Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі (Офісні меблі)
Очікувана вартість
899 000,00 UAH
UA-2020-05-27-000925-a 93cfe645e4a74954895e576683df010a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальчева Вiкторiя Дмитрiвна

+380484121119 izm-gcpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ІЗМАІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42483376
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 69
Контактна особа: Кальчева Вiкторiя Дмитрiвна
+380484121119
izm-gcpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:44
Очікувана вартість: 899 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Шафа для одягу зі штангою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа для одягу з висувною вішалкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
47 шт
Тумбочка 740х400х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
24 шт
Стіл однотумбовий 746х1200х600 лівий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
36 шт
Стіл однотумбовий 746х1200х600 правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Стелаж для документів з ящиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа двухдверна для одягу 2100х1200х400 з висувними вішалками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 шт
Шафа двухдверна для одягу 2100х1000х600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
19 шт
Шафа для документів закрита 2100х1000х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 шт
Шафа для документів закрита 2100х1200х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл приставний закруглений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Шафа 2100х1200х400 (одяг+документи) з висувною вішалкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для документів закрита 2100х850х400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для документів шестидверний 2200х800х560
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр-т Суворова, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 09:00
Перелік змін до ТД 29.05.2020.docx
29 травня 2020 09:00
ТД (зміни) від 29.05.2020.docx
29 травня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 09:00
Перелік змін до ТД 29.05.2020.docx
29 травня 2020 09:00
ТД (зміни) від 29.05.2020.docx
27 травня 2020 12:52
ТД від 27.05.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-000925-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "С.М. АРТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41325603
Дата подання: 22 червня 2020 11:37
Невідповідність вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику, Ч. 3 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Стаття 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
ПП «Галатек» було обрано переможцем у закупівлі UA-2020-05-27-000925-a. Пропозиція учасника не містить електронного підпису, що не відповідає вимогам закону України «Про публічні закупівлі».
Також Замовником у додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Вимагалось надання інформації у довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону.
Учасником ПП «Галатек» у складі тендерної документації надано лист довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій відсутня інформація щодо ч.2 статті 17 цього Закону. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір з ПП «Галатек».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2020 15:43
Шановний учасник! Ваші зауваження прийняті до уваги та прийняті необхідні міри.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000925-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "С.М. АРТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41325603
Дата подання: 01 липня 2020 16:18
Порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику, згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» усунення невідповідностей можливе лише в інформації щодо ст.16 та підтвердження право підписувати пропозицію або договір. Виправлення невідповідностей у документах по статті 17 не передбачено чинним законодавством. Вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір з ПП "Галатек".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-27-000925-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ГАЛАТЕК, Код ЄДРПОУ:35856093
Дата подання: 23 липня 2020 12:25
вимога щодо відміни дискваліфікації
Шановний Замовник вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції як переможця безпідставним з причин, вказаних в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 09:28
Шавновний Учасник! 1). Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначені документи, які передбачають можливість усунення не відповідностей. Виправлення в документах, що відсутні в переліку прямо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
2). Згідно додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Вимагалось саме надання інформації у довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону. Замовником не була передбачена конкретна форма надання такої інформації.
Учасником ПП «Галатек» у складі тендерної документації надано лист довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій відсутня інформація щодо ч.2 статті 17 цього Закону. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
3). Ч. 3 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Стаття 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Пропозиція учасника ПП «Галатек» в першу чергу не містить електронного підпису, а також усі документи розміщені в чорно-білому скані, що не дає можливості перевірити оригінальність підпису та печатки. Такий підпис неможливо прирівнювати до власноручного.
4). Замовником було детально вивчене питання щодо виправлення невідповідностей в тендерній документації., та прийняте рішення з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

