Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини будівлі головного корпусу КНП "Ніжинська ЦМЛ" ім. М. Галицького в м. Ніжині по вул. Московська, 21 під відділення екстреної медичної допомоги відповідно до проекту EMERGENCY за підтримки президента України (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
18 452 182,40 UAH
UA-2020-05-27-000502-a 91d78bc67dda41368826a03a87fd15b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литовченко Тетяна Миколаївна

+380463123117 ugkgtab@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32009931
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Московська, 20
Контактна особа: Литовченко Тетяна Миколаївна
+380463123117
ugkgtab@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 13:31
Очікувана вартість: 18 452 182,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 184 521,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція частини будівлі головного корпусу КНП "Ніжинська ЦМЛ" ім. М. Галицького в м. Ніжині по вул. Московська, 21 під відділення екстреної медичної допомоги відповідно до проекту EMERGENCY за підтримки президента України (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16608, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, Московська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 11:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 09:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 11:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:12
Пояснювальна записка (зміни1).docx
03 червня 2020 11:12
ТД ЛІКАРНЯ змінено1.doc
01 червня 2020 09:44
ТД ЛІКАРНЯ змінено.doc
27 травня 2020 11:01
ТД ЛІКАРНЯ.doc
01 червня 2020 09:44
Пояснювальна записка (зміни).docx
01 червня 2020 09:44
Додаток 6 Проект договору (змінено).doc
27 травня 2020 11:01
Додаток 6 Проект договору Лікарня.doc
27 травня 2020 11:01
Додаток 8 Технічне завдання Лікарня.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження працівників
Дата подання: 27 травня 2020 11:31
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:42
Додатком №2 до тендерної Документації передбаченго, що для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними в таблиці працівниками (підтвердити одним з документів: копії наказів про призначення, копії трудових угод, довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ФІО працівників (без зазначення заробітної плати). Чи буде вважатися належним чином підтвердженням - надання цивільно-правових угод між Учасником та фізичними особасми на виконання будівельних робіт ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Цивільно-правові договори не підтверджують наявність трудових відносин між роботодавцем та працівником. Відповідно до законодавства України працівником є особа, яка виконує трудову функцію на підставі укладеного з роботодавцем трудового договору (контракту), підпорядковується внутрішньому трудовому розпорядку, а роботодавець виплачує йому заробітну плату, забезпечує умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені трудовим законодавством, колективним договором і угодою сторін. Тоді як особа, яка працює за цивільно-правовою угодою не вважається працівником.
Щодо фінансування
Дата подання: 28 травня 2020 09:47
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:52
Просимо Вас надати інформацію про розмір та наявність фінансування на 2020 рік за даними роботами по даному об'єкту та джерело фінансування.
Відповідь: Фінансування даного об'єкту проводиться з двох джерел: державного- 7000000 грн. та місцевого- 11452182.40 грн. Очікуваний термін надходження коштів з державного бюджету 20-30 червня поточного року, з місцевого 24-30 червня 2020 року.
Щодо відстрочення розрахунків
Дата подання: 29 травня 2020 09:08
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:49
Згідно до умов Договору п. 3.1 визначена ціна договору, яка становить в 2020 року _____________ грн. і фінансування здійснюється за рахунок місцевого або державного бюджету. Пунктом 5.1 Договору визначено, що строк виконання робіт становить 25.10.2020 року. Для оформлення тендерної документації вимагається надати гарантійний лист про виконання всього обсягу робіт без одержання авансу та відстрочення розрахунків за надані послуги на строк у 180 днів з дня підписання актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3. Бюджетний рік закривається 31 грудня 2020 року і всі бюджетні платежі повинні бути закриті до 31.12.2020 року. 180 днів після закінчення будівельних робіт збігають 22 квітня 2021 року і сплата коштів по бюджетному фінансуванню в 2021 році вже буде неможлива. Тому прошу роз’яснити необхідність гарантійного листа про відстрочення розрахунків на 180 днів. Просимо видалити термін про відстрочення розрахунків на 180 днів з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Щодо строків проведення оплати
Дата подання: 29 травня 2020 10:05
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:49
Прошу роз’яснити розділ 4 договору підряду про порядок здійснення оплати. В п.4.2. Договору не визначені строки проведення оплати. Згідно ст. 837 ЦК України визначено, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Приписами ст. 854 ЦК України унормовано, що якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково. Відповідно до ст. 631 ЦК України, строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Згідно ст. 530 ЦК України визначено, що якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов'язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події. Якщо строк (термін) виконання боржником обов'язку не встановлений або визначений моментом пред'явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов'язок у семиденний строк від дня пред'явлення вимоги, якщо обов'язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства. Приписами ст. 509 ЦК України унормовано, що зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Чи правильно розуміти, що строк виконання зобов’язань по даному договору виникає у семиденний строк з моменту пред’явлення вимоги після прийняття робіт замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено до Проекту договору
Шодо договору підряду
Дата подання: 29 травня 2020 10:55
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:50
