Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201505 Мишковичі - Скоморохи на ділянці км 0+000-км 9+764 (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С201505 Myshkovychi - Skomorohy on the section km 0 + 000-km 9 + 764 (separate sections) of Ternopil district of Ternopil region
Очікувана вартість
6 651 088,00 UAH
UA-2020-05-27-000373-a 64f4e58f18054fe3871557d1640e4a42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація (період оскарження)
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Trrnopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:58
Очікувана вартість: 6 651 088,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 255,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 27 травня 2020 10:27
Enquiries until: 19 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 25 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 651 088 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 255 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 150 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Customer category Communal enterprise "Ternopilkomuninvest" - in accordance with paragraph 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. USREOU code - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201505 Мишковичі - Скоморохи на ділянці км 0+000-км 9+764 (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Мишковичі - Скоморохи, Тернопільський район, Тернопільська область, автомобільна дорога місцевого значення С201505
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С201505 Myshkovychi - Skomorohy on the section km 0 + 000-km 9 + 764 (separate sections) of Ternopil district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови закупівлі
Дата подання: 16 червня 2020 13:33
Дата відповіді: 17 червня 2020 11:36
Доброго дня! Замовником вимагається підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності. Відповідно до п.4 Додатку №1 тендерної документації відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю учасника за 2019р.. При цьому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимога Замовника щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 95% очікуваної вартості предмета закупівлі є необґрунтованою, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Безумовно, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) надає Замовнику право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації щодо відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності. Відповідно до ч.3 ст.16 Закону, в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Закон не встановлює вимогу, що для підтвердження фінансової спроможності обсяг річного доходу повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Законом визначена лише максимальна межа щодо обсягу річного доходу, яким може підтверджуватись фінансова спроможність Учасника – не більше ніж очікувана вартість. Разом з цим, Закон не встановлює мінімальну межу обсягу річного доходу, яким може підтверджуватись фінансова спроможність учасника. Системний аналіз норм Закону дає підстави стверджувати, що встановлення Замовником того чи іншого обсягу річного доходу Учасника, яким може бути підтверджена його відповідність такому кваліфікаційному критерію, як фінансова спроможність, повинно здійснюватись обґрунтовано, з додержанням принципів проведення публічних закупівель та не призводити до дискримінації учасників. В даному випадку вимога Замовника в частині надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому 95% очікуваної вартості предмета закупівлі (6 651 088 грн.) є необґрунтованою, не узгоджується з іншими умовами та вимогами тендерної документації, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Так, тендерною документацією визначено, що послуги за цим предметом закупівлі надаються впродовж 2020 року, тобто до 31.12.2020р. Одним із додатків тендерної документації є Проєкт Договору (Додаток №5), який буде укладено з переможцем торгів. Відповідно до п.4.3. проєкту Договору розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Отже, за умовами Договору про закупівлю, який буде укладено з переможцем торгів оплата наданих послуг за Договором здійснюється поетапно. Враховуючи терміни проведення закупівлі, періоди оскаржень та укладання Договору, наявність сприятливих погодних умов, тощо, фактичний термін надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі складатиме не менше 3-х місяців. Якщо вдатися до нескладних підрахунків, і, виходячи з очікуваної вартості предмету закупівлі розподілити виконання обсягів робіт пропорційно вартості Договору, то щоб належним чином виконати умови Договору, з дотримання термінів надання послуг, впродовж місяця достатньо виконувати робіт на суму 2 945 649,33 грн. Відтак, виконавши місячний обсяг робіт та отримавши оплату їх виконання Виконавець робіт матиме фінансові ресурси для подальшого виконання робіт за Договором. Також, звертаємо увагу на те, що п.4.1. Проєкту Договору передбачена можливість здійснення попередньої оплати у межах 30 % від вартості робіт, а це 1 995 326,40 грн. від очікуваної вартості. Відтак, враховуючи передбачений Проєктом договору поетапний розрахунок за виконані роботи, та можливість перерахування авансового платежу встановлений Замовником обсяг сукупного доходу за 2019р. в розмірі не менше 95% від очікуваної вартості предмета закупівлі, яким учасники можуть підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності є необґрунтованим. Окрім цього, Замовником не враховано те, що зазвичай, поза всяким розумним сумнівом, Учасники торгів подають свої пропозиції, які за ціною є нижчими від очікуваної вартості закупівлі, і ціна пропозицій понижується під час проведення електронного аукціону. Також, Замовником не враховано, що окремі Учасники, приміром нещодавно створені суб’єкти господарювання, можуть не мати сукупного обсягу річного доходу за 2019р. в розмірі 95% очікуваної вартості цього предмету закупівлі, і разом з цим їхній дохід в поточному році може перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі. Відтак, з урахуванням викладеного, маючи необхідні фінансові ресурси такі суб’єкти господарювання не можуть взяти участь в торгах за цим предметом закупівлі, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Таким чином, Замовником необґрунтовано визначено обсяг річного доходу, яким може бути підтверджено відповідність такому кваліфікаційному критерію як – наявність фінансової спроможності, в розмірі очікуваної вартості предмету закупівлі. Така вимога суперечить принципам здійснення публічних закупівель, штучно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. З огляду на викладене вище, для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, достатнім і обґрунтованим буде надання підтвердження обсягу річного доходу Учасника в розмірі не більше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. З метою усунення дискримінаційних умов/вимог в цій частині, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі невнесення таких змін прошу обґрунтувати вимогу щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі 95% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, тендерна документація закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201505 Мишковичі - Скоморохи на ділянці км 0+000-км 9+764 (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області», яка затверджена протоколом тендерного комітету від 27.05.20 року, розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
п.2 ст. 16. Закону встановлює кваліфікаційні критерії для учасників, а саме:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Звертаємо вашу увагу на те, що в Законі залишається норма про те, що Замовник може установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, але при цьому в Законі чітко зазначено, що у разі встановлення цього критерію Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини )
Вимога Додатку 1:
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі, не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі:
- підтверджується фінансовою звітністю учасника за 2019р.

