Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-05-26-008673-b ● e29ced10984640dda5524661986d7b61
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38708695 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ТЕАТРАЛЬНА, буд. 17/20 |
Контактна особа: |
Олена Дубовик +380965072957 olena_zaxar@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Кошти обласного фонду
КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Театральна 17/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Послуг здійснюється поетапно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання першого етапу | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 60 |
Надання послуг | Оплата вартості Послуг здійснюється поетапно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання другого етапу | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Оплата вартості Послуг здійснюється поетапно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання заключного звіту. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 18:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 6 Проект Договору.docx | |
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 7 Лист-згода персональні дані.docx | |
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 5 Лист-гарантія.docx | |
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 4 Згода щодо умов процедури закупівлі.docx | |
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
26 травня 2020 18:40 |
Тендерна документація.docx |
26 травня 2020 18:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx
|
|||
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 6 Проект Договору.docx
|
|||
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 7 Лист-згода персональні дані.docx
|
|||
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 5 Лист-гарантія.docx
|
|||
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 4 Згода щодо умов процедури закупівлі.docx
|
|||
26 травня 2020 18:40 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
26 травня 2020 18:40 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 31 травня 2020 18:18
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:13
Доброго дня.
В тендерній документації вказано:
До розробки документів залучаються працівники наукових та освітніх інституцій, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування; державних екологічних аудиторів; не менше одного кандидата та одного доктора наук з питань екологічної безпеки, працівників, які мають досвід роботи у сфері поводження з відходами та охорони навколишнього природного середовища тощо.
Прохання роз'яснити чи обов'язкова така вимога і чи не має вона ознак дискримінаційних умов, які звужують коло учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації на запитання учасника стосовно надання роз’яснень щодо залучення працівників наукових та освітніх інституцій, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування; державних екологічних аудиторів; не менше одного кандидата та одного доктора наук з питань екологічної безпеки, працівників, які мають досвід роботи у сфері поводження з відходами та охорони навколишнього природного середовища тощо по процедурі закупівлі: код ДК 021:2015 –71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки), повідомляє про наступне:
Закупівля «Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки» (далі по тексту – Регіональний план) створювалася та розроблялася відповідно до Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р, на виконання завдань Національного плану управління відходами, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 117-р, з урахуванням Методичних рекомендацій з розроблення регіональних планів управління відходами, затверджених наказом Міністерства екології та природних ресурсів України (далі – Мінприроди) від 12.04.2019 № 142, з урахуванням європейських підходів з питань управління відходами.
Відповідно до зазначеного, повідомляємо, що задля забезпечення фахового підходу до розробки документів, вважаємо за необхідне, залучення працівників наукових та освітніх інституцій, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування; державних екологічних аудиторів; не менше одного кандидата та одного доктора наук з питань екологічної безпеки, працівників, які мають досвід роботи у сфері поводження з відходами та охорони навколишнього природного середовища тощо, які повинні володіти наступними знаннями та навичками: знання екологічного законодавства та володіння актуальною інформацією, зокрема у сфері поводження з відходами, нормативних та методичних матеріалів з охорони довкілля і раціонального використання природних ресурсів, системи екологічних стандартів і нормативів, методів екологічного моніторингу, передового вітчизняного та світового досвіду у сфері охорони довкілля і раціонального використання природних ресурсів, положень економіки природокористування. При залученні працівників з науковими ступенями, їх кваліфікація підтверджується дипломом, сертифікатом тощо
Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації на запитання учасника стосовно надання роз’яснень щодо залучення працівників наукових та освітніх інституцій, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування; державних екологічних аудиторів; не менше одного кандидата та одного доктора наук з питань екологічної безпеки, працівників, які мають досвід роботи у сфері поводження з відходами та охорони навколишнього природного середовища тощо по процедурі закупівлі: код ДК 021:2015 –71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки), повідомляє про наступне:
Закупівля «Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки» (далі по тексту – Регіональний план) створювалася та розроблялася відповідно до Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р, на виконання завдань Національного плану управління відходами, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 117-р, з урахуванням Методичних рекомендацій з розроблення регіональних планів управління відходами, затверджених наказом Міністерства екології та природних ресурсів України (далі – Мінприроди) від 12.04.2019 № 142, з урахуванням європейських підходів з питань управління відходами.