Прошу роз’яснити чи відповідають вимогам чинного законодавства п. 4.3 та 4.4 Договору підряду. Так, п. 4.3 зазначено, що бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань. Проте даний пункт Договору суперечить п. 1.1 Договору. В п.1.1 Договору підряду визначено, що Замовник зобов’язаний прийняти роботи та оплатити такі роботи. В даному випадку оплата робіт не ставиться в залежність від наявності бюджетних асигнувань. Згідно ст. 837 ЦК України визначено, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Згідно ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ст. 526 ЦК України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. Статтєю 626 ЦК України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. В п. 4.4. Договору підряду зазначено, що підрядник не несе відповідальності за відсутність фінансування та не проведення платежів органами ДКС України. З огляду на норми цивільного законодавства вбачається, що п.4.3, 4.4 Договору підряду не відповідають вищезазначеним нормам матеріального права. Відповідно до ч.1 ст. 203 ЦК України визначено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Приписами ст. 215 ЦК України унормовано, що підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено до Проекту договору
Щодо назви об'єкту
Дата подання: 29 травня 2020 11:26
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:36
Назва об'єкту не відповідає коду закупівлі. Прошу внести зміни в назві об'єкту в частині відповідності коду закупівлі, так як класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція. В подальшому невірна назва призведе до питання нецільового використання коштів і до неможливості отримання дозвільних документів.
Відповідь: Віповідно розділу III. Визначення предмета закупівлі робіт- Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Щодо проекту договору
Дата подання: 29 травня 2020 14:40
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:51
Доброго дня. Просимо внести зміни до п.1.1. розділу 1 проекту договору відповідно назви предмета закупівлі.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до Проекту договору
Технічне завдання
Дата подання: 01 червня 2020 14:31
Дата відповіді: 02 червня 2020 15:23
Доброго дня, прошу надати інформацію щодо необхідної товщини стяжок в наступних пунктах розділу "Загальнобудівельні роботи" технічного завдання: п.125, п.135, п.263, п.275, п.359, п.365; та необхідну товщину зміни шпаклівки в пунктах розділу "Загальнобудівельні роботи" технічного завдання: п.219, п.230, п.325, п.330, п.356. Відсутність даної інформації позбавляє Учасників можливості правильно скласти кошторис.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: День добрий.
Щодо товщини стяжок та товщини зміни шпаклівки в пунктах розділу «Загальнобудівельні роботи» надаємо інформацію:
№ п/п Найменування робіт і витрат товщина шару
125 Улаштування вирiвнюючих стяжок
цементно-пiщаних на кожний 1 мм змiни
товщини 80мм
135 Додавати або виключати на кожнi 5 мм змiни товщини бетонних стяжок 150мм
263 Додавати або виключати на кожний 1 мм
товщини стяжок самовирівнювальних з
суміші Cerezit CN-69 20мм
275 Додавати або виключати на кожний 1 мм
товщини стяжок самовирівнювальних з
суміші Cerezit CN-69 20мм
359 Додавати або виключати на кожний 1 мм
товщини стяжок самовирівнювальних з
суміші Cerezit CN-69 20мм
365 Додавати або виключати на кожний 1 мм
товщини стяжок самовирівнювальних з
суміші Cerezit CN-69 20мм
219 Додавати на 1 мм змiни товщини
шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2 4мм
230 Додавати на 1 мм змiни товщини
шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2 4мм
325 Додавати на 1 мм змiни товщини
шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2 4мм
330 Додавати на 1 мм змiни товщини
шпаклівки до норми 15-184-1 3мм
356 Додавати на 1 мм змiни товщини
шпаклівки до норми 15-184-1 3мм
Сертифікат на систему менеджемнту якості ISO 9001:2015
Дата подання: 01 червня 2020 14:53
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:56
Просимо зазначити чи є необхідністю надавати сертифікат на систему менеджементу якості ISO 9001:2015, адже наявність даного сертифікату допоможе Замовнику пересвідчитися в спромозі Учасника виконати роботи якісно за дпомогою наявного кваліфікованого персонала.
Відповідь: Тендерна документація не містить вимоги надання сертифікату на систему менеджементу якості ISO 9001:2015.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-22-000008 ● 5cda898e0d944bb5ba15df78fc8435d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
16 UA-2020-05-27-000502-a 27.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради (далі – Замовник) Реконструкція частини будівлі головного корпусу КНП "Ніжинська ЦМЛ" ім. М. Галицького в м. Ніжині по вул. Московська, 21 під відділення екстреної медичної допомоги відповідно до проекту EMERGENCY за підтримки президента України (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-27-000502-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 27.05.2020 року. У констатуючій частині Висновку Держаудитслужби України зазначено що розміщене Замовником в системі електронних закупівель повідомлення з вимогою до ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах не відповідає умовам частини 16 статті 29. Так, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Разом з тим, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ», розміщене Замовником в системі електронних закупівель, не містить посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності, що є порушенням вимог частини 16 статті 29 Закону. Стосовно твердження щодо порушення вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» містило необхідну інформацію передбачену Законом, у тому числі: перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а також вказано вимоги тендерної документації щодо підтверджуючих документів. Не розмістивши у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, замовником були б порушені вимоги статті 29 Закону. Таку ж саму позицію викладено у розділі 2 Рішення №11064-р/пк-пз від 04.06.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Головний спеціаліст-юрисконсульт. Заступник голови тендерного комітету Віротченко К.А.