Дана умова не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників, є обґрунтованою та дає можливість взяти участь у закупівлі всім учасникам, які за весь 2019р. виконали роботи/надали послуги на суму 95% від очікуваної вартості закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 червня 2020 13:59
Дата відповіді: 18 червня 2020 10:38
Добрий день! Замовником вимагається підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності. Відповідно до п.4 Додатку №1 тендерної документації відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю учасника за 2019р.. При цьому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше ніж 95% очікуваної вартості предмета закупівлі. Передбачене ст.16 Закону право Замовника на встановлення того чи іншого кваліфікаційного критерію покликане забезпечити участь в торгах Учасників які мають необхідні матеріально-технічні, людські, фінансові ресурси та необхідний досвід виконання аналогічних робіт, а відтак фактично спроможні виконати роботи/надати послуги за тим чи іншим предметом закупівлі. Встановлення того чи іншого кваліфікаційного критерію повинно бути обґрунтованим і не може бути використане Замовником для штучного обмеження кола учасників. На нашу думку встановлений Замовником обсяг доходу в розмірі 95% очікуваної вартості закупівлі є штучно завищеним, необгрунтованим. Прошу повідомити чим керувався Замовник встановлюючи вимогу, що для підтвердження фінансової спроможності обсяг річного доходу Учасника має становити не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі, а не приміром 60% вартості предмету закупівлі??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дане рішення було прийняте тендерним комітетом, відповідно до чинного законодавства, 95 % підтвердження обсягу річного доходу було обрано задля надійності підрядника, який в попередньому році виконав якісні роботи та отримав за це дохід.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-000373-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 08 липня 2020 17:21
Забезпечення тендерної пропозиції
На підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АВАКС ПРОФ» просить надати додаткову інформацію про причини відхилення його тендерної пропозиції в частині виконання вимог щодо банківської гарантії, так як мотиви такого відхилення взагалі не зрозумілі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 10:25
Шановний учаснику, як відомо 19 квітня 2020 року набула чинності нова редакція Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
У ст. 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції в розділі 3 зазначено:
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції в наданій Вами банківській гарантії не відповідають вимогам чинного Закону та тендерній документації Замовника.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 06 липня 2020
UA-2020-05-27-000373-a64f4e58f18054fe3871557d1640e4a42
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення Вимога про усунення невідповідностей
ТОВ "СТЛ+М" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи
до 04 липня 2020 12:40

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 17:19
sign.p7s
26 червня 2020 17:17
7. ВПВ ст.17 Закону.pdf
26 червня 2020 17:17
55. КК довідка про АБЗ.pdf
26 червня 2020 17:17
53. КК відгук про досвід.pdf
26 червня 2020 17:17
35. проект договору.pdf
26 червня 2020 17:17
33. ІД технічна частина.pdf
26 червня 2020 17:17
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
26 червня 2020 17:17
28. ІД ліцензія.pdf
26 червня 2020 17:17
9. ІД витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 17:17
8. ІД ISO.pdf

Документи

Публічні документи

27 червня 2020 12:50
sign.p7s
27 червня 2020 12:50
№50 Транспортна схема.pdf
27 червня 2020 12:50
№21 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:50
№18 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:50
№17 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:50
№44 ІДовідка про АБЗ.pdf
27 червня 2020 12:50
Лист НБУ по ліцензії.pdf
27 червня 2020 12:50
№58 Проект договору .pdf
27 червня 2020 12:50
№43 ІД Зразок підпису.pdf
27 червня 2020 12:50
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
27 червня 2020 12:50
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
27 червня 2020 12:50
№20 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:50
№19 ВПВ17.pdf
27 червня 2020 12:50
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
27 червня 2020 12:50
№39 Технічна частина.pdf
27 червня 2020 12:50
№4 КК Договори оренди.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200714 Зборів - Красне на ділянці км 0+000-км 7+440 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-06-12-002014-а виявлено невідповідність в інформації про виконання учасникиком аналогічних договорів, а саме невідповідність пункту 3-ому «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частині 1-ій додатку № 1 «Перелік документів» до тендерної документації: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»).». Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" надано лист відгук від приватного підприємства «РОМА» № 922 від 25.06.2020 року. Згідно ст. 2 «Замовники», ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.» Виходячи зі змісту даної статті та вимог тендерної документації, ПП «РОМА» не може надавати лист відгук, адже не являється Замовником. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати лист відгук до Договору субпідряду від 13 травня 2020 року від Замовника/балансоутримувача даного об’єкту який повинен бути адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

29 червня 2020 10:04

код ЄДРПОУ 37306789 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

04 липня 2020 12:08
sign.p7s
04 липня 2020 12:06
sign.p7s
04 липня 2020 12:06
sign.p7s
04 липня 2020 12:04
Пояснення.pdf
28 червня 2020 14:28
sign.p7s
28 червня 2020 14:27
31 Проект договору.pdf
28 червня 2020 14:27
16 Технічне завдання.pdf
28 червня 2020 14:26
КК 5 Штатний розпис.pdf
28 червня 2020 14:25
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
28 червня 2020 14:25
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
28 червня 2020 14:24
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Актуальні тендери

До пошуку