Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі (Офісні меблі)
Очікувана вартість
899 000,00 UAH
UA-2020-05-27-000925-a ● 93cfe645e4a74954895e576683df010a
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ІЗМАІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42483376 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 69 |
Контактна особа: |
Кальчева Вiкторiя Дмитрiвна +380484121119 izm-gcpmsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 899 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Шафа для одягу зі штангою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа для одягу з висувною вішалкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
47 шт
Тумбочка 740х400х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
24 шт
Стіл однотумбовий 746х1200х600 лівий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
36 шт
Стіл однотумбовий 746х1200х600 правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Стелаж для документів з ящиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа двухдверна для одягу 2100х1200х400 з висувними вішалками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 шт
Шафа двухдверна для одягу 2100х1000х600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
19 шт
Шафа для документів закрита 2100х1000х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 шт
Шафа для документів закрита 2100х1200х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл приставний закруглений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа 2100х1200х400 (одяг+документи) з висувною вішалкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для документів закрита 2100х850х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для документів шестидверний 2200х800х560
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 09:00 |
Перелік змін до ТД 29.05.2020.docx | |
29 травня 2020 09:00 |
ТД (зміни) від 29.05.2020.docx |
29 травня 2020 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 09:00 |
Перелік змін до ТД 29.05.2020.docx
|
|||
29 травня 2020 09:00 |
ТД (зміни) від 29.05.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000925-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "С.М. АРТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41325603
Дата подання: 22 червня 2020 11:37
Невідповідність вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику, Ч. 3 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Стаття 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
ПП «Галатек» було обрано переможцем у закупівлі UA-2020-05-27-000925-a. Пропозиція учасника не містить електронного підпису, що не відповідає вимогам закону України «Про публічні закупівлі».
Також Замовником у додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Вимагалось надання інформації у довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону.
Учасником ПП «Галатек» у складі тендерної документації надано лист довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій відсутня інформація щодо ч.2 статті 17 цього Закону. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір з ПП «Галатек».
Розгорнути
Згорнути
Стаття 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
ПП «Галатек» було обрано переможцем у закупівлі UA-2020-05-27-000925-a. Пропозиція учасника не містить електронного підпису, що не відповідає вимогам закону України «Про публічні закупівлі».
Також Замовником у додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Вимагалось надання інформації у довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону.
Учасником ПП «Галатек» у складі тендерної документації надано лист довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій відсутня інформація щодо ч.2 статті 17 цього Закону. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір з ПП «Галатек».
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2020 15:43
Шановний учасник! Ваші зауваження прийняті до уваги та прийняті необхідні міри.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000925-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "С.М. АРТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41325603
Дата подання: 01 липня 2020 16:18
Порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику, згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» усунення невідповідностей можливе лише в інформації щодо ст.16 та підтвердження право підписувати пропозицію або договір. Виправлення невідповідностей у документах по статті 17 не передбачено чинним законодавством. Вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір з ПП "Галатек".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000925-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ГАЛАТЕК, Код ЄДРПОУ:35856093
Дата подання: 23 липня 2020 12:25
вимога щодо відміни дискваліфікації
Шановний Замовник вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції як переможця безпідставним з причин, вказаних в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 09:28
Шавновний Учасник! 1). Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначені документи, які передбачають можливість усунення не відповідностей. Виправлення в документах, що відсутні в переліку прямо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
2). Згідно додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Вимагалось саме надання інформації у довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону. Замовником не була передбачена конкретна форма надання такої інформації.
Учасником ПП «Галатек» у складі тендерної документації надано лист довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій відсутня інформація щодо ч.2 статті 17 цього Закону. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
3). Ч. 3 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Стаття 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Пропозиція учасника ПП «Галатек» в першу чергу не містить електронного підпису, а також усі документи розміщені в чорно-білому скані, що не дає можливості перевірити оригінальність підпису та печатки. Такий підпис неможливо прирівнювати до власноручного.
4). Замовником було детально вивчене питання щодо виправлення невідповідностей в тендерній документації., та прийняте рішення з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2). Згідно додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Вимагалось саме надання інформації у довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону. Замовником не була передбачена конкретна форма надання такої інформації.
Учасником ПП «Галатек» у складі тендерної документації надано лист довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій відсутня інформація щодо ч.2 статті 17 цього Закону. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
3). Ч. 3 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Стаття 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Пропозиція учасника ПП «Галатек» в першу чергу не містить електронного підпису, а також усі документи розміщені в чорно-білому скані, що не дає можливості перевірити оригінальність підпису та печатки. Такий підпис неможливо прирівнювати до власноручного.
4). Замовником було детально вивчене питання щодо виправлення невідповідностей в тендерній документації., та прийняте рішення з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ГАЛАТЕК |
399 789,12
UAH з ПДВ
|
340 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП" |
450 180,00
UAH з ПДВ
|
340 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Розком |
484 767,60
UAH з ПДВ
|
370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" |
499 578,18
UAH з ПДВ
|
499 578,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІМКОМ" |
743 110,16
UAH з ПДВ
|
532 413,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР ІГОР ОЛЕКСІЙОВИЧ |
889 540,00
UAH з ПДВ
|
536 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА |
671 250,00
UAH з ПДВ
|
554 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОРУШЕНКО МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ" |
688 824,00
UAH з ПДВ
|
555 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ "ДСП СЕРВІС ЛЬВІВ" |
811 060,83
UAH з ПДВ
|
669 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Кассоне" |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Харченко Вікторія Василівна |
846 910,00
UAH з ПДВ
|
846 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ГАЛАТЕК #35856093 |
Рішення скасоване |
340 190,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 15:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 червня 2020 15:59
|
ПП ГАЛАТЕК #35856093 |
Рішення скасоване |
340 190,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:40
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 червня 2020 00:00
|
ПП ГАЛАТЕК #35856093 |
Відхилено |
340 190,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 17:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 липня 2020 00:00
|
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП" #41325603 |
Переможець |
340 200,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 15:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 липня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 10:54
|
Договір | укладений |
05 серпня 2020 16:53
|