Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Верхній одяг різний (загальний фонд)
Очікувана вартість
3 365 000,00 UAH
UA-2020-05-26-007001-b 5a8d92794a7f41649e01d5007ef0df9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія В'юник

+380487333633 post02ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 26614030
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, буд. 8, корпус 5
Контактна особа: Юлія В'юник
+380487333633
post02ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 15:05
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 3 365 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний


Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-007001-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка", Код ЄДРПОУ:30349318
Дата подання: 24 червня 2020 12:39
Скарга на рішення тендерного комітету Інституту ВМС Національного Університету «Одеськаморська академія» щодо необґрунтованого визначення переможця закупівлі.
Постійно діючій адміністративний колегії Антимонопольного комітету України з розгляду Скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Замовник : Інститут Військово-Морських Сил Національного Університету «Одеська морська академія». 65029 м. Одеса вул.. Дідріхсона 8, корпус 5. 093) 627-68-28 Скаржник : Товариство з обмеженою відповідальністю Трикотажний комбінат «Лісова казка» 07801 Київська обл., Бородянський район, селище міського типу Бородянка, вул. Центральна, 345 +380679514894, nadezda.kononenko@gmail.com Скарга на рішення тендерного комітету Інституту ВМС Національного Університету «Одеськаморська академія» щодо необґрунтованого визначення переможця закупівлі. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Інститутом Військово-Морських Сил Національного Університету «Одеська морська академія» було проведено закупівлю ID 5a8d92794a7f41649e01d5007ef0df9c UA-2020-05-26-007001-b Лот 5 Верхній одяг різний ДК 021 : 2015 18230000-0 (Пуловер) за процедурою відкриті торги. Відповідно Протоколу № 39 від 22.06.2020 р. за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення про визнання переможцем Підприємство об’єднання громадян «ВІЛЕНА» та було розміщено 22.06.2020 р. о 15-50 у системі ProZorro повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Однак, визнання переможцем Підприємство об’єднання громадян «ВІЛЕНА» є необґрунтованим, оскільки переможцем подано тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам Тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі», про що буде зазначено нижче. Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає його рішення необґрунтованим, та прийнятим з порушенням прав, законних інтересів скаржника, та Закону України «Про публічні закупівлі». Так, в порушення пункту 5.3. розділу ІІІ Тендерного документації учасник Підприємство об’єднання громадян «ВІЛЕНА» для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установлених статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону не надав у складі тендерної пропозиції наступні документи : 1) Сканований оригінал або копія аналогічного договору щодо постачання анологічного майна з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал або копія відгуку (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 2) Сканований оригінал або копія Статуту, оскільки учасником надано Сканований оригінал Статуту тільки чотирьох сторінок ( перша, друга, третя та дев’ята ). 3) Сканований наказ (розпорядження) про призначення керівника, якщо один із вищезазначених документів для юридичної особи не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. 5) Завізований та скріплений мастичною печаткою проект договору. Крім того Учасник Підприємство об’єднання громадян «ВІЛЕНА» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника у складі тендерної пропозиції також не надав наступні документи, які передбачені п.6.2. розділу ІІІ Тендерної документації: 1) Скановану копію документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником а саме: декларацію виробника та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину з якої виготовлено зразки. Відповідно до Технічних вимог тендерної документації (додаток 3) предмет закупівлі (пуловер) має виготовлятись із сировини, зазначеної в ТС А 01Х1.03828-150 : 2019 (01), а саме : де основним матеріалом для виготовлення пуловера є гладкофарбоване трикотажне полотно виготовлене з напіввовняної пряжі, сировинний склад якої має бути : вовна 30%, ПАН 70 %. Однак, наданий учасником висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.11.2015 № 05.03.02-03/50770 на полотно трикотажне з вмістом бавовни, штучних або синтетичних ниток, є такими що не відповідає вимогам тендерної документації (додатку 3). 2) Сканований гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, а також повинна бути зазначена інформація про виробника товару (його адреса) та посилання на номер процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. 3) Сканований гарантійний лист, в якому учасник гарантує відповідність якості товарів (які пропонуються до постачання) вимогам замовника (зазначених в додатку 3 до Документації “Технічні вимоги”) 4) Сканований гарантійний лист, в якому учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає зразки предмету закупівлі ( пуловер, вид 4 – 1 шт.) протягом 2-х робочих днів. Але, учасник надав один Гарантійний лист без дати, підпису та мастичної печатки чомусь про закупівлю виробів домашнього текстилю. Відповідно підпункту 6), пункту 5.3., розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що «Усі довідки (крім витягу: з реєстру платників ПДВ, витягу з реєстрів платників єдиного податку), що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів або більш пізню дату.» Однак, у учасника процедури закупівлі Підприємство об’єднання громадян «ВІЛЕНА» у жодній довідці не зазначено дата її видачі, що є грубе порушення вимог тендерної документації. Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та не обгрунтовано оцінив пропозицію учасника. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивний та неупереджений оцінки пропозицій. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника процедури закупівлі Підприємство об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «ВІЛЕНА». Директор ТОВ Т.К. «Лісова казка» Старик А.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Надсилаємо відповідь про прийняття рішення про скасування ВІЛЕНИ ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМОДЯН переможцем процедури закупівлі "Верхній одяг різний" лот№ 5 (пуловер).
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2020 17:13

