Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
241 500,00 UAH
UA-2020-05-27-000326-a d9de4815018640db9686914308782cf9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Андрій Володимирович

+38050-495-72-65 ANDRUMEL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998986
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Мельниченко Андрій Володимирович
+38050-495-72-65
ANDRUMEL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:58
Очікувана вартість: 241 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 207,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Респіраторний шолом, дитячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, М'ясоєдівська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
15 шт
Респіраторний шолом, дорослий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, М'ясоєдівська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000039 ● 80cb8d9b06fc42088613ae1238bf4967
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.05.2020 Одеса № 160

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.05.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.05.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-05-27-000326-a 27.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунунені, відповідні зміни внесені до тендерної документації (перелік змін, тендерна документація в новій редакції додаються)

2020-06-03 15:15:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-03 16:26:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОРМЕД" 229 782,50
UAH з ПДВ
229 782,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Медкомплект 241 271,65
UAH з ПДВ
241 271,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 12:41
sign.p7s
18 червня 2020 11:36
Документи переможця
10 червня 2020 11:40
sign.p7s
10 червня 2020 11:24
Проект договору.pdf
10 червня 2020 11:24
Технічна частина.pdf
10 червня 2020 11:24
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 15:50
sign.p7s
09 червня 2020 15:45
Авторізація.pdf
09 червня 2020 15:45
Технічна документація.rar
09 червня 2020 15:45
Статут нова редакція.pdf
09 червня 2020 15:45
Рішення про директора.pdf
09 червня 2020 15:45
Протокол засновников.pdf
09 червня 2020 15:45
Наказ на директора.pdf
09 червня 2020 15:45
Тендерна пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ "ВЕКТОРМЕД"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ Медкомплект

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОРМЕД"
#33308206
Переможець 229 782,50
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОРМЕД"
#33308206
229 782,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_3.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_5.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_4.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_2.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
Договір_1.jpg укладений
30 червня 2020 17:31
sign.p7s зміни до договору
30 червня 2020 17:39
Додаткова угода 1_1 (1).jpg зміни до договору
30 червня 2020 17:39
Додаткова угода 1_3 (1).jpg зміни до договору
30 червня 2020 17:39
Додаткова угода 1_2 (1).jpg зміни до договору
30 червня 2020 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п 11.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку