Розробка регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-05-26-008673-b e29ced10984640dda5524661986d7b61
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38708695
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ТЕАТРАЛЬНА, буд. 17/20
Контактна особа: Олена Дубовик
+380965072957
olena_zaxar@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:30
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Кошти обласного фонду
КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Театральна 17/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг здійснюється поетапно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання першого етапу Пiсляоплата 10 Банківські 60
Надання послуг Оплата вартості Послуг здійснюється поетапно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання другого етапу Пiсляоплата 10 Банківські 30
Надання послуг Оплата вартості Послуг здійснюється поетапно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання заключного звіту. Пiсляоплата 10 Банківські 10

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 31 травня 2020 18:18
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:13
Доброго дня. В тендерній документації вказано: До розробки документів залучаються працівники наукових та освітніх інституцій, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування; державних екологічних аудиторів; не менше одного кандидата та одного доктора наук з питань екологічної безпеки, працівників, які мають досвід роботи у сфері поводження з відходами та охорони навколишнього природного середовища тощо. Прохання роз'яснити чи обов'язкова така вимога і чи не має вона ознак дискримінаційних умов, які звужують коло учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації на запитання учасника стосовно надання роз’яснень щодо залучення працівників наукових та освітніх інституцій, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування; державних екологічних аудиторів; не менше одного кандидата та одного доктора наук з питань екологічної безпеки, працівників, які мають досвід роботи у сфері поводження з відходами та охорони навколишнього природного середовища тощо по процедурі закупівлі: код ДК 021:2015 –71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки), повідомляє про наступне:
Закупівля «Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки» (далі по тексту – Регіональний план) створювалася та розроблялася відповідно до Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р, на виконання завдань Національного плану управління відходами, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 117-р, з урахуванням Методичних рекомендацій з розроблення регіональних планів управління відходами, затверджених наказом Міністерства екології та природних ресурсів України (далі – Мінприроди) від 12.04.2019 № 142, з урахуванням європейських підходів з питань управління відходами.
Відповідно до зазначеного, повідомляємо, що задля забезпечення фахового підходу до розробки документів, вважаємо за необхідне, залучення працівників наукових та освітніх інституцій, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування; державних екологічних аудиторів; не менше одного кандидата та одного доктора наук з питань екологічної безпеки, працівників, які мають досвід роботи у сфері поводження з відходами та охорони навколишнього природного середовища тощо, які повинні володіти наступними знаннями та навичками: знання екологічного законодавства та володіння актуальною інформацією, зокрема у сфері поводження з відходами, нормативних та методичних матеріалів з охорони довкілля і раціонального використання природних ресурсів, системи екологічних стандартів і нормативів, методів екологічного моніторингу, передового вітчизняного та світового досвіду у сфері охорони довкілля і раціонального використання природних ресурсів, положень економіки природокористування. При залученні працівників з науковими ступенями, їх кваліфікація підтверджується дипломом, сертифікатом тощо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-008673-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39253577
Дата подання: 03 липня 2020 13:12
Щодо протиправного та безпідставного Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року
Документацією передбачено, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД).

У додатку 1 до ТД ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс», на виконання вимог документації, було вказано банківські реквізити АТ «Комерційний індустріальний банк».

Водночас, згідно пункту 1.4 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженою Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004:
«…обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) – банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність…»

Відповідно до цієї Постанови, АТ «Комерційний індустріальний банк» вважається обслуговуючим банком стосовно ТОВ "Інтеройл Сервіс", адже має з ним діючі договірні стосунки, докази чого наведено у тендерній пропозиції ТОВ "Інтеройл Сервіс" (копія договору про надання гарантії).

Таким чином, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс» не порушив вимоги тендерної документації в частині надання банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції – надане та відповідає діючому законодавству України.

На підставі викладеного, просимо скасувати протиправне та безпідставне Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року.

