Комплект парта одномісна зі стільцем для учнів початкових класів НУШ, комплект засобів навчання та обладнання (крім комп’ютерного) для учнів початкових класів НУШ
Set of a desk single with a chair for pupils of initial classes of NUSH, a set of means of training and the equipment (except computer) for pupils of initial classes of NUSH
Очікувана вартість
4 929 700,00 UAH
UA-2020-05-27-001912-c d4bb73d8c3a640958fa7054d0be6af0f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Місцезнаходження: 68601, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Контактна особа: Генчева Анастасія Сергіївна
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Educationof Izmail Rayon State Administration
National ID: 02145168
Contact point: Hencheva Anastasiia
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 4 929 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 27 травня 2020 16:55
Enquiries until: 23 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 29 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 4 929 700 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

26 червня 2020 11:41
Електронний цифровий підпис
26 червня 2020 11:34
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція 4).docx
26 червня 2020 11:34
Тендерна документація парти та дидактика від 26.06.2020 року.pdf
26 червня 2020 11:34
Перелік змін 4.pdf
23 червня 2020 14:51
Додаток 4-10 До Тендерної документації.docx
23 червня 2020 14:51
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція 3).docx
23 червня 2020 14:51
Тендерна документація зміни 3.pdf
23 червня 2020 14:51
Перелік змін 3.pdf
22 червня 2020 15:21
Додаток 4-10 До Тендерної документації.docx
22 червня 2020 15:21
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція 2).docx
22 червня 2020 15:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗМІНИ 2.pdf
22 червня 2020 15:21
Перелік змін .pdf
04 червня 2020 17:16
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція).docx
04 червня 2020 17:14
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція).pdf
04 червня 2020 17:14
Перелік змін до тендерної документації ПАРТИ ТА ДИДАКТИКА.pdf
27 травня 2020 16:55
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА.docx
27 травня 2020 16:55
Тендерна документація.pdf
26 червня 2020 11:41
Електронний цифровий підпис
23 червня 2020 15:02
Електронний цифровий підпис
22 червня 2020 15:24
Електронний цифровий підпис
04 червня 2020 17:19
Електронний цифровий підпис
27 травня 2020 17:00
Електронний цифровий підпис
26 червня 2020 11:34
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція 4).docx
26 червня 2020 11:34
Тендерна документація парти та дидактика від 26.06.2020 року.pdf
26 червня 2020 11:34
Перелік змін 4.pdf
23 червня 2020 14:51
Додаток 4-10 До Тендерної документації.docx
23 червня 2020 14:51
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція 3).docx
23 червня 2020 14:51
Тендерна документація зміни 3.pdf
23 червня 2020 14:51
Перелік змін 3.pdf
22 червня 2020 15:21
Додаток 4-10 До Тендерної документації.docx
22 червня 2020 15:21
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція 2).docx
22 червня 2020 15:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗМІНИ 2.pdf
22 червня 2020 15:21
Перелік змін .pdf
04 червня 2020 17:16
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція).docx
04 червня 2020 17:14
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА (нова редакція).pdf
04 червня 2020 17:14
Перелік змін до тендерної документації ПАРТИ ТА ДИДАКТИКА.pdf
27 травня 2020 16:55
Тендерна документація ПАРТИ І ДИДАКТИКА.docx
27 травня 2020 16:55
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 28 травня 2020 14:39
Дата відповіді: 29 травня 2020 18:20
Документацією вимагається покриття металевих частин столів та стільців 563 комплекта шляхом гальванічного покриття хромом. Чому вибране гальванічне покриття хром?
Відповідь: Шановний Учаснику! Гальванічне покриття хром є стійким до механічних пошкоджень, що забезпечує привабливий і оригінальний зовнішній вигляд протягом усього терміну використання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000031 ● fad6fa69f44d4653a93df65a584e369f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-28 17:37:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.05.2020 Одеса № 160

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.05.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.05.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-05-27-001912-c 27.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом внесення змін до тендерної документації

2020-06-04 17:23:30

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації, 02145168, Україна, Ізмаїл, проспект Суворова, 62
  2. Інформація про предмет закупівлі: Комплект засобів навчання та обладнання (крім комп’ютерного) для учнів початкових класів НУШ, 4929700UAH, 39160000-1, ДК021, 30, комплекти
  3. Інформація про оприлюднення: d4bb73d8c3a640958fa7054d0be6af0f, 2020-05-27
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Ізмаїльської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 27.05.2020. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», однак Замовником невірно зазначено відносно якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-05 11:12:34

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Комплект парта одномісна зі стільцем для учнів початкових класів НУШ
Статус: Активний
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: Set of a desk single with a chair for pupils of initial classes of NUSH
Current status: Active
Estimated total value: 1 500 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: none