22 червня 2020 11:37
скарга

Документи подані скаржником

23 липня 2020 12:24
вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ГАЛАТЕК 399 789,12
UAH з ПДВ
340 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП" 450 180,00
UAH з ПДВ
340 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 484 767,60
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 499 578,18
UAH з ПДВ
499 578,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІМКОМ" 743 110,16
UAH з ПДВ
532 413,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР ІГОР ОЛЕКСІЙОВИЧ 889 540,00
UAH з ПДВ
536 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВОВКОТРУБ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 671 250,00
UAH з ПДВ
554 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОРУШЕНКО МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ" 688 824,00
UAH з ПДВ
555 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ДСП СЕРВІС ЛЬВІВ" 811 060,83
UAH з ПДВ
669 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кассоне" 690 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Харченко Вікторія Василівна 846 910,00
UAH з ПДВ
846 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 13:37
Електронний підпис
26 червня 2020 13:34
довідка ч.2 ст.17 Закону
24 червня 2020 16:29
Електронний підпис
24 червня 2020 16:03
пропозиція переможця
16 червня 2020 15:39
щодо обгрунтування ціни
12 червня 2020 09:22
тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 09:22
проект договору.pdf
12 червня 2020 09:22
висновок експертизи.pdf
12 червня 2020 09:22
сертифікат ISO 14001.pdf
12 червня 2020 09:22
сертифікат ISO 9001.pdf
12 червня 2020 09:22
довідка про персонал.pdf
12 червня 2020 09:22
Договір Укрпошта Київ.pdf
12 червня 2020 09:22
Договір Ощад Полтава.pdf
12 червня 2020 09:22
Договір Ощад Дніпро.pdf
12 червня 2020 09:22
довідка про досвід.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 16:43
Електронний підпис
20 липня 2020 16:34
Документи переможця
20 липня 2020 16:34
довідка МВС Чернишев
20 липня 2020 16:34
довідка МВС Кашульська
20 липня 2020 16:34
Довідка податкова
14 липня 2020 16:46
Електронний підпис
11 червня 2020 17:03
Електронний підпис
11 червня 2020 17:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 08:52
Електронний підпис
12 червня 2020 08:51
Цінова.pdf
12 червня 2020 08:51
Технічні.pdf
12 червня 2020 08:51
Технічний опис.pdf
12 червня 2020 08:51
Статут_оригінал_копія.pdf
12 червня 2020 08:51
Проект_договору.pdf
12 червня 2020 08:51
ПОДАТКОВІ документи.pdf
12 червня 2020 08:51
Листи.pdf
12 червня 2020 08:51
Лист-згода.pdf
12 червня 2020 08:51
Копія паспорта.pdf
12 червня 2020 08:51
Довідки_стаття 17.pdf
12 червня 2020 08:51
Довідка_працівники.pdf
12 червня 2020 08:51
Довідка_аналогічний.pdf
12 червня 2020 08:51
Довідка МТБ.pdf
12 червня 2020 08:51
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
12 червня 2020 08:51
Витяг ЄДРПОУ + копія.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 18:24
Електронний підпис
11 червня 2020 16:10
Технічна специфікація.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 9.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 3.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 2.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 14.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 13.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 12.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 11.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 10.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех. паспорт 1.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех паспорт 8.pdf
11 червня 2020 16:10
Тех паспорт 7.pdf
11 червня 2020 16:10
Тезнічний паспорт 6.pdf
11 червня 2020 16:10
Тезнічний паспорт 4.5.pdf
11 червня 2020 16:10
СЕС меблі офісні новий.pdf
11 червня 2020 16:10
СЕС меблі офісні 1.pdf
11 червня 2020 16:10
оригінал протокола №1.pdf
11 червня 2020 16:10
КОПІЯ паспорт+код.pdf
11 червня 2020 16:10
ІСО.pdf
11 червня 2020 16:10
Додаток 1.pdf
11 червня 2020 16:10
Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2020 16:10
Витяг ЄДР статистика.pdf
11 червня 2020 16:10
Витяг ЄДР 04.06.pdf
11 червня 2020 16:09
18. Про санкції.pdf
11 червня 2020 16:09
16. Довідка довкілля.pdf
11 червня 2020 16:09
11. Лист згода.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 09:30
1.pdf
12 червня 2020 09:30
Полный ( 3 в 1) Баланс.pdf
12 червня 2020 09:30
Лист-згода.jpeg
12 червня 2020 09:30
Лист-згода 1.jpeg
12 червня 2020 09:30
Довідка1.jpeg
12 червня 2020 09:30
Довідка про ст.17.pdf
12 червня 2020 09:30
Довідка ма-техн бази.jpeg
12 червня 2020 09:30
Гарантійний лист.jpeg
12 червня 2020 09:30
Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 09:30
Виписка з ЄДР-1_1574429905.pdf
12 червня 2020 09:30
NV_wniosek_SES_PB_DSTU_EN312-_1_.pdf
12 червня 2020 09:30
gigi_nichniy-visnovok-rekhau.pdf
12 червня 2020 09:30
Додаток 6.pdf
12 червня 2020 09:30
Додаток 4.pdf
12 червня 2020 09:30
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 09:30
Технічні х-ки.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 09:34
Електронний підпис
12 червня 2020 09:34
Електронний підпис
12 червня 2020 09:24
Ст. 17.pdf
12 червня 2020 09:24
працівники.pdf
12 червня 2020 09:24
паспорт.pdf
12 червня 2020 09:24
МТБ.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 21:52
Електронний підпис
11 червня 2020 21:48
Тех.pdf
11 червня 2020 21:48
Паспорт (завірений).pdf
11 червня 2020 21:48
Обробка персональних.pdf
11 червня 2020 21:48
Висновок ДСЕЕ на меблі.pdf
11 червня 2020 21:48
Виписка з ЄДР.pdf
11 червня 2020 21:48
Проект дог.pdf
11 червня 2020 21:48
Захист довкілля.pdf
11 червня 2020 21:48
Витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2020 21:48
Договір № 51 від 19.07.2019.PDF
11 червня 2020 21:48
Ст 17 загальна.pdf
11 червня 2020 21:48
Договір №17-04 від 17.04.2019.PDF
11 червня 2020 21:48
Довідка аналог дог.pdf
11 червня 2020 21:48
Дилерський контракт.pdf
11 червня 2020 21:48
Ст 17 за формою.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 20:52
Довідка про наяв. обл.PDF
10 червня 2020 20:52
Додаток 7.PDF
10 червня 2020 20:52
ПАСПОРТ(1).pdf
10 червня 2020 20:52
Опис.PDF
10 червня 2020 20:52
Витяг з реєст. ПДВ.PDF
10 червня 2020 20:52
Виписка.PDF
10 червня 2020 20:52
Сетифікати2.jpg
10 червня 2020 20:52
Сертифікати.jpg
10 червня 2020 20:52
Сертифікати.pdf
10 червня 2020 20:52
Лист гарантія.PDF
10 червня 2020 20:52
Додаток до Договору.PDF
10 червня 2020 20:52
Договір поставки_1.PDF
10 червня 2020 20:52
Договір Обладнання (2).pdf
10 червня 2020 20:52
Довідка про наяв прац.PDF
10 червня 2020 20:52
Відомості учасника.PDF
10 червня 2020 20:52
Видаткова.PDF
10 червня 2020 20:52
Додаток 6.PDF
10 червня 2020 20:52
Додаток 5.PDF
10 червня 2020 20:52
Додаток 4.PDF
10 червня 2020 20:52
Додаток 3.PDF
10 червня 2020 20:52
Додаток 2.PDF

