Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання, НК 024:2019 – 45084 – Набір діагностичний офтальмологічний / отологічний, НК 024:2019 – 35150 – Лампа ультрафіолетова, герміцидна НК 024:2019 – 36069 – Стійка для внутрішньовенних вливань)
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2020-05-26-006839-b 664c36ba19be48b08604d6226fbd1f99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бочок

+380967176915
+380673081197
cpmsd.trr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42043319
Місцезнаходження: 90550, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Теребля, вул. Центральна, буд. 94
Контактна особа: Олена Бочок
+380967176915,+380673081197
cpmsd.trr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 13:51
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,21%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
212 штуки
ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання, НК 024:2019 – 45084 – Набір діагностичний офтальмологічний / отологічний, НК 024:2019 – 35150 – Лампа ультрафіолетова, герміцидна НК 024:2019 – 36069 – Стійка для внутрішньовенних вливань) (Додаткова інформація: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою; валютою тендерної пропозиції є гривня. Забезпечення тендерних пропозицій: банківська гарантія; 17 000 грн. умови надання згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, статті 25 Закону. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Джерело фінансування кошти НСЗУ)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90550, Україна, Закарпатська область, с. Теребля, вул. Центральна,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за чинним Договором здійснюються в безготівковому порядку, проводяться шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника на протязі 30 календарних днів з моменту отримання Товару та пред'явлення Постачальником видаткої накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:48
Тендерна документація.doc
26 травня 2020 15:48
Проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-006839-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА", Код ЄДРПОУ:2623115429
Дата подання: 22 червня 2020 16:27
Вимога про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань
Вимога про усунення порушень що обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та створюють умови для корупції та зловживань. У відповідності до ПРОТОКОЛУ № Б/Н засідання тендерного комітету КНП Тячівської районної ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі-Замовник) від 19.06.2020 року в результаті детального розгляду пропозиції ФОП Ніконова Світлана Адальбертівна (учасника) встановлено невідповідність тендерної пропозиції вимогам встановленим замовником у тендерній документації, а саме:
1. Учасником у складі пропозиції подається файл Дод. 2 МТВ. pdf в якому міститься опис товару, зокрема по «ДК 021:2015 – 33190000-7 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання» у формі таблиці. Для підтвердження технічних вимог учасником у файлі Технічна документація2. pdf подає посібник користувача на вказаний товар. Відповідно до поданого посібника та характеристик, які вказано у технічному завданні учасника та вимог Замовника згідно Додатку встановлено невідповідність товару, що пропонується до поставки, а саме:
У пункті II. ДК 021:2015 – 33190000-7 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання, пунках 8 та 9 таблиці зазначено наступну інформацію
8 Розмір (Ш*Д*В) 80*60*16 (мм)
9 Вага 50,5 г (без батарейки)

Учасник у технічному завданні вказує про відповідність, Відповідно до інформації посібника користувача по вказаному товару (ст. 27 файл Технічна документація2. pdf) зазначено розмір 110мм 59 мм 16 м; вага 110 г. З огляду на викладене, технічні параметри товару не відповідають в цій частині.
2. Учасником у файлі Бланк гарантии нов_ий. pdf подається Банківська гарантія, проте вона не містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Я ФОП Ніконова Світлана Адальбертівна (учасник) не погоджуюсь із прийнятим рішенням Замовника, оскільки:
1. Відповідно до умов п. 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено пропозиція повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з переліком визначеним у пункті 6 цього Розділу тендерної документації». Згідно умов п.6 розділу ІІІ тендерної документації вказано «Кількість та інші дані наведені у Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Тендерною документацією Замовника не встановлено чітких обмежень щодо ваги та розмірів товару.
Запропонований мною товар входить до діапазону характеристик (вага та розмір), що встановлені Замовником у Додатку 2 тендерної документації. Характеристики (вага та розмір) запропонованого мною товару ніяк не впливають на якість проведення аналізів, оскільки товар виготовлений з якісних матеріалів Німецької ТМ, що в свою чергу підтверджується 5-річною гарантією від виробника та свідчить про високу якість запропонованого товару. Товар відповідає всім вимогам Замовника, передбачених тендерною документацією.
Товар є з більшими функціональними можливостями, зокрема замість 3 (трьох) функцій показників, передбачених тендерною документацією Замовника, є 4 (чотири) функції. Додатковою 4 (четвертою) функцією є визначення рівня гемоглобіну у крові людини.
2. Пропозиція повинна містити Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов п. 2 розділу ІІІ тендерної документації, а саме Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Мною надано електронну банківську гарантію (тендерна гарантія, що випускається в електронній формі) №11514996000 від 10.06.2020 року (далі-Гарантія), яка містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
П 9. Гарантії передбачено: «Ця Гарантія оформлена в електронній формі з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи Гаранта, що скріплений електронною печаткою Гаранта (далі – «засоби ЕЦП Гаранта»). Засоби ЕЦП Гаранта накладено на Гарантію за допомогою програмного комплексу користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК-1» та може бути підтверджено та перевірено онлайн на веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Гарантія, засвідчена засобами ЕЦП Гаранта, має рівну юридичну силу з документом на паперовому носії, підписаного власноручним підписом уповноваженої особи Гаранта та скріпленого печаткою Гаранта.
Електронний підпис на Гарантію накладений, підтверджено та перевірено онлайн на веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. На підтвердження цього надаю скрін-фото. (додаток 1).
Відхиливши мою тендерну пропозицію Ви втрачаєте 146672,00 грн. (сто сорок шість тисяч шістсот сімдесят дві гривні 00 коп.), що свідчить про нераціональне використання бюджетних коштів.
З огляду на вищевикладене прошу повторно переглянути мою тендерну пропозицію. У разі її повторного відхилення я звертатимусь зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 18:01
Відповідно до умов пункту 1 розділу ІІІ. тендерної документації зазначено пропозиція повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з переліком визначеним у пункті 6 цього Розділу тендерної документації». Згідно умов пункту 6 розділу ІІІ. тендерної документації вказано Кількість та інші дані наведені у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні подати інформацію, зокрема, про наступний товар «ДК 021:2015 – 33190000-7 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання» у формі заповненої таблиці.
Учасником у складі пропозиції подається файл Дод 2 МТВ.pdf в якому містися опис товару, зокрема по «ДК 021:2015 – 33190000-7 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання» у формі таблиці. Для підтвердження технічних вимог учасником у файлі Технічна документація2.pdf подає посібник користувача на вказаний товар. Відповідно до поданого посібника та характеристик, які вказано у технічному завданні учасника та вимог Замовника згідно Додатку 2 встановлено невідповідність товару, що пропонується до поставки, а саме:
У пункті II. ДК 021:2015 – 33190000-7 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання, пунктах 8 та 9 таблиці зазначено наступну інформацію
8 Розмір (Ш*Д*В) 80*60*16 (мм)
9 Вага 50,5 г (без батарейки)
Учасник у технічному завданні вказує про відповідність. Відповідно до інформації посібника користувача по вказаному товару (стр. 27 файл Технічна документація2.pdf) зазначено розмір 110мм 59 мм 16 мм; вага 110 г. З огляду на викладене, технічні параметри товару не відповідають в цій частині.
Пропозиція повинна містити Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов пункту 2 розділу ІІІ. тендерної документації, а саме Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Учасником у файлі Бланк гарантии нов_й.pdf подається Банківська гарантія, проте вона не містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.