Аукціон

Початок: 10 серпня 2020 13:09
Auction planned date: 10 серпня 2020 13:09

Позиції

601 комп.
Комплект парта одномісна зі стільцем для учнів початкових класів НУШ
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Доставка: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, , Заклади освіти Ізмаїльського району (загальноосвітні школи та НВК)
Дата доставки: 10 серпня 2020

Set of a desk single with a chair for pupils of initial classes of NUSH
CPV: 39160000-1

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-05-27-001912-cd4bb73d8c3a640958fa7054d0be6af0f
Найменування: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Місцезнаходження: 68601, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» Документи
Очікується рішення
Документи
ФОП "ПРУДКА СОФІЯ ОЛЕГІВНА" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "МАЙСОФТ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:01
sign.p7s
03 липня 2020 12:57
Лист згода.pdf.p7s
03 липня 2020 12:57
Лист згода.pdf (1).p7s
03 липня 2020 12:57
Лист згода.pdf
03 липня 2020 12:57
56. Дислокація.pdf
03 липня 2020 12:57
54. Довідка ст 17 ч2.pdf
03 липня 2020 12:57
53 РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
03 липня 2020 12:57
49. Витяг ПДВ копія.pdf
03 липня 2020 12:57
47 довідки банку.pdf
03 липня 2020 12:57
45. Інформація ст 17.pdf
03 липня 2020 12:57
43. Лист згода.pdf.p7s
03 липня 2020 12:57
43. Лист згода.pdf (1).p7s
03 липня 2020 12:57
43. Лист згода.pdf
03 липня 2020 12:57
35 вид.н..pdf
03 липня 2020 12:57
34 аналог договір.pdf
03 липня 2020 12:57
30 ісо.pdf
03 липня 2020 12:57
28 Сканкопія абс.pdf
03 липня 2020 12:57
27 Скан копія СГЗ ГФ-021.pdf
03 липня 2020 12:57
26. СканКопія Egger_MDF.pdf
03 липня 2020 12:57
1 Протокол 4.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:51
sign.p7s
03 липня 2020 15:42
12 Док як матеріали.pdf
03 липня 2020 15:42
13 Сертифікати копія.pdf
03 липня 2020 15:41
6 Дислокація.pdf
03 липня 2020 15:41
55.ВЕМА Виписка 2019.pdf
03 липня 2020 15:41
53.ВЕМА статистика 2019.pdf
03 липня 2020 15:41
50 довідки банку.pdf
03 липня 2020 15:40
38 Лист згода 2 ЕЦП.pdf.zip
03 липня 2020 15:40
38 Лист згода 2 ЕЦП.pdf
03 липня 2020 15:40
36 лист відгук.pdf
03 липня 2020 15:40
33 Довіреність.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:09
sign.p7s
03 липня 2020 16:07
лист опд.rar
03 липня 2020 16:07
Технічна частина.pdf
03 липня 2020 16:07
ст16.pdf
03 липня 2020 16:07
повноваження.pdf
03 липня 2020 16:07
інші документи.pdf
03 липня 2020 16:07
Інформація ст17.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:41
sign.p7s
03 липня 2020 16:39
згода з опд.pdf.p7s
03 липня 2020 16:39
штрафи ч2 ст17.pdf
03 липня 2020 16:39
ціна та інші витрати.pdf
03 липня 2020 16:39
Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 16:39
ст17.pdf
03 липня 2020 16:39
проект договору.pdf
03 липня 2020 16:39
працівники.pdf
03 липня 2020 16:39
право підпису.pdf
03 липня 2020 16:39
погодження ТП.pdf
03 липня 2020 16:39
п.5.ч.1.ст.17.pdf
03 липня 2020 16:39
маттехбаза.pdf
03 липня 2020 16:39
ліцензування.pdf
03 липня 2020 16:39
лист санкції.pdf
03 липня 2020 16:39
ЛГ доставка.pdf
03 липня 2020 16:39
Копія Статуту.pdf
03 липня 2020 16:39
Копія рішення 2.pdf
03 липня 2020 16:39
Копія рішення 1.pdf
03 липня 2020 16:39
Копія Наказу.pdf
03 липня 2020 16:39
Копія ІНП Демидова.pdf
03 липня 2020 16:39
Копія витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 16:39
згода з опд.pdf
03 липня 2020 16:39
захист довкілля.pdf
03 липня 2020 16:39
довіреність.pdf
03 липня 2020 16:39
довідка банк рахунки.pdf
03 липня 2020 16:39
дислокація.pdf
03 липня 2020 16:39
ГЛ товар новий.pdf
03 липня 2020 16:39
ГЛ Зразки.pdf
03 липня 2020 16:39
гарантія.pdf
03 липня 2020 16:39
Відкриті рахунки.pdf
03 липня 2020 16:39
ВІДГУК.pdf

Актуальні тендери

До пошуку