Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо по талонам, скретч-картам)
Очікувана вартість
1 042 500,00 UAH
UA-2020-05-26-005303-b ● 29ab1e5aac504c8fb5b55f2528d01dfb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 14:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 14:37 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 1 042 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 212,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3390 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
40695 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 15:52 |
Перелік змін до ТД.docx | |
27 травня 2020 15:52 |
ТД бензин_дизель(зі змінами).doc |
27 травня 2020 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 травня 2020 15:52 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
27 травня 2020 15:52 |
ТД бензин_дизель(зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-26-005303-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 22 червня 2020 11:27
ВИМОГА
керуючись п. 2 ч. 1 ст. 31, Закону України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВАСТОН» та скасувати рішення про намір укласти договір за процедурою відкритих торгів за закупівлею UA-2020-05-26-005303-b, на підставі п. 3 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, за закупівлею за ідентифікатором UA-2020-05-26-005303-b.
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВАСТОН» та скасувати рішення про намір укласти договір за процедурою відкритих торгів за закупівлею UA-2020-05-26-005303-b, на підставі п. 3 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, за закупівлею за ідентифікатором UA-2020-05-26-005303-b.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 15:39
У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо наступне:
1. В ч.6 Розділу ІІІ визначено, що учасник повинен надати:
« - копії сертифікатів відповідності (або сертифікатів якості та аналізу, тощо) на товар, чинних на дату подання тендерних пропозицій або інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики згідно чинного законодавства;»
Учасником ТОВ «ВАСТОН» у тендерній пропозиції були надані сертифікати відповідності та паспорти якості це означає, що учасник виконав вимоги тендерної документації.
2. В п. 3.3. Додатку 1 визначено, що учасник має надати:
«3.3. Копії талонів, за допомогою яких буде здійснюватись заправка автомобілів на АЗС Учасника.»
В пропозиції учасника ТОВ «ВАСТОН» міститься файл під назвою «Пропозиція та ін.pdf», в якому відскановані такі документи:
«Тендерна пропозиція»
«Технічні вимоги»
«Опис предмета закупівлі (у формі технічної специфікації) з зазначенням назви виробника, серії, номеру та строку дії сертифікату»
«Зразки талонів»
«Лист гарантія»
3. в ч.1 Розділу ІІІ визначено, що учасник повинен надати:
«- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації;»
В пропозиції учасника ТОВ «ВАСТОН» міститься файл під назвою «Пропозиція та ін.pdf», в якому відскановані такі документи:
«Тендерна пропозиція»
«Технічні вимоги»
«Опис предмета закупівлі (у формі технічної специфікації) з зазначенням назви виробника, серії, номеру та строку дії сертифікату»
«Зразки талонів»
«Лист гарантія»
Враховуючи викладене учасником ТОВ «ВАСТОН» не порушено вимог тендерної документації.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вашої Вимоги.
1. В ч.6 Розділу ІІІ визначено, що учасник повинен надати:
« - копії сертифікатів відповідності (або сертифікатів якості та аналізу, тощо) на товар, чинних на дату подання тендерних пропозицій або інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики згідно чинного законодавства;»
Учасником ТОВ «ВАСТОН» у тендерній пропозиції були надані сертифікати відповідності та паспорти якості це означає, що учасник виконав вимоги тендерної документації.
2. В п. 3.3. Додатку 1 визначено, що учасник має надати:
«3.3. Копії талонів, за допомогою яких буде здійснюватись заправка автомобілів на АЗС Учасника.»