2021-02-02 12:12:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону установлено порушення частини 16 статті 29 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» 14 861 091,58
UAH з ПДВ
14 676 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 15 592 205,41
UAH з ПДВ
14 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 15 200 249,17
UAH з ПДВ
15 200 249,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІС-ПРОМ" 16 411 709,01
UAH з ПДВ
16 411 709,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чернігів Буд" 17 495 977,00
UAH з ПДВ
17 495 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" 17 705 100,78
UAH з ПДВ
17 705 100,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 13:29
Електронний підпис
11 червня 2020 22:15
Електронний підпис
11 червня 2020 22:14
22. Інші документи.pdf
11 червня 2020 22:13
11. Довідка про договір.pdf
11 червня 2020 22:13
09. Довідка техніка.pdf
11 червня 2020 22:13
20. Про достовірність.pdf
11 червня 2020 22:13
19. Про санкції.pdf
11 червня 2020 22:13
17. Захист довкілля.pdf
11 червня 2020 22:13
18. Персональні дані.pdf
11 червня 2020 22:13
14. Календарний графік.pdf
11 червня 2020 22:13
03. Забезпечення.zip
11 червня 2020 22:13
05. Копія Статуту.pdf
11 червня 2020 22:13
12. Стаття 17.pdf
11 червня 2020 22:13
02. Повноваження.pdf
11 червня 2020 22:13
08. Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 22:13
07. Дозвільні документи.pdf
11 червня 2020 22:13
01. Реєстр.pdf
11 червня 2020 22:13
06. Витяг платника ПДВ.PDF

