Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Сумської в м. Рівному
Очікувана вартість
1 698 393,00 UAH
UA-2020-05-26-008551-b 4001ecaea8d34eb683a3e08d3199e790
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевцова Катерина Миколаївна

380682418002
dezil-2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Шевцова Катерина Миколаївна
380682418002,
dezil-2018@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 13:06
Очікувана вартість: 1 698 393,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 983,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Сумської в м. Рівному
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Сумської в м. Рівному
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Сумська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Сумської в м. Рівному (Джерело фінансування - місцевий бюджет) Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Сумської в м. Рівному (Джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 08:28
повідомлення про зміни до ТД.docx
11 червня 2020 08:26
ТД – зі змінами.docx
26 травня 2020 18:10
проект договору.docx
26 травня 2020 18:08
ТД.docx
11 червня 2020 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 08:28
повідомлення про зміни до ТД.docx
11 червня 2020 08:26
ТД – зі змінами.docx
26 травня 2020 18:10
проект договору.docx
26 травня 2020 18:08
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 1 498 999,20
UAH з ПДВ
1 399 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 1 565 735,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 1 599 999,60
UAH з ПДВ
1 499 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОМАГІСТРАЛЬБУД" 1 600 000,80
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 12:48
Електронний підпис
26 червня 2020 12:48
Електронний підпис
18 червня 2020 17:21
Електронний підпис
18 червня 2020 17:20
Кап ремонт Сумська.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 09:24
Електронний підпис
10 червня 2020 08:30
Електронний підпис
10 червня 2020 08:29
Розділ 3 ТД.Частина 1.pdf
10 червня 2020 08:29
Розділ 3 ТД. Частина 2.pdf
10 червня 2020 08:29
Додаток 4.pdf
10 червня 2020 08:29
Додаток 3.pdf
10 червня 2020 08:29
Додаток 2. Частина 3.pdf
10 червня 2020 08:29
Додаток 2. Частина 2.pdf
10 червня 2020 08:29
Додаток 2. Частина 1.pdf
10 червня 2020 08:29
Додаток 1.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 17:47
Електронний підпис
14 липня 2020 17:45
документи переможця.pdf
18 червня 2020 17:29
Електронний підпис

Публічні документи

17 червня 2020 11:01
Електронний підпис
17 червня 2020 11:00
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 11:00
Додаток 3.pdf
17 червня 2020 11:00
Додаток 2 частина 2.pdf
17 червня 2020 11:00
Додаток 2 частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

ТОВ "ЄВРОМАГІСТРАЛЬБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
Відхилено 1 399 990,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 16:40
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
Відхилено 1 400 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:50
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Переможець 1 499 990,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, що подані учасником «ТзОВ-фірма «Кортакоз»» у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією Закупівля – «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Сумської в м. Рівному» (ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь) 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: У довідці про фахівців учасника, які мають відповідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору (Додаток №7 до тендерної документації), у рядках 1-10 не зазначено назву, номер та дату документу, згідно якого працівник перебуває у трудових стосунках з учасником. 1.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У п. 2 додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження» тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати довідку, складену у відповідності з вимогами Додатку 7 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання закуповуваних робіт або послуг, або співпрацює з фізичними особами за цивільно-правовим угодами, тощо, які будуть виконувати роботи . У Додатку 7 у колонці 5 вказано, що повинна бути надана інформація щодо перебування працівника у трудових стосунках з учасником (зазначити назву, номер та дату документу, згідно якого працівник перебуває у трудових стосунках з учасником. Якщо є цивільно-правові відносини, зазначити номер, дату договору). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: Просимо надати уточнюючу довідку про фахівців учасника, які мають відповідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору у формі відповідно до Додатку № 7 до тендерної документації, про фахівців вказаних у рядках 1-10 довідки №273 від 16.06.2020р. із зазначенням назви, номеру та дати документу, згідно якого працівник перебуває у трудових стосунках з учасником.

Документи

30 червня 2020 16:47
Електронний підпис
30 червня 2020 16:41
__.PDF

Документи

07 липня 2020 14:49
Електронний підпис
07 липня 2020 14:47
протокол відміна.docx

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
1 499 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:05
2-826.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 11:39
1-826.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:14
826.PDF укладений
21 липня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підрядник зобовязується виконати роботи до 21.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 826
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт до 01-12-2021. Бюджетні зобовязання 2020 - 742 369,34. Термін дії договору до 31-12-2021
Номер договору про закупівлю: 826
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML