Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за об'єктом: Капітальний ремонт покрівлі будівлі міськсвітла вул. Героїв АТО, буд. 8 в м. Нововолинську)
Очікувана вартість
4 215,00 UAH
UA-2020-05-27-001703-a 50cd658fe68e4500b4e5f8f25bed5d0b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679588204 tajichka.83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679588204
tajichka.83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об'єктом: Капітальний ремонт покрівлі будівлі міськсвітла вул. Героїв АТО, буд. 8 в м. Нововолинську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Героїв АТО, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Замовником наданих послуг Виконавцем здійснюється після підписання акта приймання-передачі наданих послуг протягом 7-ми робочих днів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

27 травня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грицай В.Д
#1901905375
Переможець 4 215,00
UAH
27 травня 2020 16:24

Документи

27 травня 2020 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 144
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML