Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 301 Деснянського району міста Києва, вул. Мілютенка, 18-А
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-05-26-006079-b b90b8237e0b44977bcdef5b84b3f2d2e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 15:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 15:16
Початок аукціону: 04 червня 2020 11:42
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт місць загального користування в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 301 Деснянського району міста Києва, вул. Мілютенка, 18-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:13
Проєкт Договору.docx
26 травня 2020 15:13
Тех.вимоги.docx
26 травня 2020 15:13
Оголошення 301 МЗК.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-006079-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АДВЕНТУМ БУД, Код ЄДРПОУ:40537171
Дата подання: 12 червня 2020 17:14
Вимога
Уважно вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «Тех-Буд-Проект» ми виявили наступні порушення:
1. На виконання пп. 7 п. 11 Оголошення, учасником надано Договір оренди № 7/2019 майна, що належить до майнового комплексу НАН України (оренда складу) не в повному обсязі. Відсутня 5 (п'ята) сторінка договору.
2. На виконання пп. 21 п. 11 Оголошення учасником подано лист роз’яснення №21 від 29.05.2020 року, в якому ТОВ "ТехБудПроект" підтверджує, що є списку досвіду співпраці з негативною ознакою. Пояснення з приводу безпідставності внесення учасника до списку повинні направлятись до адміністрації сайту http://kyivaudit.gov.ua, а не до замовника закупівлі.
Отже, дивлячись на все вищевикладене, ми просимо Замовника відмінити своє рішення згідно протоколу № 48 від 11.06.2020 року, про визначення переможцем ТОВ «Тех-Буд-Проект», та приступити до розгляду наступного учасника, за результатами аукціону. Додатково повідомляємо, що у разі ігнорування вимоги, ми будемо вимушені звернутись до всіх контролюючих органів, в тому числі до Поліція, Прокуратура, Департамент освіти та інше, з метою перевірки об’єктивності рішень учасника у всіх процедурах, де ТОВ «Тех-Буд-Проект» визначено переможцем з порушенням законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 15:54
Шановний Учасник!
1. На виконання ч. 7 п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції, надав договір оренди від 15.04.2019 № 7/2019, як підтвердження наявності орендованого майна.
Водночас зазначаємо, що постановою Бюро Президії НАН України від 15.10.2014 № 216 (зі змінами, внесеними постановою Бюро Президії НАН України від 31.10.2018 № 298) затверджено Типовий договір оренди майна, що належить до майнового комплексу НАН України, який міститься у відкритому доступі на офіційному сайті Управління справами Національної академії наук України.
Також, відповідно до 5.1. Положення про порядок передачі в оренду майна, що належить до майнового комплексу НАН України, затвердженого постановою Бюро Президії НАН України від 15.10.2014 № 216, укладений сторонами договір оренди повинен відповідати Типовому договору оренди майна, що належить до майнового комплексу НАН України.
З огляду на вищезазначене, Замовник, що мав змогу переконатись у наявності необхідного договору, а також встановити істотні умови такого договору.
2. На виконання ч. 21 п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції, надав інформаційний лист від 29.05.2020 № 21, яким підтвердив, що ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» включений до переліку компаній у розділі «Досвід співпраці з контрагентами» на офіційному інтернет-порталі "Київаудит" за посиланням - https://kyivaudit.gov.ua.
Розглянувши інформацію зазначену на вищезазначеному інтернет-порталі, Замовник не виявив чітко встановлених позитивних або негативних ознак у контрагентів зазначених у цьому розділі.
Вивчивши інформацію щодо внесення ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» до переліку компаній у розділі «Досвід співпраці з контрагентами», Замовником було встановлено, що ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» під час виконання Договору підряду № 431 від 23.11.2017 було внесено до актів виконаних будівельних робіт ф. № КБ-2в вартості витрат на експертизу проектно-кошторисної документації, які включені до вартості робіт згідно п. 2.3 вищезазначеного Договору.
З огляду на вищезазначене, Замовник, не вбачає негативних ознак досвіду співпраці у діях ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ», оскільки вимоги договору були дотримані, а роботи – виконані.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" 372 600,00
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АДВЕНТУМ БУД 384 125,52
UAH з ПДВ
352 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 16:12
Електронний підпис
05 червня 2020 16:11
Електронний підпис
04 червня 2020 14:11
Електронний підпис
03 червня 2020 14:39
Електронний підпис
03 червня 2020 11:43
КД ДНЗ 301.pdf
03 червня 2020 11:32
КД в формі док.rar
03 червня 2020 11:12
КД в формі док.rar
03 червня 2020 10:41
СЕРТИФіКАТИ.pdf
03 червня 2020 03:26
Пропозиція.pdf
03 червня 2020 03:12
Пояснювальна записка.pdf
03 червня 2020 02:55
Сертифікати на матер..pdf
03 червня 2020 02:53
25. Інші довідки.pdf
03 червня 2020 02:51
26. Лист повідомлення.pdf
03 червня 2020 02:51
п.26 Довкілля.pdf
03 червня 2020 02:44
19. Проект договору.pdf
03 червня 2020 02:26
23. Листи- згода.pdf
03 червня 2020 02:23
17. Лист підтвердження.pdf
03 червня 2020 02:07
21. Лист.pdf
03 червня 2020 02:06
20. Довідка Банку.pdf
03 червня 2020 02:04
12. Дозволи.rar
03 червня 2020 02:03
10. Ліцензія.rar
03 червня 2020 02:03
9. Фінзвіт.rar
03 червня 2020 02:02
7. МТБ.rar
03 червня 2020 01:59
5. 4-ОПП, ПДВ.rar
03 червня 2020 01:59
4. Витяг з реєстру.pdf
03 червня 2020 01:55
2 паспорт, код.rar
03 червня 2020 01:52
2 Повноваженн.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:38
ТОВ АДВЕНТУМ БУД.rar
03 червня 2020 10:03
ТОВ АДВЕНТУМ БУД.rar
03 червня 2020 10:03
Пропозиція.pdf
03 червня 2020 10:03
Проєкт Договору.pdf
03 червня 2020 10:03
кошторис 301.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"

ТОВ АДВЕНТУМ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
Переможець 352 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 12:45

Документи

11 червня 2020 12:45
прот 48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ"
#38872495
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2020 12:45
прот 48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 23:06
ДУ 3 до дог. 116.PDF зміни до договору
16 липня 2020 23:05
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 13:56
ДУ 2 до Дог. 116.PDF зміни до договору
07 липня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:02
ДУ 1 до Дог. 116.PDF зміни до договору
01 липня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:59
Дог. 116.PDF укладений
01 липня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток) та складає: 343 828 грн. 42 коп. (триста сорок три тисячі вісімсот двадцять вісім грн. 42 коп.) в тому числі ПДВ 20% 57 304 грн. 74 коп. (п’ятдесят сім тисяч триста чотири грн. 74 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 11 004 грн. 62 коп. (одинадцять тисяч чотири грн. 62 коп.), в тому числі ПДВ 20 % -1 834 грн. 10 коп.(одна тисяча вісімсот тридцять чотири грн. 10 коп.). 2.Внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток №3) та складає: 332 823 грн.80 коп. (триста тридцять дві тисячі вісімсот двадцять три грн. 80 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 55 470 грн. 63 коп. (п’ятдесят п’ять тисяч чотириста сімдесят грн. 63 коп.)». 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 332 823,80
UAH (в тому числі ПДВ 55 470,63 UAH)