В пропозиції учасника ТОВ «ВАСТОН» міститься файл під назвою «Пропозиція та ін.pdf», в якому відскановані такі документи:
«Тендерна пропозиція»
«Технічні вимоги»
«Опис предмета закупівлі (у формі технічної специфікації) з зазначенням назви виробника, серії, номеру та строку дії сертифікату»
«Зразки талонів»
«Лист гарантія»
3. в ч.1 Розділу ІІІ визначено, що учасник повинен надати:
«- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації;»
В пропозиції учасника ТОВ «ВАСТОН» міститься файл під назвою «Пропозиція та ін.pdf», в якому відскановані такі документи:
«Тендерна пропозиція»
«Технічні вимоги»
«Опис предмета закупівлі (у формі технічної специфікації) з зазначенням назви виробника, серії, номеру та строку дії сертифікату»
«Зразки талонів»
«Лист гарантія»
Враховуючи викладене учасником ТОВ «ВАСТОН» не порушено вимог тендерної документації.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вашої Вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-05-26-005303-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 25 серпня 2020 17:08
ВИМОГА
в п.6.3 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник має надати документ, підтверджуючий видачу ліцензії, якщо видача такого документу передбачена чинним законодавством України.
Законом України від 23.11.2018 № 2628 внесено зміни до Закону України від 19.12. 1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» відповідно до якого з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Отже, учасник ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відноситься до суб'єктів господарювання, які мають отримати ліцензію на право продажу палива. Однак, учасник ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" не отримував відповідної ліцензії. Учасник відсутній в Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html).
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Якщо замовником буде проігноровано це звернення та не відхилено пропозицію учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" - будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Законом України від 23.11.2018 № 2628 внесено зміни до Закону України від 19.12. 1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» відповідно до якого з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Отже, учасник ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відноситься до суб'єктів господарювання, які мають отримати ліцензію на право продажу палива. Однак, учасник ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" не отримував відповідної ліцензії. Учасник відсутній в Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html).
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Якщо замовником буде проігноровано це звернення та не відхилено пропозицію учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" - будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 16:52
«Доброго дня!
Добрий день. Відповідно до норм Закону України від 23.11.2018 року №2628-VІІІ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів ” (далі-Закон) з 01 липня 2019 року запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним та введено в дію Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються к компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 Податкового Кодексу України) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального.Операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу та, відповідно, не потребує отримання відповідної ліцензії. (Лист ДФС України від 27.05.2019 р. № 2383/6/99-99-12-02-02-15/ІПК).
Таким чином, Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА вважає, що пропозиція учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відповідає умовам тендерної документації та не має бути відхилена.»
Добрий день. Відповідно до норм Закону України від 23.11.2018 року №2628-VІІІ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів ” (далі-Закон) з 01 липня 2019 року запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним та введено в дію Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються к компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 Податкового Кодексу України) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального.Операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу та, відповідно, не потребує отримання відповідної ліцензії. (Лист ДФС України від 27.05.2019 р. № 2383/6/99-99-12-02-02-15/ІПК).
Таким чином, Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА вважає, що пропозиція учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відповідає умовам тендерної документації та не має бути відхилена.»
Номер вимоги: UA-2020-05-26-005303-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 серпня 2020 10:11
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА. СВІДОМЕ ІГНОРУВАННЯ НЕВІДПОВІДНОСТІ ПЕРЕМОЖЦЯ
Невідповідність переможця:
1. У вкладені знаходиться лист від Антимонопольного комітету України, в якому колегія зазначає, що продаж палива у вигляді талонів (скретч/карток) передбачає наявність у учасника ліцензії на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. (абзац 34-37).
2. Учасник не надав свою пропозицію у відповідності до умов тендерної документації, зокрема не наклав Кваліфікований електронний підпис.
Повторно вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС", який не ліцензував свою діяльність у відповідності до законодавства та який не відповідає умовам тендерної документації.
В іншому випадку - направимо лист до Прокуратури Київської області про зловживання уповноваженими обобами Замовника службовим становищем.
Розгорнути
Згорнути
1. У вкладені знаходиться лист від Антимонопольного комітету України, в якому колегія зазначає, що продаж палива у вигляді талонів (скретч/карток) передбачає наявність у учасника ліцензії на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. (абзац 34-37).