В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до уповноваженого органу для скасування зазначеного рішення або до суду та правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 16:40
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за участь.!
Вашу вимогу від 03.07.2020 UA-2020-05-26-008673-b.a1, щодо протиправного та безпідставного Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року з приводу дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Інтеройл Сервіс», замовником розглянуто.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовником зазначено в тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки) – банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД).
Ви в поданій вимозі посилаєтесь на пункту 1.4 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженою Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004 зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 березня 2004 р. за № 377/8976 відповідно до якого обслуговуючим банком (банк, що обслуговує) – є банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 1.3 глави 1 даної Інструкції вимоги цієї Інструкції поширюються на всіх учасників безготівкових розрахунків. Отже дана інструкція регулює відносини учасників безготівкових розрахунків, тобто для їх проведення в даному банку мають бути відкриті рахунки.
Відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» надання гарантій є кредитними операціями і не передбачають відкриття рахунку в банківській установі, а отже не є безготівковими розрахунками, тому посилання на вищевказану інструкцію в частині визначення терміну «обслуговуючий банк» є недоцільним.
Натомість в підпункті 4 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321 надано визначення банку-гаранту – це банк, який надає гарантію на користь бенефіціара.
Отже, банк який надав Вам гарантію акціонерне товариство «Комерційний Індустріальний Банк» виступає як банк-гарант і не вважається обслуговуючим банком, оскільки він Вам надав лише гарантію і ніяких безготівкових розрахунків (операцій) між Вами і даним банком немає, що Ви і підтвердили в формі тендерної пропозиції, в якій Вами зазначено реквізити обслуговуючого банку та банку-гаранта.
Надання гарантії банком, який не є для Вас обслуговуючим банком не відповідає умовам надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації. Відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції є надання забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації вважає за необхідне нагадати, що будь-який ймовірний учасник закупівлі має право подати скаргу, до органу оскарження, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, у відповідності до абзацу 2 пункту 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 948 000,00
UAH з ПДВ
948 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАФСА 1 095 000,00
UAH з ПДВ
1 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" 1 170 000,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-МБ" 1 290 000,00
UAH з ПДВ
1 255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 22:27
sign.p7s
10 червня 2020 22:26
витяг ЄДР.pdf
10 червня 2020 22:26
Довідка+Виписка.pdf
10 червня 2020 22:26
Виписка ЄДР.pdf
10 червня 2020 22:26
37 довідка сігал.pdf
10 червня 2020 22:26
35 довідка довкілля.pdf
10 червня 2020 22:26
28 довідка бенефіціар.pdf
10 червня 2020 22:26
19 проект договору.pdf
10 червня 2020 22:26
16 витяг з пдв.pdf
10 червня 2020 22:26
15 статут.pdf
10 червня 2020 22:26
12 фінансова звітність.pdf
10 червня 2020 22:26
10-11 аналог договори.pdf
10 червня 2020 22:26
7 сертифікат сігал.pdf
10 червня 2020 22:26
7 сертификат сатин.pdf
10 червня 2020 22:26
7 сертификат кравченко.pdf
10 червня 2020 22:26
7 диплом сатин.pdf
10 червня 2020 22:26
7 диплом кравченко а.в.pdf
10 червня 2020 22:26
6 тк працівники.pdf
10 червня 2020 22:26
5 довідка працівники.pdf
10 червня 2020 22:26
3 обладнання та мтб.pdf
10 червня 2020 22:26
2 відповідність ст 17.pdf
10 червня 2020 22:26