Публічні документи

27 червня 2020 17:32
Електронний підпис
26 червня 2020 08:56
Електронний підпис
26 червня 2020 08:55
Супровідна Переможця
25 червня 2020 14:34
Електронний підпис
25 червня 2020 14:04
Електронний підпис
25 червня 2020 13:49
Електронний підпис
25 червня 2020 13:41
Електронний підпис
25 червня 2020 10:22
Електронний підпис
24 червня 2020 12:04
Відомості статистика
24 червня 2020 12:04
Витяг ПДВ
24 червня 2020 12:04
Копія витягу ПДВ
24 червня 2020 11:59
Рішення на Дерекцію
24 червня 2020 11:59
Рішення на Гендиректора
24 червня 2020 11:56
Реєстрація МТБ
24 червня 2020 11:56
Декларація МТБ
24 червня 2020 11:56
Ліцензія АВК
24 червня 2020 10:23
Відповідність ст. 17
11 червня 2020 20:25
Електронний підпис
11 червня 2020 20:19
Документ_ЄДР_1006702538.zip
11 червня 2020 20:19
Відомості статистика.pdf
11 червня 2020 20:15
36.rar
11 червня 2020 20:15
Локальні кошториси.pdf
11 червня 2020 20:09
Договір підряду.pdf
11 червня 2020 20:09
Ліцензія ЗАТ Реланж.PDF
11 червня 2020 20:07
Довіка банкрутство.pdf
11 червня 2020 20:03
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 20:01
Сертифікат ISO 9001 укр.pdf
11 червня 2020 20:01
Сертифікат ISO 9001 росій.pdf
11 червня 2020 20:01
Сертифікат ISO 9001 англ.pdf
11 червня 2020 20:01
дозвола Інекс Реал.pdf
11 червня 2020 20:01
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
11 червня 2020 20:01
витяг ПДВ.pdf
11 червня 2020 19:54
Опис Кінцевий власник.pdf
11 червня 2020 19:54
статут Інекс Реал.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 20:04
Електронний підпис
11 червня 2020 20:03
18.2. Календарний графік.pdf
11 червня 2020 20:02
7. Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 20:02
4. Статут.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 16:54
Електронний підпис
11 червня 2020 16:50
Електронний підпис
11 червня 2020 16:47
41.Календарний графік.pdf
11 червня 2020 16:47
1. Реєстр документів.pdf
11 червня 2020 16:47
1077.imd
11 червня 2020 16:47
40. Статут оригінал 2018р.pdf
11 червня 2020 16:47
39. Витяг ЄДР.pdf
11 червня 2020 16:47
37. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip
11 червня 2020 16:47
36. Підтвердженя досвід.rar
11 червня 2020 16:47
35. Лицензия.pdf
11 червня 2020 16:47
34. Дозвіл АВІС.pdf
11 червня 2020 16:47
32. Опис АВІС.pdf
11 червня 2020 16:47
30.ПДВ АВІС.pdf
11 червня 2020 16:47
29. ССР .pdf
11 червня 2020 16:47
28. ИВР ч2.pdf
11 червня 2020 16:47
27. ИВР ч1.pdf
11 червня 2020 16:47
26. ЛС_2_1_7- 2_1_14 .pdf
11 червня 2020 16:47
25. ЛС 2_1_3-2_1_6 .pdf
11 червня 2020 16:47
24. ЛС_2_1_2 .pdf
11 червня 2020 16:47
23. ЛС_2_1_1 .pdf
11 червня 2020 16:47
22.ДЦ _ДЦ.pdf
11 червня 2020 16:47
21.Договори оренди.pdf
11 червня 2020 16:47
20.Накази.pdf
11 червня 2020 16:47
19.Довідки ст. 17.pdf
11 червня 2020 16:47
15.Довідка працівники.pdf
11 червня 2020 16:47
14.Довідка обладнання.pdf
11 червня 2020 16:47
2.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 16:54
Електронний підпис
11 червня 2020 16:45
17. Кошторис ч.1.pdf
11 червня 2020 16:45
17. Кошторис ч.3.pdf
11 червня 2020 16:45
17. Кошторис ч.2.pdf
11 червня 2020 16:45
реєстр документів.pdf
11 червня 2020 16:44
7. Статут товариства.pdf
11 червня 2020 16:44
16. Календарний графік.pdf
11 червня 2020 16:44
3. паспорт директора.pdf
11 червня 2020 16:44
10. Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 16:44
9. Ліцензія.pdf
11 червня 2020 16:44
7. Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 22:28
Електронний підпис
11 червня 2020 20:01
16. Робота без авансу.pdf
11 червня 2020 20:01
10. Довідка ст 17.pdf
11 червня 2020 20:01
10. Довідка МВС.pdf
11 червня 2020 20:01
5. Опис + статут 2020 р.pdf
11 червня 2020 20:01
9. Договори цпх Креатор.pdf
11 червня 2020 20:01
8. Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 20:01
10. Довідка ФО НАЗК.pdf
11 червня 2020 20:01
10. Довідка Банкруцтво.pdf
11 червня 2020 20:01
11. Довідка субпідряд.pdf
11 червня 2020 20:01
10. Довідка ТОВ НАЗК .pdf
11 червня 2020 20:01
10. Довідка дані ЄДРПОУ.pdf
11 червня 2020 20:01
9. Довідка обладнення.pdf
11 червня 2020 20:01
15. Лист довкілля.pdf
11 червня 2020 20:01
6. Скан витяг ПДВ.PDF
11 червня 2020 20:01
4. Баланс +Ф2 за 1 кв 2020.pdf
11 червня 2020 20:01
9. Аналогічні договори.pdf
11 червня 2020 20:01
1.Перелік документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ТОВ "БЕМ"

