Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №4" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498660 |
Місцезнаходження: | 69106, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ОПТИМІСТИЧНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Авруцька Ганна Олександрівна +380612270227, 0634910003 ckl4tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 2 295 465,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11450 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в (далі – форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі КБ-3 (далі – форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 15:17 |
ТД_Нова редакція.docx | |
11 червня 2020 15:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Пожарка1.docx | |
11 червня 2020 15:17 |
Оголошення Нова редакція.docx | |
11 червня 2020 15:16 |
Додаток_1_ст.16,17 Нова редакція.docx | |
28 травня 2020 14:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
28 травня 2020 14:12 |
Додаток_4_ТП зі змінами.doc | |
27 травня 2020 12:41 |
Додаток 6 Забезпечення.docx | |
27 травня 2020 12:41 |
Додаток_5_iншi_документи.docx | |
27 травня 2020 12:41 |
Додаток_3_проeкт_дог..docx | |
27 травня 2020 12:41 |
Додаток_2_тез.завд..docx |
11 червня 2020 15:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 червня 2020 15:17 |
ТД_Нова редакція.docx
|
||||||
11 червня 2020 15:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Пожарка1.docx
|
||||||
11 червня 2020 15:17 |
Оголошення Нова редакція.docx
|
||||||
11 червня 2020 15:16 |
Додаток_1_ст.16,17 Нова редакція.docx
|
||||||
28 травня 2020 14:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
||||||
28 травня 2020 14:12 |
Додаток_4_ТП зі змінами.doc
|
||||||
27 травня 2020 12:41 |
Додаток 6 Забезпечення.docx
|
||||||
27 травня 2020 12:41 |
Додаток_5_iншi_документи.docx
|
||||||
27 травня 2020 12:41 |
Додаток_3_проeкт_дог..docx
|
||||||
27 травня 2020 12:41 |
Додаток_2_тез.завд..docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 23 липня 2020 17:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-28-000002 ● 762151e1f13048c98bc40669271cfa73
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2020 11:37 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2020 № 98
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-05-27-000923-c, ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня №4" Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №4» Запорізької міської ради відповідає на запит ID моніторингу: UA-M-2020-05-28-000002 по відкритих торгах за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в КНМ «Міська лікарня №4»Запорізької міської ради Запорізької області за адресою: м. Запоріжжя, вул. Оптимістична,1) за номером ID: UA-2020-05-27-000923-c на суму 2295465,00 грн. Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо усунення порушень шляхом внесення змін до тендерної документації в розділ 3 у пункт 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» та до Додатку №4 до тендерної документації «Тендерна пропозиція».
2020-05-28 14:18:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- UA-M-2020-07-08-000028 ● e90e521046d74a899ca32e705a7bd721
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 15:08 |
НАКАЗ
08.07.2020 № 138
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в КНМ «Міська лікарня № 4» Запорізької міської ради Запорізької області за адресою: м. Запоріжжя, вул.Оптимістична,1», ID: UA-2020-05-27-000923-c, проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 4» Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №4» Запорізької міської ради відповідає на запит ID моніторингу: UA-M-2020-07-08-000028 від 08.07.2020 по відкритих торгах за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в КНМ «Міська лікарня №4»Запорізької міської ради Запорізької області за адресою: м. Запоріжжя, вул. Оптимістична,1) за номером ID: UA-2020-05-27-000923-c на суму 2295465,00 грн. Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо усунення порушень шляхом скасування рішення щодо визначення ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ» переможцем закупівлі та відхилення тендерної пропозиції Учасника, відповідно протоколу №81 від 16.07.2020 (додається).
2020-07-16 10:43:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВОГНЕЗАХИСТ" |
2 279 165,00
UAH з ПДВ
|
2 279 165,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Юлком-Сервіс |
2 294 000,00
UAH з ПДВ
|
2 294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" #39345421 |
Рішення скасоване |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 10:01
|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" #39345421 |
Відхилено |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 10:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВОГНЕЗАХИСТ" #31676678 |
Відхилено |
2 279 165,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:17
|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Відхилено |
2 294 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 14:24
|