2. Учасник не надав свою пропозицію у відповідності до умов тендерної документації, зокрема не наклав Кваліфікований електронний підпис.
Повторно вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС", який не ліцензував свою діяльність у відповідності до законодавства та який не відповідає умовам тендерної документації.
В іншому випадку - направимо лист до Прокуратури Київської області про зловживання уповноваженими обобами Замовника службовим становищем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 15:10
«Доброго дня!
1. Відповідно до ст. 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції», Органи Антимонопольного комітету України мають право надавати рекомендації органам влади, органам місцевого самоврядування, органам адміністративно-господарського управління та контролю, суб’єктам господарювання, об’єднанням стосовно припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, а у разі, якщо порушення припинено, - щодо вжиття заходів для усунення наслідків цих порушень. Рекомендації надаються у формі листа.
Рекомендації органів Антимонопольного комітету України підлягають обов’язковому розгляду органами чи особами, яким вони надані. Про результати їх розгляду Антимонопольному комітету України, його територіальному відділенню повідомляється у десятиденний строк з дня отримання рекомендацій, якщо органами Антимонопольного комітету України не продовжено цей строк.
Оскільки лист Антимонопольного комітету України від 24.04.2020 року №128-29/08-5961 «Про надсилання копі рекомендації» адресований Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, він є не обов’язковим для виконання Відділом освіти, молоді та спорту Обухівської РДА.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» утворено Державну податкову службу шляхом реорганізації Державної фіскальної служби. Згідно з підпунктом 27 пункту 4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого поставною Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227 (далі – постанова № 227), ДПС відповідно до покладених на неї завдань здійснює ліцензування діяльності суб’єктів господарювання з виробництва пального, з оптової, роздрібної торгівлі та зберігання пального і контроль за таким виробництвом. ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи.
Відповідно до норм Закону України від 23.11.2018 року №2628-VІІІ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів ” (далі-Закон) з 01 липня 2019 року запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним та введено в дію Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються к компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 Податкового Кодексу України) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального. Операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу та, відповідно, не потребує отримання відповідної ліцензії. (Лист ДФС України від 27.05.2019 р. № 2383/6/99-99-12-02-02-15/ІПК).
2. Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису від 28.08.2020 року, підпис Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" створено та перевірено успішно(протокол додається).
Таким чином, Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА вважає, що пропозиція учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відповідає умовам тендерної документації та не має бути відхилена.»
1. Відповідно до ст. 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції», Органи Антимонопольного комітету України мають право надавати рекомендації органам влади, органам місцевого самоврядування, органам адміністративно-господарського управління та контролю, суб’єктам господарювання, об’єднанням стосовно припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, а у разі, якщо порушення припинено, - щодо вжиття заходів для усунення наслідків цих порушень. Рекомендації надаються у формі листа.
Рекомендації органів Антимонопольного комітету України підлягають обов’язковому розгляду органами чи особами, яким вони надані. Про результати їх розгляду Антимонопольному комітету України, його територіальному відділенню повідомляється у десятиденний строк з дня отримання рекомендацій, якщо органами Антимонопольного комітету України не продовжено цей строк.
Оскільки лист Антимонопольного комітету України від 24.04.2020 року №128-29/08-5961 «Про надсилання копі рекомендації» адресований Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, він є не обов’язковим для виконання Відділом освіти, молоді та спорту Обухівської РДА.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» утворено Державну податкову службу шляхом реорганізації Державної фіскальної служби. Згідно з підпунктом 27 пункту 4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого поставною Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227 (далі – постанова № 227), ДПС відповідно до покладених на неї завдань здійснює ліцензування діяльності суб’єктів господарювання з виробництва пального, з оптової, роздрібної торгівлі та зберігання пального і контроль за таким виробництвом. ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи.
