Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні інженерних мереж водовідведення у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Італійська, 147
Очікувана вартість
102 097,00 UAH
UA-2020-05-26-006581-b 596ec1d86549411ea05976659e6b09b5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Улаєва Наталя Олександрівна

+380972579930 italiyska-147@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку ""Італійська 147"
Код ЄДРПОУ: 41683938
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Італійська, 147
Контактна особа: Улаєва Наталя Олександрівна
+380972579930
italiyska-147@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 15:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 15:41
Очікувана вартість: 102 097,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Поточний ремонт по заміні інженерних мереж водовідведення у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Італійська, 147
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні інженерних мереж водовідведення у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Італійська, 147
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний ремонт по заміні інженерних мереж водовідведення у багатоквартирному будинку за адресою: вул. Італійська, 147 Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:37
Договір підряду поточний ремонт Італійська 147 (1).doc
26 травня 2020 15:37
ДА 147.pdf
26 травня 2020 15:37
КК 147.pdf
26 травня 2020 15:37
ТЗ 147.pdf
26 травня 2020 15:37
Протокол ТД 147_page-0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС" 102 096,00
UAH з ПДВ
102 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 09:44
Д.А.pdf
04 червня 2020 09:44
Аналіз цін.pdf
04 червня 2020 09:44
ОПР.pdf
04 червня 2020 09:44
ИВР.pdf
04 червня 2020 09:44
ЛС.pdf
04 червня 2020 09:44
ДЦ.pdf
01 червня 2020 09:46
1. Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2020 09:46
Договір підряду.pdf
01 червня 2020 09:46
10 Акт заміру.pdf
01 червня 2020 09:46
7.Витяг зі ШР.pdf
01 червня 2020 09:46
4 Статут.pdf
01 червня 2020 09:46
2 Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"
#42756734
Переможець 102 096,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 11:29

Документи

04 червня 2020 11:29
Електронний підпис
04 червня 2020 11:22
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"
#42756734
102 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 11:29
Електронний підпис
04 червня 2020 11:22
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:03
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 12:38
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:09
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 13:29
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 13:05
Протокол №8.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 11:13
Протокол №7.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 11:11
Дефектний акт та кошторисна документація.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:57
Договір укладений
15 червня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дефектний акт та кошторисна документація
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Дефектний акт та кошторисна документація
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення опису предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів договору та назви предмета закупівлі дефектного акту
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою поставки матеріалів необхідних для виконання робіт, через карантинні заходи. Зменшення суми у зв'язку зі зміною обсягів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою поставки матеріалів необхідних для виконання робіт, через карантинні заходи. Зменшення суми у зв'язку зі зміною обсягів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення предмету договору
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 603,60
UAH (в тому числі ПДВ 16 100,60 UAH)