Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Машини для обробки даних (апаратна частина)» (комплекти персональних комп’ютерів, ноутбуки та системні блоки в асортименті)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-05-26-008689-b 21307a097d094af5b3eaf710888fa33f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Мурована

+380962450269
+380442568468
knutd_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет технологій та дизайну
Код ЄДРПОУ: 02070890
Вебсайт: http://knutd.com.ua
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Немировича-Данченка, буд. 2
Контактна особа: Любов Мурована
+380962450269,+380442568468
knutd_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:29
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
«Машини для обробки даних (апаратна частина)»
(комплекти персональних комп’ютерів, ноутбуки та системні блоки в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Немировича-Данченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 травня 2020 13:45
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:55
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація по даному предмету закупівлі містить можливість для подання Учасником в складі своєї тендерної пропозиції еквіваленти товару, що є предметом закупівлі. Запопонований Учасником еквівалентний системний блок має відповідати всім визначеним Замовником технічним характеристикам. До розгляду будуть прийматися всі запропоновані еквівалентні системні блоки, в. т.ч. на базі процесора AMD, але з обов’язковою відповідністю характеристикам вказаних у технічних вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 150 036,00
UAH з ПДВ
150 036,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 156 430,68
UAH з ПДВ
155 630,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 158 676,00
UAH з ПДВ
156 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 150 036,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
150 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 12:24
ДУ № 1 до Договору №2_КТ_06_2020 від 26.06.2020 від 26.06.2020.pdf зміни до договору
26 червня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:14
Договір № 2_КТ _06_2020 від 26.06.2020.pdf укладений
26 червня 2020 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виконання зобов’язань, щодо передачі товару, керуючись п. 11.7 Договору від 26.06.2020р. № 2-КТ/06-2020 (далі - Договір), п. 4 ч. 5 ст.41 Закону, Сторони домовилися внести зміни в строки поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 2-КТ/06-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №2-КТ/06-2020 від 26.06.2020р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 150 036,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 006,00 UAH)