Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2020-05-27-000093-c 9fb78b312be7453886f31459cad33be1
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 09:30
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


1. Інформація про Замовника: 1.1. Найменування – Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради 1.2. Місцезнаходження – 61146, Україна, Харківська обл., м.Харків, вул. Валентинівська, 27-Г. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 02146334. 1.4. Категорія: відповідно до частини 3 пункту 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Меблі модульні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою розташування закладів дошкільної освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого товару Замовником здійснюється після підписання видаткової накладної протягом п’ятнадцяти днів, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 09:11
Модульні меблі.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 травня 2020 14:57
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: у зв'язку з відсутністю фінансування
Документи:
29 травня 2020 14:57
Електронний підпис
29 травня 2020 14:41
Відміна торгів меблі модульні.pdf