Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-05-26-008307-b ● c81e010f52c746fc9fff89faec23132f
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВИКОНАННЯ КРИМІНАЛЬНИХ ПОКАРАНЬ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 40867311 |
Місцезнаходження: | 65017, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ЛЮСТДОРФСЬКА ДОРОГА, буд. 9 |
Контактна особа: |
Діана Малик +380669084966 agv_od@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
860 пачок
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 13:44 |
Вимоги до предмету закупівлі папір.docx | |
26 травня 2020 17:28 |
Проект договору папір.doc | |
26 травня 2020 17:28 |
Оголошення папір.pdf | |
26 травня 2020 17:28 |
Протокол папір.pdf |
27 травня 2020 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 травня 2020 13:44 |
Вимоги до предмету закупівлі папір.docx
|
|||
26 травня 2020 17:28 |
Проект договору папір.doc
|
|||
26 травня 2020 17:28 |
Оголошення папір.pdf
|
|||
26 травня 2020 17:28 |
Протокол папір.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-008307-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 05 червня 2020 15:23
ТОВ «Український папір» не виконав вимог до оголошення предмет закупівлі ПАПІР А4(ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») та має бути відхиленим Замовником
ТОВ «Український папір» у складі документації на підтвердження п.3. Вимоги до кваліфікації учасника. Учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи:
-копії документів, які засвідчують якість продукції (копія сертифіката відповідності, паспорт якості або інший документ)
надав документ, Сертифікат якості на папір листовий для офісної техніки,Rey Copy, марка С , в якому в наявності інформація щодо системі менеджменту сертифікована на відповідність ГОСТ ISO 9001-2011(ISO 9001:2004),ГОСТ Р ІСО 14001-2007(ISO 14001:2004).
З вільних джерел інформації маємо ,що http://docs.cntd.ru/document/gost-iso-9001-2011# -Застосування ДСТУ ISO 9001-2011 на території Російської Федерації припинена з 01.04.2020 (наказ Росстандарта від 30.03.2020 N 157-ст). ,таким чином ТОВ «Український папір» не виконало вимогу Замоника щодо п 1. Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам відповідних діючих стандартів та нормативних документів, чинних до кінця 2020 року ( ISO 9001, ISO 14001).
ТОВ «Український папір» не виконав вимог до оголошення в вищевказаній частині, та має бути відхиленим Замовником.
Слід зазначити ,що Сертифікат якості на папір листовий для офісної техніки,Rey Copy, не має дати видачі тому,не виконана вимога, щодо сроку
Давності зазначеного документу, вимагаємого Замовником в Оголошені - не більше одного року на момент укладення договору.
Та як свідчить інформація із Сертифікату якості на папір листовий для офісної техніки,Rey Copy, марка С , в якому в наявності інформація щодо системі менеджменту сертифікована на відповідність ГОСТ ISO 9001-2011(ISO 9001:2004),ГОСТ Р ІСО 14001-2007(ISO 14001:2004)., що папір вироблений на території Російської Федерації .
Вважаємо,що ТОВ «Український папір» не виконав вимог до оголошення предмет закупівлі ПАПІР А4(ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), та має бути відхиленим Замовником.
Розгорнути
Згорнути
-копії документів, які засвідчують якість продукції (копія сертифіката відповідності, паспорт якості або інший документ)
надав документ, Сертифікат якості на папір листовий для офісної техніки,Rey Copy, марка С , в якому в наявності інформація щодо системі менеджменту сертифікована на відповідність ГОСТ ISO 9001-2011(ISO 9001:2004),ГОСТ Р ІСО 14001-2007(ISO 14001:2004).
З вільних джерел інформації маємо ,що http://docs.cntd.ru/document/gost-iso-9001-2011# -Застосування ДСТУ ISO 9001-2011 на території Російської Федерації припинена з 01.04.2020 (наказ Росстандарта від 30.03.2020 N 157-ст). ,таким чином ТОВ «Український папір» не виконало вимогу Замоника щодо п 1. Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам відповідних діючих стандартів та нормативних документів, чинних до кінця 2020 року ( ISO 9001, ISO 14001).
ТОВ «Український папір» не виконав вимог до оголошення в вищевказаній частині, та має бути відхиленим Замовником.
Слід зазначити ,що Сертифікат якості на папір листовий для офісної техніки,Rey Copy, не має дати видачі тому,не виконана вимога, щодо сроку
Давності зазначеного документу, вимагаємого Замовником в Оголошені - не більше одного року на момент укладення договору.
Та як свідчить інформація із Сертифікату якості на папір листовий для офісної техніки,Rey Copy, марка С , в якому в наявності інформація щодо системі менеджменту сертифікована на відповідність ГОСТ ISO 9001-2011(ISO 9001:2004),ГОСТ Р ІСО 14001-2007(ISO 14001:2004)., що папір вироблений на території Російської Федерації .
Вважаємо,що ТОВ «Український папір» не виконав вимог до оголошення предмет закупівлі ПАПІР А4(ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), та має бути відхиленим Замовником.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
59 959,20
UAH з ПДВ
|
59 959,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
62 229,60
UAH з ПДВ
|
60 062,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
62 642,40
UAH з ПДВ
|
60 423,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
63 468,00
UAH з ПДВ
|
63 468,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
66 718,80
UAH з ПДВ
|
66 718,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
59 959,20
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 13:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Рішення скасоване |
60 062,40
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 14:09
|
|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Очікує рішення |
60 423,60
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 14:11
|
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Відхилено |
60 062,40
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 14:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 червня 2020 14:14 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень |
Документи:
26 червня 2020 14:14
|
Електронний підпис |
26 червня 2020 14:12
|
Протокол УО 10.pdf |