Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 232+000 – км 232+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький - Миколаїв, Миколаївська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
526 120,93 UAH
UA-2020-05-27-001943-a ● f3b22935823e4be3b732fc2bf3171016
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 18:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 19:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 19:30 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 526 120,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 630,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15783.62 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 232+000 – км 232+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький - Миколаїв, Миколаївська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем послуг здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання наданих послуг при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 15:48 |
ТД WIM Н-14 км 232+000 - 232+400 нова редакція 05 06 20.doc | |
05 червня 2020 15:48 |
Проект договору ПВР WIM Н-14 км 232+000 - 232+400 05 06 20.docx | |
05 червня 2020 15:48 |
Перелік змін 05 06 20.doc | |
27 травня 2020 18:47 |
ТД WIM Н-14 км 232+000 - 232+400.doc | |
27 травня 2020 18:47 |
Проект договору ПВР WIM Н-14 км 232+000 - 232+400.docx |
05 червня 2020 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2020 15:48 |
ТД WIM Н-14 км 232+000 - 232+400 нова редакція 05 06 20.doc
|
|||
05 червня 2020 15:48 |
Проект договору ПВР WIM Н-14 км 232+000 - 232+400 05 06 20.docx
|
|||
05 червня 2020 15:48 |
Перелік змін 05 06 20.doc
|
|||
27 травня 2020 18:47 |
ТД WIM Н-14 км 232+000 - 232+400.doc
|
|||
27 травня 2020 18:47 |
Проект договору ПВР WIM Н-14 км 232+000 - 232+400.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Комплекси вагового контролю на транспорті
Дата подання: 30 травня 2020 16:30
Дата відповіді: 03 червня 2020 17:06
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и), який(кі) є виконаним(и) протягом останніх 3 (трьох) років, на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (розробки) проектної (проектно - кошторисної) документації (стадії «Проект» або «Робочий проект»), в складі якої присутні розділи:
- дорожніх метеостанцій,
- комплексів вагового контролю на транспорті,
- систем відеоспостереження за рухом,
- систем автоматизованого керування рухом або їх елементів,
- систем освітлення,
- трансформаторних підстанцій,
- систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та при необхідності внести зміни до тендерної документації, що означає термін «Комплекси вагового контролю на транспорті». Які вагові комплекси попадають під таке визначення ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що під полняттям «комплекси вагового контролю на транспорті» маються на увазі комплексні системи, побудовані на основі ваговимірювального обладнання та призначені для автоматичного визначення та обліку вагових параметрів на автомобільному або залізничному транспорті
Працівники
Дата подання: 30 травня 2020 17:38
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:10
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ).
В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри
покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення
вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу.
Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-
геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань;
При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації. Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники/виконавці робіт:
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг – не менше ніж 1особа,
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості - не менше ніж 1особа,
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше ніж 1особа.
Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Щодо перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. У разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Щодо працівників. Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Щодо перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. У разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Щодо працівників. Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Освітлення проїзної частини
Дата подання: 30 травня 2020 17:45
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:11
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що існуюче освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання відсутнє.
Уточнення щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 03 червня 2020 15:45
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:01
Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник надасть аналогічний договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення правил дорожнього руху?
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю буде вважатись аналогічним договором.
Уточнення щодо працівників Учасника
Дата подання: 03 червня 2020 15:52
Дата відповіді: 05 червня 2020 11:32
Чи може Учасник працівників, що зазначені у тендерній документації (інженер-проектувальник-інженерно-будівельне проектування доріг, інженер-проектувальник-інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник- інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) залучити за рахунок лише субпідрядних організацій, у разі якщо у нього в штаті немає вищезазначених спеціалістів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє, що додатком №1 до документації передбачено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Також учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Уточнення щодо працівників
Дата подання: 03 червня 2020 15:56
Дата відповіді: 05 червня 2020 11:33
4. У тендерній документації Замовника вимагається наявність в Учасника Інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг – не менше ніж 1 особа. У технічному завданні зазначено, що у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань не відповідатимуть вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1 до Технічного завдання, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Однак, якщо параметри покриття після проведення інженерних вишукувань будуть відповідати вимогам до стану покриття, перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, наявність такого інженера в Учасника або субпідрядника буде не потрібно. А тому, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності в Учасника Інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг є необґрунтованою.
Вважаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності Інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг звужує коло Учасників процедури закупівлі. Просимо переглянути кваліфікаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації для приведення її до вимог законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
На етапі прведення торгів відсутні результати проведення інженерних вишукувань щодо відповідності або невідповідності стану покриття вимогам, наведеним в п.1 Додатку 1, зазначене буде встановлюватись саме при здійсненні проектування. Тому, саме на етапі проведення торгів, замовник має бути впевненим в спроможності проектувальника виконанти весь необхідний комплекс робіт відповідно до нормативних актів в цій сфері, яка визначається, серед іншого, навністю кваліфіковних сертифікованих працівників. Також звертаємо увагу учасника, що влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху передбачається на км 232+000 – км 232+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький - Миколаїв, тому наявність в учасника при проектуванні зазначених робіт інженера – проектувальника - інженерно – будівельне проектування доріг є безапеляційно обов’язковим.
На етапі прведення торгів відсутні результати проведення інженерних вишукувань щодо відповідності або невідповідності стану покриття вимогам, наведеним в п.1 Додатку 1, зазначене буде встановлюватись саме при здійсненні проектування. Тому, саме на етапі проведення торгів, замовник має бути впевненим в спроможності проектувальника виконанти весь необхідний комплекс робіт відповідно до нормативних актів в цій сфері, яка визначається, серед іншого, навністю кваліфіковних сертифікованих працівників. Також звертаємо увагу учасника, що влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху передбачається на км 232+000 – км 232+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький - Миколаїв, тому наявність в учасника при проектуванні зазначених робіт інженера – проектувальника - інженерно – будівельне проектування доріг є безапеляційно обов’язковим.
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 03 червня 2020 15:57
Дата відповіді: 05 червня 2020 11:34
У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваше звернення та звертає увагу учасника, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку..
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 03 червня 2020 15:58
Дата відповіді: 05 червня 2020 11:35
У тендерній документації Замовника, зокрема у Технічному завданні відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо Замовника уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни до ТД для правильного розуміння потенційними Учасниками обсягу надання послуг та формування ціни тендерної пропозиції.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-001943-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 30 травня 2020 16:31
Аналогічний договір
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и), який(кі) є виконаним(и) протягом останніх 3 (трьох) років, на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (розробки) проектної (проектно - кошторисної) документації (стадії «Проект» або «Робочий проект»), в складі якої присутні розділи:
- дорожніх метеостанцій,
- комплексів вагового контролю на транспорті,
- систем відеоспостереження за рухом,
- систем автоматизованого керування рухом або їх елементів,
- систем освітлення,
- трансформаторних підстанцій,
- систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо усунення неоднозначності у визначеності аналогічного договору, а саме: Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення, чи лише один із них ?
Розгорнути
Згорнути
- дорожніх метеостанцій,
- комплексів вагового контролю на транспорті,
- систем відеоспостереження за рухом,
- систем автоматизованого керування рухом або їх елементів,
- систем освітлення,
- трансформаторних підстанцій,
- систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо усунення неоднозначності у визначеності аналогічного договору, а саме: Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення, чи лише один із них ?
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2020 10:16
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що в частині поняття «аналогічний договір» в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
420 897,00
UAH з ПДВ
|
315 618,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІА ДОРБУД" |
442 988,96
UAH з ПДВ
|
315 619,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛІР ПЛЮС" |
420 900,00
UAH з ПДВ
|
415 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
479 811,72
UAH з ПДВ
|
479 811,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" #37334664 |
Відхилено |
315 618,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 19:32
|
ТОВ "ВІА ДОРБУД" #35589783 |
Переможець |
315 619,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 15:06
|
Договір 52-Б від 20 07 20.pdf | укладений |
21 липня 2020 15:03
|