Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин марки А-92, дизельне пальне
Очікувана вартість
513 713,00 UAH
UA-2020-05-26-007506-b 81d90a38f3054edca422454d64680f24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Шульга

+380535421603 gaorn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ ГАДЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38319385
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч , вул. Гетьманська, 31
Контактна особа: Альона Шульга
+380535421603
gaorn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:42
Очікувана вартість: 513 713,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 568,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8690 літр
бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
15650 літр
дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:22
Проект договору.docx
26 травня 2020 16:22
Тендерна документацiя.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 477 970,80
UAH з ПДВ
462 946,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 465 940,00
UAH з ПДВ
465 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 14:29
Електронний підпис
19 червня 2020 14:28
Довідка ст.17 (9).pdf
19 червня 2020 14:28
ДФС до 20.06.2020 (4).zip
19 червня 2020 14:28
МВД до 09.07.2020 (3).zip
18 червня 2020 10:24
Електронний підпис
10 червня 2020 10:27
Електронний підпис
10 червня 2020 10:27
9. ПУМБ от 04.06.2020.pdf
10 червня 2020 10:27
8. Акти МТБ.pdf
10 червня 2020 10:27
6. Ліцензія СС (2).pdf
10 червня 2020 10:27
2. Статут ТОВ СС.pdf
10 червня 2020 10:27
2. Статут копія.pdf
10 червня 2020 10:27
2. Описи Солвінг.pdf
10 червня 2020 10:27
2. заява Директора.pdf
10 червня 2020 10:27
2. Виписка Солвінг.pdf
10 червня 2020 10:27
1. Рішення учасника 2 (2).pdf
10 червня 2020 10:27
1. Рішення Учасника (3).pdf
10 червня 2020 10:27
1. Рішення адреса.pdf
10 червня 2020 10:27
1. Наказ на директора.pdf
10 червня 2020 10:27
1. Відомості СС.pdf
10 червня 2020 10:27
1. Витяг ПДВ копія (2).pdf
10 червня 2020 10:27
1. Витяг 04.06.2020.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 15:14
Цінова.pdf
10 червня 2020 15:14
Технічне завдання.pdf
10 червня 2020 15:14
Проект договора.pdf
10 червня 2020 15:14
Паспорт якості А-92.pdf
10 червня 2020 15:14
Лист-згода.pdf
10 червня 2020 15:13
Відгук ЛІЛ.pdf
10 червня 2020 15:13
Витяг_20200529.rtf
10 червня 2020 15:13
Витяг ПДВ_копія.pdf
10 червня 2020 15:13
Виписка ЄДР_10.12.2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 462 946,80
UAH з ПДВ
19 червня 2020 12:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 09:41

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлені невідповідності: Учасником ТОВ «Солвінг Сістемс» надано у складі тендерної пропозиції довідку щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, однак у наданій довідці не зазначено вартість договору (з урахувань змін та доповнень) та місця поставки товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(них) договорів, у якій в частині «предмет закупівлі» вартість договору (з урахувань змін та доповнень) та місця поставки товару відповідно до тієї інформації, яка зазначена у положеннях договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
462 946,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:25
протокол 322.jpg укладений
31 грудня 2020 08:24
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 14:57
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
20 липня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 15:55
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 липня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 17:42
Договір.pdf укладений
30 червня 2020 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились змінити ціни Товару та внести відповідні зміни до Договору поставки №168 від 30.06.2020 р, (далі – Договір), укладеного за результатами проведених конкурсних торгів, на підставі ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Зменшити суму договору на 49,80 грн. (Сорок дев'ять гривень 80 копійок) у зв’язку зі зменшенням фактичного фінансування та викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» у наступній редакції: 3.1 Загальна вартість даного договору становить 462 897,00 грн. (Чотириста шістдесят дві тисячі вісімсот дев'яносто сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 77146,50 грн. (Сімдесят сім тисяч сто сорок шість гривень 50 копійок)
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до «Спеціфікація » Додаткової угоди № 1 від 17.07.2020 року до Договору №168 від 30.06.2020 р, та викласти його у наступній редакції. 2. Зменшити суму договору на 67,80 грн. (Шістдесят сім гривень 80 копійок) у зв’язку зі зменшенням фактичного фінансування та викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» у наступній редакції. 3.1 Загальна вартість даного договору становить 462879,00 грн. (Чотириста шістдесят дві тисячі вісімсот сімдесят дев'ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 77146,50 грн. (Сімдесят сім тисяч сто сорок шість гривень 50 копійок)
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 462 879,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 146,50 UAH)