Публічні документи

11 червня 2020 19:49
Електронний підпис
11 червня 2020 19:48
Паспорт Ковальчук.pdf
11 червня 2020 19:48
проект договору.pdf
11 червня 2020 19:48
Досягнення Кассоне.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 09:43
Електронний підпис
12 червня 2020 09:42
Сертификат СЭС ДСП EGGER.pdf
12 червня 2020 09:42
20Паспорт Харченко В.В..pdf
12 червня 2020 09:42
17Витяг.pdf
12 червня 2020 09:42
16Виписка.pdf
12 червня 2020 09:42
15Лист відгук тумби.PDF
12 червня 2020 09:42
14Накладная тумби.PDF
12 червня 2020 09:42
11Проект договору.pdf
12 червня 2020 09:42
8Довідка щодо підпису.pdf
12 червня 2020 09:42
6Загальні відомості.pdf
12 червня 2020 09:42
1Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ГАЛАТЕК

ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"

ТОВ Розком

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

ТОВ "МІМКОМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР ІГОР ОЛЕКСІЙОВИЧ

ФОП Вовкотруб Тетяна Григорiвна

ФОП "БОРУШЕНКО МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "ДСП СЕРВІС ЛЬВІВ"

ТОВ "Кассоне"

ФОП Харченко Вікторія Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ГАЛАТЕК
#35856093
Рішення скасоване
340 190,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 червня 2020 15:59
ПП ГАЛАТЕК
#35856093
Рішення скасоване
340 190,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:40
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 червня 2020 00:00
ПП ГАЛАТЕК
#35856093
Відхилено
340 190,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 17:18
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 липня 2020 00:00
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"
#41325603
Переможець
340 200,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 липня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник, згідно ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Стаття 7 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". ПП «Галатек» було обрано переможцем у закупівлі UA-2020-05-27-000925-a. Пропозиція учасника не містить електронного підпису, що не відповідає вимогам закону України «Про публічні закупівлі». Також у додатку №1 до тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Вимагалось надання інформації у довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону. Учасником ПП «Галатек» у складі тендерної документації надано лист довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якій відсутня інформація щодо ч.2 статті 17 цього Закону. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо усунути невідповідності.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

13 липня 2020 17:18
Електронний підпис
13 липня 2020 17:17
Протокол

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М. АРТ ГРУП"
#41325603
340 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 10:54
Договір укладений
05 серпня 2020 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 340 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 700,00 UAH)