Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні брикети з деревини твердих порід
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2020-05-26-006663-b a099db19ecb7413a9fde8d11ee95254d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Биць

+380978036598 nbic250@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тернопільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146044
Місцезнаходження: 47740, Україна , Тернопільська обл., смт. Великі Бірки, вул. Шкільна, буд. 1
Контактна особа: Надія Биць
+380978036598
nbic250@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:46
Очікувана вартість: 52 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 262,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід). Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону№922-VIII.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 тонни
Паливні брикети з деревини твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару та підписання відповідної видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:40
Додаток 2 до тендерної документації.docx
26 травня 2020 15:40
Тендерна документація.docx
26 травня 2020 15:40
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-006663-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2877713204
Дата подання: 15 червня 2020 14:53
Вимога

Я, фізична особа – підприємець, Гуфчак Надія Михайлівна, вважаю рішення Тендерного комітету стосовно відхилення наданої мною Тендерної пропозиції дискримінаційним та порушуючим Закон України «Про публічні закупівлі», а саме Правило «24 години».
При чому Тендерним комітетом, це правило було використано до учасника ФОП КУЗЬ А.М. хоча цінова пропозиція даного учасника є вищою за цінову пропозицію запропонованою мною.
Я, фізична особа – підприємець, Гуфчак Надія Михайлівна, вимагаю від Тендерного комітету надати і мені, як учаснику процедури закупівлі право скористатися Правилом «24 години» для усунення недоліків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 14:07
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Недоліки присутні у Вашій тендерній пропозиції не відповідають вказаним положенням Закону, отже Замовник не мав права надавати повідомлення про усунення недоліків. Тому, рекомендуємо більш ретельніше готувати власну пропозиції та успіхів у закупівях.

Документи подані скаржником

15 червня 2020 14:53
Вимога 15.06.20р..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА 46 500,00
UAH з ПДВ
32 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кузь Андрій Миронович 48 900,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 15:35
Електронний підпис
09 червня 2020 15:35
Цінова пропозиція .pdf
09 червня 2020 14:57
Електронний підпис
09 червня 2020 14:57
Цінова пропозиція .pdf
09 червня 2020 14:57
Проект договору.pdf
09 червня 2020 14:57
Довідки.pdf
09 червня 2020 14:57
Витяг ЄП 3 гр pdf..pdf
09 червня 2020 14:57
Довідка ЄДРПОУ 05.06.2020р..pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:45
Електронний підпис
10 червня 2020 11:53
Лист-відгук Дубас (1).jpg
10 червня 2020 11:53
накладна Дубас.jpg
10 червня 2020 11:53
Договір Дубас.jpg
10 червня 2020 11:53
довідка 37.jpeg
10 червня 2020 11:53
протокол 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
протокол 1 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
Лист-згода.jpeg
10 червня 2020 11:53
Паспорт якості.jpeg
10 червня 2020 11:53
список обладнання.jpeg
10 червня 2020 11:53
список працівників.jpeg
10 червня 2020 11:53
Тендер пропозиція 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
Тендер пропозиція 1 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
реєстрація Кузь А М.jpeg
10 червня 2020 11:53
паспорт Кузь А М.jpeg
10 червня 2020 11:53
довідка 45.jpeg
10 червня 2020 11:53
довідка 41 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
довідка 41 1 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
довідка 40.jpeg
10 червня 2020 11:53
довідка 39.jpeg
10 червня 2020 11:53
довідка 36.jpeg
10 червня 2020 11:53
довідка 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
довідка 1 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
витяг з реєстру.jpeg
10 червня 2020 11:53
витяг 574 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
витяг 574 1 ст.jpeg
10 червня 2020 11:53
витяг 270 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:52
витяг 270 1 ст.jpeg
10 червня 2020 11:52
витяг 106 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:52
витяг 106 1 ст.jpeg
10 червня 2020 11:52
висновок.jpeg
10 червня 2020 11:52
висновок 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:52
висновок 1 ст.jpeg
10 червня 2020 11:52
виписка 2 ст.jpeg
10 червня 2020 11:52
виписка 1 ст.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА

ФОП Кузь Андрій Миронович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУФЧАК НАДІЯ МИХАЙЛІВНА
#2877713204
Відхилено 32 900,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:28
ФОП Кузь Андрій Миронович
#2943905634
Відхилено 33 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 11:30

Документи

15 червня 2020 11:28
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Голова тендерного комітету повідомила, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідом-лення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критері-ям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невід-повідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявле-них невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника ФОП Кузь А.М., який зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. В ч. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації мі-стяться наступні вимоги про надання учасниками документів: «5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній по-винен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.2.1. Довідку за наведеною нижче формою про наявність в учасника транспортних засобів (що-найменше дві одиниці), котрі будуть задіяні до поставок товару, що складає предмет закупівлі, де вказати марку, модель ТЗ їх реєстраційні номери а також підставу використання зазначених учасником транспортних засобів (власний/орендований/отримання послуг перевезення від тре-тьої сторони). № Марка, мо-дель тип (вид) кузову Реєстра-ційний номер ТЗ Правові підстави користування (власні/ орендовані/ за договором перевезення тощо) Назва та реквізити доку-менту, що підтверджує правові пдстави користу-ванням ТЗ Учасники вправі зазначити додаткову інформацію в даній довідці, яка на їх думку є необхідною, відсутність такої інформації не буде вважатись підставою для відхилення тендерної пропозиції. Обґрунтування встановлення відповідної кількості транспортних засобів, полягає в гарантова-ному забезпеченні Замовника необхідною кількістю товару у визначені умовами договору про за-купівлю строками, оскільки поставка товару має здійснюватись поетапно частинами (окреми-ми партіями) по мірі необхідності у споживанні такого товару, позаяк Замовник не має відпові-дного складського приміщення, котре забезпечить належні умови зберігання усього обсягу, що передбачений даними торгами. У випадку отриманого замовлення на поставку окремої партії товару та за умови виходу з ладу транспортного засобу, постачальник взмозі буде забезпечити реалізацію поставки шляхом використання іншого наявного в нього транспортного засобу, а також унеможливить настання ризиків пов’язаних з недоотриманням товару, тим паче в осін-ньо-зимовий (опалювальний) період. Задля підтвердження підстави використання вказаних транспортних засобів учасником, останній має надати: - у разі права власності на ТЗ – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; - у разі оренди ТЗ – належним чином оформлений договір оренди транспортного/их засобу/ів ра-зом із – свідоцтвом про реєстрацію ТЗ; - у разі отримання відповідних послуг – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, належним чином оформлений договір вантажних перевезень, тощо. Наголошуємо, що перевізник (контрагент учасника за договором надання послуг перевезення тощо), повинен мати відпо-відний клас виду економічної діяльності - 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.». В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кузь А.М. відсутні: - довідка про наявність транспортних засобів за встановленою формою; - свідоцтва про реєстрацію ТЗ. Тому, учасник може усунути вказані недоліки надавши документи передбачені пунктами 5.2.1 тендерної документації.

Документи

17 червня 2020 14:10
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
17 червня 2020 14:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі