Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Люк металевий протипожежний EI 60 для Червонозабійницької ЗОШ
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2020-05-27-000610-b f80715175d6840d0a38c149bfdcde55f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380671808331
+380679167735
+380983223738
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380671808331,+380679167735,+380983223738
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Люк металевий протипожежний EI 60 розміром 750х850мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Люк металевий протипожежний EI 60 для Червонозабійницької ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53010, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Червоне, вул. Гагаріна ,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

27 травня 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3650307416
Переможець 3 500,00
UAH
27 травня 2020 09:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 500,00
UAH