Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території фонтанської сільської ради Лиманського району Одеської області
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-05-26-008411-b fa01f106747b48cda7b4b333eac0f378
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Резніченко

+380672962021 an-na.reznichenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04379746
Місцезнаходження: 67571, Україна , Одеська обл., с. Фонтанка, вул. Степна, 4
Контактна особа: Ганна Резніченко
+380672962021
an-na.reznichenko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 11:59
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Місцезнаходження Замовника: 67571, Одеська область, Лиманський район, село Фонтанка, вулиця Степна, будинок 4

Категорія Замовника: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою

Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 метр кубічний
ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67571, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Фонтанка, на території Фонтанської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:46
ЗТД ліквідація стихійних сміттєзвалищ - 05.06.2020.doc
26 травня 2020 17:41
ТД ліквідація стихійних сміттєзвалищ.doc
05 червня 2020 15:46
Додаток 4 ліквідація стихійних сміттєзвалищ - зміни 05.06.2020.doc
26 травня 2020 17:41
Додаток 4 ліквідація стихійних сміттєзвалищ.doc
05 червня 2020 15:46
Додаток 1 ліквідація стихійних сміттєзвалищ - зміни 05.06.2020.doc
26 травня 2020 17:41
Додаток 1 ліквідація стихійних сміттєзвалищ.doc
05 червня 2020 15:46
Таблиця змін сміттєзвалища.docx
05 червня 2020 15:46
Додаток 2 - ліквідація стихійних сміттєзвалищ - зміни 05.06.2020.doc
26 травня 2020 17:41
Додаток 2 - ліквідація стихійних сміттєзвалищ.doc
05 червня 2020 15:46
Додаток 3 ліквідація стихійних сміттєзвалищ - зміни 05.06.2020.doc
26 травня 2020 17:41
Додаток 3 ліквідація стихійних сміттєзвалищ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-008411-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 01 червня 2020 15:16
Ненадання Замовником інформації, щодо місць розташування 7500,00 м. куб. відходів, вивезення яких є предметом закупівлі.
Предметом закупівлі UA-2020-05-26-008411-b є «ПОСЛУГИ З ЛІКВІДАЦІЇ СТИХІЙНИХ СМІТТЄЗВАЛИЩ НА ТЕРИТОРІЇ ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Обсяг надання послуг відповідно закупівлі 7500,00 м. куб. відходів.
Замовником не визначено фактичні місця розташування 7500,00 м. куб. відходів.
Тендерна документація мітить лише зазначення, що – «Місце надання послуг: 67571, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Фонтанка, на території Фонтанської сільської ради».
Враховуючи, що учасникам не відомо місця розташування 7500,00 м. куб. відходів, неможливо здійснити розрахунок ціни тендерної пропозиції, оскільки для розрахунку ціни тендерної пропозиції необхідно врахувати всі витрати, в тому числі і транспорті витрати Виконавця (Рух спецтехніки до місця розташування відходів, рух спецтехніки до полігону твердих побутових відходів і тому подібне).
Враховуючи той факт, що Замовником не надано інформації місця розташування 7500,00 м. куб. відходів у Виконавців немає можливості зробити розрахунок цінової пропозиції по закупівлі UA-2020-05-26-008411-b.
Відповідне підтверджується і вимогами тендерної документації.
Згідно підпункту 5.1.4. пункту 1 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації – «Ціна на послуги визначена з урахуванням податків і зборів (в тому числі зазначається інформація про включення ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на надання послуг вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції, про що надається відповідна письмова згода».
Згідно пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації – «Вартість послуги повинна включати витрати, пов’язані зі збиранням, транспортуванням та захороненням відходів з території Замовника».
Враховуючи вище зазначене вимагаємо доповнити тендерну документацію інформацією про:
Дислокацію місць розташування 7500,00 м. куб. відходів з зазначенням адресів і обсягу відходів по відповідним адресам.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 18:09
Доброго дня.
Предметом закупівлі даної процедури закупівлі являються послуги з ліквідації СТИХІЙНИХ сміттєзвалищ на території Фонтанської сільської ради Лиманського району Одеської області.
Зазначити конкретне місце формування стихійних сміттєзвалищ на момент оголошення процедури закупівлі не є можливим. Дані послуги повині надавтися протягом поточного року та у місцях де сформувалися стихійні сміттєзвалища
Згідно додатку №2 тендерної документації - Послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території Фонтанської сільської ради Лиманського району Одеської області надаються за попередньої заявкою Замовника.
Тобто, надання послуг буде здійснюватися на території Фонтанської сільської ради Лиманського району Одеської області. Послуги надаються згідно заявок Фонтанської сільської ради (Замовника торгів)
Номер вимоги: UA-2020-05-26-008411-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 01 червня 2020 16:01
Дискримінаційні вимоги та вимоги такі, що обмежують конкуренцію
Відповідно пункту 12 Додатку 2 до Тендерної документації – «Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити можливість захоронення побутових відходів, які будуть вивозитися за результатом надання послуг. З цією метою у складі пропозиції надається: лист-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі».
