку не зазначено жодної інформації стосовно того кому цей відгук надано та згідно якого договору. Відповідно, Замовник не може ідентифікувати адресата відгуку. Окрім цього, у Довідці про наявність досвіду виконання договорів з ремонту автомобілів № 338 від 18.06.2020 року серед іншого зазначено договір б/н від 26.11.2019 із ТзОВ «Прогрестехбуд». Згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед іншого сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано договір із ТзОВ «Прогрестехбуд», однак наданий договір не містить дати договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі, а саме: - обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу; - обладнання для діагностування двигуна внутрішнього згорання (стенд вимірювання компресії в циліндрах, стенд вимірювання тиску змащувальної системи); - комп’ютерний стенд перевірки та регулювання кутів розвалу і сходження коліс; - обладнання для перевірки та чищення паливних форсунок; - обладнання для перевірки герметичності та заповнення холодоагентом системи кондиціонування; - обладнання для перевірки та регулювання світла фар. Обладнання, що відображене учасником у Довідці як орендоване та/або яке знаходиться у лізингу, та/або яке залучається для надання послуг, тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинних протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. 2) Відповідно до п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. 3) Відповідно до п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед іншого наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від кожного Замовника, зазначеного у таблиці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати інформацію стосовно найменування обладнання, зазначеного в поданій Учасником Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №392 від 18.06.2020, привівши її у відповідність до договору, на підставі якого Учасником орендується зазначене обладнання (від 08.05.2019 із ФОП Дутко І.В.). 2) На виконання вимог п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати поданий лист-згоду на обробку та використання персональних даних працівників №334 від 11.06.2020, зазначивши у ньому про надання згоди на обробку та використання персональних даних працівників усіма працівниками, зазначеними Учасником в поданій ним Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №231 від 18.06.2020. 3) На виконання вимог п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – подати оновлений лист-відгук від ТзОВ «ФЕС УКР», із зазначенням у ньому інформації стосовно того кому цей відгук надано та згідно якого договору; надати договір б/н від 26.11.2019 із ТзОВ «Прогрестехбуд», інформація по якому зазначена у поданій Учасником Довідці про наявність досвіду виконання договорів з ремонту автомобілів № 338 від 18.06.2020 року (із зазначенням дати такого договору).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Формула маркет
#38764194
2 284 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:57
ДУ_2 від 15.01.2021 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 20:48
Додаткова угода №1 від 28.12.2020р. (1) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 20:48
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 18:08
Договір 96-07-20 від 16.07.2020.PDF укладений
16 липня 2020 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 96-07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 96-07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 662 104,02
UAH (в тому числі ПДВ 110 350,67 UAH)