Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
Очікувана вартість
1 000 022,00 UAH
UA-2020-05-26-007596-b e899e10de6fb4c17aec5dcd727616187
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 14:34
Очікувана вартість: 1 000 022,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 000 022,00 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 12.06.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__)
- Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
- Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
- Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.

8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 10 000 грн. 22 коп. (1%).

Затверджено Протоколом № 225/05.02.03-05 від 26.05.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення дерев по місту з навантаженням та вивезенням деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__) - Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. - Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. - Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. - Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. - Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 12:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 12:34
Перелік змін.docx
04 червня 2020 12:34
Додаток 6 (нова редакція).docx
04 червня 2020 12:34
Додаток 5 (нова редакція).docx
04 червня 2020 12:34
Додаток 4 Проект договору (нова редакція).docx
04 червня 2020 12:33
Додаток 3 (нова редакція).doc
04 червня 2020 12:33
Додаток 2 (нова редакція ).docx
04 червня 2020 12:33
Додаток 1 (нова редакція).doc
04 червня 2020 12:33
Тендерна документація (нова редакція).docx
26 травня 2020 16:29
Оголошення_0001.pdf
04 червня 2020 12:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 12:34
Перелік змін.docx
04 червня 2020 12:34
Додаток 6 (нова редакція).docx
26 травня 2020 16:29
Додаток 6.docx
04 червня 2020 12:34
Додаток 5 (нова редакція).docx
26 травня 2020 16:29
Додаток 5.docx
04 червня 2020 12:34
Додаток 4 Проект договору (нова редакція).docx
26 травня 2020 16:29
Додаток 4 Проект договору.docx
04 червня 2020 12:33
Додаток 3 (нова редакція).doc
26 травня 2020 16:29
Додаток 3.doc
04 червня 2020 12:33
Додаток 2 (нова редакція ).docx
26 травня 2020 16:29
Додаток 2.docx
04 червня 2020 12:33
Додаток 1 (нова редакція).doc
26 травня 2020 16:28
Додаток 1.doc
04 червня 2020 12:33
Тендерна документація (нова редакція).docx
26 травня 2020 16:28
Тендерна документація.docx
26 травня 2020 16:29
Оголошення_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Статус-Е 998 000,00
UAH з ПДВ
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 12:41
Документи переможця
11 червня 2020 17:28
Електронний підпис
11 червня 2020 17:25
Кошторис частина 3.pdf
11 червня 2020 17:25
Кошторис частина 2.pdf
11 червня 2020 17:25
Кошторис частина 1.pdf
11 червня 2020 17:25
Додаток 2.pdf
11 червня 2020 17:25
Додаток 1 частина 2.pdf
11 червня 2020 17:25
Додаток 1 частина 1.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 15:49
Електронний підпис
11 червня 2020 14:53
санкції.pdf
11 червня 2020 14:53
Додаток 4.pdf
11 червня 2020 14:53
Додаток 3.pdf
11 червня 2020 14:53
Додаток 2.pdf
11 червня 2020 14:53
додаток 1 форма 5.pdf
11 червня 2020 14:53
додаток 1 форма 4.pdf
11 червня 2020 14:53
Додаток 1 форма 3.pdf
11 червня 2020 14:53
Додаток 1 форма 2.pdf
11 червня 2020 14:53
додаток 1 форма 1.pdf
11 червня 2020 14:53
Договірні ціни.pdf
11 червня 2020 14:53
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Статус-Е

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Статус-Е
#41099397
Переможець 998 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Статус-Е
#41099397
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:51
Звіт про виконання Договору №534-б.docx укладений
18 грудня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:05
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:04
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 11:09
Додаток №1_0001.pdf укладений
02 липня 2020 11:09
Додаток №2_0001.pdf укладений
02 липня 2020 11:09
Договір №534-б_0001.pdf укладений
02 липня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 534-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 997 997,76
UAH