Документи подані скаржником

22 червня 2020 16:27
Додаток 1 фото 1.png
22 червня 2020 16:27
Додаток 1 фото 2.png
22 червня 2020 16:27
Додаток 1 фото 3.png
22 червня 2020 16:27
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-006839-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА", Код ЄДРПОУ:2623115429
Дата подання: 28 червня 2020 21:44
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Замовником 26.05.2020 через систему електронних закупівель ProZorro було оголошено публічну закупівлю : ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання, НК 024:2019 – 45084 – Набір діагностичний офтальмологічний / отологічний, НК 024:2019 – 35150 – Лампа ультрафіолетова, герміцидна НК 024:2019 – 36069 – Стійка для внутрішньовенних вливань) На вказану закупівлю було подано тендерні пропозиції трьох учасників : ФОП Мартиненко Вадим Вікторович, ФОП Жук Марта Ігорівна та скаржника. 12.06.2020 відбувся аукціон по предмету закупівлі, який виграв скаржник з ціною 431.928 грн. (пропозиція ФОП Жук М.І. склала 578.600 грн., проте саме вказаного учасника зрештою було визнано переможцем закупівлі). Згідно з протоколом засідання тендерного комітету б/н від 19.06.2020 пропозиція скаржника була відхилена на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Конкретними підставами для відхилення тендерної пропозиції скаржника замовником зазнечено :  невідповідність технічної специфікації товару, запропонованого скаржником, вимогам пунктам 1 і 6 розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації в частині розмірів та ваги товару;  відсутність електронного цифрового підпису (ЕЦП) відповідальної особи банку на виданій в порядку тендерного забезпечення електронній банківській гарантії. З рішенням замовника про відхилення тендерної пропозиції скаржника не можна погодитися з наступних мотивів: Додаток 2 до тендерної документації («Технічне завдання. Технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі» - стор. 27 тендерної документації, що міститься на сайті електронної системи закупівель) містить підрозділ ІІ з специфікацією системи контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання. З-поміж вимог, що висуваються тендерною документацією до вказаної поставки в якості обов’язкових, вказано : кількість – 32 штуки; стан - новий, не бувший в експлуатації, без подряпин, вм’ятин і інших пошкоджень; рік виготовлення – не раніше 2019 (тобто допустимий період - 2019 або 2020). Далі у вказаному підрозділі міститься таблиця, яка у п. 8 і 9 справді передбачає розмір (80*60*16 мм) та вагу (50,5 г без батарейки) приладу. Однак, у примітках до таблиці зазначено: всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Зазначена примітка означає, що вимоги до конструкції або типу предмета закупівлі, зокрема в частині розміру та ваги не є жорсткими, якщо товар задовольняє вимогам до його функціонального призначення, давності виробництва та фактичного (товарного) стану. Національний класифікатор України «Класифікатор медичних виробів НК 024:2019» в позиції №62792 «Система контролю рівня глюкози / кетонів / ліпідів ІВД, для домашнього використання» передбачає медичний виріб з наступним описом : «Набір виробів, що включає портативний напівавтоматичний або автоматичний прилад з живленням від батареї (пристрій для самоконтролю), реагенти, тестсмужки і інші пов'язані з ними матеріали і допоміжні вироби (наприклад, контрольні розчини, ланцети), призначені для спільного використання при кількісному визначенні глюкози (glucose), кетонів (ketones) і ліпідів (lipid(s)) в клінічному зразку цілісної крові. Набор призначений для використання при самотестуванні непрофесіоналами в домашніх умовах, деякі модифікації можуть додатково застосовуватися поблизу пацієнта. Вимір рівня глюкози, як правило, використовується для контролю рівня глюкози в крові, головним чином, у людей з цукровим діабетом.» При цьому жодних додаткових вимог до такого виробу, зокрема щодо його допустимих розмірів та ваги, Національним класифікатором не висувається, що додатково підтверджує, що вимоги щодо розміру та ваги виробу не є критично важливими. У складі тендерної пропозиції скаржника подано товар, який повністю задовольняє вимогам до предмету закупівлі – більше того, замість 3 функцій, що вимагаються тендерною документацією (вимірювання глюкози, холестирину та сечової кислоти), запропонований товар виконує 4 функції (крім вимірювання глюкози, холестерину та сечової кислоти також вимірювання гемоглобіну) і при цьому є абсолютно співставним за іншими технічними параметрами, виготовлений з високоякісних матеріалів, має 5-річну гарантію та є дешевшим за пропозицію переможця. Щодо розбіжностей у розмірі та вазі, зазначених замовником у протоколі засідання тендерного комітету, яким пропозицію скаржника відхилено, то згідно даних на стор. 45 «Посібника користувача Мульти-Моніторингового вимірювача 4в1 GLANBER® Модель: LBM-01» габарити запропонованого скаржником виробу становлять 110 мм * 59 мм * 16 мм (проти 80 мм * 60 мм * 16 мм у таблиці Додатку 2 тендерної документації) та 110 г (проти 50,5 г без батарейки у таблиці Додатку 2 тендерної документації), причому посібник користувача