Відповідно до зазначеного, повідомляємо, що задля забезпечення фахового підходу до розробки документів, вважаємо за необхідне, залучення працівників наукових та освітніх інституцій, зокрема зі спеціалізацією екологічного спрямування; державних екологічних аудиторів; не менше одного кандидата та одного доктора наук з питань екологічної безпеки, працівників, які мають досвід роботи у сфері поводження з відходами та охорони навколишнього природного середовища тощо, які повинні володіти наступними знаннями та навичками: знання екологічного законодавства та володіння актуальною інформацією, зокрема у сфері поводження з відходами, нормативних та методичних матеріалів з охорони довкілля і раціонального використання природних ресурсів, системи екологічних стандартів і нормативів, методів екологічного моніторингу, передового вітчизняного та світового досвіду у сфері охорони довкілля і раціонального використання природних ресурсів, положень економіки природокористування. При залученні працівників з науковими ступенями, їх кваліфікація підтверджується дипломом, сертифікатом тощо
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-008673-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39253577
Дата подання: 03 липня 2020 13:12
Щодо протиправного та безпідставного Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року
Документацією передбачено, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД).
У додатку 1 до ТД ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс», на виконання вимог документації, було вказано банківські реквізити АТ «Комерційний індустріальний банк».
Водночас, згідно пункту 1.4 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженою Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004:
«…обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) – банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність…»
Відповідно до цієї Постанови, АТ «Комерційний індустріальний банк» вважається обслуговуючим банком стосовно ТОВ "Інтеройл Сервіс", адже має з ним діючі договірні стосунки, докази чого наведено у тендерній пропозиції ТОВ "Інтеройл Сервіс" (копія договору про надання гарантії).
Таким чином, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс» не порушив вимоги тендерної документації в частині надання банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції – надане та відповідає діючому законодавству України.
На підставі викладеного, просимо скасувати протиправне та безпідставне Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до уповноваженого органу для скасування зазначеного рішення або до суду та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
У додатку 1 до ТД ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс», на виконання вимог документації, було вказано банківські реквізити АТ «Комерційний індустріальний банк».
Водночас, згідно пункту 1.4 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженою Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004:
«…обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) – банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність…»
Відповідно до цієї Постанови, АТ «Комерційний індустріальний банк» вважається обслуговуючим банком стосовно ТОВ "Інтеройл Сервіс", адже має з ним діючі договірні стосунки, докази чого наведено у тендерній пропозиції ТОВ "Інтеройл Сервіс" (копія договору про надання гарантії).
Таким чином, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс» не порушив вимоги тендерної документації в частині надання банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції – надане та відповідає діючому законодавству України.
На підставі викладеного, просимо скасувати протиправне та безпідставне Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до уповноваженого органу для скасування зазначеного рішення або до суду та правоохоронних органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 16:40
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за участь.!
Вашу вимогу від 03.07.2020 UA-2020-05-26-008673-b.a1, щодо протиправного та безпідставного Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року з приводу дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Інтеройл Сервіс», замовником розглянуто.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовником зазначено в тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки) – банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД).
Ви в поданій вимозі посилаєтесь на пункту 1.4 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженою Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004 зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 березня 2004 р. за № 377/8976 відповідно до якого обслуговуючим банком (банк, що обслуговує) – є банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 1.3 глави 1 даної Інструкції вимоги цієї Інструкції поширюються на всіх учасників безготівкових розрахунків. Отже дана інструкція регулює відносини учасників безготівкових розрахунків, тобто для їх проведення в даному банку мають бути відкриті рахунки.
Відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» надання гарантій є кредитними операціями і не передбачають відкриття рахунку в банківській установі, а отже не є безготівковими розрахунками, тому посилання на вищевказану інструкцію в частині визначення терміну «обслуговуючий банк» є недоцільним.
Натомість в підпункті 4 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321 надано визначення банку-гаранту – це банк, який надає гарантію на користь бенефіціара.
Отже, банк який надав Вам гарантію акціонерне товариство «Комерційний Індустріальний Банк» виступає як банк-гарант і не вважається обслуговуючим банком, оскільки він Вам надав лише гарантію і ніяких безготівкових розрахунків (операцій) між Вами і даним банком немає, що Ви і підтвердили в формі тендерної пропозиції, в якій Вами зазначено реквізити обслуговуючого банку та банку-гаранта.
Надання гарантії банком, який не є для Вас обслуговуючим банком не відповідає умовам надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації. Відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції є надання забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації вважає за необхідне нагадати, що будь-який ймовірний учасник закупівлі має право подати скаргу, до органу оскарження, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, у відповідності до абзацу 2 пункту 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі
Вашу вимогу від 03.07.2020 UA-2020-05-26-008673-b.a1, щодо протиправного та безпідставного Рішення тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року з приводу дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Інтеройл Сервіс», замовником розглянуто.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовником зазначено в тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (Розробка Регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки) – банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника (Додаток 1 до ТД).
