Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
241 500,00 UAH
UA-2020-05-27-000326-a d9de4815018640db9686914308782cf9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Андрій Володимирович

+38050-495-72-65 ANDRUMEL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998986
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Мельниченко Андрій Володимирович
+38050-495-72-65
ANDRUMEL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:58
Очікувана вартість: 241 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 207,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Респіраторний шолом, дитячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, М'ясоєдівська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
15 шт
Респіраторний шолом, дорослий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, М'ясоєдівська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:02
Т.Д. Нова редакція.doc
03 червня 2020 15:02
Перелік змін.doc
27 травня 2020 10:15
Проект договор.docx
03 червня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:02
Т.Д. Нова редакція.doc
27 травня 2020 10:15
Т.Д. Обладнання для анестезії та реанімації (1).doc
03 червня 2020 15:02
Перелік змін.doc
27 травня 2020 10:15
Проект договор.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000039 ● 80cb8d9b06fc42088613ae1238bf4967
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.05.2020 Одеса № 160

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.05.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.05.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-05-27-000326-a 27.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунунені, відповідні зміни внесені до тендерної документації (перелік змін, тендерна документація в новій редакції додаються)

2020-06-03 15:15:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-03 16:26:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОРМЕД" 229 782,50
UAH з ПДВ
229 782,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Медкомплект 241 271,65
UAH з ПДВ
241 271,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 12:41
Електронний підпис
18 червня 2020 11:36
Документи переможця
10 червня 2020 11:40
Електронний підпис
10 червня 2020 11:24
Проект договору.pdf
10 червня 2020 11:24
Технічна частина.pdf
10 червня 2020 11:24
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 15:50
Електронний підпис
09 червня 2020 15:45
Авторізація.pdf
09 червня 2020 15:45
Технічна документація.rar
09 червня 2020 15:45
Статут нова редакція.pdf
09 червня 2020 15:45
Рішення про директора.pdf
09 червня 2020 15:45
Протокол засновников.pdf
09 червня 2020 15:45
Наказ на директора.pdf
09 червня 2020 15:45
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОРМЕД"

ТОВ Медкомплект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОРМЕД"
#33308206
Переможець 229 782,50
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОРМЕД"
#33308206
229 782,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 17:39
Додаткова угода 1_1 (1).jpg зміни до договору
30 червня 2020 17:39
Додаткова угода 1_3 (1).jpg зміни до договору
30 червня 2020 17:39
Додаткова угода 1_2 (1).jpg зміни до договору
30 червня 2020 17:39
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_3.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_5.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_4.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_2.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_1.jpg укладений
30 червня 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п 11.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 229 782,50
UAH (в тому числі ПДВ 15 032,50 UAH)