Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Вижницького та Путильського районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо) Код за ДК 021:2015, 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Operational maintenance of public roads of local significance in Vyzhnytskyi and Putylskyi districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damages, destruction and deformations of the road surface and paving of the carriageway (potholes, sags, ruts, potholes, cracks, etc. 02 removal) : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
Очікувана вартість
5 200 000,00 UAH
UA-2020-05-26-005923-b 2cbd092689f942de8b2e3124c659bd35
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінько Юрій Миколайович

380506752333 yuraminko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Мінько Юрій Миколайович
380506752333
yuraminko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 43565662
Contact point: Minko Yuri Mikolayovich
380506752333
yuraminko1983@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 травня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:57
Очікувана вартість: 5 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 травня 2020 15:03
Enquiries until: 21 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 27 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 5 200 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 26 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Вижницького та Путильського районів Чернівецької області з ліквідації, ремонту пошкоджень, руйнувань та деформацій основи дорожнього одягу та покриття проїзної частини доріг (ямковість, просадки, колійність, вибоїни, тріщини, здимання, тощо) Код за ДК 021:2015, 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Михайла Грушевського 1
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Operational maintenance of public roads of local significance in Vyzhnytskyi and Putylskyi districts of Chernivtsi region for liquidation, repair of damages, destruction and deformations of the road surface and paving of the carriageway (potholes, sags, ruts, potholes, cracks, etc. 02 removal) : 2015, 63712200-5 - Services in the operation of highways
Розгорнути Згорнути
CPV: 63712200-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки 4.2. Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в та КБ-3, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:35
ТД Е.У. зі змінами.docx
24 червня 2020 11:34
Перелік змін.doc
24 червня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:35
ТД Е.У. зі змінами.docx
26 травня 2020 16:03
ТД Е.У..docx
24 червня 2020 11:34
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо досвіду
Дата подання: 19 червня 2020 16:49
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:04
Шановний замовнику. Уважно вивчивши Вашу Тендерну документацію, нашим підприємством виявлено дискримінаційну вимогу. Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з експлуатаційного ремонту, поточного дрібного ремонту, поточного середнього ремонту, автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, а вартість кожного з них не меншою ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі) з підтвердженням факту виконання робіт. Вважаємо вимогу щодо вартості аналогічного договору не менше ніж 80% від очікуваної вартості такою, що порушує наші інтереси як потенційного учасника закупівлі та просимо виключити її з умов Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо документального підтвердження інформації щодо
Дата подання: 19 червня 2020 16:51
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:03
Для документального підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати наступні документи: - копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), - копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно – правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, - або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Вважаємо дану вимогу такою, що порушує наші інтереси як потенційного учасника закупівлі та просимо виключити її з умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо вимоги про надання підтвердження на грунтозмі
Дата подання: 19 червня 2020 16:54
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:03
Шановний Замовнику, просимо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання підтвердження на грунтозмішувальну установку та установку по виготовленню цементобетонної суміші, тому що згідно технічного завдання ці установки не мають використовуватись.
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
щодо наявності переліку техніки
Дата подання: 19 червня 2020 16:57
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:03
Тендерною документацією передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки, (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) необхідних для забезпечення виконання робіт (послуг )в повному обсязі, передбаченого Технічним завданням. Слід зазначити, що роботи з Експлуатаційного утримання є досить специфічними, тому наявність ВСЬОГО переліку техніки згідно техніного завдання є неможливим. Просимо виключити дану вимогу шляхом внесення змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне Ваше питання та внесе відповідні зміни які буде вважати за необхідне
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 липня 2020
UA-2020-05-26-005923-b2cbd092689f942de8b2e3124c659bd35
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Учасник Документи Рішення
МПП "Левіта" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 08:34
Електронний підпис
01 липня 2020 08:29
статут МПП Левіта.pdf
01 липня 2020 08:29
Ліцензія МПП Левіта.pdf
01 липня 2020 08:29
Додаток 2.6.pdf
01 липня 2020 08:29
Додаток 2.5.pdf
01 липня 2020 08:29
Додаток 2.4.pdf
01 липня 2020 08:29
Додаток 2.3.pdf
01 липня 2020 08:29
Додаток 2.2.pdf
01 липня 2020 08:29
Додаток 2.1.pdf
01 липня 2020 08:29
Довідка про учасника.pdf
01 липня 2020 08:29
7.imd

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 10:10
Електронний підпис
01 липня 2020 10:10
Електронний підпис
01 липня 2020 10:09
48. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 10:09
29. Копія статуту.pdf
01 липня 2020 10:09
28. Проект Договору.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП "Левіта"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР" 4 575 480,00
UAH
4 549 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 4 680 101,90
UAH
4 570 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 10:10
Електронний підпис
01 липня 2020 10:10
Електронний підпис
01 липня 2020 10:09
48. Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 10:09
29. Копія статуту.pdf
01 липня 2020 10:09
28. Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"
#42864946
Переможець 4 549 000,00
UAH
27 липня 2020 19:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 19:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"
#42864946
4 549 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 10:51
30-ДГ.pdf укладений
12 серпня 2020 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 549 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 758 166,67 UAH)