Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50850000-8 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів» (ремонт та перетяжка диванів офісних)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001510-b 738e3bb724e8464cb70b6c36a49aa33d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яненко Людмила Григорівна

380442800467 buhcnap7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42332873
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15
Контактна особа: Яненко Людмила Григорівна
380442800467
buhcnap7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 14:52
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50850000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 50850000-8 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів» (ремонт та перетяжка диванів офісних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, Київ, Вулиця М, Омеляновича-Павленка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50850000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 10:45
Оголош.ремонт диванів офісних.doc
27 травня 2020 10:43
Дод.4 Договір.docx
27 травня 2020 10:43
Додаток 3 форма цін.пропоз..doc
27 травня 2020 10:42
Додаток 2 Квал_ф.вимоги.docx
27 травня 2020 10:39
Дод.1-техн.вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-001510-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ", Код ЄДРПОУ:41860013
Дата подання: 17 червня 2020 11:02
Невідповідність пропозиції ТОВ «НТВ-АЮНН» кваліфікаційним вимогам.
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі, а саме Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, учасником ТОВ ««НТВ-АЮНН» не надано наступні документи:

1. Відповідно до п.3 - Довідка про товар/послуги, що пропонує учасник, з зазначенням виробника, стандартів (ТУ, або ТУУ або ГОСТів, або ДСТУ, тощо) згідно яких виготовляється товар, детальний опис основних технічних характеристик товару/послуги – «довідку ГОСТ» надано 08 червня 2020р. Аукціон по даній закупівлі відбувся 04 червня 2020р.
2. Відповідно до п.4 - Документи, які свідчать про якість товарів/послуг, що пропонуються Учасником (сертифікат якості, відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) - Висновки ДСЕЕ на матеріал надані 09 червня 2020р. Аукціон по даній закупівлі відбувся 04 червня 2020р.
3. Відповідно до п.7 - Відомість з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ передбачений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.04.2014 №486), видана органами Державної статистики України (для юридичних осіб) або копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб) – не надано.
4. Відповідно до п.8 - Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідки) з реєстру платників ПДВ, або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку - не надано.
5. Відповідно до п.9 - Копії дозволу/ліцензії, тощо, за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (за наявності та у разі використання) на поставку товару, виконання робіт, надання послуг, якщо отримання такого дозволу/ліцензії, тощо передбачено законодавством (або пояснення в довільній формі про їх відсутність) – не надано.
6. Відповідно до п.10 - Довідка від банківської установи про відкриття рахунку учасника із зазначенням всіх банківських реквізитів, видану банком у році, в якому укладається договір, та завірену належним чином повноваженою особою – надана довідка видана банком 03 вересня 2013 року.
7. Відповідно до п.12 - Довідка з контактними даними на фірмовому бланку – не надано.
8. Відповідно до п.13 - Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які укладені протягом 2018-2019 років. На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати документ, що підтверджує виконання такого договору (копію договору, накладної, акту) – не надано копії аналогічних договорів, актів, накладних, що підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «НТВ-АЮНН».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 червня 2020 17:19
Причина: Відкликати вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НТВ - АЮНН" 23 800,00
UAH з ПДВ
23 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ" 24 600,00
UAH з ПДВ
23 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:36
Bionica 2 ст.jpg
09 червня 2020 16:34
Bionica 1 ст.jpg
08 червня 2020 10:32
довідка про ГОСТ.pdf
03 червня 2020 09:20
Д3_т2_ст17_НТВ.pdf
03 червня 2020 09:20
Статут_НТВ.pdf
03 червня 2020 09:20
Виписка_НТВ.pdf
03 червня 2020 09:20
Document_USR_1006452667.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 13:45
Електронний підпис
02 червня 2020 11:03
Акт ЦСП МОЗ України.pdf
02 червня 2020 11:03
4 Дозволи та ліцензії.pdf
02 червня 2020 11:03
Акт ЦПМСД м. Києва.pdf
02 червня 2020 11:03
10 Код доступу.pdf
02 червня 2020 11:03
1 Цінова пропозиція.pdf
02 червня 2020 11:03
Статут ТОВ МУРАЛ.pdf
02 червня 2020 11:03
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 червня 2020 11:03
Витяг з ЄДР (завірений).pdf
02 червня 2020 11:03
Витяг платника ПДВ.pdf
02 червня 2020 11:03
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "НТВ - АЮНН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "НТВ - АЮНН"
#38308462
Переможець 23 590,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:54

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НТВ - АЮНН"
#38308462
23 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 09:32
ТОВ НТВ АЮНН.pdf укладений
19 червня 2020 09:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 590,00
UAH