Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна промислового використання) (2 Лоти)
Очікувана вартість
1 576 000,00 UAH
UA-2020-05-26-008471-b bf8e045781304549bd4243ce2235b6fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Валеріївна Денисенко

+380545971075 osvita@krasnopilska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснопільської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41778123
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, буд. 4
Контактна особа: Марина Валеріївна Денисенко
+380545971075
osvita@krasnopilska-gromada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 20:00
Очікувана вартість: 1 576 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Тендерні пропозиції готуються українською мовою.

Тендерна документація

01 червня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-07-000006 ● ccfa045816564d649a8541b14ea9488a
  • Статус: завершено ● Дата: 29 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2020 15:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.07.2020 №25

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.07.2020 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-26-008471-b 26.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна промислового використання) - Лот 2
Опис предмету закупівлі:
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 492 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 460,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 червня 2020 13:26
Закінчення: 12 червня 2020 13:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

615 м³
Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна промислового використання) - Лот 2
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42400, Україна, Сумська область, смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, 4 (навчальні заклади, межа балансової належності)
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович 398 827,50
UAH з ПДВ
398 827,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" 429 270,00
UAH з ПДВ
429 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Краснопільське лісове господарство" 467 400,00
UAH з ПДВ
462 480,00
UAH з ПДВ
Документи
Краснопільське дочірнє агролісогосподарське підприємство "Краснопільський агролісгосп " 459 405,00
UAH з ПДВ
459 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 11:35
Електронний підпис
09 червня 2020 17:51
Електронний підпис
09 червня 2020 17:49
Довідка МТБ.pdf
09 червня 2020 17:49
проект договору_NEW.pdf
09 червня 2020 17:49
Довідка уо+додатки.pdf
09 червня 2020 17:49
ТУ лот 2.pdf
09 червня 2020 17:49
Довідка ст. 17 - копия.pdf
09 червня 2020 17:49
Лист згода.pdf
09 червня 2020 17:49
Довідка працівники.pdf
09 червня 2020 17:49
довідка квед.pdf
09 червня 2020 17:49
Гарант лист поставка.pdf
09 червня 2020 17:49
Довідка відповід ТП.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 11:06
Електронний підпис
11 червня 2020 11:04
Проект договору Лот 2.pdf
11 червня 2020 11:04
Техпаспорта.pdf
11 червня 2020 11:04
Договір куп-прод бази.pdf
11 червня 2020 11:04
Сертифікат якості.pdf
11 червня 2020 11:04
Лісорубний квиток.pdf
11 червня 2020 11:04
договор Ямполь АЛГ.pdf
11 червня 2020 11:04
договор Конотоп ЛГ.pdf
11 червня 2020 11:04
Статут Сумипродресурс.pdf
11 червня 2020 11:04
Паспорт Рєзнік В.А..pdf
11 червня 2020 11:04
Витяг з реєстру.pdf
11 червня 2020 11:04
Договір Біотехнік.pdf
11 червня 2020 11:04
Біотехнік ТТН.pdf
11 червня 2020 11:04
Біотехнік відгук.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 15:10
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 червня 2020 15:10
ТТН.ZIP
10 червня 2020 15:10
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 червня 2020 15:10
СТАТУТ.PDF
10 червня 2020 15:10
Складська довідка.ZIP
10 червня 2020 15:10
Свідоцтво ПДВ.jpg
10 червня 2020 15:10
Радіаційні протоколи.PDF
10 червня 2020 15:10
Проект договору.PDF
10 червня 2020 15:10
Наказ директора..zip
10 червня 2020 15:10
ЛІСОРУБНІ КВИТКИ-2020.ZIP

Публічні документи

07 липня 2020 11:54
Електронний підпис
02 липня 2020 14:34
Довідки ст.17
02 липня 2020 14:34
Довідки ст.17
25 червня 2020 14:04
Електронний підпис
09 червня 2020 16:12
16.свідоцтво ПДВ.PDF
09 червня 2020 16:12
14.Статут.PDF
09 червня 2020 16:12
12-1наказ на директора.PDF
09 червня 2020 16:12
11.1 лісорубні квитки.PDF
09 червня 2020 16:12
11.Наявність дров.PDF
09 червня 2020 16:12
7 .Гарантійний лист.PDF
09 червня 2020 16:12
4.3 Посвідчення ОП.jpg
09 червня 2020 16:12
4.2накази прийняття.PDF
09 червня 2020 16:12
3.Аналогічні договори.PDF
09 червня 2020 16:12
2.2 Техпаспорт камаз.PDF
09 червня 2020 16:12
1Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович

ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009"

ДП "Краснопільське лісове господарство"

Краснопільське дочірнє агролісогосподарське підприємство "Краснопільський агролісгосп "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович
#3399013690
Відхилено 398 827,50
UAH з ПДВ
19 червня 2020 09:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 15:42
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009"
#36437535
Відхилено 429 270,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 09:09
Краснопільське дочірнє агролісогосподарське підприємство "Краснопільський агролісгосп "
#14027155
Переможець 459 405,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 11:23

Вимога про усунення невідповідностей

Щодо тендерної пропозиції учасника ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович: 1) у тендерній пропозиції учасника подано інформація у вигляді Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до інформації поданої в довідці учасник не має найманих працівників, проте він співпрацює з суб’єктами господарювання, які надають транспортні послуги відповідно до договорів і будуть здійснювати доставку, навантажувальні та розвантажувальні роботи. Подана інформація не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, в довідці не вказано хто буде здійснювати розпилювання деревини на території замовника згідно заявок замовника. 2) Вимоги щодо подання інформації та документів щодо підтвердження кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містяться в Додатку 2 до тендерної документації. Виявлені не відповідності поданої інформації учасником по пункту 2.2. та 2.3.: 2.2. Копія посвідчень або копія протоколу засідання комісії з питань перевірки знань з охорони праці працівників учасника. 2.3. Копія посвідчень працівників (відповідальних осіб) учасника про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. 3) Учасник повинен надати копії посвідчень або копія протоколу засідання комісії з питань перевірки знань з охорони праці працівників учасника. Учасник будь-якої форми власності може мати такі документи. Крім того, оскільки учасник бере участь в процедурі закупівлі є необхідно здійснити розпилювання деревини – такі документ повинні бути в учасника. І також, учасник має надати копія посвідчень працівників (відповідальних осіб) учасника про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. У разі якщо учасник не має власних працівників, а використовує працю за договорами про надання послуг, то такі особи, які будуть надавати послуги з розпилювання деревини повинні мати копії посвідчень про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки.

Документи

19 червня 2020 09:51
Електронний підпис
19 червня 2020 09:49
протокол 73.pdf

Документи

23 червня 2020 09:09
Електронний підпис
23 червня 2020 09:08
Протокол 75.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник закупівлі Краснопільське дочірнє агролісогосподарське підприємство «Краснопільський агролісгосп» у відповідності до умов тендерної документації не наклало електронний підпис або кваліфікований електронний підпис. Дана вимога зазначена в умовах тендерної документації в розділі 3 в пункті 1.4., а саме: «1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.» Таким чином, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» в Учасника Краснопільське дочірнє агролісогосподарське підприємство «Краснопільський агролісгосп» є можливість виправити дану невідповідність наклавши електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Краснопільське дочірнє агролісогосподарське підприємство "Краснопільський агролісгосп "
#14027155
459 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:33
Додаткова угода № 1 до дог. 351 від 10.07.2020.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 13:17
Дог. 351.pdf укладений
10 липня 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 459 394,72
UAH (в тому числі ПДВ 76 565,78 UAH)