Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

витратні матеріали– 37706 - Контур дихальний апарату штучної вентиляції легенів, одноразового використання, 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 34164 - Клей для шкіри, 34164 - Клей для шкіри, 34164 - Клей для шкіри, 34904-Канюля для порожнистої вени, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 34904-Канюля для порожнистої вени, 34904-Канюля для порожнистої вени, 34904-Канюля для порожнистої вени, 59040-Шприц для введення ліків перорально/ ентерального харчування, одноразового використання, 38501-Шприц-інсулін / голка, основна, 32172 -Клапанінфузійної системи внутрішньовенних вливань
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001298-b 71ce0f6c2e3249be80db246e3e2dc6b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:11
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:11
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 найменування
витратні матеріали– 37706 - Контур дихальний апарату штучної вентиляції легенів, одноразового використання, 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 34164 - Клей для шкіри, 34164 - Клей для шкіри, 34164 - Клей для шкіри, 34904-Канюля для порожнистої вени, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 12159-Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об'єму інфузійного розчину, 34904-Канюля для порожнистої вени, 34904-Канюля для порожнистої вени, 34904-Канюля для порожнистої вени, 59040-Шприц для введення ліків перорально/ ентерального харчування, одноразового використання, 38501-Шприц-інсулін / голка, основна, 32172 -Клапанінфузійної системи внутрішньовенних вливань
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 10:24
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx
27 травня 2020 10:24
Додаток 2 проект договору поставки.docx
27 травня 2020 10:24
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
27 травня 2020 10:24
ТД витратні матеріали.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 997 122,30
UAH з ПДВ
997 122,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮНМЕД" 999 823,26
UAH з ПДВ
999 823,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 10:02
Електронний підпис
22 червня 2020 09:58
Договор копия.pdf
17 червня 2020 14:22
Електронний підпис
17 червня 2020 14:19
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 14:19
Довідки.pdf
17 червня 2020 14:19
Довідка МВД.pdf
17 червня 2020 14:19
Dovidka_20142310990760229858.pdf.p7s
10 червня 2020 16:22
Електронний підпис
10 червня 2020 16:21
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:21
Проект договору.pdf
10 червня 2020 16:21
Технічна частина 7.pdf
10 червня 2020 16:21
Технічна частина 2.pdf
10 червня 2020 16:21
Технічна частина 3.pdf
10 червня 2020 16:21
Технічна частина 5.pdf
10 червня 2020 16:21
Технічна частина 1.pdf
10 червня 2020 16:21
Технічна частина 4.pdf
10 червня 2020 16:21
Технічна частина 6.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 14:30
Частина 3 Технічна.pdf
10 червня 2020 14:30
Частина 2 Технічна.pdf
10 червня 2020 14:30
Частина 1 Комерційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

ПП "ЮНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Переможець 997 122,30
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
997 122,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 13:35
ДУ№ 6від 03.11.2020 06.07.1 УМД.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 13:32
ДУ№5 від 03.11.2020 06.07.1 УМД.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 12:35
ДУ№4 від 19.10.2020 УМД 06.07.1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 12:45
ДУ№ 3 від 16.10.2020 УМД 06.07.1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 12:35
ДУ № 2 від 15.10.2020 УМД 06.07.1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 14:47
ДУ № 1 від 06.10.2020 ТОВ УМД зменьшення ПДВ 06.07.1 від 06.07.2020.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:56
Договір № 06.07.1 від 06.07.2020 УМД вироби.pdf укладений
07 липня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20
Номер договору про закупівлю: 06/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/07/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20
Номер договору про закупівлю: 06/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/07/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20
Номер договору про закупівлю: 06/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/07/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20
Номер договору про закупівлю: 06/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/07/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20
Номер договору про закупівлю: 06/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/07/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20
Номер договору про закупівлю: 06/07/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/07/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 938 117,54
UAH (в тому числі ПДВ 24 481,84 UAH)