Ви в поданій вимозі посилаєтесь на пункту 1.4 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженою Постановою Національного банку України № 22 від 21.01.2004 зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 березня 2004 р. за № 377/8976 відповідно до якого обслуговуючим банком (банк, що обслуговує) – є банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 1.3 глави 1 даної Інструкції вимоги цієї Інструкції поширюються на всіх учасників безготівкових розрахунків. Отже дана інструкція регулює відносини учасників безготівкових розрахунків, тобто для їх проведення в даному банку мають бути відкриті рахунки.
Відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» надання гарантій є кредитними операціями і не передбачають відкриття рахунку в банківській установі, а отже не є безготівковими розрахунками, тому посилання на вищевказану інструкцію в частині визначення терміну «обслуговуючий банк» є недоцільним.
Натомість в підпункті 4 пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321 надано визначення банку-гаранту – це банк, який надає гарантію на користь бенефіціара.
Отже, банк який надав Вам гарантію акціонерне товариство «Комерційний Індустріальний Банк» виступає як банк-гарант і не вважається обслуговуючим банком, оскільки він Вам надав лише гарантію і ніяких безготівкових розрахунків (операцій) між Вами і даним банком немає, що Ви і підтвердили в формі тендерної пропозиції, в якій Вами зазначено реквізити обслуговуючого банку та банку-гаранта.
Надання гарантії банком, який не є для Вас обслуговуючим банком не відповідає умовам надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації. Відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції є надання забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації вважає за необхідне нагадати, що будь-який ймовірний учасник закупівлі має право подати скаргу, до органу оскарження, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, у відповідності до абзацу 2 пункту 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-26-008673-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39253577
Дата подання: 10 липня 2020 17:06
Дата подання: 10 липня 2020 17:06
СКАРГА щодо порушення законодавства та на незаконні дії замовника закупівлі № UA-2020-05-26-008673-b
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС", Скаржник, не погоджується з рішенням тендерного комітету Управлінням екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації викладеного в протоколі засідання № 20 від 01 липня 2020 року щодо відхилення своєї тендерної пропозиції, яке є необ'єктивним і упередженим. Вважаємо, що Замовник допустив дискримінаційний підхід при оцінці, який полягає в тому, що тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" була відхилена за невідповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 11:04
рішення від 14.07.2020 № 13552 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 11:04
Інформація про перенесення розгляду скарги №10780.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 19:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2020 №14555 .pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 20:04
рішення від 28.07.2020 №14555 .pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №14555-р/пк-пз 28.07.2020 Антимонопольного комітету України виконано, шляхом скасування рішення тендерного комітету від 01 липня 2020 року №20 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС» за процедурою закупівлі по предмету: «Розробка регіонального плану управління відходами до 2030 року на території Житомирської області та його стратегічної екологічної оцінки», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-05-26-008673-b. Відповідна інформація оприлюднена в електронній системі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2020 15:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
948 000,00
UAH з ПДВ
|
948 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГАФСА |
1 095 000,00
UAH з ПДВ
|
1 095 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" |
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-МБ" |
1 290 000,00
UAH з ПДВ
|
1 255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Рішення скасоване |
948 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 12:36
|
|
ТОВ ГАФСА #19173708 |
Рішення скасоване |
1 095 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 11:30
|
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" #39253577 |
Рішення скасоване |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 12:11
|
ТОВ "ЕКО-МБ" #37857701 |
Рішення скасоване |
1 255 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 12:36
|
|
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" #19491035 |
Рішення скасоване |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 12:20
|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Відхилено |
948 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 15:04
|
|
ТОВ ГАФСА #19173708 |
Відхилено |
1 095 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 15:05
|
|
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" #39253577 |
Відхилено |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 15:35
|
|
ТОВ "ЕКО-МБ" #37857701 |
Відхилено |
1 255 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 15:40
|
|
Державний заклад "Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління" #19491035 |
Переможець |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 18:19
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 18:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 18:14
|
Договір408-ЕА.pdf | укладений |
01 вересня 2020 18:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення умов для виконання Договору, внесення змін до календарного плану, без зміни загального терміну виконання Договору |
Номер договору про закупівлю: | 4/08-ЕА |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано в односторонньому порядку, в зв'язку з невиконанням договірних зобов’язань, а саме: Виконавець не надав опрацьованих та погоджених робочою групою розділів проекту Регіонального плану управління відходами. |