1 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 10:02
sign.p7s
10 червня 2020 23:02
sign.p7s
10 червня 2020 22:33
sign.p7s
10 червня 2020 22:21
документи про рейтинг.zip
10 червня 2020 22:21
БГ 20200610.rar
10 червня 2020 22:21
проект договору.pdf
10 червня 2020 22:21
СТАТУТ.pdf
10 червня 2020 22:21
технічне завдання.pdf
10 червня 2020 22:20
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 10:42
sign.p7s
24 червня 2020 10:40
3.9 Сертифікат аудитора.pdf
10 червня 2020 16:54
sign.p7s
10 червня 2020 16:53
G7656.20.7z
10 червня 2020 16:53
15. Довідка ст.17.pdf
10 червня 2020 16:53
9. Проект Договору.pdf
10 червня 2020 16:53
6.4 Опис змін до Статуту.pdf
10 червня 2020 16:53
6. РІШЕННЯ власника.pdf
10 червня 2020 16:53
3.5 Наказ на Морозову.pdf
10 червня 2020 16:53
3.4 Наказ на Бережного.pdf
10 червня 2020 16:53
3.3 Наказ на Кубову.pdf
10 червня 2020 16:53
3.2 Наказ на Цимбал.pdf
10 червня 2020 16:53
3.1 Наказ на Вербицьку.pdf
10 червня 2020 16:53
2.8 ЕОЛ_довідка.pdf
10 червня 2020 16:53
2.7 Договір+акт по ЕОЛу.pdf
10 червня 2020 16:53
2.3 Накладна №28-11 на 1 ПК.pdf
10 червня 2020 16:53
2.2 Накладна №11-07 на 2 ПК.pdf
10 червня 2020 16:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:47
sign.p7s
10 червня 2020 13:46
кваліфікація1.pdf
10 червня 2020 13:17
sign.p7s
10 червня 2020 13:15
Банківська гарантія.pdf
10 червня 2020 13:15
кошторис.pdf
10 червня 2020 13:15
д.6 Договір.pdf
10 червня 2020 13:15
д.5 Лист-гарантія.pdf
10 червня 2020 13:15
д.4 Погодження.pdf
10 червня 2020 13:15
д.2 звітність.pdf
10 червня 2020 13:15
д.2 аналог.договір.pdf
10 червня 2020 13:15
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 13:15
д.7 Лист-згода.pdf
10 червня 2020 13:15
ст.17.pdf
10 червня 2020 13:15
Статут.pdf
10 червня 2020 13:15
д.1. Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 13:15
кваліфікація.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:01
sign.p7s
09 червня 2020 10:35
Баланс - Звіт 2020.PDF
09 червня 2020 10:35
витяг єдр.PDF
09 червня 2020 10:35
Денисенко всі.PDF
09 червня 2020 10:34
договір 25.PDF
09 червня 2020 10:34
ліцензія.pdf
09 червня 2020 10:34
Наказ про призначення.PDF
09 червня 2020 10:34
Право підпису.PDF
09 червня 2020 10:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 червня 2020 10:34
Статут новий.PDF
09 червня 2020 10:33
attachments.zip
09 червня 2020 10:32
Накладна GPS.PDF
09 червня 2020 10:32
Накладна квадракоптер.PDF
09 червня 2020 10:32
Сертиф ArcGIS_ЭКОММ_.jpg
09 червня 2020 10:32
Сертиф ДЗЗ_ТВИС_.jpg
09 червня 2020 10:31
Інвентаризація майна 2.PDF
09 червня 2020 10:31
Інвентаризація майна.PDF
09 червня 2020 10:31
аудит Іващенко.jpg
09 червня 2020 10:30
аудитор Денисенко.pdf
09 червня 2020 10:30
аудитор Печений.pdf
09 червня 2020 10:30
Єрмаков - доктор.JPG
09 червня 2020 10:30
Иващенко.pdf
09 червня 2020 10:30
іВАЩЕНКО.PDF
09 червня 2020 10:30
кандидат Денисенко.pdf
09 червня 2020 10:30
Печений всі.PDF
09 червня 2020 10:30
спец.еколог Денисенко.jpg
09 червня 2020 10:30
Трудова Іващенко.PDF
09 червня 2020 10:27
Довідка - Лабораторія.pdf
09 червня 2020 10:27
Довідка - МТЗ.pdf
09 червня 2020 10:27
Довідка - Субпідрядник.pdf
09 червня 2020 10:27
Додаток 3 ТЗ.pdf
09 червня 2020 10:27
Додаток 3. СТ 17 (2).pdf
09 червня 2020 10:27
Додаток 3. Ст. 17 (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Відхилено 948 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 12:14
ТОВ ГАФСА
#19173708
Відхилено 1 095 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 12:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 11:30
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"
#39253577
Відхилено 1 150 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 12:11
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління"
#19491035
Очікує рішення 1 260 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 17:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 12:20
ТОВ "ЕКО-МБ"
#37857701
Відхилено 1 255 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 17:21

