Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання об’єкту за адресою м. Київ, вул. Січових Стрільців, 17)
Очікувана вартість
1 656 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001174-b b2ac348ce6a74047ac93ffc24f4c883b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Канцедал

+380443333566 kantsedal@fg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Контактна особа: Вадим Канцедал
+380443333566
kantsedal@fg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 13:13
Очікувана вартість: 1 656 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49680 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Категорія замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Будь-які документи, складені іншою мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: у формі банківської гарантії, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 150 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання об’єкту за адресою м. Київ, вул. Січових Стрільців, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 січня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником не пізніше 20 робочих днів з дати підписання обома сторонами Акту приймання – передачі наданих Послуг за відповідний місяць Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість персоналу
Дата подання: 28 травня 2020 12:44
Дата відповіді: 02 червня 2020 13:09
Шановний замовник! Просимо уточнити яку кількість працівників які мають надавати послугу по даній закупівлі враховує технічне завдання та бюджет закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання.
Кількість працівників, що будуть залучені для надання послуг встановлюється учасником самостійно, виходячи з інформації про об'єкт та вимоги до надання послуг Замовника, яка зазначена в Додатку №1 тендерної документації (перелік, періодичність, вимоги до якості та режим з надання послуг).
Уточнення квадратури
Дата подання: 29 травня 2020 14:24
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:52
Доброго дня. Прошу уточнити квадратуту прибирання. Так як у технічному завданні вказано: Загальна площа об’єкту: 11 637,86 кв.м. з якої: · основна площа для щомісячного прибирання – 8 301,14 кв.м.; · ліфтові кабінки – 6,86 кв. м; · прилегла територія – 300,00 кв. м. сума загальної площі не співпадає з поданими. різниця в 3 029, 86 м.кв.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання.
Загальна площа для прибирання становить 8 608,00 кв.м., з якої:
- основна площа для щомісячного прибирання (частина підвалу, поверхи 1, 2, 4 – 7, 9, надбудова) – 8 301,14 кв.м,
- ліфтові кабінки – 6,86 кв. м;
- прилегла територія – 300,00 кв. м.
Прибирання третього поверху площою 1 221,00 кв.м здійснюється самостійно працівниками замовника, про що зазначено в технічній специфікації до предмета закупівлі.
Підвал другого рівня та частина підвалу першого рівня площою 1 808,86 не підпадає під предмет закупівлі.
Таким чином загальна площа самого об’єкту становить 11 637,86 кв.м
Розрахунок вартості
Дата подання: 03 червня 2020 13:19
Дата відповіді: 04 червня 2020 17:51
Шановний замовник! Якщо розраховувати надання послуги згідно державних норм на людину, а саме 500 м кв., кількість потрібного персоналу це становить приблизно 17 чоловік. Вашого бюджето достатьо тільки для фонду заробіної плати та податків не враховуючи восотної мийки, розхідних матеріалів, миючих засобів, інвентарю, адміністративних, витрат і.т.д. Якщо розраховувати персонал виходячі з вашого бюджету то ймовірна кількість людей яку він враховує це 4-6 людей. Тому і виникає питання як розраховувався бюджет і на яку кількість персоналу? Також просимо уточнень скільки саме людей у вас прибирає станом на зараз.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання.
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався Замовником за результатами проведеного аналізу цін на ринку відповідних послуг. Закупівля послуг з комплексного прибирання об’єкту Фондом раніше не проводилась.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 486 999,90
UAH з ПДВ
1 470 439,89
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" 1 533 456,00
UAH з ПДВ
1 478 718,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" 1 601 064,00
UAH з ПДВ
1 592 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" 1 627 401,60
UAH з ПДВ
1 601 063,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 17:28
Електронний підпис
23 червня 2020 17:26
public_doc.p7s
23 червня 2020 14:00
Довідка (1).zip
23 червня 2020 14:00
Довідка.zip
23 червня 2020 13:53
довідка щодо санкції.pdf
22 червня 2020 15:25
Dovidka_20148565760950138647.pdf
22 червня 2020 15:25
Dovidka_20148565760950138647.pdf.p7s
14 червня 2020 12:15
Електронний підпис
14 червня 2020 12:13
21_розрахунок вартості.pdf
14 червня 2020 12:13
20_гарантія витратні.pdf
14 червня 2020 12:13
15_тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2020 12:13
12_повноваження.pdf
14 червня 2020 12:13
9_відгук нбу.pdf
14 червня 2020 12:13
8_акти нбу.pdf
14 червня 2020 12:13
7_акти банк.pdf
14 червня 2020 12:13
6_договір_НБУ.pdf
14 червня 2020 12:13
3_довідка працівники.pdf
14 червня 2020 12:13
2_довідка обладнання.pdf
14 червня 2020 12:13
1_тех. х-ки.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:50
ФГВФО.rar

Публічні документи

13 червня 2020 19:18
Електронний підпис
13 червня 2020 19:16
Паспорт всі сторінки.pdf
13 червня 2020 19:16
ІПН.pdf
13 червня 2020 19:16
Договір НСТУ Київ.pdf
13 червня 2020 19:16
Витяг ЄП 15.01.2020.pdf
13 червня 2020 19:16
Витяг ЄДР 04.06.2020.pdf
13 червня 2020 19:16
Виписка ЄДР ст.2.pdf
13 червня 2020 19:16
виписка ЄДР ст.1.pdf
13 червня 2020 19:16
352 лист про санкції.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 15:48
Електронний підпис
12 червня 2020 15:12
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 15:12
Стаття 17.pdf
12 червня 2020 15:12
Проект Договору згода.pdf
12 червня 2020 15:12
Опис ЧС Технології.pdf
12 червня 2020 15:12
ДСТУ ISO 9001 2015.pdf
12 червня 2020 15:12
Відгук.pdf
12 червня 2020 15:12
акти до договору ч 3.pdf
12 червня 2020 15:12
акти до договору ч 2.pdf
12 червня 2020 15:12
акти до договору ч 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ"

ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"

ТОВ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
1 470 439,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 17:07
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 16:50
Договір Прибирання 2020 (Клінінг-Про) Final.pdf укладений
02 липня 2020 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 186 581,72
UAH (в тому числі ПДВ 197 763,62 UAH)