Таким чином відповідно до Тендерної документації, учасник закупівлі повинен або ж сам бути ліцензіантом у сфері прийому побутових відходів (тобто у його власності (управлінні) має бути полігон твердих побутових відходів, відносно якого отримано ліцензію), або ж учасник має укласти договір з спеціалізованою організацією на захоронення побутових відходів, в якої є відповідна ліцензія.
На території міста Одеси, Одеського району та Одеської області наявне лише одне ліцензоване сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ».
Реєстр рішень, щодо видачі ліцензії відносно захоронення та перероблення побутових відходів знаходиться в відкритому доступі за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/?id=27369
Серед виданих рішень лише одне відносно суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність в Одеській області, а саме відносно ТОВ «СОЮЗ» в управлінні, якого знаходиться Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри».
Також реєстр суб’єктів господарювання, що провадять свою господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг знаходиться за посиланням: https://data.gov.ua/dataset/123f9941-cc81-42b8-83af-5459df8cac61/resource/b1294407-d7c4-46bf-98e9-a3f7cb3be7f7, в якому також єдиним суб’єктом у сфері захоронення та перероблення побутових відходів (захоронення побутових відходів) в Одеській області є ТОВ «СОЮЗ».
Також ТОВ «СОЮЗ» внесено до переліку суб’єктів природних монополій за товарною групою «ЗАХОРОНЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», територія діяльності ОДЕСЬКЕ МІСЬКЕ ЗВАЛИЩЕ "ДАЛЬНИЦЬКІ КАР'ЄРИ", ЩО РОЗТАШОВАНЕ НА ТЕРИТОРІЇ ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО ТА БІЛЯЇВСЬКОГО РАЙОНІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Таким чином всі суб’єкти господарювання, які б бажали взяти участь у відповідній закупівлі і могли б запропонувати конкурентну ціну мають укласти договір з ТОВ «СОЮЗ» та отримати від нього письмове підтвердження.
ТОВ «СОЮЗ» є активним учасником державних закупівель і виконавцем послуг за Показником національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
За таких умов вимога Замовника - «Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити можливість захоронення побутових відходів, які будуть вивозитися за результатом надання послуг. З цією метою у складі пропозиції надається: лист-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі» є завідомо дискримінаційною, оскільки відповідна вимога ставить учасників в нерівні умови. Організації, які є учасниками даної Закупівлі та надають послуги користуючись Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договорів з ТОВ «СОЮЗ» знаходяться в дискримінаційних умовах, оскільки для участі в відповідній Закупівлі вони мають отримати від нього письмове підтвердження.
Також зазначаємо, що відповідно статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Враховуючи норми Закону України «Про звернення громадян», кожний учасник, який направить на розгляд компанії в управлінні якої знаходиться Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», запит про надання «листа-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі», не встигне його отримати в термін подачі пропозиції для участі в Закупівлі, який є значно меншим, а саме становить 18 днів.
Відповідно частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, вимога наступного змісту «Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити можливість захоронення побутових відходів, які будуть вивозитися за результатом надання послуг. З цією метою у складі пропозиції надається: лист-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі» є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Також оскаржувана вимога вже була визнана незаконною рішенням № 5335-р/пк-пз від 20.03.2020 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по Закупівлі UA-2020-03-06-002817-a, яка проводилася Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області.
Проте Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області повторно - не враховуючи практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель включила незаконну вимогу в тендерну документацію.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу наступного змісту – «Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити можливість захоронення побутових відходів, які будуть вивозитися за результатом надання послуг. З цією метою у складі пропозиції надається: лист-підтвердження ліцензіата щодо прийому побутових відходів за договором надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір про надання послуг із захоронення побутових відходів є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 червня 2020 18:10
Доброго дня.
Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-008411-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Амірханян Андранік Грачикович, Код ЄДРПОУ:2797702939
Дата подання: 06 липня 2020 10:19
Скарга
на рішення замовника про відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 липня 2020 20:02
рішення від 09.07.2020 № 13324 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 20:02
рішення від 24.07.2020 № 14373.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 21:20

