Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття вимощення та двору з забезпеченням водовідведення від головного корпусу Комунального підприємства "Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей" Дніпропетровської обласної ради" по вул. Р. Кириченко 20, м. Нікополь, Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 372 980,00 UAH
UA-2020-05-26-007887-b fe65233438b440fea1320805808ad283
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Добришева

+380689221821 buh_priyut@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987244
Місцезнаходження: 53210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Раїси Кириченко, буд. 20
Контактна особа: Альона Добришева
+380689221821
buh_priyut@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 14:01
Очікувана вартість: 1 372 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 729,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покриття вимощення та двору з забезпеченням водовідведення від головного корпусу Комунального підприємства "Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей" Дніпропетровської обласної ради" по вул. Р. Кириченко 20, м. Нікополь, Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул. Раїси Кириченко, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Попередня оплата відсутня. Розрахунки за Договором здійснюються шляхом зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 90-та календарних днів від дати акту виконаних робіт. Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, після виставлення рахунку та підписання акта виконаних робіт при надходженні коштів з бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 18:52
оголошення - нова редакція.doc
26 травня 2020 16:48
оголошення.doc
28 травня 2020 18:52
Додаток 7 проект договору (нова редакція)2.doc
26 травня 2020 16:48
Додаток 7 проект договору.doc
28 травня 2020 18:52
Пояснення, щодо внесення змін.doc
26 травня 2020 16:48
Дефектний акт (додаток 2).pdf
26 травня 2020 16:48
Додаток 4 вимоги до учасників.doc
26 травня 2020 16:48
Експертний звіт (додаток 3).pdf
26 травня 2020 16:48
Додаток 6 технічне завдання.doc
26 травня 2020 16:48
Додаток 5 форма пропозиції.doc
26 травня 2020 16:48
Додаток 1 (Локальний кошторис 2-1-1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-007887-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП, Код ЄДРПОУ:42635335
Дата подання: 19 червня 2020 10:33
Вимога
Вимога щодо неправомірних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 16:57
Щіро вдячна за Вашу участь у спрощеній процедурі закупівлі «Капітальний ремонт покриття вимощення та двору з забезпеченням водовідведення від головного корпусу Комунального підприємства "Нікопольський медичний спеціалізований центр медико-соціальної реабілітації дітей" Дніпропетровської обласної ради" по вул. Р. Кириченко 20, м. Нікополь, Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)».
Стосовно вимоги UA-2020-05-26-007887-b.b1 від 19.06.2020р., надаю роз’яснення.

Документи подані скаржником

19 червня 2020 10:33
вимога.pdf

Документи

19 червня 2020 16:57
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" 1 269 806,00
UAH з ПДВ
1 235 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП 1 235 618,03
UAH з ПДВ
1 235 618,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 12:10
Електронний підпис
11 червня 2020 12:04
Електронний підпис
11 червня 2020 12:03
НА ТЕНДЕР.rar

Публічні документи

11 червня 2020 10:39
Електронний підпис
11 червня 2020 10:16
Договори_МТБ.pdf
11 червня 2020 10:16
Чобітько.pdf
11 червня 2020 10:16
Сапожніков.pdf
11 червня 2020 10:16
Романішин.pdf
11 червня 2020 10:16
Рогач.pdf
11 червня 2020 10:16
Рижов.pdf
11 червня 2020 10:16
Наумов.pdf
11 червня 2020 10:16
Мокроусов.pdf
11 червня 2020 10:16
Ляпота.pdf
11 червня 2020 10:16
Лавриненко.PDF
11 червня 2020 10:16
Корецький.pdf
11 червня 2020 10:16
Зимін.pdf
11 червня 2020 10:16
Жмур.pdf
11 червня 2020 10:16
Дубодел.pdf
11 червня 2020 10:16
Гіра.pdf
11 червня 2020 10:16
Гильц.PDF
11 червня 2020 10:16
ВоловикМ.PDF
11 червня 2020 10:16
Воловик.PDF
11 червня 2020 10:16
Величко.pdf
11 червня 2020 10:16
Бочаров.pdf
11 червня 2020 10:16
Бабаніна.pdf
11 червня 2020 10:16
Протокол.PDF
11 червня 2020 10:16
Оренда_приміщення.PDF
11 червня 2020 10:16
Наказ на директора.PDF
11 червня 2020 10:16
Статут.PDF
11 червня 2020 10:16
Посвідчення_протокол.pdf
11 червня 2020 10:16
ЛицензияОригінал.PDF
11 червня 2020 10:16
ДозвiлОригінал.PDF
11 червня 2020 10:16
Довідки.pdf
11 червня 2020 10:16
Відомості_Стат.pdf
11 червня 2020 10:16
ВитягЄДР.pdf
11 червня 2020 10:16
Витяг_единий.pdf
11 червня 2020 10:16
Банк_рахунок_кредит.pdf
11 червня 2020 10:16
Обстеження.pdf
11 червня 2020 10:16
Договір.pdf
11 червня 2020 10:16
Графік.pdf
11 червня 2020 10:16
Кошторис.pdf
11 червня 2020 10:16
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ"

ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ"
#40633839
Переможець 1 235 500,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:10

Документи

18 червня 2020 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ"
#40633839
1 235 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 12:47
ДУ 3 капремонт.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 15:39
ДУ 2 капремонт двору.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:09
ДУ 1 капремонт двору.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 15:12
договір 1 ремонт двору.pdf укладений
26 червня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі проведених переговорів, у зв’язку з обмеженнями пов’язаними з карантинними заходами на території України (поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2), Сторони домовились подовжити строк виконання робіт Договору № 1 від 26.06.2020р. Викласти п 4.7. розділу 4 «Порядок здавання і приймання робіт» в новій редакції: «4.7. Строк виконання робіт: до 15 вересня 2020 року».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали Додаткову угоду до Договору № 1 від 26.06.2020р. про наступне: 1. Зменшити суму договору на 62,00 грн. (Шістдесят дві гривни, 00 коп.) та викласти п. 3.1. розділу 3 «Вартість робіт і порядок розрахунків» в новій редакції. 2. Викласти п 4.7. розділу 4 «Порядок здавання і приймання робіт» в новій редакції: «4.7. Строк виконання робіт: до 30 вересня 2020 року».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали Додаткову угоду до Договору № 1 від 26.06.2020р. про наступне: Викласти п 4.7. розділу 4 «Порядок здавання і приймання робіт» в новій редакції: «4.7. Строк виконання робіт: до 31 жовтня 2020 року».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 235 438,00
UAH