Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт харчового блоку Чигиринського НВК "спеціалізований заклад загальної середньої школи І-ІІІ ступенів №2-заклад дошкільної освіти" Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмльницького,121, Черкаська область»
Очікувана вартість
1 686 433,40 UAH
UA-2020-05-26-005286-b d6b41c03c36e4cb1a36d2ae6987fe9d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ключник Олена

380668485177 olena_kluch@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032664
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А
Контактна особа: Ключник Олена
380668485177
olena_kluch@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:30
Очікувана вартість: 1 686 433,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 432,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 20901, Черкаська обл., Чигиринський район, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 13а; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до тендерної документації; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету; Джерела фінансування: місцевий бюджет, Державний бюджет України - в обсязі відповідно до річного плану закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
«Капітальний ремонт харчового блоку Чигиринського НВК "спеціалізований заклад загальної середньої школи І-ІІІ ступенів №2-заклад дошкільної освіти"
Чигиринської міської ради Черкаської області за адресою: м. Чигирин, вул. Б. Хмльницького,121, Черкаська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 2 (двох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи, може здійснюватись на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3 Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:07
Зміни-29.05.2020.docx
29 травня 2020 17:07
ТД-29.05 (нова редакція).doc
26 травня 2020 14:33
ДОДАТОК 1 ремонт харчового блоку.rtf
26 травня 2020 14:33
ТД-капремхарчоблоку.doc
29 травня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:07
Зміни-29.05.2020.docx
29 травня 2020 17:07
ТД-29.05 (нова редакція).doc
26 травня 2020 14:33
ДОДАТОК 1 ремонт харчового блоку.rtf
26 травня 2020 14:33
ТД-капремхарчоблоку.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-26-005286-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
Дата подання: 21 червня 2020 11:06
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 17:21
У відповідь на Вимогу щодо скасування рішення про відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-005286-b.a1), повідомляємо наступне.
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено. Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації саме в довідці не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь уповноваженої особи
на Вимогу від 21.06.2020 року (ID: UA-2020-05-26-005286-b.a1)
Номер вимоги: UA-2020-05-26-005286-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
Дата подання: 24 червня 2020 15:31
скарга на відповідь
скарга на відповідь
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 18:44
У відповідь на Скаргу №2 від 24.06.2020 року, повідомляємо наступне.
Згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, кода за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування, кількості найманих працівників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не містить інформації щодо форми власності, системи і ставки оподаткування.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо форми власності, повідомляємо, що залежно від форми власності всі підприємства в Україні поділяються на державні, комунальні, приватні, підприємства, що діють на основі колективної власності, та підприємства, засновані на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, даної інформації не зазначено.
Що стосується пояснень скаржника з приводу відсутності інформації щодо системи і ставки оподаткування, повідомляємо, що згідно п.1.9. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням інформації щодо системи і ставки оподаткування, Скаржником даної інформації ані в довідці №3 від 29.05.2020 року, ані в довідці № 22 від 29.05.2020 не зазначено.
Окрім цього, повідомляємо, що при повторному розгляді пропозиції КП "КАМАРХПРОЕКТ" виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно п.1.5. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції даного документу.
Згідно п.9.1. ч.7 Розділу VI тендерної документації при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). Учасником в складі тендерної пропозиції даного листа-згоди не надано.
Також, Договір підряду № 577 від 28.12.2016 року, наданий Учасником КП «КАМАРХПРОЕКТ» для підтвердження наявності виконання аналогічних робіт, надано не в повному обсязі, а саме згідно п. 3.1. якого, заначено, що «відповідно до «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» - ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 у складі договірної ціни загальновиробничі витрати 1-го і 3-го блоку погоджуються із Замовником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка складалася у Підрядника за попередній звітний період, якщо вони не перевищують усереднені нормативні показники (аналітичний розрахунок додається).
Загально-виробничі витрати 2-го блоку мають відповідати фактичному відрахуванню на Держане пенсійне і соціальне страхування, що складає у підприємстві Підрядника 22,00% (довідка додається).
Тобто аналітичний розрахунок та довідка - відсутні у складі документів тендерної пропозиції.
А також, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та Акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року містять посилання реквізити Договору, а саме № 577 від 30.12.2016 року, в той час як в самому договорі вказано дату 28.12.2016 року.
Підсумовуючи вищевикладене, вказані учасником-скаржником КП "КАМАРХПРОЕКТ" пояснення для скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради щодо відхилення КП "КАМАРХПРОЕКТ" є безпідставними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо відхилення такої тендерної пропозиції повністю обґрунтоване і законне.
Розгорнути Згорнути
У відповідь на Скаргу №2 від 24.06.2020 року
Номер вимоги: UA-2020-05-26-005286-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 11 вересня 2020 16:59
Вимога
в додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2020 21:23
Вимогу задоволено в повному обсязі