Відповідно до норм Закону України від 23.11.2018 року №2628-VІІІ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів ” (далі-Закон) з 01 липня 2019 року запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним та введено в дію Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним: виробництво та/або реалізацію пального (нафтопродуктів, скрапленого газу, палива моторного альтернативного, палива моторного сумішевого, речовин, що використовуються к компоненти моторних палив, інших товарів, зазначених у пп. 215.3.4 ст. 215 Податкового Кодексу України) у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання пального. Операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу та, відповідно, не потребує отримання відповідної ліцензії. (Лист ДФС України від 27.05.2019 р. № 2383/6/99-99-12-02-02-15/ІПК).
2. Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису від 28.08.2020 року, підпис Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" створено та перевірено успішно(протокол додається).
Таким чином, Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА вважає, що пропозиція учасника ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" відповідає умовам тендерної документації та не має бути відхилена.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-26-005303-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 29 серпня 2020 12:37
Дата подання: 29 серпня 2020 12:37
СКАРГА
керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської районної державної адміністрації Київської області прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС» на підставі ч.ч. 1, 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати Замовника – Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської районної державної адміністрації Київської області скасувати рішення про оголошення ТОВ «УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС» переможцем на закупівлю за оголошенням UA-2020-05-26-005303-b, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 284 від 19.08.2020 р. та Повідомленні про намір укласти договір, який опубліковано 19.08.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2020 16:06
Рішення від 02.09.2020 №16500.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 16:06
інформація про перенесення дати розгляду скарги №14264.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 09:37
інформація про перенесення дати розгляду скарги №14459.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 21:38
інформація про резулятивну частину рішення від 17.09.2020 №17543.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 17:04
Рішення від 17.09.2020 №17543.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про тендерний комітет, що затверджене наказом Відділу освіти, молоді та спорту Обухівської РДА Київської області від 21.04.2020 № 111-О.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 3 частини 1 статті 31 Закону
В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів UA-2020-05-26-005303-b, за Кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо по талонам, скретч-картам).
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів «(UA-2020-05-26-005303-b)» - «(ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС")», керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами), з наступних підстав:
На виконання рішення № 17543-р/пк-пз від 17.09.2020 року Постійно діючої колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарги ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» від 29.08.2020 року № UA-2020-05-26-005303-b.b4, скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо по талонам, скретч-картам), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-26-005303-b.
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2020 13:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН" |
711 124,20
UAH з ПДВ
|
692 506,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
773 996,40
UAH з ПДВ
|
692 607,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015" |
765 450,00
UAH з ПДВ
|
709 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
786 407,40
UAH з ПДВ
|
786 407,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
880 818,30
UAH з ПДВ
|
880 818,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" |
1 041 761,70
UAH з ПДВ
|
1 041 761,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЕЛИКА ОРБІТА |
1 042 371,00
UAH з ПДВ
|
1 042 371,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН" #25392930 |
Рішення скасоване |
692 506,80
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 15:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 16:10
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Рішення скасоване |
692 607,60
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 11:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015" #39618388 |
Рішення скасоване |
709 690,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 12:01
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
786 407,40
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 13:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН" #25392930 |
Очікує рішення |
692 506,80
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 11:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН" #25392930 |
Рішення скасоване |
692 506,80
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 11:16
|
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Рішення скасоване |
692 607,60
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 11:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015" #39618388 |
Рішення скасоване |
709 690,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 11:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
786 407,40
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 11:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Рішення скасоване |
880 818,30
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 11:16
|
|
ТОВ "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВІС" #35714444 |
Рішення скасоване |
1 041 761,70
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 11:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 13:50 |
Кінець періоду оскарження: | 11 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 11 жовтня 2020 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю UA-2020-05-26-005303-b, за Кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо по талонам, скретч-картам) з підстави, що передбачена згідно пункту 2 частини 5 статті 32 Закону, а саме: Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
30 вересня 2020 13:49
|
Електронний підпис |
30 вересня 2020 12:56
|
334.pdf |