Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт в приміщенні КЗ Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" за адресою: вул. Cвітла,6а (поточний ремонт віконних прорізів)» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
108 209,00 UAH
UA-2020-05-27-001240-a 853b81cf4940472fb5876edfee5e0cb5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левченко Ольга Іллівна

+380612862082 sichoviycolegium@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ - ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20520233
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Ювілейний, 19
Контактна особа: Левченко Ольга Іллівна
+380612862082
sichoviycolegium@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 14:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 14:39
Початок аукціону: 04 червня 2020 11:34
Очікувана вартість: 108 209,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 082,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Джерело фінансування закупівлі – державний бюджет(обласний). Предмет закупівлі визначено згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт в приміщенні КЗ Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" за адресою: вул. Cвітла,6а (поточний ремонт віконних прорізів)» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Ювілейний,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата в розмірі 30% від ціни Договору, що надається відповідно до Рішення головного розпорядника коштів та Постанови КМУ № 1070 від 04.12.19, на строк не більше на строк не більше трьох місяців від дати Рахунку, виписаного Підрядником та прийнятого до оплати Замовником. Надану попередню оплату Підрядник зобов'язаний використати в цей термін та надати Замовнику відповідно до виконаного обсягу роботи Довідку про вартість наданих послуги (за формою №КБ-3) та Акт приймання наданих послуг (за формою №КБ-2в) (оплата здійснюється за наявності бюджетного фінансування протягом 5 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця) Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Оплата Замовником фактично наданої послуги після підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних послуг(за формою №КБ-3) та Акту приймання наданих послуг(за формою №КБ-2в) , складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм в межах ціни цього Договору. Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 5 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:35
Інструкція Cвітла 6а (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-001240-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 12 червня 2020 14:16
Оскарження
ПП «НИКС-П» був дискваліфікований Замовником за закупівлею UA-2020-05-27-001240-a ««Поточний ремонт в приміщенні КЗ Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" за адресою: вул. Cвітла,6а (поточний ремонт віконних прорізів)» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)». ПП «НИКС-П» оскаржує дане рішення Замовника, аргументуючи це наступним:
Замовником визначено причиною відхилення пропозиції Учасника ненадання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів» (ф.Д4) за останній робочий місяць 2020 року разом з квитанцією про подання звітності. Дана інформація є конфіденційною та не підлягає оприлюдненню на електронних майданчиках закупівлі. З метою дотримання вимог Замовника нами було надано відповідний звіт Замовнику безпосередньо на електронну пошту sichoviycolegium@gmail.com. Замовником визначено причиною відхилення пропозиції Учасника ненадання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Замовником надано документи, що підтверджують наявність та відповідність вимогам необхідного обладнання як в Учасника, так і у завода-виробника.
Таким чином, Замовник відхиляє пропозицію Учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію. Вбачаємо упереджене ставлення Замовника до учасника ПП «НИКС-П» та дискримінацію, оскільки дії Замовника прямо порушують вимоги положення ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 22, ч.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників», Стаття 5, ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», Стаття 3, ч.1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням».
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ПП «НИКС-П» та визнати його Переможцем даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 13:08
Замовник відхилив пропозицію учасника, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-27-001240-a, причини відхилення зазначені в протоколі. Пропозиція учасника подається тільки на https://prozorro.gov.ua.

Документи подані скаржником

12 червня 2020 14:16
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП НИКС-П 75 800,00
UAH з ПДВ
75 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Комунсервіс-20007" 98 218,00
UAH з ПДВ
98 218,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 15:39
Відповідність
05 червня 2020 15:39
Кошторис
03 червня 2020 14:32
Електронний підпис
03 червня 2020 14:25
Договір.pdf
03 червня 2020 14:25
NIKS-1243 ПРИКЛАД ПАСПОРТУ.pdf
03 червня 2020 14:25
15. Довідка про печатку.pdf
03 червня 2020 14:25
11. Довідка про досвід.pdf
03 червня 2020 14:25
10 Працівники.rar
03 червня 2020 14:25
9. Довідка про персонал.pdf
03 червня 2020 14:25
3. Статут ПП НИКС П.pdf
03 червня 2020 14:25
Установчі.rar
03 червня 2020 14:25
Сертифікати 3.rar
03 червня 2020 14:25
Сертифікати 2.rar
03 червня 2020 14:25
Сертифікати 1.rar
03 червня 2020 14:25
Аналогічні договори 2.rar
03 червня 2020 14:25
Аналогічні договори 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НИКС-П

ПП "Комунсервіс-20007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП НИКС-П
#33384198
Відхилено 75 800,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 13:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
Переможець 98 218,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:52

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП НИКС-П #33384198

№ рішення у справі

70/124-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 червня 2020 13:15
Скан.протоколу.PDF

Документи

16 червня 2020 14:51
Електронний підпис
16 червня 2020 14:46
Скан.протоколу.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Комунсервіс-20007"
#34395132
98 218,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 14:51
Електронний підпис
16 червня 2020 14:46
Скан.протоколу.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 13:27
Кошторисний розрахунок 147.PDF укладений
01 липня 2020 13:25
кошторисний розрахунок 137.PDF укладений
01 липня 2020 13:25
Розрахунок заг.витрат.PDF укладений
01 липня 2020 13:25
Підсумкова відомість.PDF укладений
01 липня 2020 13:25
Локальний кошторис 2 1 1.PDF укладений
01 липня 2020 13:25
Пояснювальна записка.PDF укладений
01 липня 2020 13:25
Договірна ціна.PDF укладений
01 липня 2020 13:25
Договір.PDF укладений
01 липня 2020 13:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 98 218,00
UAH