Документи подані скаржником

21 червня 2020 11:06
Вимога.pdf
21 червня 2020 11:06
звітність за 2017 рік.pdf
21 червня 2020 11:06
звітність за 2019 рік.pdf
21 червня 2020 11:06
звітність за 2020р..pdf

Документи подані скаржником

24 червня 2020 15:31
скарга.pdf

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 16:59
Вимога харчоблок.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-26-005286-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції, упередженне ставлення замовника
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-26-005286-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
Дата подання: 27 червня 2020 14:11
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції, упередженне ставлення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 21:22
Рішення від 02.07.2020 № 12925 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 21:21
рішення від 09.07.2020 № 13375.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник ознайомлений з рішенням. Замовником буде переглянута тендерна пропозиція учасника даної закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 16 липня 2020 17:46
Номер скарги: UA-2020-05-26-005286-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:31620489
Дата подання: 23 липня 2020 09:29
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції
не об'єктивна оцінка тендерної пропозиції, упередженне ставлення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2020 19:07
рішення від 27.07.2020 № 14420+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 18:49
рішення від 19.08.2020 №15793 .pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 22:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМКУ ознайомленні. Рішення виконано.
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 16:16

Документи подані скаржником

27 червня 2020 13:15
скарга.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2020 13:15
скарга.pdf
27 червня 2020 14:14
IMG_20200627_0001.pdf

Документи подані замовником

07 липня 2020 15:53
Vidpovid_AMKU.pdf
07 липня 2020 15:53
Вiдповiд__АМКУ.docx

Документи подані скаржником

23 липня 2020 09:52
квитанція.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 16:46
Антимонопольний.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ" 1 528 754,00
UAH з ПДВ
1 528 754,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 1 547 050,09
UAH з ПДВ
1 547 050,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ" 1 685 840,00
UAH з ПДВ
1 668 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" 1 684 160,80
UAH з ПДВ
1 675 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:08
Довідки ст 17.pdf
18 червня 2020 17:01
Електронний підпис
18 червня 2020 17:00
працівники.pdf
18 червня 2020 17:00
паспорт.pdf
18 червня 2020 17:00
надходження коштів.pdf
18 червня 2020 16:59
звітність за 2020р..pdf
18 червня 2020 16:59
звітність за 2019 рік.pdf
18 червня 2020 16:59
звітність за 2017 рік.pdf
10 червня 2020 14:26
Електронний підпис
10 червня 2020 14:20
СУБПІДРЯДНИК.pdf
10 червня 2020 14:20
ст 17.pdf
10 червня 2020 14:20
ст 17.pdf
10 червня 2020 14:20
реквізити.pdf
10 червня 2020 14:20
рахунки.pdf
10 червня 2020 14:20
ПРОТОКОЛ ЗБОРІВ.pdf
10 червня 2020 14:20
проект договору.pdf
10 червня 2020 14:20
посадова ос.pdf
10 червня 2020 14:19
охорона праці.pdf
10 червня 2020 14:19
обладнання.pdf
10 червня 2020 14:19
не платник ПДВ.pdf
10 червня 2020 14:19
Лист-згода з ТД.pdf
10 червня 2020 14:19
Лист згода з ст 17.pdf
10 червня 2020 14:18
згода на обробку Гирич.pdf
10 червня 2020 14:18
журнал охорона праці.pdf
10 червня 2020 14:18
довідки 2.pdf
10 червня 2020 14:18
довідка реквізити.pdf
10 червня 2020 14:17
гарантійні листи.pdf
10 червня 2020 14:17
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 4.pdf
10 червня 2020 14:17
витяг (2).pdf
10 червня 2020 14:17
аналогічний.pdf
10 червня 2020 14:17
3_-_статут.pdf
10 червня 2020 14:16
білазерський.pdf
10 червня 2020 14:16
глєбов.pdf
10 червня 2020 14:15
довідки харчоблок.pdf
10 червня 2020 14:15
османов.pdf
10 червня 2020 14:15
паспорт і код.pdf
10 червня 2020 14:15
прядко.pdf
10 червня 2020 14:15
Слєпченко.pdf
10 червня 2020 14:14
ткаченко.pdf
10 червня 2020 14:14
харченко.pdf
10 червня 2020 14:14
кошторис2.pdf
10 червня 2020 14:13
кошторис.pdf
10 червня 2020 14:13
кошторис харчоблок.pdf
10 червня 2020 14:13
188.imd

