Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 26614030 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, буд. 8, корпус 5 |
Контактна особа: |
Юлія В'юник +380487333633 post02ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 15:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 3 365 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний
Тендерна документація
26 травня 2020 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 15:57 |
ТД 18230000-0 Верхній одяг різний (1).doc | |
26 травня 2020 15:57 |
ТД 18230000-0 Верхній одяг різний (1).doc | |
26 травня 2020 15:57 |
ТД 18230000-0 Верхній одяг різний (1).doc | |
26 травня 2020 15:57 |
ТД 18230000-0 Верхній одяг різний (1).doc | |
26 травня 2020 15:57 |
ТД 18230000-0 Верхній одяг різний (1).doc | |
26 травня 2020 15:57 |
ТД 18230000-0 Верхній одяг різний (1).doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 24 червня 2020 12:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-26-000049 ● 2af1999c41f04ce7b34c407e934eac77
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.06.2020 Одеса № 204
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.06.2020 № 204
Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-05-26-007001-b 26.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-30 10:47:03
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 26.06.2020 № 204 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний, яка проводиться Інститутом Військово-морських сил Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-26-007001-b, дата оприлюднення 26.05.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП») якого визначено переможцем за лотом № 1, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, крім копії статуту, наказу щодо вступу на посаду директора та витягу з реєстру платників податку на додану вартість?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП») якого визначено переможцем за лотом № 2, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, крім копії статуту, наказу щодо вступу на посаду директора та витягу з реєстру платників податку на додану вартість?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника приватного акціонерного товариства «Астра Люкс» (далі – ПАТ «Астра Люкс») якого визначено переможцем за лотом № 4, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу та інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-03 09:27:41
Відповідь
Відповідь Держаудитслужбі дана у протокалох засідання тендерного комітету. Протокол 46 та 47
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-01 13:27:51
Пояснення до Держаудитслужби України
Надаємо відповідь на запит щодо закупівлі "Верхній одяг різний"
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-02 11:47:56
Надання відповіді до Держаудитслужби України
Відповідно до протоколів засідання тендерного комітету
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом відміни тендеру частково за лотами 1, 2, 4.
2020-07-06 13:22:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-07-06 14:24:35
Ризики, що спрацювали
RISK1-14
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Верхній одяг різний (загальний фонд) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 15:57 |
ТД 18230000-0 Верхній одяг різний (1).doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
459 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
582 000,00
UAH з ПДВ
|
582 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" #39961135 |
Переможець |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 14:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 13:42 |
Кінець періоду оскарження: | 12 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 12 липня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.2 ч.8 ст.40 Закону "Про публічні завкупівлі" скасувати закупівлю |
01 липня 2020 13:42
|
Електронний підпис |
01 липня 2020 13:41
|
протокол 42.pdf |