Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт території з облаштування гідроізоляції фундаменту будівлі ЗДО № 37 на вул. Княгині Ольги, 59-А у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)
Очікувана вартість
581 176,00 UAH
UA-2020-05-26-008530-b 66c1a7519cab4ecba5315fcc98b46a1b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322371330 OLENA880213@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322371330
OLENA880213@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:52
Очікувана вартість: 581 176,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 905,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у додатку № 2 до Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт території з облаштування гідроізоляції фундаменту будівлі ЗДО № 37 на вул. Княгині Ольги, 59-А у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Ген. Чупринки, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право перерахувати Виконавцю попередню оплату на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку, у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2020 рік, передбачених умовами договору. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Фінансування виконаних робіт здійснюється відповідно до оформленого акта за формою № КБ-2в та довідки за формою № Кб-3 після підписання акта при наявності фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 18:01
Документація ЗДО _ 37.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додатки
Дата подання: 01 червня 2020 10:46
Додайте додатки до документації
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-008530-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД, Код ЄДРПОУ:30703862
Дата подання: 23 червня 2020 10:20
оскарження
Шановний Замовнику, вами було обрано переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт території з облаштування гідроізоляції фундаменту будівлі ЗДО № 37 на вул. Княгині Ольги, 59-А у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)» учасника ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ".
Однак, звертаємо Вашу увагу, що при детальному моніторингу документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ", було виявлено порушення.
А саме, учасником у складі своєї пропозиції згідно вимог тендерної документації було подано кошторис разом із договірною ціною. Однак в договірній ціні учасника не враховані ризики і інфляція від вартості устаткування. Згідно з п.6.2.12 ДСТУ до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів включаються також кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розмір яких визначається як і при складанні інвесторської кошторисної документації. Відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013 п.6.2.12 До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутись протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Отож, згідно вищенаведеного наголошуємо, що учасником-переможцем ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ" не дотримано при розрахунку ціни вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 п.6.2.12, що суперечить чинному Законодавству, та тендерній документації Замовника, оскільки і технічне завдання замовника розраховане відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Тому вимагаємо від Відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ". У разі ігнорування нашої вимоги та не усунення порушень при кваліфікації переможця, ми змушені звернутись в контролюючі органи, для справедливого та правомірного проведення даної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 23:40
Шановний Учаснику! На вашу вимогу повідомляємо Вас про те, що згідно проекту договору ціна є твердою і може змінюватися лише у випадках передбачених самим договором. При цьому, договір повинен бути укладений відповідно до пропозиції учасника. Згідно технічного завдання учасника об’єми та види робіт повністю відповідають технічним вимогам Замовника. Разом з тим повідомляємо, що на етапі складання договірної ціни, учасник має право не включати ризики і інфляцію від вартості устаткування (тобто договірна ціна зменшується на сумарну величину вказаних коштів з урахуванням ПДВ) тобто у випадку непередбачуваних обсягів або значного зростання цін на матеріально-технічні ресурси, такі витрати не зможуть бути компенсовані учаснику за рахунок інших статей договірної ціни. Відтак, скарга не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

23 червня 2020 10:20
оскарження

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Мета" 470 916,00
UAH з ПДВ
459 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ" 480 000,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ" 517 510,80
UAH з ПДВ
517 510,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД 534 727,46
UAH з ПДВ
534 727,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 16:15
Електронний підпис
03 червня 2020 16:10
21 КОШТОРИС.PDF
03 червня 2020 16:10
13 Копія виписки з ЄДР.PDF

Публічні документи

04 червня 2020 18:20
Електронний підпис
04 червня 2020 18:18
Кошторис.pdf
04 червня 2020 18:18
Пропозиція.pdf
04 червня 2020 18:18
Технічна специфікація.pdf
04 червня 2020 18:18
Статут_завірений_ЧХ.pdf
04 червня 2020 18:18
Паспорт, РНОКПП.pdf
04 червня 2020 18:18
Опис_завірений_ЧХ.pdf
04 червня 2020 18:18
Ліцензія_завірена_ЧХ.pdf
04 червня 2020 18:18
Дозвіл_завірений_ЧХ.pdf
04 червня 2020 18:18
Договір Чижевського.rar
04 червня 2020 18:18
Договір Веселка.rar
04 червня 2020 18:18
Довідка про досвід.pdf
04 червня 2020 18:18
Довідка довклля.pdf
04 червня 2020 18:18
Витяг_завірений_ЧХ.pdf
04 червня 2020 18:18
Виписка_завірена_ЧХ.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 11:38
Електронний підпис
04 червня 2020 11:36
14. Досвід довідка.pdf
04 червня 2020 11:36
18. Гарантійний лист.pdf
04 червня 2020 11:36
17. Кошторис.pdf
04 червня 2020 11:36
16. Календарний план.pdf
04 червня 2020 11:36
15. Ліцензія та дозвіл.pdf
04 червня 2020 11:36
14. Досвід.pdf
04 червня 2020 11:36
13. Працівники.pdf
04 червня 2020 11:36
12. МТБ.pdf
04 червня 2020 11:36
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 червня 2020 11:36
7. Гарантійний лист.pdf
04 червня 2020 11:36
5. Проект договору.pdf
04 червня 2020 11:36
3. Витяг ПДВ.pdf
04 червня 2020 11:36
2.1 Статут.pdf
04 червня 2020 11:36
2 Тех.завдання.pdf
04 червня 2020 11:36
1. Цінова прозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Мета"

ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ"

ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Мета"
#23267792
Відхилено 459 900,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:47
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ"
#42827574
Переможець 460 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:55

Документи

15 червня 2020 16:47
Електронний підпис
15 червня 2020 16:40
протокол

Документи

19 червня 2020 15:55
Електронний підпис
19 червня 2020 15:52
Протокол
19 червня 2020 15:52
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ГЛОБАЛ БИЛДІНГ"
#42827574
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2020 15:55
Електронний підпис
19 червня 2020 15:52
Протокол
19 червня 2020 15:52
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:57
Звіт про виконання договору укладений
27 листопада 2020 09:53
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 17:28
Додаткова угода _2 з додатками.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 17:26
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 17:04
Scan_20200715_160221.pdf зміни до договору
15 липня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 10:25
Додатки укладений
03 липня 2020 10:22
Додатки укладений
03 липня 2020 10:22
Договір укладений
03 липня 2020 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в початок робіт по об'єкту
Номер договору про закупівлю: 5/С
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в початок робіт по об'єкту
Номер договору про закупівлю: 5/С
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 5/С
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 460 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 666,67 UAH)