Публічні документи

10 червня 2020 16:30
Електронний підпис
10 червня 2020 16:30
Тендерна пропозиція 2.pdf
10 червня 2020 16:30
166.imd
10 червня 2020 16:30
Тендерна пропозиція 3.pdf
10 червня 2020 16:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:00
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:58
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:52
Ч2.ст.17.pdf
25 вересня 2020 10:52
п.12.ч1.ст17.pdf
25 вересня 2020 10:52
Довідка про несудимість.pdf
10 червня 2020 18:52
Електронний підпис
10 червня 2020 18:51
СМЕТЫ ХАРЧБЛОК.zip
10 червня 2020 18:51
статут + опис.rar
10 червня 2020 18:51
доаток 1.pdf
10 червня 2020 18:51
анал.договір.pdf
10 червня 2020 18:51
фін звіт.rar
10 червня 2020 18:51
МТБ.rar
10 червня 2020 18:51
Паспорт.pdf
10 червня 2020 18:51
листи та довідки.rar
10 червня 2020 18:51
проект договору.pdf
10 червня 2020 18:51
накази на працівників.rar
10 червня 2020 18:51
Дипломы.zip
10 червня 2020 18:51
журнал та посвідчення.rar
10 червня 2020 18:51
лицензія + додаток.pdf
10 червня 2020 18:51
декларація.pdf
10 червня 2020 18:51
відгук.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 18:23
Електронний підпис
10 червня 2020 18:23
кошторис.pdf
10 червня 2020 18:23
113.rar
10 червня 2020 18:23
Техзавдання харчоблок.PDF
10 червня 2020 18:23
35 Лист-згода.PDF
10 червня 2020 18:23
32 Гарантiйний_лист.PDF
10 червня 2020 18:23
31 Гарантiйний_лист2.PDF
10 червня 2020 18:23
30 проект договiр.PDF
10 червня 2020 18:23
25декларація копія.pdf
10 червня 2020 18:23
28 Календ.графік 1.PDF
10 червня 2020 18:23
29 Довiдка.PDF
10 червня 2020 18:23
11 аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 18:23
25 декларація оригінал.pdf
10 червня 2020 18:23
24 Додаток до ліцензії.PDF
10 червня 2020 18:23
24 Лицензія.PDF
10 червня 2020 18:23
21 Гарант. лист.PDF
10 червня 2020 18:23
19 Лист_згода.PDF
10 червня 2020 18:23
20 Гарантійний лист ДБН.PDF
10 червня 2020 18:23
22 Гарантійний строк.PDF
10 червня 2020 18:23
14 Диплом Жорнік.pdf
10 червня 2020 18:23
14 Диплом Теренника.pdf
10 червня 2020 18:23
17 Фінансова звітність.PDF
10 червня 2020 18:23
16 Охорона праці.PDF
10 червня 2020 18:23
16 Довідка.PDF
10 червня 2020 18:23
13 Iнформ._довiдка.PDF
10 червня 2020 18:23
7 Довідка статистика.PDF
10 червня 2020 18:23
11 Відгук.PDF
10 червня 2020 18:22
11 Довідка про досвід.PDF
10 червня 2020 18:22
3 Паспорт директора.PDF
10 червня 2020 18:22
5 Статут новий.PDF
10 червня 2020 18:22
3 Лист-_згода_перс._данi.PDF
10 червня 2020 18:22
3 Код.PDF
10 червня 2020 18:22
6 Лист-пояснення.PDF
10 червня 2020 18:22
5 опис.pdf
10 червня 2020 18:22
5 Витяг_iз_Статуту.PDF
10 червня 2020 18:22
3 Наказ на призначення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "КАМАРХПРОЕКТ"

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ"
#31620489
Рішення скасоване 1 528 754,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 17:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 20:18
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Рішення скасоване 1 547 050,09
UAH з ПДВ
16 липня 2020 17:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 19:03
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ"
#31620489
Рішення скасоване 1 528 754,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:56
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Рішення скасоване 1 547 050,09
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ"
#38430259
Рішення скасоване 1 668 974,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:56
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ"
#31620489
Рішення скасоване 1 528 754,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 21:26
КАМ'ЯНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМАРХПРОЕКТ"
#31620489
Відхилено 1 528 754,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 21:29
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Відхилено 1 547 050,09
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 21:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ"
#38430259
Переможець 1 668 974,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 21:33

