Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання (клінінг) приміщень ЦПЗ Київ-Лівобережний за адресою вул. А. Шептицького 16/4, м. Київ
Cleaning of the building of the Kyiv-Livoberezhny post office centre at the address: 16/4, A. Sheptytskoho str., Kyiv
Cleaning of the building of the Kyiv-Livoberezhny post office centre at the address: 16/4, A. Sheptytskoho str., Kyiv
Очікувана вартість
1 969 226,26 UAH
UA-2020-05-26-008607-b ● 30da4283a998451f84ccdea94e9c21d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 01189979 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана +380504110057,+380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Anisiforova Svitlana +3800504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" v osobi kyivskoi miskoi dyrektsii |
National ID: | 01189979 |
Contact point: |
Anisiforova Svitlana +380504110057,+380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Anisiforova Svitlana +3800504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 1 969 226,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 692,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 26 травня 2020 18:14 |
Enquiries until: | 19 червня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 969 226 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 19 692 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Найменування замовника: АТ «Укрпошта», 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код ЄДРПОУ: 21560045. Закупівельник: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта». Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Шановні учасники! 19.06.2020 ми внесли зміни до тендерної документації. Просимо врахувати їх, зокрема, що Додаток 1 та Додаток 2 до тендерної документації викладені в новій редакції. Не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на продукцію Успіхів!
Розгорнути
Згорнути
Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Шановні учасники! 19.06.2020 ми внесли зміни до тендерної документації. Просимо врахувати їх, зокрема, що Додаток 1 та Додаток 2 до тендерної документації викладені в новій редакції. Не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на продукцію Успіхів!
Customer Name: JSC "Ukrposhta", 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22. USREOU code: 21560045. Purchaser Name: JSC "Ukrposhta" represented by the Kyiv City Directorate of JSC "Ukrposhta". Customer category: a legal entity that operates in specific areas of management.
The scope of services - in accordance with the terms of the tender documentation and its annexes.
The language(s) in which tender offer should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the tenderer and submitted as a part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in other language than Ukrainian or Russian must be submitted as part of the tender offer, the tenderer should provide a translation of this document. The tenderer is responsible for translation quality and accuracy.
Dear participants! On June 19, 2020, we made changes to the tender documentation. Please take them into account, in particular, that Annex 1 and Annex 2 of the tender documentation are presented it in a new edition. Do not submit any documents that may contain prices in your tender offer. Good luck!
Розгорнути
Згорнути
The scope of services - in accordance with the terms of the tender documentation and its annexes.
The language(s) in which tender offer should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the tenderer and submitted as a part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in other language than Ukrainian or Russian must be submitted as part of the tender offer, the tenderer should provide a translation of this document. The tenderer is responsible for translation quality and accuracy.
Dear participants! On June 19, 2020, we made changes to the tender documentation. Please take them into account, in particular, that Annex 1 and Annex 2 of the tender documentation are presented it in a new edition. Do not submit any documents that may contain prices in your tender offer. Good luck!
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання (клінінг) приміщень ЦПЗ Київ-Лівобережний за адресою вул. А. Шептицького 16/4, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького,16/4
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Cleaning of the building of the Kyiv-Livoberezhny post office centre at the address: 16/4, A. Sheptytskoho str., Kyiv
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 30 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до розділу 4 проекту договору. Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з Додатком №2, 2.1, 4 до цього Договору) надані послуги здійснюється згідно з фактичним обсягом наданих послуг (щоденних та послуг за потребою) та використаних витратних матеріалів протягом 30 робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акту про приймання-передавання наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2020 19:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 19:26 |
ТД (нова редакція 19.06.20) ЄТ Клінінг Київ-Лівобержний..docx | |
19 червня 2020 19:26 |
Додатки до проекту договору (Додаток 6 до ТД в нов. ред 19.06.20).xlsx.p7s | |
19 червня 2020 19:26 |
Перелік змін 19.06.20.docx | |
19 червня 2020 19:26 |
Перелік змін 19.06.20.docx.p7s | |
19 червня 2020 19:26 |
Додатки до проекту договору (Додаток 6 до ТД в нов. ред 19.06.20).xlsx | |
19 червня 2020 19:26 |
ТД (нова редакція 19.06.20) ЄТ Клінінг Київ-Лівобержний..docx.p7s | |
28 травня 2020 15:13 |
Додатки до проекту договору (Додаток 6 до ТД в нов. ред).xlsx.p7s | |
28 травня 2020 15:13 |
Перелік змін.docx | |
28 травня 2020 15:13 |
Додатки до проекту договору (Додаток 6 до ТД в нов. ред).xlsx | |
28 травня 2020 15:13 |
ТД (нова редакція) ЄТ Клінінг Київ-Лівобержний..docx | |
28 травня 2020 15:13 |
Перелік змін.docx.p7s | |
28 травня 2020 15:13 |
ТД (нова редакція) ЄТ Клінінг Київ-Лівобержний..docx.p7s |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення в тендерній документації
Дата подання: 27 травня 2020 10:15
Дата відповіді: 28 травня 2020 15:20
Шановні партнери, ознайомившись з тендерною документацією виникли запитання:
1. Не вказано кількість прибиральників та вид/кількість техніки які планується залучити.
2. Не вказано тип покриття (не зрозуміло кількість витратних матеріалів).
Цю інформацію можемо отримати або діяти на свій розсуд?
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за активну участь в нашому тендері. Ініціатором закупівлі розглянуто Ваше питання і прийняте рішення внести відповідні зміни до тендерної документації. Технічну специфікацію (Додаток 3 до Тендерної документації) викладено у новій редакції, доповнивши її новими абзацами, а саме:
"ВАЖЛИВО:
• поломийні машини, пилосмокти, інвентар, витратні до машин та пилосмоктів, інструменти надаються Учасником (Виконавцем) в рамках вартості прибирання
• виконання робіт із прибирання приміщень після поточного ремонту та усунення наслідків аварійних ситуацій входить у вартість щоденних прибирань та не оплачуються Замовником додатково
• мінімально достатня кількість працівників відповідної кваліфікації, яку повинен забезпечити Виконавець, із розрахунку:
- адміністратори: не менше чим 1 людина на об’єкт (групу будівель АТ «Укрпошта»);
- прибиральники службових приміщень: здійснюють прибирання відповідно до періодичності, зазначеної у Додатку №2 до проекту Договору. При цьому, на об’єкті має перебувати черговий персонал для забезпечення виконання робіт, визначеного у Додатку №3 до проекту Договору. Прибиральники місць загального користування: людина з навиками роботи на поломийній машині, коридорів, сходових клітин, санітарних кімнат; прибиральники території: 1 людина на 2000 кв.м території."
Запрошуємо до участі в закупівлі.
"ВАЖЛИВО:
• поломийні машини, пилосмокти, інвентар, витратні до машин та пилосмоктів, інструменти надаються Учасником (Виконавцем) в рамках вартості прибирання
• виконання робіт із прибирання приміщень після поточного ремонту та усунення наслідків аварійних ситуацій входить у вартість щоденних прибирань та не оплачуються Замовником додатково
• мінімально достатня кількість працівників відповідної кваліфікації, яку повинен забезпечити Виконавець, із розрахунку:
- адміністратори: не менше чим 1 людина на об’єкт (групу будівель АТ «Укрпошта»);
- прибиральники службових приміщень: здійснюють прибирання відповідно до періодичності, зазначеної у Додатку №2 до проекту Договору. При цьому, на об’єкті має перебувати черговий персонал для забезпечення виконання робіт, визначеного у Додатку №3 до проекту Договору. Прибиральники місць загального користування: людина з навиками роботи на поломийній машині, коридорів, сходових клітин, санітарних кімнат; прибиральники території: 1 людина на 2000 кв.м території."
Запрошуємо до участі в закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 липня 2020
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 01189979 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКО-ТЕХТРАНС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 13:51
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "І Н В А Й Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Чистий світ фасіліком" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКО-ТЕХТРАНС |
1 599 900,00
UAH з ПДВ
|
1 249 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" |
1 652 180,52
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 560 000,00
UAH з ПДВ
|
1 399 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Чистий світ фасіліком" |
1 630 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" |
1 689 756,66
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 761 635,54
UAH з ПДВ
|
1 448 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" |
1 721 924,37
UAH з ПДВ
|
1 541 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
1 734 513,50
UAH з ПДВ
|
1 545 347,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКО-ТЕХТРАНС #39521048 |
Переможець |
1 249 950,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 17:16
|
Додатки до договору №61-2061.pdf | укладений |
30 липня 2020 17:14
|
Договір №61-2061 від 30.07.2020.pdf | укладений |
30 липня 2020 17:14
|