Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 та канцелярські товари
Очікувана вартість
789 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001830-a b2bf0c715577425dbeb5f5cf31f98f91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Караман Алла Іванівна

+380487283839 upr@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Караман Алла Іванівна
+380487283839
upr@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 17:02
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 17:02
Початок аукціону: 12 червня 2020 14:32
Очікувана вартість: 789 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: органи соціального страхування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
Папір А4 та канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83; м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 4а; м. Одеса, вул. Прохоровська, 3; м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 95; м. Арциз, вул. Соборна, 27б, Одеської області; м. Балта, вул. Шевченка, 19, Одеської області; м. Березівка, вул. М. Грушевського, 1, Одеської області; м. Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28, Одеської області; смт. Велика Михайлівка, вул. Ватутіна, 43, Одеської області; м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, 46, Одеської області; смт. Любашівка, вул. Мирна, 37а, Одеської області; м. Подільськ, вул. Шкільна, 2б, Одеської області; м. Роздільна, вул. Незалежності, 7, Одеської області; смт. Сарата, вул. Чкалова, 17, Одеської області; м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, 8а,, Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки Товару протягом 5 (п'яти) банківських днів шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця, на підставі видаткової накладної та рахунку на оплату. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 12:01
Перелік змін до тендерної документації .doc
02 червня 2020 12:01
ТД папір А4 та канцелярські товари.odt
02 червня 2020 12:01
Оголошення.pdf
02 червня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 12:01
Перелік змін до тендерної документації .doc
02 червня 2020 12:01
ТД папір А4 та канцелярські товари.odt
27 травня 2020 16:58
ТД папір А4 та канцелярські товари.odt
02 червня 2020 12:01
Оголошення.pdf
27 травня 2020 16:58
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції
Дата подання: 29 травня 2020 12:04
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:25
Вимоги: 7.1. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У складі документації є вимоги до надання документів ,які потребують переклад. Будь ласка повідомте ,чи потрібно переклад на українську мову завіряти нотаріально...????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто на засіданні тендерного комітету та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Додаток 1
Дата подання: 29 травня 2020 12:12
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:25
Добрий день ! у додатку 1 вимагається .п12.Клей-олівець 25гр PVP, ТЕхнічни характеристики :Виготовлений на основі полівінілхлориду (PVP), колір білий, не містить розчинників, без різких запахів, не токсичний, дата виготовлення 2019-2020 рр., мінімальний термін використання 36 міс. Вага – 22 г. Зрозуміло, що мається на увазі Вага 25гр Будь ласка, виправте технічну описку
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто на засіданні тендерного комітету та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Додаток 1
Дата подання: 29 травня 2020 12:26
Дата відповіді: 01 червня 2020 16:26
п.5-Конверт поштовий В4, кількість250 шт,Формат (250х353) с/к, папір бурий крафт, щільність 90 г/м2, конверт самоклеючий з відривною стрічкою, кількість конвертів у коробці 200 шт Таким чином в позиціі замовлення 250 шт , а коробці 200 шт(в технічних харктеристиках) п.6.Пакет поштовий В4,200шт,Формат 250х353) с/к, папір бурий крафт, щільність 90 г/м2, конверт самоклеючий з відривною стрічкою, кількість конвертів у коробці 250 шт Таким чином в позиціі замовлення 200 шт , а коробці 250 шт(в технічних харктеристиках) Первірте,будь ласка, мабуть це технічна описка
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто на засіданні тендерного комітету та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-001830-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 18 червня 2020 17:41
Неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»
Вимога скасувати Рішення викладене у Протоколі № 189 від 16.06.2020 року засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області про визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), яка не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 18:12
Згідно, ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Підстави відхилення тендерної пропозиції переможця закупівлі є вичерпними.

Документи подані скаржником

18 червня 2020 17:41
Multicopy.pdf
18 червня 2020 17:41
Протокол.pdf
18 червня 2020 17:41
Скарга 19062020.pdf
18 червня 2020 17:41
Технічна частина.pdf
18 червня 2020 17:41
ISO 9001+14001+переклад.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-27-001830-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 23 червня 2020 11:55
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Рішення викладене у Протоколі № 189 від 16.06.2020 року засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області про визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), яка не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 червня 2020 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення:Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області повідомляє, що у відповідності до частини 22 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13285-р/пк-пз від 08.07.2020 року виконано. Рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю “Український папір” переможцем процедури закупівлі скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 15 липня 2020 17:18

Документи подані скаржником

23 червня 2020 10:31
Скарга 19062020.pdf
23 червня 2020 11:41
Технічна частина.pdf
23 червня 2020 11:41
Протокол.pdf
23 червня 2020 11:41
Скарга 19062020.pdf
23 червня 2020 11:41
ISO 9001+14001+переклад.pdf
23 червня 2020 11:41
Multicopy.pdf

Документи подані замовником

01 липня 2020 18:56
Пояснення по скарзі
15 липня 2020 17:16
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 724 774,20
UAH з ПДВ
699 268,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 733 351,80
UAH з ПДВ
699 462,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 759 908,40
UAH з ПДВ
759 908,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 15:08
Електронний підпис
25 червня 2020 15:08
public_doc.pdf
25 червня 2020 15:08
public_doc.p7s
25 червня 2020 15:08
Тендерна пропозиція (1).pdf
25 червня 2020 15:08
МВС.pdf
25 червня 2020 15:08
ДПС.pdf
25 червня 2020 15:08
Документи переможця.pdf
11 червня 2020 14:04
Електронний підпис
11 червня 2020 14:03
Технічна частина.pdf
11 червня 2020 14:03
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 14:03
ДПС.rar

Публічні документи

23 липня 2020 11:55
Електронний підпис
23 липня 2020 11:54
документи на сайт.rar
10 червня 2020 13:22
Електронний підпис
10 червня 2020 13:21
технічний опис.rar
10 червня 2020 13:21
документи щодо підису.rar

Публічні документи

10 червня 2020 17:09
Електронний підпис
10 червня 2020 16:33
Фото IQ Premium.pdf
10 червня 2020 16:33
Статутні документи.7z
10 червня 2020 16:33
Сертифікати ISO.pdf
10 червня 2020 16:33
Лист-ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 699 268,80
UAH з ПДВ
14 липня 2020 18:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 699 268,80
UAH з ПДВ
14 липня 2020 19:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 699 462,30
UAH з ПДВ
17 липня 2020 13:59

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

14 липня 2020 19:19
Електронний підпис
14 липня 2020 19:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
699 462,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:56
Звіт про виконання договору укладений
17 серпня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 10:08
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 липня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 09:27
Договір укладений
29 липня 2020 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 699 462,30
UAH (в тому числі ПДВ 116 577,05 UAH)