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000043 ● a4a5362b4f474eb38f3563e746b50592
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.05.2020 Одеса № 160
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.05.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.05.2020 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
9. UA-2020-05-26-008411-b 26.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішенням тендерного комітету 5-Т від 05.06.2020 року було усунено порушення, які вказані у висновку за результатами проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ - ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

2020-06-05 15:55:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-06-05 16:31:32

  • UA-M-2020-08-19-000022 ● d39733b83e3740179b62d2a9a4a82840
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2020 Одеса № 274

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 19.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 19.08.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2020 № 274
Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-05-26-008411-b 26.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-19 16:23:53

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-26-008411-b, дата оприлюднення 26.05.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" вимогам тендерної документації , а саме розділ III пункт 3.2.3. «Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.» , тоді як учасником ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" надано банківську гарантію без кваліфікованого електронного цифрового підпису банка-гаранта?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-25 17:03:56

Відповідь

Відповідно частини 2 розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" надано у складі пропозиції електронну банківську гарантію 11514973000, яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "УКРСИББАНК" (файл – 11514973000.pdf)
Згідно пункту 9 банківської гарантії 11514973000 - «Ця Гарантія оформлена в електронній формі з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи Гаранта, що скріплений електронною печаткою Гаранта (далі – «засоби ЕЦП Гаранта»). Засоби ЕЦП Гаранта накладено на Гарантію за допомогою програмного комплексу користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК-1» та може бути підтверджено та перевірено онлайн на веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Гарантія, засвідчена засобами ЕЦП»
Шляхом перевірки електронної банківської гарантії 11514973000, яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "УКРСИББАНК" (файл – 11514973000.pdf) через веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify встановлено наступне:
Підписувач - 1: Мойсєєнко Вікторія Вікторівна
П.І.Б.: Мойсєєнко Вікторія Вікторівна
РНОКПП: 3034900048
Організація (установа): АТ "УКРСИББАНК"
Посада: начальник відділення
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 17:24:57 12.06.2020
Сертифікат виданий: АЦСК Публічного акціонерного товариства "УкрСиббанк"
Серійний номер: 22335CCC6F219BD204000000A603000090BB0100
Тип носія особистого ключа: Захищений (ЗНКІ е.ключ ІІТ Кристал-1)
Серійний номер носія особистого ключа: Не визначено
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145

Електронна печатка - 1: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРСИББАНК"
П.І.Б.:
Організація (установа): АТ "УКРСИББАНК"
Код ЄДРПОУ: 09807750
Посада: Електронна печатка "Для електронних гарантій №1"
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 17:31:03 12.06.2020
Сертифікат виданий: АЦСК Публічного акціонерного товариства "УкрСиббанк"
Серійний номер: 22335CCC6F219BD2040000008A0000007A950400
Тип носія особистого ключа: Захищений ( ЗНКІ е.ключ ІІТ Кристал-1)
Серійний номер носія особистого ключа: Не визначено
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145


Також за результатами перевірки електронної банківської гарантії на веб-сайті Центрального засвідчувального органу сформовано ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису.

Отже, надана у складі пропозиції електронна банківська гарантія 11514973000, яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "УКРСИББАНК" (файл – 11514973000.pdf), надана Учасником ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" із накладенням електронно-цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" 1 492 500,00
UAH з ПДВ
1 315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Амірханян Андранік Грачикович 1 394 025,00
UAH з ПДВ
1 319 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ" 1 479 750,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" 1 462 500,00
UAH з ПДВ
1 462 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 11:29
Електронний підпис
12 червня 2020 11:28
59-Банківська гарантія.zip
12 червня 2020 11:28
3-Проект договору.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 22:40
Електронний підпис
12 червня 2020 22:36
_.pdf
12 червня 2020 22:36
__.pdf.(1).P7S
12 червня 2020 22:36
__.pdf.(2).P7S
12 червня 2020 22:36
Довідка.pdf
12 червня 2020 22:36
Виписка.pdf
12 червня 2020 22:36
Доверенност_.pdf
12 червня 2020 22:36
гарантiя_527.pdf
12 червня 2020 22:36
21.Проект договору.pdf
12 червня 2020 22:36
гарантiя_527.pdf.(1).P7S
12 червня 2020 22:36
гарантiя_527.pdf.(2).P7S
12 червня 2020 22:36
10.Витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2020 22:36
3.3.3.Відгук.pdf
12 червня 2020 22:36
3.2.2.Накази.pdf
12 червня 2020 22:35
2.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 15:54
Електронний підпис
12 червня 2020 15:52
8 Паспорт Кривенко Ю.О..pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 12:27
Електронний підпис
31 липня 2020 16:49
Електронний підпис
31 липня 2020 16:47
Довідка ДПС.zip
12 червня 2020 19:22
Електронний підпис
12 червня 2020 16:47
45.Лист-відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"

Фізична особа-підприємець Амірханян Андранік Грачикович

ТОВ "СОЮЗ"

ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"
#40539205
Відхилено 1 315 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:36
Фізична особа-підприємець Амірханян Андранік Грачикович
#2797702939
Відхилено 1 319 500,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:09
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Відхилено 1 320 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:12
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
#36796670
Переможець 1 462 500,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
#36796670
1 462 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 12:32
Додаткова угода №1 до Договору №68.20.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:10
Договір 68.20.pdf укладений
12 серпня 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з Додатковою угодою
Номер договору про закупівлю: 68/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 462 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 243 750,00 UAH)