не уточнює, йдеться про вагу з батарейкою чи без. Таким чином, йдеться лише про те, що запропонований вимірювач є лише на 3 см довшим за рекомендовані замовником параметри, що цілком підпадає під примітку до таблиці Додатку 2 тендерної документації «або еквівалент». Таким чином, відхилення тендерної пропозиції скаржника на підставі несуттєвих параметрів, які не визначені замовником в якості обов’язкових і які жодним чином не впливають на якість і функціональне призначення товару, що призводить до суттєвого (на 25%) перевитрачання бюджетних коштів по даній публічній закупівлі, не можна визнати обгрунтованим. Більше того, відступ замовника від ним вже вказаного положення тендерної документації щодо еквівалентності товарів на користь чітких вимог до розміру / ваги виробу можна розглядати не лише як відхилення від ним же затвердженої тендерної документації, але і як штучне обмеження конкуренції та створення сприятливих умов для одного з учасників публічної закупівлі, що положеннями законодавства про публічні закупівлі та економічну конкуренцію не вважається добросовісною господарською практикою і не допускається. Щодо засвідчення ЕЦП файлу з тендерною гарантією У складі тендерної пропозиції скаржником подано файл «Бланк гарантии нов_й.pdf». Зазначений файл у своїй структурі вже містить електронний цифровий підпис начальника відділення №36 АТ «УКРСИББАНК» п. Жамкочян Ганни Леванівни. ЕЦП може накладатися на електронний документ у два способи : шляхом створення окремого файлу (з розширенням .p7s, .jks, .dat тощо), який надсилається в парі з підписаним електронним документом (файлом стандарту .pdf, .docx тощо) або шляхом включення ЕЦП безпосередньо до електронного документу (файлу стандарту .pdf, .docx тощо). У випадку скаржника мав місце другий варіант – інкорпорація ЕЦП безпосередньо до структури підписуваного документа, що, очевидно, і створило у замовника враження відсутності необхідного файлу з ЕЦП. При завантаженні самого файлу «Бланк гарантии нов_й.pdf» на сайт Центрального засвідчувального органу http://czo.gov.ua/verify з метою перевірки цілісності електронного документа та справжності ЕЦП, така перевірка надає коректний результат. Таким чином, скаржником дотримано вимоги замовника щодо оформлення тендерного забезпечення, а підстави для відхилення тендерної пропозиції скражника у даному випадку відсутні. Файл з тендерною гарантією повторно до скарги не додається, оскільки завантажений у електронну систему публічних закупівель у складі тендерної пропозиції скаржника і може бути досліджений (а ЕЦП – перевірений) як замовником, так і органом оскарження. 22.06.2020 скаржником через систему електронних закупівель було подано замовнику вимогу про усунення порушення (з вищевказаним описом заперечень скаржника проти підстав відхилення тендерної пропозиції), яку замовником 24.06.2020, на жаль, було відхилено. В результаті безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника збитки бюджету по даній публічній закупівлі, у разі повного використання заявлених обсягів поставки, складуть 146.672 грн., обгрунтованих мотивів для чого немає. З огляду на це, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції скаржника та акцепт тендерної пропозиції переможця не можуть залишатися в силі і підлягають скасуванню як безпідставні і неправомірні. Враховуючи вищенаведене та на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Тячівської районної ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ніконова С.А. по публічній закупівлі «ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання, НК 024:2019 – 45084 – Набір діагностичний офтальмологічний / отологічний, НК 024:2019 – 35150 – Лампа ультрафіолетова, герміцидна НК 024:2019 – 36069 – Стійка для внутрішньовенних вливань)» (ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2020-05-26-006839-b), оформлене протоколом засідання тендерного комітету б/н від 19.06.2020. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Тячівської районної ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги» скасувати рішення про акцепт тендерної пропозиції ФОП Жук М.І. по публічній закупівлі «ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 – 62792 – Система контролю рівня глюкози/кетонів/ліпідів, ІВД для домашнього використання, НК 024:2019 – 45084 – Набір діагностичний офтальмологічний / отологічний, НК 024:2019 – 35150 – Лампа ультрафіолетова, герміцидна НК 024:2019 – 36069 – Стійка для внутрішньовенних вливань)» (ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2020-05-26-006839-b), оформлене протоколом засідання тендерного комітету щодо розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ФОП Жук Марта Ігорівна №б/н від 26.06.2020.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 21:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано Рішенням №14081-р/пк-пз 21.07.2020 Колегії та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця НІКОНОВОЇ СВІТЛАНИ АДАЛЬБЕРТІВНИ та рішення про визначення фізичної особипідприємця Жук Марту Ігорівну переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-26-006839-b.
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2020 15:06