ТОВ "АВІС-ПРОМ"

ТОВ "Чернігів Буд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»
#42669720
Відхилено 14 676 570,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 16:13
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Переможець 14 700 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 10:49

Вимога про усунення невідповідностей

День добрий. 1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації №01/06 від 01.06.2020 р. Надано договори на виконання робіт з такими працівниками: Чупира І.Ф., Гуменюк О. В., Маякін В.С., Горовий С.В., Грезін С.В., Кукуруза М.В. Таким чином, не підтверджено трудові відносини з вказаними працівниками як того вимагає тендерна документація: «Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними в таблиці працівниками (підтвердити одним з документів: копії наказів про призначення, копії трудових угод, довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ФІО працівників (без зазначення заробітної плати)», також вищевказана довідка складена не за формою, наведеною в тендерній документації. 2. Довідка про наявність обладнання та матеріально- технічної бази №01/06 від 01.06.2020 р. В таблиці п.38-48 дублюють п. 27-37 (або видалити, або підтвердити наявність документально), також не має документального підтвердження в таблиці п. 120 Електростанція пересувна, потужність 4 кВт. Орендоване у ТОВ «МонтажБуденерго». 3. Довідка про виконання аналогічного договору №01/06 від 01.06.2020 р. ТОВ «Сіті-Будінвест» не може виступати головним підрядником виконання робіт по об’єкту: Реконструкція будівлі терапевтичного корпусу КЛПЗ «Чернігівська обласна лікарня» в м. Чернігів, вул. Волковича, 25 (комплексна термомодернізація) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»), т.я. в системі Прозорро є інформація про дану реконструкцію де замовником виступає Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, а переможцем торгів та виконавцем робіт (головним підрядником) ТОВ «МонтажБуденерго». Таким чином ТОВ «Сіті-Будінвест» не може бути головним підрядником по виконанню робіт на даному об’єкті.

Документи

17 червня 2020 15:04
Електронний підпис
17 червня 2020 15:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
14 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 13:05
додаткова укладений
31 березня 2021 13:04
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:08
Untitled.FR11.pdf зміни до договору
18 березня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 08:24
Додаткова 10.pdf зміни до договору
18 березня 2021 08:22
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 15:42
Додаткова 9.pdf зміни до договору
12 березня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 09:45
Додаткова 8.pdf зміни до договору
12 березня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 09:00
Додаткова 7.pdf зміни до договору
01 березня 2021 08:58
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 15:40
Додаткова 6.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 15:36
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:07
Додаткова Лікарня _5.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:45
Додаткова Галицького лікарня.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:42
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:52
Доп Лікарня.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 12:09
Доп угода.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 16:23
Додаткова 1.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 08:59
договір укладений
03 липня 2020 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела фінансування, додаткові реквізити для оплаи
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з виявленням додаткових робіт по об'єкту, що не враховано в первинному проекті
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 2 Договірна ціна викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): несприятливі погодні умови для виконання зовнішніх робіт
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною видів робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строків виконання робіт, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): кошти по рокам фінансування
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 0.01 грн.
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни на 0,01 грн. (договірна ціна)
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 14 699 999,99
UAH (в тому числі ПДВ 2 450 000,00 UAH)