Документи

18 червня 2020 12:14
sign.p7s
18 червня 2020 12:13
Протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - відсутня інформація про державних екологічних аудиторів; - в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначена інформація щодо найменування обладнання з екологічного моніторингу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - додаток №2 пункт 2 до тендерної документації; - додаток №2 пункт 1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документ, який підтверджує наявність працівника (наказ, або витяг з наказу, або першу та сторінку трудової книжки з інформацією про працевлаштування, або цивільно-правову угоду) відповідно до КЗпП, ЦПК та сертифікат екологічного аудитора. Оригінал документу, у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копію документу, завірену підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF - в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначити найменування обладнання з екологічного моніторингу.

Документи

23 червня 2020 12:10
sign.p7s
23 червня 2020 11:57
Протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - відсутня інформація про державних екологічних аудиторів; - в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначена інформація щодо найменування обладнання з екологічного моніторингу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - додаток №2 пункт 2 до тендерної документації; - додаток №2 пункт 1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документ, який підтверджує наявність працівника (наказ, або витяг з наказу, або першу та сторінку трудової книжки з інформацією про працевлаштування, або цивільно-правову угоду) відповідно до КЗпП, ЦПК та сертифікат екологічного аудитора. Оригінал документу, у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копію документу, завірену підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF; - в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначити найменування обладнання з екологічного моніторингу

Документи

03 липня 2020 11:00
sign.p7s
01 липня 2020 16:24
Протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг відповідно до предмета закупівлі не зазначена інформація про найменування обладнання з екологічного моніторингу; - відсутній документ, що підтверджує форму власності обладнання БФП Gestetner SPC232SF (полноцветний сетевой принтер/копир/сканер/факс) Дуплес, яке зазначене у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - відсутня довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що залучатимуться до виконання робіт, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання; - копії наказів про прийняття Печеного В.Л. та Денисенко І.Ю. не завірені підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання); - копія диплома кандидата наук Іващенко Т.Г. не завірена підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання); - відсутня лист-згода (згідно Додатку № 7) від суб’єктів персональних даних (зазначених у довідці) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (окремо на кожного суб’єкта персональних даних); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - додаток №2 розділ 1 пункт 1.1 до тендерної документації; - додаток №2 розділ 1 пункт 1.2 до тендерної документації; - додаток №2 розділ 2 пункт 2.1 до тендерної документації; - додаток №2 розділ 2 пункт 2.2 до тендерної документації; - додаток №2 розділ 2 пункт 2.3 до тендерної документації; - додаток №2 розділ 2 пункт 2.4 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначити найменування обладнання з екологічного моніторингу; - надати документ на обладнання БФП Gestetner SPC232SF (полноцветний сетевой принтер/копир/сканер/факс) Дуплес, що підтверджує форму власності (договір купівлі-продажу, або договір оренди (лізингу) або гарантійні листи від орендодавців з тим, що протягом строку виконання робіт орендодавець погоджується надати в оренду обладнання, або договір про надання послуг, або бухгалтерський документ, тощо). - надати довідку у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що залучатимуться до виконання робіт, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання, яка повинна містити інформацію про ПІБ працівника, спеціальність, інформацію про підтвердження кваліфікації (№, дата диплому/сертифікату/свідоцтва/посвідчення), досвід роботи за спеціальністю (років); - завірити копії наказів про прийняття Печеного В.Л. та Денисенко І.Ю. підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою і завантажити у сканованому вигляді у форматі PDF або подати оригінали документів у кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF; - завірити диплом кандидата наук Іващенко Т.Г. підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою і завантажити у сканованому вигляді у форматі PDF або подати оригінали документів у кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF; - надати лист-згоду (згідно Додатку № 7) від суб’єктів персональних даних (зазначених у довідці) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у відкритих торгах, цивільно-правових та господарських відносинах (від кожного суб’єкта персональних даних окремо).

Документи

Документи

07 липня 2020 17:21
sign.p7s
07 липня 2020 17:20
Протокол.pdf

Актуальні тендери

До пошуку