Документи подані скаржником

28 червня 2020 21:14
скарга.pdf
09 липня 2020 10:48
Пояснення.docx
09 липня 2020 10:48
Пояснення.pdf

Документи подані замовником

07 липня 2020 14:20
Пояснення.pdf
07 липня 2020 14:20
Пояснення.doc
07 серпня 2020 15:06
Протокол_1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА" 431 928,00
UAH з ПДВ
431 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жук Марта Ігорівна 578 600,00
UAH з ПДВ
578 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мартиненко В.В. 579 996,00
UAH з ПДВ
579 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:04
public_doc (1).pdf
10 серпня 2020 15:04
public_doc (1).p7s
10 серпня 2020 15:04
Dovidka_20209520590090550785.pdf.p7s
10 серпня 2020 15:04
Dovidka_20209520590090550785.pdf
10 серпня 2020 15:04
Документи переможця.pdf
10 червня 2020 18:36
Електронний підпис
10 червня 2020 18:34
Л-ценз-я НБУ.pdf
10 червня 2020 18:34
Довідка про надання БГ.pdf
10 червня 2020 18:34
Бланк гарантии нов_й.pdf
10 червня 2020 18:34
Витяг.pdf
10 червня 2020 18:34
p.pdf
10 червня 2020 18:34
p (1).pdf
10 червня 2020 18:34
Кваліфікація.pdf
10 червня 2020 18:34
Дод 5 проект договору.pdf
10 червня 2020 18:34
Дод 4 лист згода.pdf
10 червня 2020 18:34
Ст 17.pdf
10 червня 2020 18:34
Ст 16.pdf
10 червня 2020 18:34
ГЛ.pdf
10 червня 2020 18:34
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 18:34
Гарант лист.pdf
10 червня 2020 18:34
Дод 2 МТВ.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 20:56
Електронний підпис
26 червня 2020 20:54
Підписані ЕЦП
26 червня 2020 20:54
Довідка договора
26 червня 2020 20:54
Довідка дитяча праця
26 червня 2020 20:54
Довідка несудимість
26 червня 2020 20:54
Довідка Податкова
11 червня 2020 08:50
Електронний підпис
11 червня 2020 08:49
Додатково архівовані.zip
11 червня 2020 08:49
Свідоцтво_ALFA-BANK_ER_2020.jpg
11 червня 2020 02:20
Електронний підпис
11 червня 2020 02:18
Підписані ЕЦП.zip
11 червня 2020 00:49
Електронний підпис
11 червня 2020 00:48
Підписані ЕЦП.zip
11 червня 2020 00:48
Банківська гарантія.zip
11 червня 2020 00:48
SwiSto_Certificate-KaWe отоскопи.pdf
11 червня 2020 00:48
ISO_Сертифікат_deutsch_KaWe.pdf
10 червня 2020 19:12
Електронний підпис
10 червня 2020 18:52
20443_DKBO ГАРАНТІЯ ЖУК.pdf
10 червня 2020 18:52
Довідка гарантія 17000.pdf
10 червня 2020 18:52
Банківська ліцензія.pdf
10 червня 2020 00:39
Електронний підпис
10 червня 2020 00:37
Техрегламент КаВе 2020.PDF
10 червня 2020 00:37
СГВ-3_меблi_Спецiал_нi-2019.jpg
10 червня 2020 00:37
СГВ-2_меблi_Спецiал_нi-2019.jpg
10 червня 2020 00:37
СГВ-1_меблi_Спецiал_нi-2019.jpg
10 червня 2020 00:37
Паспорт Штатив ШДВ-П.pdf
10 червня 2020 00:37
Висновок СЕС лампи 2.jpg
10 червня 2020 00:37
7 Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
10 червня 2020 00:37
ІПН Номер.pdf
10 червня 2020 00:37
Витяг з ЄДР Жук М.І. 29.05.pdf
10 червня 2020 00:37
Виписка 21.04 Жук М.І..pdf
10 червня 2020 00:37
ID Картка_ РНОКПП.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 16:08
Пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:08
Проект договору.pdf
10 червня 2020 16:08
Заг. частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА"

ФОП Жук Марта Ігорівна

ФОП Мартиненко В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА"
#2623115429
Рішення скасоване 431 928,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:57
ФОП Жук Марта Ігорівна
#3328403164
Рішення скасоване 578 600,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:57
ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА"
#2623115429
Переможець 431 928,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:43

Документи

19 червня 2020 14:27
Електронний підпис
19 червня 2020 14:25
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА"
#2623115429
431 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 22:56
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 14:23
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
25 серпня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:25
Договір по медобладнанні№122.PDF укладений
20 серпня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 431 928,00
UAH