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей/ посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 . На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю – учасником в супереч вимозі, зазначеній у п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації надано копію паспорту не в повному обсязі. Відповідно до документації «Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства». Відповідно до постанови Верховної ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. На усунення даної невідповідності надати замовнику копію наданого паспорту згідно чинного законодавства, тобто в повному обсязі. 2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону: 2.1. Учасником всупереч вимозі п. 5.1.3. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації, а саме: «Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх посади та загальну чисельність.» Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх посади та загальну чисельність. На усунення даної невідповідності просимо надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх посади та загальну чисельність. 2.2. Відповідно до п. 5.1.2. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «5.1.2. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: -підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі; - довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі (кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково вказати фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. Крім того Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції інформацію про заплановані протягом 2020 року ремонти машин та механізмів, запропонованих для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням виду ремонту(ів), орієнтовної дати його (їх) початку та очікуваної тривалості ремонту(ів).» Всупереч даній вимозі Учасник не надав інформацію про фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. На усунення даної невідповідності просимо надати інформацію про фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. 2.3. Всупереч вимозі замовника відповідно до п. 5.1.4 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації «На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження такої спроможності. При цьому замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.» Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив фінансову спроможність фінансовою звітністю. На усунення даної невідповідності просимо надати інформацію про фінансову спроможність підтверджену фінансовою звітністю. 2.4. Всупереч вимозі п. 5.1.1. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації «Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), ступінь виконання договору у відсотковому вимірі» Учасник у вищевказаній довідці не зазначив , категорію складності об’єкту (клас наслідків(відповідальності). На усунення даної невідповідності просимо надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, найменування та обсяги виконаних робіт по об`єкту в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), ступінь виконання договору у відсотковому вимірі. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи

19 червня 2020 21:04
Електронний підпис
16 червня 2020 17:38
3 - термін розгляду.doc

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону: 1.1. Відповідно до п. 5.1.2. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «5.1.2. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає: -підсумкову відомість ресурсів, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі; - довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі (кількість та номенклатура будівельних машин і механізмів (основних засобів) повинні відповідати кількості та номенклатурі обладнання будівельних машин і механізмів (основних засобів), які застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ та ІІІ Підсумкової відомості ресурсів) із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково вказати фактичне місцерозташування обладнання та матеріально-технічної бази які будуть задіяні для виконання робіт з предмету закупівлі. … Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, вказаної у довідці, або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. … Крім того учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки у довільній формі щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання робіт за даним предметом закупівлі протягом всього строку, що передбачений умовами цієї документації із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.» ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» надано інформацію про наявність будівельних машин і механізмів від 05.06.2020 №21/05 без зазначення кількості транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази та відсутня інформація про наявність нерухомого майна. На усунення даної невідповідності просимо надати виправлену довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, із зазначенням кількості транспортних засобів, нерухомого майна, обладнання, іншої матеріально-технічної бази та у розрізі, в т.ч. нерухомого майна. Крім того, учасником не надано документального підтвердження наявності підстав користування матеріально-технічною базою (нерухоме майно), або право користування матеріально-технічною базою (нерухоме майно) на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. На усунення даної невідповідності просимо надати вищевказане документальне підтвердження. А також, ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» не надано листи-підтвердження від власника майна, визначеного змістом довідки про наявність будівельних машин і механізмів щодо не заперечення використання його транспортних засобів, технологічних транспортних засобів, обладнання, будівельних машини і механізмів для виконання робіт за даним предметом закупівлі. 1.2. Відповідно до п.1.3.5. ч.1 р. І тендерної документації вимагалось «Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» надано листи-згоди суб’єктів персональних даних, що не містять адресування замовнику торгів та посилання на дану закупівлю. На усунення даної невідповідності просимо надати листи- згоди суб’єктів персональних даних, адресовані замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. 1.3. Відповідно до п. 5.1.3. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «5.1.3. На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1).» ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 05.06.2020 №19/05, що не містить інформації про інженера з охорони праці Буслика В.П., що працює на підприємстві. На усунення даної невідповідності просимо надати виправлену довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених у технічному завданні (Додаток 1). 2. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 2.1. Учасником надано копію Статуту ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» без Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, тобто не підтверджена його держреєстрація. На усунення даної невідповідності надати замовнику Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії Статуту ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД». 2.2. Відповідно до п.1.1 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації «Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства». ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» надано копію паспорту директора не в повному обсязі, оскільки відповідно до постанови Верховної ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. На усунення даної невідповідності надати замовнику копію паспорту директора в повному обсязі. Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Документи

22 липня 2020 10:35
Електронний підпис
22 липня 2020 10:34
Prot.pdf

Документи

Документи

15 вересня 2020 21:28
Електронний підпис
15 вересня 2020 21:26
ПРОТОКОЛ_15.09.doc
15 вересня 2020 21:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 вересня 2020 21:30
Електронний підпис
15 вересня 2020 21:29
ПРОТОКОЛ_15.09.doc
15 вересня 2020 21:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 21:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ"
#38430259
1 668 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:04
Довідка.pdf укладений
03 січня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:41
Дод. уг.2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:40
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:39
Дод. уг.1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:03
Договір №362.pdf укладений
30 вересня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Була допущена помилка в сумі прописом
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 362
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 605 850,80
UAH (в тому числі ПДВ 267 641,80 UAH)