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000049 ● 2af1999c41f04ce7b34c407e934eac77
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.06.2020 Одеса № 204

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.06.2020 № 204
Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-05-26-007001-b 26.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-30 10:47:03

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 26.06.2020 № 204 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний, яка проводиться Інститутом Військово-морських сил Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-26-007001-b, дата оприлюднення 26.05.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП») якого визначено переможцем за лотом № 1, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, крім копії статуту, наказу щодо вступу на посаду директора та витягу з реєстру платників податку на додану вартість?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП») якого визначено переможцем за лотом № 2, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, крім копії статуту, наказу щодо вступу на посаду директора та витягу з реєстру платників податку на додану вартість?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД) пропозиції учасника приватного акціонерного товариства «Астра Люкс» (далі – ПАТ «Астра Люкс») якого визначено переможцем за лотом № 4, тоді як станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (11 червня 2020 року) учасником у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу та інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-03 09:27:41

Відповідь

Відповідь Держаудитслужбі дана у протокалох засідання тендерного комітету. Протокол 46 та 47

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-01 13:27:51

Пояснення до Держаудитслужби України

Надаємо відповідь на запит щодо закупівлі "Верхній одяг різний"

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-02 11:47:56

Надання відповіді до Держаудитслужби України

Відповідно до протоколів засідання тендерного комітету

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відміни тендеру частково за лотами 1, 2, 4.

2020-07-06 13:22:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-07-06 14:24:35

Ризики, що спрацювали

RISK1-14

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Верхній одяг різний (загальний фонд)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 червня 2020 13:15
Закінчення: 12 червня 2020 13:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 шт
Штани чорного кольору
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона 8, корп.5
Дата доставки: 02 липня 2020  —  30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" 570 000,00
UAH з ПДВ
459 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" 495 000,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" 582 000,00
UAH з ПДВ
582 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 14:46
1 Цінова пропозиція Л1.pdf
11 червня 2020 14:46
6 Висновок ДСЕЕ пряжа.pdf
11 червня 2020 14:46
6 Висновки ДСЕЕ.pdf
11 червня 2020 14:46
4 Гарантійні листи.pdf
11 червня 2020 14:46
3 Проект договору Л5.pdf
11 червня 2020 14:46
3 Проект договору Л4.pdf
11 червня 2020 14:46
3 Проект договору Л3.pdf
11 червня 2020 14:46
3 Проект договору Л2.pdf
11 червня 2020 14:46
3 Проект договору Л1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"

Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"
#39961135
Переможець 459 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"
#39961135
459 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 13:42
Кінець періоду оскарження: 12 липня 2020 00:00
Дата відміни: 12 липня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.2 ч.8 ст.40 Закону "Про публічні завкупівлі" скасувати закупівлю
Документи:
01 липня 2020 13:42
Електронний підпис
01 липня 2020 13:41
протокол 42.pdf